home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  1 Bruger, 549 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Kan man være tilfredse med SIGames (om udgivelsesdato og patches) ?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Kan man være tilfredse med SIGames (om udgivelsesdato og patches) ?  (Læst 2937 gange)
Bune
Reserveholdsspiller

Sv: Kan man være tilfredse med SIGames (om udgivelsesdato og patches) ?
« Svar #15: 21 Feb 2008, 13:36 »

Heps.

Nu er jeg foruroligende dårlig til engelsk, men hovedbudskabet i dit link er noget med at man ikke må undre sig eller hva?

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 21 Feb 2008, 13:38 »

Nej, hvorfor skulle man dog også tillade sig at komme med kritik, når man har købt et produkt der ikke virker. Det kunne man jo aldrig finde på at gøre i andre sammenhænge. Eller.....

Lige så snart nogen formaster sig til at kritisere SI så får man straks prædikatet moaner. Uagtet at Bunes spørgsmål er ganske fornuftigt.

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #17: 21 Feb 2008, 13:42 »

Heps -Johnson-

Jeg er langt hen ad vejen enig med dig i dine betragtninger, dog ikke med den angående hyppigheden af udgivelserne.

Jeg mener at der skal komme et spil hvert år. Både for at SI games kan få nogle penge i kassen, og ikke mindst for at spillet holder en nyhedsværdi blandt brugerne, så man ikke sidder og fedter rundt med et 12-20 måneder spil.
Derudover mener jeg også, at en årlig udgivelse holder gryden i kog på internetsiderne.

-bune

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 21 Feb 2008, 13:45 »

Heps -Johnson-

Jeg er langt hen ad vejen enig med dig i dine betragtninger, dog ikke med den angående hyppigheden af udgivelserne.

Jeg mener at der skal komme et spil hvert år. Både for at SI games kan få nogle penge i kassen, og ikke mindst for at spillet holder en nyhedsværdi blandt brugerne, så man ikke sidder og fedter rundt med et 12-20 måneder spil.
Derudover mener jeg også, at en årlig udgivelse holder gryden i kog på internetsiderne.

-bune

Tja, det er en valid pointe. Men så bliver det nok også sværere at levere et spil uden alvorlige fejl alene på grund af tidspresset.

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #19: 21 Feb 2008, 13:46 »

Nej, hvorfor skulle man dog også tillade sig at komme med kritik, når man har købt et produkt der ikke virker. Det kunne man jo aldrig finde på at gøre i andre sammenhænge. Eller.....

Lige så snart nogen formaster sig til at kritisere SI så får man straks prædikatet moaner. Uagtet at Bunes spørgsmål er ganske fornuftigt.

Fordi det er dét I er! Opstemt

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 21 Feb 2008, 13:48 »

Fordi det er dét I er! Opstemt

Vil du ikke være søde at uddybe dine holdninger, jeg forstår hverken dit link eller dine oneliners.

-bune

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 21 Feb 2008, 13:54 »

Tja, det er en valid pointe. Men så bliver det nok også sværere at levere et spil uden alvorlige fejl alene på grund af tidspresset.

Heps.

Det er derfor at jeg mener, at man måske har spredt sig for meget med at lave quizspil, hockeyspil og hvad ved jeg. I stedet kunne man samle  kræfterne og lave et suverænt fodboldspil, og når "koden/match engine" en gang var skabt - for som du tidligere sagde så er det mærkeligt at det virker som om de starter fra 0 hver gang - så kunne man udvide firmaet med andre sportsspil.

bune

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 21 Feb 2008, 14:03 »

Heps.

Det er derfor at jeg mener, at man måske har spredt sig for meget med at lave quizspil, hockeyspil og hvad ved jeg. I stedet kunne man samle  kræfterne og lave et suverænt fodboldspil, og når "koden/match engine" en gang var skabt - for som du tidligere sagde så er det mærkeligt at det virker som om de starter fra 0 hver gang - så kunne man udvide firmaet med andre sportsspil.

bune

Jeg tror man skal se de forskellige spil, som isolerede objekter, der bliver styret hver for sig. Dem der udvikler FM sidder udelukkende med FM, og er ansat til dette.

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #23: 21 Feb 2008, 14:05 »

Det er jeg uenig. Jeg ser gerne flere nye ting og forbedringer i spillet, da det jo er med til at gøre det "nyt". Ellers kan vi alle bare nøjes med at hente en dataupdate, og det er det – ikke noget der just falder i min smag.
Jeg synes det er acceptabelt, at der kommer nogle fejl, da det er noget man ikke kan løbe fra, uanset hvilket spil man får smidt i hænderne.

Der kunne også godt komme nye ting i spillet, men jeg synes første prioteten skulle være at rette fejl..

DjibrillCisse
Gæst

« Svar #24: 21 Feb 2008, 15:04 »

irriterende med det der heps hele tiden

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 21 Feb 2008, 15:12 »

irriterende med det der heps hele tiden
Til gengæld rart med et indlæg som er særdeles relevant for debatten.

DjibrillCisse
Gæst

« Svar #26: 21 Feb 2008, 15:15 »

det havde det ik nej, det relevant nok det han skriver, men syntes det irriterende.. Smiley

donfrankie
Ynglingespiller

« Svar #27: 21 Feb 2008, 15:58 »

Det er næsten umuligt at lave et spil uden fejl. Og vil man lave et spil uden fejl bliver det så dyrt at det aldrig kommer på gaden.
Så spørgsmålet er egentlig om folk vil have et fodbold manager spil eller ej?

Anfield
Reserveholdsspiller

« Svar #28: 21 Feb 2008, 16:09 »

Selvom spillet har været fyldt med fejl, synes jeg stadig jeg har haft meget glæder af spillet. Spillet er et af de sværeste og dog mest realistiske af slagsen. Dog startede de jo fra scratch i FM 2007 da de skulle lave AI helt om bla. pga. diablo problematikken. Jeg er dog sikker på at næste års version bliver en tand bedre og glæder mig til og se hvad de får lavet mere som udvidelse. Jeg mener også at scoutingsystemet er blevet kanon godt og meget realistisk. Så selvom de måske kunne give den en ekstra skalde mht. enginen synes jeg de gør et kanon job. Smiley Min mening.

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

MLL
Manager

« Svar #29: 21 Feb 2008, 16:12 »

Han er jo genial ham der Wink

"Ronaldinho said no to Reading, i just can't believe my eyes.  funny
« Seneste Redigering: 21 Feb 2008, 16:15 af MLL » Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010