Kezman
|
|
alle mine spillere træner a helvede til og jeg har alle de store stjerner lulinha kerlon aaron osv og de træner bare sindsygt dårlig og stiger ned hver gang bruger det der cesc træning hvad kan je gøre for at de får go træning
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
Hallas
Gæst
|
|
Hvor gode er dine trænere?
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
rimelig gode 4-5 stjerner i næsten alt. boldkontrol og taktik eller sådan noget er vist kun md 3
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
Kezman
|
|
kan godt tage ss hvis der er nogen der vil se....
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
willads
|
|
Giver du Aaron, Lulinha osv kampe. De skal have den rette træning, men de skal også have kamptræning, ellers bliver de ikke meget bedre.
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
kerlon får en hel masse! lulinha er på reserve og aaron lejet ud for og lære engelsk fodbold.
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
Kezman
|
|
hjælp?
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
Don W
|
|
Har personligt aldrig haft problemer med Cesc's træning... 
|
|
|
|
"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner." --John Locke - LOST
|
|
|
|
Kezman
|
|
hvordan træner du så send billede så henter jeg trænerene 
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
naRf
|
|
Lad mig gætte:
Du har startet spillet i 8.0.1 og har opdateret til 8.0.2 og spiller videre med samme spil?
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel-123
|
|
Lad mig gætte:
Du har startet spillet i 8.0.1 og har opdateret til 8.0.2 og spiller videre med samme spil?
Det vil jeg også gætte på at han har, da mange siger at deres spillere falder ia alle stats efter det..
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
ja det har jeg også hvorfor jeg har nemlig tænkt på det om alt træning bliver mistet hvis man gør det.
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
Daniel-123
|
|
ja det har jeg også hvorfor jeg har nemlig tænkt på det om alt træning bliver mistet hvis man gør det.
Der er nogen der siger at de taber det de allerede er steget.. Så du er nød til at starte et nyt spil for at undgå det..
|
|
|
|
|
|
|
|
Flaekbuks
|
|
ja alle spillers værdi falder vist også, hvis man ikke starter et nyt spil..
|
|
|
|
FCK! ARSENAL! BAYERN MUNCHEN! UDINESE!
|
|
|
|
Kezman
|
|
nåå okay tak for svarene så  berbatov gjorde det helt vildt godt første kamp med 8.02 med 3mål på 45 min. han stank ellers !
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|