home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Okt 2025, 21:01 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
08 Okt 2025, 18:11 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 634 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  9# Kongeklubben
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal jeg fortsætte og muligvis finde lysten igen?
Ja
- 9 (81,8%)
Nej
- 2 (18,2%)
Antal Stemmer: 11

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: 9# Kongeklubben  (Læst 17807 gange)
Yoggidk
Gæst

Sv: 5# Kongeklubben
« Svar #45: 20 Feb 2008, 23:28 »

Måske, men tror bare, at det hele bliver alt for hvidt så?

Vil jeg os sige, lad dem være sorte Smiley

Hallas
Gæst

« Svar #46: 20 Feb 2008, 23:29 »

Vil jeg os sige, lad dem være sorte Smiley

Okay Smiley Hvad synes du om updaten?

vondracek
Gæst

« Svar #47: 20 Feb 2008, 23:31 »

Du kunne lave kanterne hvide og tilføje noget ekstraordinært, som virkelig viser hvorfor de kaldes giganticos. Resultaterne kunne fx også få en anden farve.

Hallas
Gæst

« Svar #48: 20 Feb 2008, 23:33 »

Du kunne lave kanterne hvide og tilføje noget ekstraordinært, som virkelig viser hvorfor de kaldes giganticos. Resultaterne kunne fx også få en anden farve.

Tror ikke jeg laver noget om ved rammerne, da jeg ikke ved hvad jeg vil kunne lave som er ektraordinært?
Forslag til en resultatfarve?

vondracek
Gæst

« Svar #49: 20 Feb 2008, 23:38 »

Du kunne bruge den normale løsning - Grøn ved vudne kampe og rød ved tabte. Dog syntes jeg det kunne være fedt, da Reals hjemmebanetrøje er hvid og lilla, at du bruger den lilla farve til at markere de spillere som har scoret for Real - eller til noget andet.

Men det er jo din blog, så hvorfor ikke overraske os alle Wink

Hallas
Gæst

« Svar #50: 20 Feb 2008, 23:43 »

Du kunne bruge den normale løsning - Grøn ved vudne kampe og rød ved tabte. Dog syntes jeg det kunne være fedt, da Reals hjemmebanetrøje er hvid og lilla, at du bruger den lilla farve til at markere de spillere som har scoret for Real - eller til noget andet.

Men det er jo din blog, så hvorfor ikke overraske os alle Wink

Reals hjemmetrøje hvis og lilla? Du mener vel blå og hvid Wink

Hallas
Gæst

« Svar #51: 20 Feb 2008, 23:47 »

Hvad synes du om resultatfarverne? Smiley

Hallas
Gæst

« Svar #52: 20 Feb 2008, 23:48 »

Hvad synes i forresten om Robinhos 8 mål i 4 kampe? Hævet Øjenbryn

vondracek
Gæst

« Svar #53: 20 Feb 2008, 23:54 »

For mig ligner det en mørk/normal lilla. Hvad angår farverne så bare prøv dig frem til du finder noget du er tilfreds med Wink

- Og det ser jo fornuftigt ud for Robinho, men nu er det jo heller ikke de sværeste modstandere Wink

Hallas
Gæst

« Svar #54: 20 Feb 2008, 23:56 »

For mig ligner det en mørk/normal lilla. Hvad angår farverne så bare prøv dig frem til du finder noget du er tilfreds med Wink

- Og det ser jo fornuftigt ud for Robinho, men nu er det jo heller ikke de sværeste modstandere Wink

Nej, men en spiller som Raul har f.eks. slet ikke scoret s:

Hallas
Gæst

« Svar #55: 20 Feb 2008, 23:57 »

vondracek
Gæst

« Svar #56: 20 Feb 2008, 23:59 »

For mig ligner det stadig en mørk lilla, så det er sikkert mig der har brug for briller..

Hallas
Gæst

« Svar #57: 21 Feb 2008, 00:02 »

For mig ligner det stadig en mørk lilla, så det er sikkert mig der har brug for briller..

Vi må bare blive enige om at være uenige Wink

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #58: 21 Feb 2008, 02:03 »

Hvis det skal være helt rigtigt.. Så er Reals farver Hvid og lilla.. Mange håber på at deres kommende udebane kommer tilbage til den lilla farve, som Kelme havde succes med.. Wink

Hallas
Gæst

« Svar #59: 21 Feb 2008, 15:59 »

Kroos, Galván og Saivet?
11. august

Umiddelbart ikke navne, som alle kender, men de er alle tre nogle af verdens største talenter. Hvis vi starter med 17-årige Toni Kroos, kan der fortælles at han er blevet hentet til fra Bayern München. Selvom tyskeren var et af de største i tysk fodbold, syntes Bayern München ikke at ville holde fast på ham. Toni Kroos egen kommentar til skiftet lød således: "Mine planer var egentlig ikke at skifte fra Tyskland til Spanien allerede så tidligt i karrieren, men da Real Madrid sagde, at hvis jeg kom til klubben, var det muligt for mig at blive lejet ud til en tysk klub, tog jeg beslutningen. På længere sigt, vil jeg helst spille i Spanien." Denne handel gik igennem for et par dage siden, og allerede nu, har Toni Kroos skrevet under på en lejekontrakt med Hertha Berlin. Toni Kroos spiller på den offensive midtbane.

Martín Galván, som er født i Mexico, skal også spille for kongeklubben. Ligesom Kroos vil der dog gå noget tid før han får debut, da han først kan komme til Real Madrid når han bliver 18. Lige nu er han 15, så han må vente helt til 2010/2011 sæsonen. Glæden, som han føler, skjules ikke: "Siden jeg var helt lille, har jeg drømt om at spille for Real Madrid. Det er helt ufatteligt, men samtidig er det også trist, at jeg først må tage til Madrid, når jeg bliver 18. Som 15-årig tror jeg dog ikke, at jeg er helt klar endnu, så der er også noget postivit ved denne regel." Del Bosque havde også en kommentar: "Galván er allerede spået til at blive en af de bedste fodboldspillere gennem tiden, og jeg er meget glad for, at vi har skrevet kontrakt med ham. Adskillige andre storklubber var efter, men det skulle altså være os der løb med ham. Noget der må glæde alle omkring klubben."

Så til den sidste transfer i år til Real Madrid. Her tales der om den 16-årige Henri Saivet, som kommer fra Girondins Bordeaux. For franskmændene, må dette være noget af et tab, men for madrilanerne er dette et scoop. Denne spiller, er blevet købt for, at på længere sigt vil kunne blive en stjerne i Real Madrids angreb. Hurtighed og skarphed foran mål er Saivet's nok største forcer. Mijatovic havde denne kommentar at tilknytte til skiftet: "Om mindre end 4-5 år, vil vi se denne spiller både på det franske landshold og som fast spiller på vores hold. Dette er noget, som jeg kan garantere for." Saivet kommenterede Mijatovic's flotte ord sådan her: "Når Mijatovic siger sådan, må man også lige tage det med et gram salt. Håbet er selvfølgelig at følge op på klubbens forventninger, men jeg er stadig meget ung." Saivet må ligesom de andre to spillere vente på hans debut. Det franske stortalent er nemlig også blevet lejet ud.

KROOS
GALVÁN
SAIVET
« Seneste Redigering: 21 Feb 2008, 20:26 af Hallas » Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010