home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:25:26 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  3 Brugere, 527 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 187400 gange)
ZhotLog
Gæst

Sv: The Resurrection of Genoa & Denmark
« Svar #345: 15 Jun 2006, 20:41 »

Østrigeren skal nok vise sit værd, før eller senere  funny

Nice med Champions League, Arsenal bliver en hård omgang men vi håber (og tror) alle på det bedste!  Thumbs Up

Ok Vm gruppe som du bør gå videre fra  Cool

Rigtig god måned i Seria A, selv uden dine normale forwards! Men hvad fuck sker der med italiensk fodbold!?!?!?!?
Palermo, Genoa og Lecce som de 3 øverste!!!  funny

cm-master
Gæst

« Svar #346: 15 Jun 2006, 21:10 »

Dejligt endelig og få en update Thumbs Up
Vi ses i år 2010 Cool

MisterFCK
Gæst

« Svar #347: 15 Jun 2006, 22:19 »

Jeg kan kun sige en ting: Thumbs Up

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #348: 16 Jun 2006, 10:53 »

Utroligt flot klaret... har læst bloggen over et par dage og syns du har gjort det rigtig godt.. bestemt en klasse blog..

Dusty78DK
Manager

« Svar #349: 16 Jun 2006, 20:51 »

JANUAR 2010

3. januar
BALLADE I GENOAS TRUP!
Året starter ikke perfekt. Rosina, Grax, Fabiano og D’Aleessandro er ude og brokke sig over at de ikke spiller fast. Jeg siger til dem alle, at det er mig, der bestemmer startopstillingen, og den besked er de tilfredse med. På nær D’Alessandro, der beder om at blive solgt. Som sagt, så gjort.  Djævel

5. januar
HANSEN TIL BARCA?
Min kontrakt med Genoa udløber til sommer, og umiddelbart har jeg ikke tænkt mig at forlænge. Da pressen går i selvsving over hvem der skal være efterfølge den trængte Barcelona-træner Miguel Ángel Lotina, lader jeg en notits offentliggøre på Genoas hjemmside, hvor jeg siger at jeg slet ikke vil udelukke at skifte til en større klub. Spændende.  Hævet Øjenbryn

Supporterne reagerer prompte ved at sige de ikke vil af med mig.

Det lille mediestunt virker, for det lader til de overvejer mig som træner. Men jobbet er ikke ledigt endnu.

6. januar
Serie A

Brescia – Genoa  0 – 1

En tæt fight mellem topholdet og en nedrykningskandidat, der vil gøre alt for at blive i Serie A. Jeg dominerer, men scorer kun én gang.

10. januar
Serie A

Roma – Genoa  1 – 2   (0-0)

Sådan! Først i tredje forsøg nakker jeg Laudrups tropper med flot teknisk spil. Men Roma har mange chancer i 1. halvleg og kunne godt have vundet.

13. januar
Serie A

Genoa – Livorno 2 – 2   

Jeg er ellers foran med to mål, men med to gode kontraer indenfor det sidste kvarter mister jeg nogle ellers sikre point. Huh

17. januar
Serie A

Genoa – Torino   0 – 0

Nej, nej, ikke igen! Jeg synes vi lægger det fornødne pres på dagens modstander, men af en eller anden grund kan vi ikke spille os frem til de helt store chancer. ticked off

20. januar
Coppa Italia, Kvartfinale, 1. kamp

Sampdoria – Genoa  2 – 3  (2–2)

En total vild pokalfight! Jeg kommer bagud 2-0 på 20 minutter og fatter ikke hvad spillerne laver, men inden pauseteen kæmper drengene sig tilbage og ender på 2-2. Efter 50 minutter bliver Oddo, der lige er vendt tilbage fra skade, udvist og jeg skifter unge Nik Besagno ind i stedet for Adebayor. Efter 67 minutter får Sampdoria straffe, men Bernabé snupper den! Genoa er presset i bund. Men minuttet efter straffesparket er der frispark i den anden ende. Bolden sejler ind i feltet og hvem snitter bolden i kassen? Nik Besagno, selvfølgelig. Faaaaantastisk! Cool

23. januar
Serie A

Milan – Genoa  1 – 4  (1-1)

Endnu en dramarisk kamp. To straffespark sørger for at alt er lige ved pausen. Jeg skifter til en mere afventende spillestil, og det giver pote. Genoa kører bolden rundt og Adebayor scorer hattrick! Men mere end det, den tiende kamp i træk uden nederlag er en realitet. Yes sir!

27. januar
Coppa Italia, kvartfinale, 2. kamp

Genoa – Sampdoria  1 – 3   (samlet 4-5)

Jeg er meget skuffet over at ryge ud af pokalen efter at have vundet den første kamp på en fantastisk præstation. Men det er min egen fejl, for jeg sender reserveholdet på banen for at give stjernerne en pause inden kampene mod Arsenal i februar.

28. januar
DANMARKS TRUP UDTAGET
Så er det tid til at begynde forberedelserne til VM. Til min første opvarmningskamp mod Belgien på udebane 3. februar, har jeg udtaget følgende 26 spillere.

MÅLMÆND:

Steffen Rasmussen (AGF)
Stephan Andersen (Charlton)
Thomas Sørensen (Birmingham)

VENSTRE FORSVAR:

Michael Jakobsen (Genoa)
Allan K. Jepsen (Bologna)

HØJRE FORSVAR:

Kasper Bøgelund (Borussia Münchengladbach)
Kim Madsen (Genoa)

CENTRALT FORSVAR:

Daniel Agger (Liverpool)
Per Krøldrup (West Ham)
Michael Gravgaard (Genoa)
Kristian Bak Nielsen (FC Midtjylland)
Thomas Bælum (Standard Liége)

VENSTRE WING:

Anders Due (Genoa)
Simon Poulsen (FC Midtjylland)

HØJRE WING:

Mikkel Thygesen (Stuttgart)
Stephan Petersen (Q.P.R.)

DEFENSIV MIDTBANE:

Leon Andreasen (Ipswich)
Christian Poulsen (Parma)
Christian Traoré (Ipswich)

OFFENSIV CENTRAL MIDTBANE:

Thomas Kahlenberg (Auxerre)
Michael Silberbauer (Aachen)
Kasper Lorentzen (Leverkusen)

ANGRIBERE:

Rajko Lekic (Brighton and Hove Albion)
Jon Dahl Tomasson (Bolton)
Simon Bræmer (AAB)
Søren Larsen (Schalke 04)

Silberbauer og Bøgelund er endelig skadesfri så jeg har alle de spillere jeg ønsker. Opgaven her i foråret bliver at skære et par spillere fra, så jeg ende på en 22 mand stor VM trup. Hvis nogen har nogle forslag til hvem der skal væk, så vil jeg gerne høre det. Smiley

29. januar
LAZIO BYDER PÅ ADEBAYOR
Den italienske storklub kastede i dag et tilbud på bordet for Adebayor: £8.100.000 plus angriberen Tommaso Rocchi, der absolut ikke har imponeret i de fem sæsoner han har spillet i Serie A. Derfor siger jeg nej. Hvis jeg nogen sinde sælger ham bliver det for et bud jeg ikke kan sige nej til … i ved, med et hestehoved i bunden af sengen.  funny

30. januar
ORDKRIG MELLEM VIALLI OG HANSEN
Som optakt til topkampen mellem Genoa (3) og Palermo (1) har Gianluca Vialli været ude i pressen og sagt at han er sikker på at hans mesterskabsaspirant er vinder. Jeg siger at jeg regner med at det bliver årets kamp med os som vindere.

Samme dag meddeler Sebastien Grax at han vil sælges. Det er jeg en smule ked af, for han har været et godt aktiv for klubben.  Skuffet

31. januar
Serie A

Genoa – Palermo  0 – 1  (0-0)

Øv. Det her var chancen for at komme helt op og spille om guld. Men spillerne var slet ikke skarpe nok, de virker ikke oplagte. Palermo får kun deres mål fordi Sanchez går forkert op til et hovedstød, og det er absolut ikke første gang hans dårlige defensive evner har kostet et mål på et meget afgørende tidspunkt. Lort og mere lort. Jeg tror mine muligheder for at vinde mesterskabet med Genoa er slut. 
Græder  Græder  Græder

JANUAR ER SLUT!

Den første måned i 2010 startede så flot, men endte i skidt og møg. Jeg er meget nede i kulkælderen, for jeg troede virkelig at Genoa i denne sæson ville spille som et mesterhold.

Jeg har mere eller mindre opgivet af vinde noget med Genoa, hvilket jeg ikke kan forstå fordi jeg efterhånden har en del klassespillere. Den eneste grund til jeg ikke har sagt mit job op, er at jeg skal spille Champions League i februar. Skuffet

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #350: 16 Jun 2006, 22:24 »

Ja det har været op og ned det meste af sæson og igen i denne måned er det op og ned.
Så måske der er på tid at finde nye græs gange.. Måske Barca ville jo ikke være dårligt at kommer der til.

Ellers Held og lykke med at slå Arsenal ud af CL.

Dusty78DK
Manager

« Svar #351: 17 Jun 2006, 20:32 »

Yes, gutter, så er jeg tilbage. Jeg laver (igen) bloggen en smule om: I stedet for at skrive resultater og kommentarer fra hver eneste kamp har jeg tænkt mig at frasortere referater og resultater fra ligegyldige 1-0 sejre etc.

Jeg vil selvfølgelig lave fyldige sammendrag fra landskampe, europæiske kampe, top kampe og fede kampe. Nå, ja, og så skriver jeg også om transferrygter, seje nyheder og den slags. Kort sagt bliver blog’en forvandlet til highlights.

Det betyder også at jeg ikke inddeler bloggen firkantet efter måneder, men i stedet efter ”action”. 

2. februar 2010
Venskabskamp
Belgien – Danmark

Denne kamp er desværre den eneste venskabskamp jeg kommer til at spille inden VM kampen mod Holland. Derfor eksperimenterer jeg ikke helt vildt, men prøver at spille folkene endnu mere sammen.

Danmarks startopstilling:

Rejko Lekic   Søren Larsen

Thomas Kahlenberg

Simon Poulsen                                                 Michael Silberbauer

Christian Poulsen

Michael Jakobsen   Daniel Agger   Leon Andreasen   Kasper Bøgelund

Stephan Andersen

GAME ON!

Belgien – Danmark

0 – 0

Kommentar:
En kedelig kamp uden særlig mange chancer. Vores største chance er i det 51. minut hvor målmanden er på skovtur og Lekic sender bolden forbi det tomme mål på 25 meters afstand.

15. februar 2010
MASSEFLUGT FRA GENOA
Indtil videre er Sebastien Grax, D’Alessandro, Lucas Bernardi og Anders Due blevet transferlistet efter eget ønske. Nu er der to andre, der beder om at blive solgt: Alessandro Rosina og Patrick Owomoyela.  Shockeret

Hvad sker der? Alle spillere vil pludselig væk fra Genoa, solidariteten og holdånden er i bund. Med uro i truppen og semi-gode resultater er min lyst til at blive i Genoa indtil min kontrakt udløber til sommer lig nul.

17. februar 2010

Champions League, ottendelsfinalen, 1. kampe

Genoa – Arsenal
1: 4,00   X: 3,00   2: 1,80

Optakt:
Det er et Genoahold med moralen helt i bund, der møder det engelske storhold. Resultaterne i Serie A har været okay, og Genoa holder fast i sin fjerdeplads. Men forventningerne var til mere end dumme uafgjorte kampe mod bundhold kombineret med spillere, der råber i kor for at komme væk fra klubben, gør at kampen mod Arsenal bliver en hård opgave for Genoa, specielt når angriberen Roupolo er skadet. Oddsene er desværre meget realistiske denne gang, jeg tror ikke på overraskelsen.  Ubeslutsom

Genoas startopstilling:

Ricardo Vaz Te   Emmanuel Adebayor

Sherman Andrés Cárdenas

Christian Wilhelmsson                                                             Edú

Lorik Cana

Paul Verbeek Souleymane Diawara Michael Gravgaard  Massimo Oddo

Ángel Bernabé

GAME ON!

VS     

0 – 1  Reyes (23) – En hurtig spilning bag forsvaret ender hos angriberen, der sparker bolden op i trekanten fra 25 meters afstand. Smukt mål.
0 – 2 Henry (24) – Arsenal kører bolden rundt foran Genoas forsvar, indtil superangriberen trykker af fra 30 meter.
0 – 3  Reyes (37) – Samme opskrift som ved 0-2 målet – denne gang bare fra 35 meter.
0 – 4  Reyes (87) – Arsenal spiller bolden hurtigt fremad og angriberen trykker af på 30 meters afstand.

KAMPEN ENDER 4 – 0 TIL ARSENAL!

Kommentar:
Det er så nederen, jeg har aldrig set Genoa spille så dårligt, og det siger ikke så lidt.   ticked off  ticked off  ticked off

18. februar 2010, kl. 18:00
FERRER NY TRÆNER I BARCA
Efter halvanden måneds spekulation omkring hvad der skal ske med det kriseramle spanske tophold. Jeg var på tale, men det endte desværre med at blive Lorenzo Serra Ferrer i stedet for.  Græder

18. februar 2010, kl 21:30
HANSEN FORLADER GENOA!
I dag kastede jeg endelig håndklædet i ringen. Efter en generelt set skuffende sæson og spillerflugt fra Genoa her de sidste par uger, har jeg valgt at sige stop.

Jeg føler ikke jeg kan tilføje Genoa mere. Klubben er ikke særlig godt organiseret økonomisk og spillerne har ikke lyst til at blive i klubben.

Jeg havde alligevel tænkt mig at stoppe her til sommer når min kontrakt udløber, men nederlaget til Arsenal – en kamp, hvor vi blev kørt helt over – og holdets generelle nedtrykte tilstand blev den dråbe, der fik dråben til at flyde over. Jeg har gået og håbet at jeg ville blive tilbudt Barcelona-trænerjobbet, men sådan gik det ikke.

Så desværre gutter, jeg skal ud og søge et nyt job. Men okay, jeg kan i det mindste se frem til VM med Danmark.

Mikkellas
Gæst

« Svar #352: 17 Jun 2006, 20:43 »

Ærgeligt du skulle slutte din fantastiske tid i Genoa på den måde, men held og lykke med at finde et job i en bedre klub måske? Hvilke klubber går du efter og få job i, tophold eller vil du starte forfra i en anden klub?

Zone 43
Manager

« Svar #353: 17 Jun 2006, 20:45 »

Det var da en uheldig afslutning i det Italienske Skuffet

Men held og lykke med Vm og det kommende job Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #354: 17 Jun 2006, 20:46 »

Ærgeligt du skulle slutte din fantastiske tid i Genoa på den måde, men held og lykke med at finde et job i en bedre klub måske? Hvilke klubber går du efter og få job i, tophold eller vil du starte forfra i en anden klub?

Tja, nu har jeg tænkt mig at være hovedfokuseret på den danske VM deltagelse, men jeg vil se seriøst på alle jobtilbud. Jeg har ikke tænkt mig at lukke den her blog ned endnu.  Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #355: 17 Jun 2006, 21:15 »

Ja, gutter, så har jeg oprettet en ny afstemning om min afsked med Genoa.

Men min opsigelse betyder ikke at jeg stopper blog'en. I hvert fald ikke hvis jeg kan få et nyt job i en klub og/eller hvis kan beholde mit landstrænerjob.

I hvert fald tager jeg lige en pause fra bloggen for at få de negative vibrationer ud af kroppen.  Wink

Stem løs! Kom gerne med betragtninger over denne sæson eller blog'en i det hele taget. Jeg tager også gerne mod råd til taktik, ny klub etc.

Ciao Genoa!!

ZhotLog
Gæst

« Svar #356: 20 Jun 2006, 15:32 »

Trist at dette ellers fantastiske eventyr i det italienske skulle ende så brat.
Er meget glad for at du kører bloggen videre! Men det der med pause, næh nej du!
Hvilke managere er ikke sikre på deres job? altså hvilke managerers job er usikker i status?

Soccerpop
Gæst

« Svar #357: 20 Jun 2006, 18:22 »

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE J
Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

MIT LIV ER SLUT ticked off ticked off

MisterFCK
Gæst

« Svar #358: 20 Jun 2006, 20:31 »

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE J
 Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

MIT LIV ER SLUT ticked off ticked off

Har du ikke andet i hovedet end at læse blogs på FM Freaks Huh Opstemt

Soccerpop
Gæst

« Svar #359: 20 Jun 2006, 20:41 »

Har du ikke andet i hovedet end at læse blogs på FM Freaks Huh Opstemt

NEJ Djævel det er mit liv ticked off ticked off ticked off Rullende Øjne Rullende Øjne Rullende Øjne

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010