home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:25:26 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 722 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 187159 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark
« Svar #780: 14 Sep 2006, 16:36 »

Nemlig Wink

Jeg har en to-hjulet, men jeg har lige har fået redigeret på det seneste indlæg, virker min cykel ikke alt for godt, så jeg må låne min mor's Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #781: 14 Sep 2006, 18:33 »

Men må man høre, hvem det vil er du vil starte med Dusty? Smiley

Nope, det er stadig en velbevaret hemmelighed. Men det bliver anderledes.  Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #782: 14 Sep 2006, 19:39 »

Iaften? Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #783: 14 Sep 2006, 20:03 »

Iaften? Smiley

SVAR:

Den nye blog er udsat. Jeg ville have startet den op i den kommende weekend, men jeg væltede på cykel i går og kom lidt til skade. Jeg har for ondt i armene til at skrive updates osv., så blog'en er udsat i 1-2 uger
Skuffet
« Seneste Redigering: 14 Sep 2006, 20:06 af Dusty78DK » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #784: 14 Sep 2006, 20:09 »

Nope, det er stadig en velbevaret hemmelighed. Men det bliver anderledes.  Smiley

Øv altså.. Men så må jeg, og andre, jo abre vente Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Soccerpop
Gæst

« Svar #785: 20 Sep 2006, 19:29 »

Nu er der næsten gået en uge. Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #786: 21 Sep 2006, 10:59 »

Nu er der næsten gået en uge. Wink

Jeps, men på grund af stærke smerter i den ene arm har jeg skrevet i min signatur, at jeg først er klar til at begynde omkirng 1/10. Det er dødærgerligt, for jeg ville gerne i gang.  Græder

Så vi må alle sammen bare vente indtil jeg har begge arme i brug igen.  Skuffet

P.S.: Jeg regner ikke med at købe FM07, når det udkommer (fordi der er så mange hold jeg stadig ikke har nået at spille med i FM06), så derfor vil I i et godt stykke tid fremover kunne regne med knivskarpe FM06 blogs herfra.  Thumbs Up 

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #787: 21 Sep 2006, 15:30 »

du vil da forhåbelig ikk spille med ALLE hold i FM for så snakker vi da om du aldrigoplever nogle af spillene indtil FM15 ud kommer Grin

Come On You Spurs
COYS

lurking

MisterFCK
Gæst

« Svar #788: 21 Sep 2006, 15:33 »

Jeps, men på grund af stærke smerter i den ene arm har jeg skrevet i min signatur, at jeg først er klar til at begynde omkirng 1/10. Det er dødærgerligt, for jeg ville gerne i gang.  Græder

P.S.: Jeg regner ikke med at købe FM07, når det udkommer (fordi der er så mange hold jeg stadig ikke har nået at spille med i FM06), så derfor vil I i et godt stykke tid fremover kunne regne med knivskarpe FM06 blogs herfra.  Thumbs Up 

Er armen brækket eller forstuet? Ellers burde du godt kunne skrive ticked off Jeg skrev på min Lyngby-blog selvon jeg havde forstuet hånden og havde forbining på. Det gik bare lidt langsommere. Men hvis jeg kan kan du også ticked off Thumbs Up

Ej, jeg håber snart armen bliver god igen så vi kan få en ny blog fra din side at se. Jeg ser med spænding frem til det Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #789: 21 Sep 2006, 16:06 »

Det kan jeg ikke .. Men indtil da, må jeg bare have nogen lykke piller Wink

du vil da forhåbelig ikk spille med ALLE hold i FM for så snakker vi da om du aldrigoplever nogle af spillene indtil FM15 ud kommer Grin

funnyfunnyfunnyfunnyfunny

- Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #790: 21 Sep 2006, 21:02 »

Nah ikke alle i hele spillet, men måske 10 eller sådan.  Wink  Opstemt  Grin

F.C.K.
Gæst

« Svar #791: 21 Sep 2006, 21:08 »

Er armen brækket eller forstuet? Ellers burde du godt kunne skrive ticked off Jeg skrev på min Lyngby-blog selvon jeg havde forstuet hånden og havde forbining på. Det gik bare lidt langsommere. Men hvis jeg kan kan du også ticked off Thumbs Up

Ej, jeg håber snart armen bliver god igen så vi kan få en ny blog fra din side at se. Jeg ser med spænding frem til det Smiley
Lyt til det her det er klog snak ( :

Dusty78DK
Manager

« Svar #792: 24 Sep 2006, 16:08 »

Hej alle!

Nu er der kun en lille uges tid til min nye blog starter op. Er der nogen som har ris og ros til min måde at skrive blog? DINE forslag kan komme til at gøre en forskel i den nye blog.
  Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #793: 24 Sep 2006, 16:17 »

Selvfølgelig har jeg det. Jeg syntes denne blog har være perfekt på de fleste måder. Jeg kan faktisk ikke finde et sted lige nu, hvor den kunne forbedres Smiley

PS: Det er da godt hvis den starter den 30 September. Det er lige den dag jeg kommer hjem fra lejrskole Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #794: 24 Sep 2006, 16:20 »

Selvfølgelig har jeg det. Jeg syntes denne blog har være perfekt på de fleste måder. Jeg kan faktisk ikke finde et sted lige nu, hvor den kunne forbedres Smiley

PS: Det er da godt hvis den starter den 30 September. Det er lige den dag jeg kommer hjem fra lejrskole Smiley

Tak for de pæne ord!

Ja, min plan er at starte den nye blog op på lørdag. Hvornår på dagen ved jeg ikke, men det må i holde øje med. Det bliver kun mere forsinket hvis jeg kommer til skade igen  Wink

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010