home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:07:34 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 747 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 187137 gange)
Soccerpop
Gæst

Sv: The Resurrection of Genoa & Denmark
« Svar #285: 22 Maj 2006, 15:27 »

Tjo, men jeg håber på at have en update klar inden da.  Smiley

det var da rart at høre Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #286: 22 Maj 2006, 20:29 »

AFSLUTNING AF SERIE A

Ja, mine herrer, jeg kan ikke trække den længere. Nu skal det italienske mesterskab 2008/2009 placeres, og jeg er med helt fremme Cool .

3. maj 2009
Serie A, 37. spillerunde

Livorno – Genoa
1: 4,50   X: 3,25   2: 1,67

Optakt:
Første spadestik mod et sensationelt mesterskab tages her. Matingou har hidtil gjort det godt på den defensive midtbane og jeg håber han er klar til at spille to kampe mere på den uvante plads.

Livorno – Genoa

1 – 3   (1-1)

0-1 Sherman Andrés Cárdenas (33)
1-1 Cristiano Lucarelli (40)
1-2 Sherman Andrés Cárdenas (53)
1-3 Daniel Cousin (90)

Kommentar:
Livorno gik på banen med den klare motivation at fratage mig muligheden for at vinde mesterskabet. De pressede meget hårdt på hele kampen, men heldigvis holdt spillernes nerver til sidst. Inter vinder desværre også deres kamp.  Skuffet

6.maj 2009

REAL VANDT CUPPEN!

Real Madrid vandt UEFA Cup’en med 4-2 efter forlænget spilletid over Real Betis. En ren spansk finale, altså. Betis kan trøste sig med at de vandt den spanske liga – Real Madrid må nøjes med en 3. plads.

7. maj 2009

MILAN TOG COPPA
Det er åbenbart dem, der slog os, der vinder. Milan har i hvert fald vundet med samlet 5-3 over Palermo i Coppa italia. Opstemt

9. maj 2009
CASTORI LANGER UD EFTER HANSEN

Som optakt til den sidste spillerunde i ligaen har Brescias træner sagt at han ikke tror på at vi vinder ligaen. Jeg har også lidt mine tvivl, men Brescia skal sgu’ ikke brokke sig. De ligger nr. 17, så jeg siger at jeg forventer en let sejr på hjemmebane.

Som reaktion går Adebayor ud som talsmand for holdet og siger at han stadig tror på mesterskabet. Det synes jeg sgu’ er lidt sødt gjort af gutterne.

10. maj 2009
Serie A, 38. spillerunde

Genoa – Brescia
1: 2,00   X: 3,25   2: 3,25

Optakt:
Ja, det her er sidste spillerunde for Genoa. Inter skal møde Parma i dag, hvis de vinder er de mestre. Hvis de ikke vinder skal jeg vente 5 dage før de spiller deres sidste kamp mod Milan.

Genoa – Brescia

1. halvleg: Genoa presser og presser, men virker nervøse når de skal afslutte. Gæsterne har måske et farligt forsøg og Brescias målmand må lige inden pausen hive en fantastisk dobbeltredning frem for at holde dem inde i kampen.

Pause: Inter er kommet foran mod Parma og det er et alvorligt slag mod mesterskabsdrømmen. Der er en meget dyster stemning i Genoas omklædningsrum, men jeg prøver at motivere mine drenge og krydser fingre for at Parma hiver noget særligt op af skuffen i 2. halvleg.

2. halvleg: Genoa presser på, men gæsterne er meget solide i deres forsvar. Endelig scorer Vaz te til 1-0 efter 70 neglebiddende minutter. Desværre er Inter stadig foran. Adebayor scorer til 2-0 i det 72. minut. Det hjælper ikke en dyt, for Inter vinder over Parma.

INTER VANDT SERIE A – GENOA BLEV NR. 2

EVALUERING AF GENOAS SÆSON

Efter skuffelsen har lagt sig lidt er jeg rimelig tilfreds med årets høst: 2 semifinaler - den ene endda i UEFA cup’en - og en 2. plads i ligaen. Det er ganske godt gået når man tænker på den smadrede økonomi og at jeg startede helt fra bunden med at bygge holdet op.

Bedste gennemsnitlige bedømmelse:

1 Sherman Andrés Cárdenas, 41 kampe, 7.51
2 Babacan Volkan, 45 kampe, 7.51
3 Emmanuel Adebayor, 44 kampe, 7.43
4 Franck Matingou, 29 kampe, 7.39
5 Michael Gravgaard, 48 kampe, 7.38
6 Ricard Vaz Te, 43 kampe, 7.37
7 Custódio, 35 kampe, 7.37
8 Ekene Ezenwa, 42 kampe, 7.28
9 Daniel Cousin 17 kampe, 7.27
10 Cristiano Zanetti, 19 kampe, 7.26

Topscorer:

1 Emmanuel Adebayor, 33 mål i 44 kampe
2 Ekene Ezenwa, 25 mål i 42 kampe
3 Sherman Andrés Cárdenas, 22 mål i 41 kampe
4 Daniel Cousin, 13 mål i 17 kampe
5 Ricardo Vaz Te, 11 mål i 43 kampe

Årets hold:

Volkan på mål er selvskreven.

Forsvaret ser okay ud, men midten skal stadig styrkes. Diamanten på midtbanen kører med klatten – på nær Wilhelmsson, som ikke altid imponerer mig. Oppe foran har jeg med Adebayor fundet den perfekte makker til Ezenwa. De to scorede mere end 50 kasser til sammen i denne sæson.  Hævet Øjenbryn

SERIE A PRISER:
(dem som Genoa er med i, altså Wink )

Årets unge spiller i Serie A:

1 Sherman Andrés Cárdenas, Genoa
2 Paul Verbeek, Genoa
3 Anthony Vanden Borre, Fiorentina.

Kommentar:
Hey, hvorfor er Volkan ikke med på den liste??

Årets manager i Serie A:

1 Roberto Mancini, Inter
2 Martin Kirkegaard Hansen, Genoa
3 Carlo Ancelotti, AC Milan

Kommentar:
Det er ret fedt at komme i så fint selskab. Inter vandt mesterskabet og Milan vandt pokalen og blev nr. 2 Champions League.

Årets hold i Serie A:

4 spiller i startopstillingen er ret sejt, når man tænker på jeg ikke vandt noget. Jeg er bare lidt overrasket over at Wilhelmsson er med når Adebayor kun er indskifter.

Årets topscorer i Serie A:

1 Zlatan Ibrahimovic, Juventus, 33 ligamål
2 Emmanuel Adebayor, Genoa, 24 ligamål
3 Cristiano Lucarelli, Livorno, 24 ligamål

Kommentar:
Fedt resultat!

Årets udenlandske spiller i Serie A:

1 Adriano, Inter
2 Kakha Kaladze, AC Milan
3 Sherman Andrés Cárdenas, Genoa

Kommentar:
Hey, hey! Jeg må hellere prøve at holde på ham.  Opstemt

Årets målmand:

1 Babacan Volkan, Genoa
2 Sébastien Frey, Palermo
3 Jerzy Dudek, Bologna

Kommentar:
Fortjent! 20 rent-bur kampe ud af 45 kampe.

Årets forsvarsspiller:

1 Kakha Kaladze, AC Milan
2 Michael Gravgaard, Genoa
3 Fábio Aurélio, Inter

Kommentar:
Gravgaard har klaret sig godt og er ret sikker på at være fast mand på landsholdet.

Til sidst, Årets mål: Adebayor scorer nr. 1 & 3. Seeeejjt! Cool

Så er sæsonen endegyldigt slut! Tak til jer alle fordi i gad følge med i den mest spændende sæson jeg har haft i FM 06 nogen sinde. Det har været fedt - selv om jeg ikke vandt noget sølvtøj - og jeg har en maaaaasse forventninger til næste sæson.  Smiley

Næste update: Danmarks to kvalifikationskampe mod Holland og Nordirland!

SirToby
Manager

« Svar #287: 22 Maj 2006, 20:37 »

Flot 2. plads, tillykke med sølvet.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #288: 22 Maj 2006, 20:42 »

Det var sku da nedtur at mesterskabet røg. Jeg er skuffet. Men også godt at Inter i deres svære slut program. Ellers en flot sæson med en masse god bold og super resultater for Genao.

Så skal der vel købes lidt ind så du er klar til at gå helt til tops næste sæson???

Og tillykke med sølv medaljerne og en plads i næste sæsons CL. Smiley

wirenfeldt
Gæst

« Svar #289: 22 Maj 2006, 20:46 »

Skide flot!! Held og lykke  i næste sæson..!

Soccerpop
Gæst

« Svar #290: 22 Maj 2006, 21:15 »

godt klaret Thumbs Up
glæder mig til næste sæson Smiley

Don AA
Manager

« Svar #291: 22 Maj 2006, 21:18 »

Surt at det ikke blev til et mesterskab det må jo bare vendte til næste sæson så  Thumbs Up
Men tillykke med 2.pladsen synes sku det er rigtigt godt gået af dig glæde mig til at følge dig i næste sæson i ligaen og CL.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Dusty78DK
Manager

« Svar #292: 23 Maj 2006, 10:54 »

Tak for alle de pæne ord om den netop overståede sæson. Lige som jer har jeg også en kraftig fornemmelse af at Genoa opnår store ting i næste sæson. Jeg er i hvert fald sikret en plads i CL gruppespillet.  Smiley

En ny afstemning er tilføjet! Husk at være med fra start!

Rooland
Manager

« Svar #293: 23 Maj 2006, 13:46 »

super godt klaret

Thore
Manager

« Svar #294: 24 Maj 2006, 11:22 »

En flot 2. pladse  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Dusty78DK
Manager

« Svar #295: 25 Maj 2006, 19:06 »

VM KVALIFIKATIONSKAMPE I MAJ/JUNI

Jeg har brugt 1½ time på at lave en kritisk gennemgang af min landsholdstrup og har skiftet en smule ud siden sidste kamp:

MÅLMÆND:

Steffen Rasmussen (AGF)
Emil Ousager (OB)
Thomas Sørensen (Birmingham)

VENSTRE FORSVAR:

Michael Jakobsen (Udinese)
Nikolai Høeg (Esbjerg)

HØJRE FORSVAR:

Kasper Bøgelund (Borussia Münchengladbach)
Kim Madsen (Genoa)

CENTRALT FORSVAR:

Daniel Agger (Liverpool)
Per Krøldrup (West Ham)
Michael Gravgaard (Genoa)
Kristian Bak Nielsen (FC Midtjylland)
Thomas Bælum (Ascoli)

VENSTRE WING:

Anders Due (Genoa)
Kasper Lorentzen (Leverkusen)

HØJRE WING:

Mikkel Thygesen (1860 München)
Stephan Petersen (Q.P.R.)

DEFENSIV MIDTBANE:

Leon Andreasen (Ipswich)
Christian Poulsen (Parma)
Christian Traoré (Ipswich)

OFFENSIV CENTRAL MIDTBANE:

Thomas Kahlenberg (Auxerre)
Michael Silberbauer (Aachen)
Claus Jensen (Leeds)

ANGRIBERE:

Søren Larsen (Schalke 04)
Rajko Lekic (Espanyol)
Morten “Duncan” Rasmussen (Brøndby)
Jon Dahl Tomasson (Bolton)

Kommentar:
Allan K. Jepsen er skadet, og ifølge mine ”filtre” er Nikolai Høeg den 3. bedste venstre forsvarsspiller i Danmark. Den unge Emil Ousager er også ifølge mine filtre den 2. – 3. bedste målmand i Danmark lige nu sammen med Steffen Rasmussen.
Simon Poulsen er også skadet, derfor bruger jeg Kasper Lorentzen som venstre wing sammen med Anders Due, og det giver plads til at den erfarne Claus Jensen kan indkaldes som gardering på den offensive, centrale midtbane. Højre wing er et stort problem. De bedste højre wings i Danmark lige nu er unge, ukendte spillere a’ la Stephan Petersen. Derfor regner jeg med i kampene at bruge Michael Silberbauer i stedet for.

30. maj 2009
VM kvalifikation, Gruppe 3, 5. spillerunde
Danmark – Holland

Optakt:
Den hollandske træner Hans Westerhof blev ansat samtidig med mig med det klare mål at bringe Holland til VM. Det er dog gået mig bedre end ham hidtil. Holland er presset til at vinde deres udekamp i dag for at være sikker på at kunne overtage 1. pladsen, hvorimod Danmark kan spille sit spil hjemme foran et forventningsfuldt publikum. Det her bliver med stor sandsynlighed årets flotteste kamp.  Thumbs Up

Danmarks startopstilling:

Søren Larsen   Rejko Lekic

Thomas Kahlenberg

Kasper Lorentzen                                              Michael Silberbauer

Christian Poulsen

Michael Jakobsen  Daniel Agger  Michael Gravgaard  Kasper Bøgelund

Thomas Sørensen

GAME ON!

Danmark – Holland

1 – 0 Søren Larsen (10) – Danmark kombinerer sig gennem midten af Hollands forsvar indtil der kun er Van der Saar tilbage.
1 – 1 Van Nistelrooy (24) – Bolden sendes ind over og stjernen føler bolden ind ved fjerneste stolpe

PAUSE
Jeg siger til drengene de skal fortsætte det gode spil og håber det motiverer dem, for Holland fik lidt for godt fat i kampen fra de øjeblik de scorede.  Skuffet

1 – 2 Roy Makaay (47) – et flot langskud fra venstre hjørne af straffesparksfeltet .
1 – 3 Dirk Kuyt (49) – Makaay prøver igen fra næsten samme position. Bolden springer fra overlæggeren og lige ud i fødderne på Kuyt. Skidt!

UDEHOLDET HOLLAND VINDER MED 3-1!

Kommentar:
Ekstremt skuffende. I starten af 1. halvleg har vi muligheden for at komme foran med 2 mål, og det ville sikkert have givet en anden kamp. Med resultatet er vi røget ned på 2. pladsen.  Græder

2. juni 2009

DANMARK SVÆKKET FØR KAMP!
Søren Larsen, den bedste angriber på mit landshold, er blevet skadet. I forvejen er der ikke ufatteligt mange gode angribere at vælge imellem, men jeg vælger Morten Søndergaard som erstatning. Morten spiller i Wolves og har scoret en hel del mål i denne sæson, både med fødderne og med hovedet – derfor regner jeg med han vil være passende at have med mod Nordirland.

3. juni 2009
VM kvalifikation, Gruppe 3, 6. spillerunde
Danmark – Nordirland

Optakt:
Stemningen i truppen er på nulpunktet. Et godt resultat er påkrævet nu for at bibeholde chancen for at slutte i toppen af gruppen.

Danmarks startopstilling:

Morten Ramussen   Rejko Lekic

Thomas Kahlenberg

Kasper Lorentzen                                              Michael Silberbauer

Christian Poulsen

Michael Jakobsen  Daniel Agger  Michael Gravgaard  Kasper Bøgelund

Thomas Sørensen

Ingen store ænringer, ud over den skadede Søren Larsens exit.

GAME ON!

Danmark – Nordirland

1 – 0 Morten Rasmussen (19) – bolden smides ind over og den hovedstødsstærke spiller lader ikke den chance gå forbi!
2 – 0 Christian Poulsen (41) – frispark sparket direkte ind fra kanten af feltet.
3 – 0 Rejko Lekic (72) – Morten Rasmussen tager kontraløbet og sender bolden ind over til en fri Lekic.

KAMPEN ENDER 3-0 TIL DANMARK!

Kommentar:
Smilet kom tilbage til Parken med dagens sejr. Spillerne rejste sig efter en sjusket start på kampen og spillede Nordirland helt tyndt.  Cool

Stillingen i gruppen ser sådan her ud:

Holland overtog føringen i gruppen, og det er selvfølgelig surt. Men jeg har stadig muligheden for at blive det bedste nr. 2 hold og dermed sikre mig en direkte kvalifikationsplads .

Næste kamp er mod Letland i Parken d. 29. august. En sejr i den kamp vil næsten sikre at jeg beholder 2. pladsen. Hvem ved, måske snubler Holland igen.

SÆSONEN ER HELT SLUT!

En lang 2008/2009 sæson er endelig slut. Danmark ender – typisk for sæsonen – på 2. pladsen i deres gruppe, men det ser stadig okay ud hvad angår VM kvalifikation.

Næste update: Optakt til 2009/2010 sæson med afsløringen af hvor mange spillere jeg har indkøbt denne sommer.

På gensyn!

Smiley     Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #296: 25 Maj 2006, 19:19 »

Lidt ærgeligt i Holland-kampen. Men ellers har du jo gode muligheder, playoff bør i hvert fald være sikret Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #297: 25 Maj 2006, 19:21 »

kan næsten ikke vente til næste updat Grin
hvis bare du vinder resten går du vel videre som bedste 2er ikk Huh

Dusty78DK
Manager

« Svar #298: 29 Maj 2006, 18:27 »

Jeg ved ikke om der skulle have siddet en enkelt eller to derude og savnet at høre noget mere fra Genoa. Hvis nogen har ventet spændt kan jeg sige at grunden til jeg ikke har opdateret blog'en ikke er at mit save-game er crashet. Jeg har bare tanket motivation til at fortsætte og haft det sindssygt travlt.

Men nu skulle det være ganske vidst: Meget snart begynder den nye Genoa-sæson!  Thumbs Up

SirToby
Manager

« Svar #299: 29 Maj 2006, 18:40 »

Jeg ved ikke om der skulle have siddet en enkelt eller to derude og savnet at høre noget mere fra Genoa. Hvis nogen har ventet spændt kan jeg sige at grunden til jeg ikke har opdateret blog'en ikke er at mit save-game er crashet. Jeg har bare tanket motivation til at fortsætte og haft det sindssygt travlt.

Men nu skulle det være ganske vidst: Meget snart begynder den nye Genoa-sæson!  Thumbs Up

Super. Det ser jeg frem til.

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010