home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  2 Brugere, 586 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Benfica
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vinder Benfica nogle pokaler i næste sæson?
Ja, Champions League, betandwin.com og Cuppen
Ja, Champions League og betandwin.com
Ja, Champions League og cuppen
Ja, UEFA Cuppen, betandwin.com og Cuppen
Ja, UEFA Cuppen og betandwin.com
Ja, UEFA Cuppen og Pokalen
Ja, betandwin.com og Cuppen
Ja, Cuppen
Ja, betandwin.com
Ja, UEFA Cuppen
Ja, Champions League
Nej, Ingen

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Benfica  (Læst 10828 gange)
ManUtd7
Gæst

Sv: Benfica
« Svar #15: 17 Mar 2006, 23:12 »

Januar 2006

Kampe i Januar:

betandwin.com : Benfica – Porto
betandwin.com : Benfica – Marítimo
betandwin.com : Naval – Benfica
betandwin.com : Benfica - Académica

2. Januar
Massimo Maccarone skifter pr. 1 Juli
Massimo Maccarone skifter fra en tilværelse i Middlesbrough til en ny tilværelse i Benfica, skiftet går igennem gratis fordi Benfica køber ham ud af hans kontrakt udløb. Mads kan næsten love at endnu en indkøb kommer i denne uge.

SS kommer når han skifter.

4. Januar
Andrea Gasbarroni skifter pr. 1 Juli
Andrea Gasbarroni skifter fra Juventus til Benfica på fritransfer, den 24-årige offensive midtbane spiller skal mest aflaste Simão og de andre offensive spillere i truppen.

SS kommer ved skiftet

6. Januar

betandwin.com
Benfica 1 - Porto 4
1 6-4(Fav) X 2-1 2 13-8

Optakt: En vigtig kamp da Benfica bare kører derud af men Porto skal sejre. Desuden er der debut til Carrick.

34'1-0 Nuno Gomes hamrer den ind efter et flot indlæg af Rocha.

8. Januar

Flere transferpenge

Bestyrelsen svarede idag på min forespørgelse om flere transferpenge ved at lægge 88mio. på den konto.

13. Januar

Nik Besagno til Benfica

Benfica lagde idag 1.5 mio. dkk ind i det store amerikanske talent Nik Besango fra Salt Lake. Nik er 17 år gammel og mange klubber har været ude efter ham, men han valgte Benfica.

13. Januar

betandwin.com
Benfica 1 - Marítimo 3
1 4-6(Fav) X 9-4 2 7-2

Optakt: Benfica skal bare øge deres forspring som efterhånden er oppe på 5 point til andenpladsen Sporting CP.

4'1-0 Nuno Gomes scorer efter han dribler det hele, og hamrer den ind bag målmanden.
26'[2-0 Carrick hamrer den op i hjørnet langt ude efter klombspil vender han sig op og hamrer den ind. Første mål af englanderen.
35'2-1 Ferrari skyder bolden i nettet efter et indlæg af Wágner.
59'3-1 Klombspil i Marítimos felt resultere i at bolden hopper ned foran Gomes, og så er det altid farligt han scorer til 3-1.

17. Januar

Lodtrækning til sjette runde i Pokalturneringen

-

Lodtrækningen idag resulterede i et gigantbrag i Porto mellem Porto og Benfica. Det er de to bedst rangerede hold tilbage i pokalen.

19. Januar

Rosenberg til Benfica

Så blev det Markus Rosenberg der skal styrke Benficas angreb, han er hentet i Ajax for 13 mio. dkk, han får nr. 13. Rosenberg skrev under til sommeren 2010.

21. Januar

Simão forlænger med 5 år

Benficas nok bedste spiller og vigtigste spiller Simão har forlænget til kontrakt så den nu går frem til d 30.06.11.

"Jeg er glad for at have i mine øjne verdens bedste fløj i yderligere 5 år." Mads

"Jeg er så lykkelig over at arbejde under Mads og det var en vigtig brik i mine overvejelser." Simão

"Jeg mailede bare til ham Opstemt" Sekretæren

25. Januar

betandwin.com
Porto - Benfica
1 6-4(Fav) X 2-1 2 13-8

Optakt: Giganterne mødes Porto og Benfica ikke i ligaen men i Pokalturneringen, som Mads helt vildt gerne vil vinde.

35'1-0 Diego sparker den ind efter et indlæg fra Lucho Gonzalez.
74'1-1 Vinha scorer heldigt efter klumbspil i forsvaret.

31. Januar

Transfervinduet er lukket for denne gang

betandwin.com : Benfica – Porto 1-0
betandwin.com : Benfica – Marítimo 3-1
betandwin.com : Naval – Benfica 1-3 Debutmål af Rosenberg.
Pokalen: Porto - Benfica 1-0
betandwin.com : Benfica - Académica 1-1

Går igennem december som ubesejret i ligaen men er ude af cuppen, en tilfredstillende måned.

ManUtd7
Gæst

« Svar #16: 18 Mar 2006, 00:35 »

Februar 2006

betandwin.com : Penafiel - Benfica
betandwin.com : Benfica - Boavista
UEFA CUP 1 Knockout : Hertha BSC - Benfica
betandwin.com : National da Madeira - Benfica
UEFA CUP 1 Knockout : Benfica - Hertha BSC
betandwin.com : Benfica - Sporting CP

8. Februar

Benfica u19 Mestre

Vores unge u19 hold blev idag mestre i u19 ligaen, dette er vi stolte af da vi så har de bedste talenter.

11. Februar

UEFA Cup første Knockout runde
Hertha BSC - Benfica
1 13-8 X 2-1 2 6-4(Fav)

Optakt: Det er den første af to kampe denne i Tyskland hvor Benfica bare skal hente et godt resultat, også tæve dem hjemme.

17'0-1 Nuno Gomes rammer riposten og scorer efter Simão skød lige på målmanden.
22'1-1 Anderson skyder den ind bag en tøvende Quim, det hele starter med en dyb aflevering fra Friedrich.

23. Februar

UEFA Cup første Knockout runde
Hertha BSC (1) - Benfica (1)
1 5-4(Fav) X 11-5 2 7-4

Optakt: De to spillede 1-1 i Tyskland hvor Benfica faktisk kunne have vundet, men i denne kamp skal Benfica vinde.

88'1-0 Endelig efter 88min. kommer Geovanni helt alene igennem og scorer

26. Februar

betandwin.com
Benfica 1 - Sporting CP 2
1 6-4(Fav) X 2-1 13-8

Optakt: Så kommer det store brag, det har været de to bedste i år men Benfica har klart været bedst af de to så det må da også være fortjent hvis de løber med mesterskabet hvilket de formentligt gør med en sejr idag.

En ellers god kamp hvor Benfica stod på det hele ender 0-0

Penafiel - Benfica 0-1
Benfica - Boavista 0-0
Hertha BSC - Benfica 1-1
National da Madeira - Benfica 1-4
Benfica - Hertha BSC 1-0 - Møder Austria Wien i næste runde.
Benfica - Sporting CP 0-0

ManUtd7
Gæst

« Svar #17: 18 Mar 2006, 01:23 »

Marts 2006

Kampe i Marts:

betandwin.com : Benfica - P. Ferreira
UEFA Cup anden knockout : Benfica - Austria Wien
betandwin.com : Leiria - Benfica
UEFA Cup anden knockout : Austria Wien - Benfica
betandwin.com : Rio Ave - Benfica
betandwin.com : Benfica - Vit. Setúbal

9. Marts

UEFA Cup Anden Knockout runde
Benfica (Por) - Austria Wien (Aus)

Optakt: Idag skal vi have en sejr, og vores fans skal blive vores tolvde mand dette er vigtigt, det er også vigtigt vi ikke kommer til Wien med uafgjort eller nederlag.

20' RØDT Everson fra Benfica får det røde kort, en meget tynd kendelse.
26' 1-0 Petit får en aflevering fra Simão og han first timer den ind.
45' 2-0 Fredheim Holm får en aflevering i dybden af Petit som han skyder over målmanden.
51' 2-1 Valdés får en aflevering fra Rushfeldt og skyder den ind.

16. Marts

UEFA Cup Anden Knockout runde
Austria Wien (1) - Benfica (2)

Optakt: Stadionet er ikke det største og det kan jo gøre det at deres tilskuere ikke kan blive den 11 mand som vores er. Men Benfica skal bare igennem kampen

14' 1-0 Rushfeldt får et indlæg lagt for snuden af ham og han header den ind, assisten var af Valdés.
38' 1-1 Miccoli fejler men Fredheim Holm hamrer den ind bag Didulica. Benfica er videre som det står nu.
45' 2-1 Beto tar den med hånden i feltet og Rushfelt scorer på straffe. Nu skal vi i forlænget hvis det holder.
FS:
111' 2-2 Karagounis ligger bolden ind foran og Nuno Gomes dukker op og skyder den ind. Benfica er tæt på at ryge videre.
112' Straffe Hill begår straffe mod Gomes, Beto tar, Måååååål Benfica er videre 2-3.
120' SLUT De medrejste Benfica fans jubler og jubler.

17. Marts

Lodtrækning til UEFA Cuppens kvartfinaler

Lodtrækningen i dag resulterede i mange spændende kampe her kommer de:

Portugisiske Benfica skal op imod et i ligasammenhæng dårligt Osasuna hold fra Spanien, Osasuna ligger pt. Nr. 16 i La Liga 5 point fra nedrykning, hvilket er uhyre ringe af et så godt hold.

I den anden kamp møder Leverkusen som ikke har været for gode i Bundesligaen i år de ligger pt. Nr. 13, så de skal gå efter at vinde UEFA Cuppen de møder et også skuffende hold fra Æresdivisionen i form af Ajax som ligger nr. 13.

I den tredje kamp er det Feyenoord som ligger nr. 1 i Æresdivisionen hollænderne har klaret sig kanon i år, men de møder de reagerende mestre i UEFA sammenhæng, russiske CSKA Moskva.

I den fjerde og sidste kamp møder de engelske syvere fra Newcastle Maccabi Haifa, Newcastle har klaret sig udmærket i år og man kan vel godt forvente en sejr af dem i denne kvartfinale.

Til sammen giver det nogle meget spændende kampe.

Første kvartfinale spilles d. 30 Marts og retur opgøret d. 6 April.

Der blev også trukket lod til semifinalerne i UEFA Cuppen i dag, hvor vi også får nogle gode kampe.

Vinderen af Leverkusen og Ajax skal møde enten Feyenoord eller CSKA Moskva i en kanon kamp, vi glæder os meget til både kvartfinalerne og semifinalerne. Vi forventer denne semifinale bliver mellem Ajax og CSKA Moskva.

I den anden Semifinale møder vinderen af Benfica og Osasuna, vinderen af Newcastle og Maccabi Haifa, denne semifinale forventer vi bliver mellem Benfica og Newcastle.

18. Marts

Ricardo Rocha forlænger

Ricardo Rocha forlængede i dag efter mange dages forhandling sin kontrakt med yderligere fire år. Den 27-årige forsvarspiller har spillet 37 kampe i denne sæson, så man kan godt sige han er vigtig.

”Det er da glædeligt at vores spillere forlænger, men ham her kunne vi formentligt godt have fundet en erstatning til Wink.” Mads

30. Marts

UEFA Cup Kvartfinale 1. kamp
Benfica (Por) – Osasuna (Spa)
1 4-5(fav) X 2-1 2 3-1

Optakt: En vigtig kamp for begge hold, Osasuna skal prøve at redde en dårlig sæson mens Benfica bare skal gøre denne sæson bedre og bedre.

13’1-0 Typisk Simão mål, Beto ligger den an og Simão ligger den flot over i modsatte hjørne, de første 13 min. Har kun foregået i Osasunas zone, og jeg mener KUN.
15’Straffe og rødt Miccoli fanger bolden efter Osasuna sløser med opgivningen, han er alene med Ricardo (Målmanden) Ricardo slagter ham og får rødt samt der er straffe. Miccoli tager selv reserve målmanden Elía kommer ind, Miccoli scorer 2-0 til Benfica, fantastisk start for portugiserne.
19’Straffe igen  Denne gang er det Beto der kommer igennem og der bliver begået straffe, Petit tager og scorer til 3-0.
54’4-0 Beto skyder fantastisk og den sidder lige i hjørnet, det er mindst 35meter ude.

31. Marts

Benfica tilbyder ny kontrakt

Så kom dagen hvor Luís Filipe Vieira tilbød mig en ny kontrakt, den kontrakt har jeg valgt at forhandle.

Lidt senere på dagen kom Vieira med endnu et bud det opfyldte ikke alle mine krav men de fleste af dem var opfyldt og jeg forlængede, dagen efter kom både Simão hele personalet og resten af spillertruppen glade ind efter de havde hørt nyhed om min forlængelse.

Kontraktinfo:
Type: Fuldtids
Løn: 225.000 pr. uge
Start og Udløb: 31.03.06 – 30.06.08
Klausuler: Forbedr Træningsfaciliteter
Budget til transfer: 95 mio. dkk.

Van Buyten til Benfica til sommer

Til sommer har Mads skaffet sig en rigtig forsvarskæmpe i from af 28-årige Daniel Van Buyten der er hentet for 57.5 mio. dkk i HSV, han har dog stadig 95mio. dkk at gøre godt for og han lover at der mindst kommer en forstærkning mere.

”Han var dyr, men kommer til at blive vigtig for os da vores midterste kæde i forsvaret er meget tyndt, efter min mening.” Mads

”Endelig, klubberne har forhandlet siden August 2005 om et evt. køb, nu skete det og Mads er her stadig og det er jeg glad for.” Van Buyten

Benfica - P. Ferreira 2-0
Benfica - Austria Wien 2-1
Leiria - Benfica 0-0
Austria Wien - Benfica 2-3
Rio Ave – Benfica 2-2
Benfica – Vit. Setúbal 2-0
Benfica – Osasuna 4-0

« Seneste Redigering: 18 Mar 2006, 15:35 af ManUtd7 » Logged

ManUtd7
Gæst

« Svar #18: 18 Mar 2006, 16:49 »

April 2006

Kampe i April:

betandwin.com : Gil Vicente – Benfica
UEFA Cup Kvartfinale 2 kamp : Osasuna (0) – Benfica (4)
betandwin.com : Belenenses – Benfica
betandwin.com : Benfica - Braga
betandwin.com : Porto – Benfica

6. April

UEFA Cup Kvartfinale 2 kamp
Osasuna (0)- Benfica (4)
1 9-4 X 9-4 2 Evens(Fav)

Optakt: Benfica er næsten videre de skal bare igennem denne kamp, mens Osasuna skal prøve at føre den minimale chance de har frem til virkelighed.

35’0-1 Geovanni ligger den flot tilbage til Beto som så hamrer den over i modsatte hjørne, flot mål. Nu ser det sort ud og Osasuna de skal scorer 6 gange.
45’0-2 Miccoli skyder lige på Elia mens Elias egen forsvarsspiller Cesar får den tumlet over stregen.
87’0-3 Nélson skyder den ind foran fladt, Elia får hånden på bolden lander ved Nuno Gomes og han scorer til 3-0. De virker stærke og tror ikke nogen af de tilbageværende hold kan slå dem.

Vi er videre med en sammenlagt sejr på hele 7-0, næste modstander er Newcastle d. 20 April på hjemmebane, Returopgøret er d. 27 April. Den anden kamp er rent hollandsk mellem Ajax og Feyenoord.

20. April

UEFA Cup Semifinale 1 kamp
Benfica (Por) - Newcastle (Eng)
1 Evens(Fav) X 9-4 2 9-4

Optakt: Benfica skal vinde hjemme, og så skal de prøve at få et godt resultat i England.

25'1-0 Fredheim Holm ligger bolden i dybden så den netop når ind i feltet, Miccoli kommer fra højre og ind bag forsvaret.
55'2-0 Geovanniiiii fantastisk skud langt ude fra, 2-0 det kører for Benfica.
63'2-1 Owen i to omgange får den ind bag Quim.
95'3-1 Taylor dummer sig og mister bolden til Karagounis han tar et par træk ned af venstre kant og hamrer den i ved et eventyrligt skud.

Den anden kamp mellem Ajax og Feyenoord endte 1-0 til Ajax i Amsterdam.

23. April

betandwin.com
Porto 4 - Benfica 1
1 6-4(Fav) X 2-1 2 13-8

Optakt: Benfica skal vinde, hvis de taber skal Sporting CP også tabe for at Benfica ikke mister deres første plads, mesterskabet ender i Lissabon. Denne kamp er meget vigtig.

76'1-0 Efter det ellers har været Benfica der har stået på det hele i denne kamp får Indio scoret. Benfica presser alt.
81'1-1 Karagounis kører igennem på venstre kanten, smækker den ind over til Miccoli og han first timer den ind. De fortsætter presset.

Dette kan koste første pladsen 2 kampe tilbage.

27. April

UEFA Cup Semifinale 2 kamp
Newcastle 1 - Benfica 3
1 7-4 X 11-5 2 5-4(Fav)

Optakt: 3-1 fra første kamp vil formentlig gøre at Newcastle vil presse og presse, de skal scorer 2 mål, Benfica sal bare spille som de plejer.

3'1-0 N'Zogbia skyder den ind efter Shearer header på mål Quim redder bolden ligger lidt fra mål kamp mellem Luisão og Zogbia Newcastle manden vinder og 1-0, dårlig start for Benfica.
15'2-0 Babayaro ligger den ind over Shearer first timer og 2-0, Newcastle er videre hvis dette holder.
27'Straffe Luisão er så dum at tage den med hånden uden der er nogle i nærheden, straffe til Newcastle, Elliott scorer 3-0.
35'4-0 Flot frisparks mål af Emre 4-0 Benfica skal scorer 2 gange nu.
45' Benfica presser alt nu.
68'4-1 Nuno Gomes erobrer og lopper den over Given, 1 mål mere det kan nåes.
71'RØDT KORT Taylor fra Newcastle bliver totalt snydt af en lang bold Nuno Gomes fanger den Taylor slagter ham og får rødt. Nu skal de presse.
84'Mååål nej Offside En meget tynd kendelse som blev dømt mod Nuno Gomes.
90'RØDT KORT tynd tynd kendelse Luisão får rødt.

Vi ryger desværre ud af årets UEFA Cup  Græder Ufortjent. Nu skal mesterskabet vindes  Huh

Gil Vicente – Benfica 2-5 bagud 2-0 efter 17min. Fantastisk comeback.
Osasuna – Benfica 0-3
Belenenses – Benfica 2-4
Benfica – Braga 3-1
Benfica – Newcastle 3-1
Porto – Benfica 1-1
Newcastle - Benfica 4-1

Går ubesejret igennem ligakampene, men fik tæsk i England.

ManUtd7
Gæst

« Svar #19: 18 Mar 2006, 17:16 »

Maj 2006

Resultater:

Benfica - Vit. Guimarães0-0 Skidt havde vi vundet var første pladsen vores igen.
E. Amadore - Benfica 0-3

Dette betyder Sporting CP løber med guldet, men i tæt løb med os.

Det var første sæson. Som blev en delvis succes.

Dusty78DK
Manager

« Svar #20: 18 Mar 2006, 18:51 »

Ahr, det var ærgerligt!

Typisk at tabe det hele til sidst. Jeg føler med dig.  Græder

ManUtd7
Gæst

« Svar #21: 18 Mar 2006, 18:57 »

Ja og især er det typisk mig.  ticked off

ManUtd7
Gæst

« Svar #22: 18 Mar 2006, 19:54 »

12. Juni

Graziano Pellé skifter til Benfica

Graziano Pellé skifter til benfica i Portugal fra nedrykkede Lecce i Italien, Benfica skal betale 52.5mio. dkk for den unge angriber. Pellé har af sine kun 20 år, alligevel spillet 21 U21 landskampe og scoret 7 mål. han skifter dog først når transfervinduet åbner igen d. 1 Juli.

"Det er en kæmpe forstærkning for os i fremtiden, vi var tæt på også at hente kollegaen Vucinic men han valgte desværre hollandske Ajax" Mads.

"Jeg ville gerne have haft Vucinic med, så kunne vi have støttet hinanden lidt, men Mads og de andre virker søde og jeg er blevet budt godt velkommen da jeg idag mødte dem." Pellé

15. Juni

Europæisk rangliste opdateret

Benfica er rykket 30 placeringer op til nr. 27.

nr. 1 er Milan, den der er rykket flest plaveringer op er OFK Beograd, der rykkede fra 231 til 133.

"Det er da flot af os, men det er ikke det jeg kigger allermest på, jeg kigger på om mine spillere har det, at de spiller godt."
Mads

17. Juni
Nélson tæt på Werder Bremen

Benficas højre back Nélson skulle angiveligt være tæt på et skifte til tyske Werder Bremen. Klubberne skulle angivelig være enige om en pris. Nélson har spillet 47 kampe i år.

"Jeg har ingen kommentar, men hvis vi mister ham så bliver det svært at finde erstatningen." Mads

"Jeg ville blive ked af det hvis jeg skulle forlade "min" klub." Nélson

18. Juni

Bestyrelsens email

Idag skrev Bestyrelsen en email til min email, det handlede om at de nu er færdige med træningsfacillitete rne og at de går igang med at sætte varme under banen. Jeg fik også at vide i den email at der er blevet lavet en ny sponsor aftale på 4 år til værdi af 15mio. dkk pr. år. Mit transfer budget blev også offentliggjort det lyder på 43 mio. dkk.

20. Juni

Supporterne har valgt, og de nye kommer

Supporterne valgte Nuno Gomes til årets spiller.

Klubben har idag fået nogle talenter op fra deres skole hvor den mest spændende er Rui. Han er 16 år og Defensiv Midtbane.

ManUtd7
Gæst

« Svar #23: 18 Mar 2006, 20:46 »

21. Juni

Lissabon Open planlagt

Lissabon Open er et cup som foregår i underligt nok Lissabon intiativ tagerne er benfica, og det vil blive afholdt på deres stadion. Årets detagere er Benfica, Sporting CP, E Amadora og Belenenses, alle kommer fra Lissabon, meningen med denne cup er at finde ud af hvilket hold der fra starten er Lissabons bedste. Det afholdes fra d. 22-23 April. Vi glæder os meget til denne cup og det vil blive fulgt meget tæt i denne blog  Thumbs Up.

Lodtrækningen faldt også idag det kommer til at se sådan her ud i første runde:

Benfica - Belenenses
Sporting CP - E. Amadora

Nélson skifter til sommer

Nélson skifter til Werder Bremen d. 1 Juli Beløbet for salget vil ingen af klubberne ud med, men vi har en fornemmelse af at det er omkring de 30 mio. dkk. Han har som sagt tidligere spillet 47 kampe og han har holdt et højt niveau. Nu har vi pengene til at hente erstatninge, som jeg ikke kan finde i egne rækker.

"Det er et kæmpe tab, men vi får nok en erstatning inden meget længe." Mads

"Jeg er ked af det indeni men jeg ser også lyst på fremtiden, men jeg ville helst ikke forlade Benfica." Nélson

ManUtd7
Gæst

« Svar #24: 18 Mar 2006, 21:31 »

Juli 2006

1. Juli

Frey på vej

Sebastian Frey tog idag et fly fra Italien til Portugal for at nå pressemødet i Benfica, hvor han selv vil blive præsenteret. Kontrakten med klubben har været klar siden sidste år men han er først kommet nu pga. han har været lejet ud fra Inter til Fiorentina. Den tidligere Parma og Inter målmand stod rimeligt i Fiorentina hvor han lukkede 40 mål ind i 37 kampe og holdte målet rent hele 11 gange.

Sebastian Frey er lettet
Sebastian Frey er lettet over skiftet til Benfica og ser frem til at få gang i hans karriere igen, da den længe har stået stille, da Frey var tyve var han i alles øjne verdens største målmandstalent, men nu er han nået de 25 og da manglen på skifte til en storklub dengang er han endt i Benfica.

"Jeg glæder mig meget til at komme igang under Mads og sammen med resten af holdet." Frey

"Frey er stadig en af verdens bedste målmænd, og her i Benfica går hans drøm om at blive verdens bedste en realitet." Mads

Gasbarroni er ankommet

Gasbarroni skal fra idag kalde sig SL Benfica spiller, han kom fra Juventus hvor han var kommet udenfor manager Fabio Capellos planer. Han kommer til klubben fra fri transfer da hans kontrakt med italienerne var udløbet, og så slog Benfica til og hentede italieneren. Han er 24 år gammel og meget glad for at få sin karriere igang igen.

Daniel Van Buyten er i byen

Daniel Van Buyten Allias hans nye kælenavn af klubbens fans "da Klippa" Klippa kommer lidt fra danske Mads. Men Buyten er også købt ind til at være en kæmpe klippe som ingen kan komme forbi i forsvaret, og det forventes han kommer til at spille alle minutter for Benfica i år. Van Buyten kommer fra tyske HSV for 57.5mio. dkk., Van Buyten der sidste sæson i HSV fik en syvende plads i Bundesligaen.

Buyten glad
Buyten er glad for at klubberne endelig blev enige, og glad for at Mads stadig er i klubben, da han mener Mads er en af verdens støste trænertalenter.

"Endelig, ja endelig kom de til enighed og det er dejlig Mads stadig er her." Daniel

"Så kom klippen endelig, ham har jeg glædet mig til at se i Benficas røde farver." Mads

Angrebstalent præsenteret

Graziano Pellé blev idag præsenteret til pressemødet, hvor det nu er blevet til 4 spillere, Sebastian Frey, Gasbarroni, Van Buyten og nu Pellé. Han kom fra netop nedrykkede Lecce som har skuffet meget. Klubberne blev enige om en høj pris for talentet på hele 52.5 mio. dkk. Hvilket spilleren også er værd i Madss øjne.

"Så har vi fremtiden på plads, en rigtig måltyv er han." Mads

"Endelig væk fra den elendige klub (Lecce red.)." Pellé

sidste spiller der er købt er Maccarone som er hentet på fri i Middlesbrough

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #25: 19 Mar 2006, 12:56 »

Virkelig fed blog du har gang i her ! Vil høre meget mere Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #26: 19 Mar 2006, 13:00 »

Ja, det er blevet til en meget god blog. Jeg kunne dog tænke mig at vide hvorfor du skriver betandwin.com før hver kamp, og så må du gerne adskille oddsene på en eller anden måde. Ellers godt sat op og godt skrevet  Thumbs Up

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #27: 19 Mar 2006, 13:01 »

Ja, det er blevet til en meget god blog. Jeg kunne dog tænke mig at vide hvorfor du skriver betandwin.com før hver kamp, og så må du gerne adskille oddsene på en eller anden måde. Ellers godt sat op og godt skrevet  Thumbs Up

Er det ikke ligaens navn? Altså Betandwin.com?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #28: 19 Mar 2006, 13:03 »

Ligesom SAS ligaen, eller mangler der et RealName Fix? Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Thore
Manager

« Svar #29: 19 Mar 2006, 13:05 »

Du får da godt nok nogle gode spiller  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010