home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:25:26 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 752 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg spiller sæson nr. 10 i denne blog, vil du så læse med?  (Afstemning slut: 24 Jan 2007, 22:40)
Ja da!
- 24 (82,8%)
Næh, det regner jeg ikke med
- 2 (6,9%)
Øh, læse med? Hvordan gør man det?
- 3 (10,3%)
Antal Stemmer: 29

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark ---> FC Köln & Brazil  (Læst 187179 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: Resurrecting Genoa ---> Juve & Denmark
« Svar #750: 11 Sep 2006, 19:48 »

Jeg er enig med Zone 43, i at det er en rigtig sur måde at slutte bloggen på. Skuffet

PS: Var det den allersidste update?

ZhotLog
Gæst

« Svar #751: 11 Sep 2006, 19:50 »

Græder

Soccerpop
Gæst

« Svar #752: 11 Sep 2006, 19:55 »

Men.. men..
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEJ!!!!! Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
Det... betyder jo at bloggen mere eller mindre er slut Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
må simphelten græde nu. Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

Dusty78DK
Manager

« Svar #753: 11 Sep 2006, 19:58 »

Jeg er enig med Zone 43, i at det er en rigtig sur måde at slutte bloggen på. Skuffet

PS: Var det den allersidste update?

Det var en meget sur måde at slutte sin kariære på. Men det var ikke den sidste update. Den aller-aller sidste update kommer her:

MisterFCK
Gæst

« Svar #754: 11 Sep 2006, 20:01 »

Men.. men..
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEJ!!!!! Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
Det... betyder jo at bloggen mere eller mindre er slut Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
må simphelten græde nu. Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

Dusty78DK har jo sagt, at han ville starte en ny blog så mon ikke du overlever Wink

Soccerpop
Gæst

« Svar #755: 11 Sep 2006, 20:03 »

Dusty78DK har jo sagt, at han ville starte en ny blog så mon ikke du overlever Wink

Måske, men det bliver meget meget hårdt ikke at kunne glæde sig til den delt bedste blog på sitet.

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #756: 11 Sep 2006, 20:04 »

Glæder mig som et lille barn til den nye blog. Wink  Grin

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

F.C.K.
Gæst

« Svar #757: 11 Sep 2006, 20:05 »

Helt Enig
Grin

Dusty78DK
Manager

« Svar #758: 11 Sep 2006, 20:06 »

BLOGGEN LUKKER!

Ja, jeg har truet med det længe. Denne gang er den god nok. Denne blog, som har været i gang siden 18. marts i år, lukker lige nu.

Der er ikke mere for mig at opnå i dette spil og jeg har opnået alt hvad jeg kunne tænke mig at opnå og mere til. Specielt ”The Treble” med Juventus og selvfølgelig verdensmesterskabet med Danmark er de begivenheder jeg vil se tilbage på med mest glæde.

Mine managerevner ser sådan her ud:

Vi slutter af med mine tal i Hall of Fame for danske trænere:

Af en eller anden grund er den netop overståede sæsons trofæer ikke medregnet. DOH!  ticked off

Yes, folkens, det var det hele. Den enormt store og langvarige blog – den længste herinde lige nu og nr. 2 på listen over læste blogs ifølge statistikken – er slut efter at have været aktiv i næsten 6 måneder. Jeg vil gerne sige tak til alle der har gidet at følge med i det arbejde jeg har lavet og for de meget engagerede læsere, der er kommet med god feedback. Smiley

Jeg regner med at starte en ny FM06 blog på et eller andet tidspunkt, men inden da skal jeg lige have en lille blog-ferie. Skulle I lide af blogafhængighed fra min side i mellemtiden, så kan i tjekke min Sydney --> Cruizero blog eller min VM TOGO blog.  Smiley
Eller, hvis du virkelig er trængene, så kan du jo bare starte forfra på at læse denne blog  Wink  Opstemt

Indtil da må i meget gerne skrive lidt om hvad i syntes har været fedt og ufedt i denne blog sådan så jeg kan skrive endnu bedre i fremtiden.

Ha’ det, folkens!!  Thumbs Up  Thumbs Up  Thumbs Up  Græder

« Seneste Redigering: 11 Sep 2006, 20:08 af Dusty78DK » Logged

Soccerpop
Gæst

« Svar #759: 11 Sep 2006, 20:07 »

Er på en måde svært at glæde sig når det betyder at det lukker en af de bedste blog på siden.

MisterFCK
Gæst

« Svar #760: 11 Sep 2006, 20:09 »

Måske, men det bliver meget meget hårdt ikke at kunne glæde sig til den delt bedste blog på sitet.

Men det kan jo være den nye bliver lige så god. Og tør man spørge hvirken der er den anden del af den bedste blog? Det skulle vel ikke være din egen du mener?  Rullende Øjne

Dusty78DK
Manager

« Svar #761: 11 Sep 2006, 20:18 »

Er på en måde svært at glæde sig når det betyder at det lukker en af de bedste blog på siden.

Tak, du, det er pænt af dig at sige det.

Bliver helt rørt  Græder

Soccerpop
Gæst

« Svar #762: 11 Sep 2006, 20:21 »

Tak, du, det er pænt af dig at sige det.

Bliver helt rørt  Græder

Med den blog har du sku fortjent det.
Held og lykke med den nye blog. Thumbs Up
Vil naturligvis følge med når den nye bliver startet Wink

Soccerpop
Gæst

« Svar #763: 11 Sep 2006, 20:22 »

Men det kan jo være den nye bliver lige så god. Og tør man spørge hvirken der er den anden del af den bedste blog? Det skulle vel ikke være din egen du mener?  Rullende Øjne

Nope.
Er naturligvis din Lyngby blog. Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #764: 11 Sep 2006, 20:22 »

Med den blog har dus ku fortjent det.
Held og lykke med den nye blog. Thumbs Up
Vil naturligvis følge med når den nye bliver startet Wink

Jo tak. Men der går som sagt nok lidt tid. Jeg trænger til en kort blogfri periode. Men jeg kan love at den nye blog er anderledes end noget folk nogen sinde har set før.  Smiley

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010