home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 579 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Benfica
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vinder Benfica nogle pokaler i næste sæson?
Ja, Champions League, betandwin.com og Cuppen
Ja, Champions League og betandwin.com
Ja, Champions League og cuppen
Ja, UEFA Cuppen, betandwin.com og Cuppen
Ja, UEFA Cuppen og betandwin.com
Ja, UEFA Cuppen og Pokalen
Ja, betandwin.com og Cuppen
Ja, Cuppen
Ja, betandwin.com
Ja, UEFA Cuppen
Ja, Champions League
Nej, Ingen

Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Benfica  (Læst 10796 gange)
ManUtd7
Gæst

Benfica
« : 14 Mar 2006, 22:06 »

Juli 2006

1. Juli

Benfica præsentere ny træner

Luís Filipe Vieira siger velkommen til de mødte journalister og fans som er der for at se hvem der skal styre deres hold frem til guld og ud af den økonomiske krise.

Luís præsentere den nye manager, det er den danske Mads M. Nielsen på 30 år, hans løn er på 280.000 og transfer budgetet er på sølle 300.000k. Luís giver ordet til den nye manager.

" Jeg er meget glad for at få dette job, jeg ved i fans er meget overrasket og allerede vil have mig af roret i klubben, men vent i nu og se jeg skal nok få styr på denne klub." siger den nye træner.

det var en tilfreds direktør der var til pressemødet.

En af klubbens største stjerner Simão er også tilfreds, og han sagde efter pressemødet at han vil gøre alt for at hjælpe Mads.

Stadionet er klart Estádio do Sport Lisboa e Benfica i Lissabon der er plads til 65000 tilskuere

Den røde hjemmetrøje     

Benficas trofaste fans

12. Juli

Mantorras skifter til Pasching

Den 23-årige angriber fra Angola var kommet i overskud i Madss planer i Benfica og fortsætter hans karriere i Østrigske Pasching.

"Mantorras kunne jeg ikke bruge, og så fik jeg et bud på 15 mio. og nu er han solgt." sagde Mads.

"Jeg er tilfreds med at fortsætte her, men ville helst være blevet men sådan blev det ikke." sagde Mantorras.

28. Juli

FC Brussels - Benfica
1-1

Kommentar: Trods resultatet spiller vi en kanon kamp har 5-6 skud på stolpen, en masse indløb fra fløjene driblinger skud i massevis, jeg kan lide det.

29. Juli

Torry til Benfica

Det blev Mads Torry som er første tilgang under Mads M. Nielsen. Mads Torry er 19 år og får nr. 26. Beløbet for spilleren er 1.5 mio.

"Tilfreds manager:D" Mads

U 19 landsholdspilleren forventer ikke startopstillingen nu.

31. Juli

Lierse - Benfica
3-0

Kommentar: Flot kamp ikke andet at sige end flot kamp.

Vestergaard til Benfica

Silkeborg spilleren Søren Ulrik Vestergaard skifter til Benfica, han skal mest bruges i fremtiden. Søren er 18 år og får nr. 25. Beløbet er 1.6 mio.

"Stort talent ligesom Torry også er, nu har vi to kanone angrebs talenter til fremtiden." sagde Mads.

"Kanon klub at komme til i min alder." Sagde en tilfreds Søren Vestergaard

Citat
Det var første måned, kom med nogle kommentare;)
« Seneste Redigering: 18 Mar 2006, 17:28 af ManUtd7 » Logged

ZhotLog
Gæst

Sv: Benfica
« Svar #1: 14 Mar 2006, 22:19 »

Wink god start på bloggen må jeg sige! Peace men måske er danske spillere ikke det helt rigtige at satse på som benfica?

Thore
Manager

« Svar #2: 14 Mar 2006, 22:43 »

Det er godt med en masse billeder, det bliver spændende og se om du kan få gang i de danske talenter.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

ManUtd7
Gæst

« Svar #3: 15 Mar 2006, 15:55 »

August 2006

3. August

Benfica - Barcelona
0-2

Kommentar: Vi spiller en god førstehalveg hvor det også står 0-0 men i pausen ser jeg nogle spillere er trætte og sparer dem, og så gik det galt.

7. August

Fredheim Holm til Benfica

Mads M. Nielsens tredje indkøb blev en angriber fra Norge, det er den kun 20-årige angriber Daniel Fredheim Holm som skifter for 12 mio. til den portugisiske storklub. Holm skifter fra den norske klub Vålerenga og forventes at skulle kæmpe med Miccoli om frontpladsen på holdet, dermed får Nuno Gomex også travlt til træningerne hvor han nu skal vise ekstra gejst.

"Det er en fantastisk spiller, som jeg forventer mig meget af. Jeg tror nu vi næsten har holdet der skal kæmpe om at forsvare vores guld fra sidste år, men også i Champions League skal der kæmpes, jeg har kæmpe forventninger til mit hold i Champions League regner med mindst at gå videre fra gruppespillet uden at have grupperne endnu." sagde Mads

"Jeg er meget glad for min kontrakt, jeg vil kæmpe røven ud af bukserne for at komme på holdet men forventer ikke at det bliver let, vi skal vinde guldet i ligaen og langt i Champions League det var hvad Mads sagde til mig før pressemødet." Sagde Holm.

7. Juli

Ovarense - Benfica
1-2

Kommentar: En ok kamp, men jeg håber det bliver bedre i næste kamp hvor det gælder Super Cuppen i Portugal.

12. August

Nuno Assis skadet

Benficas meget vigtige brik i det offensive Nuno Assis er ude i omkring 3 uger. Det kommer nok til at blive Karagounis der kommer til at tage hans plads, Nuno Assis er især god til at drible og han har også et fantastisk samarbejde med frontmanden og lejesvenden fra Juventus Miccoli.

"Det bliver et stort tab, men så er det vidst heller ikke værre, tre uger er lang tid, men vi har en græsk erstatning" sagde Mads

14. August

Portugisiske Super Cup
Benfica - Vit. Setúbal
1 1-2(fav) X 13-5 2 9-2

Quim
Nélson - Rocha - Luisão - Léo

Beto - Everson
Geovanni - Fredheim Holm - Robert
Miccoli

15' 1-0 Miccoli
26' 2-0 Miccoli
49' 3-0 Geovanni
67' 4-0 Everson

4-0

MOM: Everson 10

Kommentar: Kanon kamp, vi er igang og Miccoli er ekstra igang. Min første pokal er i hus, det er skønt

17. August

Bookmakernes odds i Premier League(Por)

Porto 5-4
Benfica og Sporting CP 6-4
Boavista og Braga 16- 1
Marítimo 20-1

19. August

Liga betandwin.com
Marítimo 9 - Benfica 3
1 7-2  9-4 2 4-6(Fav)

6' 0-1 Miccoli
20' 0-2 Geovanni

0-2

MOM: Nélson 8

Kommentar: Vi spiller godt, er livlige hele tiden, korrekt vi vinder. Debut til Vestergaard

20. August

Moreira skadet

Benficas reserve målmand Moreira er ude i 3 uger, så nu vil Mads formentligt rykke en målmand op fra andet holdet, men han kan jo også vælge at spille med en målmand i truppen.

"Kritisk situation men den kan løses, det gør jeg og min assistent i næste uge." sagde Mads

28. August

Liga betandwin.com
Benfica 6 - Naval 15
1 1-6(Fav) X 5-1 2 10-1

22' 1-0 Beto
43' 2-0 Miccoli
48' 3-0 Fredheim Holm
75' 3-1 Cazarine
81' 4-1 Nuno Gomes

4-1

MOM: Daniel Fredheim Holm 9

Kommentar: Kanon kamp, vi spiller godt, Nuno kommer igang Beto kommer igang kanont.

29. August

Lodtrækning til Champions League

Grupperne blev idag trukket til årets Champions League. Benfica røg i gruppe med følgende hold.

Real Madrid fra Spanien
Olympique Lyon fra Frankrig
Benfica fra Portugal
Schalke 04 fra Tyskland

"**** det var ikke godt, vi er kommet i en kanon gruppe, vi skal nok kæmpe mod Lyon og Schalke om at få den anden plads, Madrid og nok videre men vi har jo set den kolapse før så hvorfor ikke igen?." Sagde Mads umiddelbart efter lodtrækningen.

31. August

Transfervinduet lukker

Everson skadet

Benficas brasilianske midtbane spiller Everson er skadet i 3-4 uger.

United-styrer
Gæst

« Svar #4: 15 Mar 2006, 16:27 »

En rigtig fin start med mange detaljer, men så gerne, at du gjorde lidt mere ud af fortællingen om kampene. Evt. et referat.

ManUtd7
Gæst

« Svar #5: 15 Mar 2006, 17:31 »

Har valgt kun at skrive om de spændende kampe.

September 2006

Kampe i September

betandwin.com Académica - Benfica
CL Gruppespillet Benfica - Real Madrid
betandwin.com Benfica - Penafiel
CL Gruppespillet Schalke 04 - Benfica

10. September

Odds på Champions League vinder

Real Madrid, Barcelona og Milan 8-1
Juventus 9-1
Chelsea og Man Utd 11-1
Benfica 18-1 og Bookmakerne mener mit hold kan nå de sene kampe.

13. September
Champions League
-
1 7-4 X 11-5 2 5-4 (Fav)

30' Mååål 1-0 til Benfica på et kanont skud direkte op i hjørnet af Simao, de første 30 minutter har budt på chancer i begge ender men fuldt fortjent det er portugiserne der kommer foran efter flere nærgående chancer. bla. har Miccoli haft to skud på stolpen.

42' Mååål igen Benfica den her gang kan Casillas ikke holde et hårdt skud af karagounis og så står det altså 2-0, det har også været Benfica der har stået på det hele i det sidste kvarter, kun en chyance har Real haft da Zidane ramte overliggeren.

55' Mååål den her gang er det Raul der bringer håb tilbage i Madrid da han lopper bolden over Quim på tæt hold inde i feltet men 2-1, det er da også Real har stået på det hele i de første 10 min. af anden halveg, fuldt fortjent Raul scorer, men Benfica må op på hesten igen og holde dette hjem.

81' Mååål igen er det Real den her gang er det udligningen der falder af Beckham efter et kanont indlæg fra Raul, nu står det 2-2 og spændingen er i top, Benfica har ellers stået på det hele og det ligner mere dem end Madrid hvis der kommer et mål mere. I denne periode er Simão blevet skadet og Geovanni kommer ind istedet.

89' Mååål det er utroligt at dommeren kan dømme et så tyndt straffe men det gjorde han og Guti gjorde det til 2-3 og Real vinder formentligt denne kamp i Portugal, Mads er fuldstændig tosset på sidelinjen og er meget tæt på at blive smidt fra banen, men han bliver ved, benfica har ellers stået på alt i denne periode. SURT.

92' Mååål Robinho kører igennem de to forsvarsspillere efter et stort benfica pres og så står det 2-4.

MOM: Raul 9

Kommentar: SKANDALE, dommeren dømmer krotesk til sidst og giver dem et straffe hvor der ikke engang er kontakt.

14. September

Simão Skadet

Simão jubler efter sit mål i CL opgøret mod Real, hvor han senere pådrog sig en skade

Simão er ude i 4 uger, det er et kæmpe tab for holdet, den forventede erstatter er Laurent Robert.
'

28. September

Champions League
Schalke 04 - Benfica
1 6-4(Fav) X 2-1 2 13-8

0-0

Kommentar: Spændende kamp med mange chancer, vi havde fortjent sejren men det blev ikke til mere end uafgjort.

Resultater:
Académica - Benfica 1-1
Benfica - Real Madrid 2-4
Benfica - Penafiel 2-0
Schalke 04 - Benfica 0-0

Skidt måned med kun 1 sejr.

Zone 43
Manager

« Svar #6: 15 Mar 2006, 18:24 »

Godt hold, du har valgt Wink

Men hvordan f***** kunne du sælge Mantorras ?!?

Held og Lykke

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ManUtd7
Gæst

« Svar #7: 16 Mar 2006, 11:23 »

Jeg valgte at sælge ham da klubbens økonomi ikke var for god og jeg så ham ikke god nok.

Tak skal du have,.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #8: 16 Mar 2006, 13:47 »

Når du skriver kampreferat, kan du så ikke fremhæve minuttallet? Smiley Ellers god blog (:

ManUtd7
Gæst

« Svar #9: 16 Mar 2006, 15:57 »

Oktober 2006

Kampe i Oktober:

betandwin.com : Boavista - Benfica
betandwin.com : Benfica - Nacional da Madeira
CL Gruppe A :     Lyon - Benfica
betandwin.com : Sporting CP - Benfica
betandwin.com : Benfica - Leiria
betandwin.com : P. Ferreira - Benfica

1. Oktober

betandwin.com
Boavista 11 - Benfica 1
1 3-1 X 2-1 2 4-5(Fav)

Optakt: Det første brag mellem to favoritter blev den første Oktober på Estadio da Bessa XXI i Porto hvor Boavista holder til. De sort ternede har virkelig brug for en sejr for taber de er Lissabon holdet Benfica 8 point foran dem.

10' 0-1 Karagounis. Fantastisk start for Benfica, godt hovedstød og et fantastisk indlæg af Geovanni.
18' 1-1 Jóse Manuel. Benfica taber bolden og Boavista scorer på kontra.
31' 1-2 Miccoli. Igen et fantastisk indlæg og gennembrud af Geovanni denne gang ligger han den ved forreste stolpe.
44' 1-3 Miccoli. Frispark begået på midten Luisao ligger den ind foran målmanden og Miccoli sørger for den kommer resten af vejen.
47' 1-4 Fredheim Holm. Indlæg fra Nélson burde ikke blive farligt men målmand William taber den og Holm skyder den ind og øger føringen til 1-4.
84' 1-5 Petit. Petit har knap nok været på banen i et minut, men allerede har han scoret, på et hjørnespark sparket af Nuno Assis kommer han til vejrs og header den ind bag William i målet.

7. Oktober

Luisão med i Brasiliens trup

Benficas brasilianske forsvarsspiller Luisão er blevet indklemmet i den brasilianske trup der skal spille VM-Kval mod Venezuela og Bolivia den niende og tolvde Oktober. Flot af Luisão, han erstatter Leverkusens Roque Júnior.

11. Oktober

Lodtækning til fjerde runde i Pokalturneringen

-

Lodtrækningen resulterede i at Benfica møder betandwin.com holdet Naval. men det resulterede også i at titelindehaverne skal til lilleputholdet fra Estrela Portalegre.

19. Oktober

Champions League Gruppe A
Lyon 2 - Benfica 4
1 7-4 X 11-5 2 5-4(Fav)

Optakt: Stadionet kan næsten ikke blive flottere, kampen ikke større vigtigheden ikke vigtigere, dette er en kamp i skal nyde, det gør spillerne, Benfica er favoritter og skal også op og vinde kampen.

21'0-1 Miccoli. Han scorer på en indspilning af Simão. Kanon start for portugiserne
34'1-1 Fred. Fantastisk langskud og Quim har ingen chance i målet Wiltord der triller bolden til Fred.
35'2-1 Juninho. Efter Govou rammer stolpen følger Juninho op og 2-1 mindre end 1min. efter udligningen.
48'3-1 Fred. Efter en lang aflevering Réveillère lopper Fred den over Quim.

23. Oktober

betandwin.com
Sporting CP - Benfica
1 13-8 X 2-1 2 6-4(Fav)

Optakt: Vigtig kamp da vi kan sætte Sporting helt ud af mesterskabskampen.

6'1-0 Takahara. Takahara kan lægge den ind bag Quim efter Hugo har lagt en lang bold ned bag Nélson som Takahara opfanger.
17'2-0 Caneira. Straffe begået af Nélson på Deivid koster at Caneira scorer til 2-0, det ligner for alvor at Sporting CP er inde i mesterskabskampen igen.
80'3-0 Alves. Alves lopper den langt ude over Quim.
85'4-0 Moutinho. Hjørnespark som Moutinho header hårdt lige på Quim som ikke kan holde den og parerer den ind i nettet.
89'RØDT Kort Rødt kort til Karagounis får rødt og så bliver det vidst ikke værre for Benfica . Græder
90'5-0 Liedson. Jo det blev værre rædselsfuld kamp, Alves skyder Quim parerer Liedson skyder den ind.

31. Oktober

Resultaer:

Boavista - Benfica 1-5
Benfica - Nacional da Madeira Blev rykket
Lyon - Benfica 3-1
Sporting CP - Benfica 5-0
Benfica - Leiria 2-0
P. Ferreira - Benfica 1-3

En lidt skidt måned i Champions League ligner jeg et hold der enten ryger i Uefa eller ud. Men i Ligaen ligger jeg godt.

Zone 43
Manager

« Svar #10: 16 Mar 2006, 16:06 »

Jeg valgte at sælge ham da klubbens økonomi ikke var for god og jeg så ham ikke god nok.

Tak skal du have,.

ok, men han plejer ellers at lave en del kasser Wink

Skidt nederlag i slaget om Lissabon  Græder

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ManUtd7
Gæst

« Svar #11: 16 Mar 2006, 16:13 »

Ja desværre....

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #12: 16 Mar 2006, 16:57 »

Vi må håbe du kommer i uefa så Wink
-Men go on  for it!!!! Grin

ManUtd7
Gæst

« Svar #13: 17 Mar 2006, 13:26 »

November 2006

Kampe i November:

CL Gruppe A :    Benfica - Lyon
betandwin.com : Benfica - Rio Ave
betandwin.com : Vit. Setúbal - Benfica
CL Gruppe A :     Real Madrid - Benfica
betandwin.com : Benfica - Gil Vicente
Pokalturnerigen : Benfica - Naval

1. November

Ekstra transferpenge

Bestyrelsen i SL Benfica lagde idag 36 mio. dkk mere til rådighed til at købe spillere for.

"Det glæder mig meget, da jeg føler vi mangler lige det sidste indkøb."

Champions League Gr. A
Benfica 4 - Lyon 2
1 5-4 (Fav) X 11-5 2 7-4
Benfica Nyheder: Luisão, Simão og Geovanni er alle ude med skader til dagens kamp.

Optakt: Vigtig kamp da vi skal vinde for at have en chance for at gå videre.

19'1-0 Miccoli. Fredheim Holm der starter det hele ved at lægge en lang bold i dybden og Miccoli løber fra alt og alle og hamre den ind i kassen.
39'1-1 Juninho. Wiltord ligger et blødt indlæg ind som ikke kan blive farligt alligevel vælger Léo ikke at ramme bolden og Juninho kan skyde bolden ind.

15. November

Lodtrækning til femte runde i Pokalturneringen

Dagens lodtrækning resulterede i at vinderen mellem Benfica og Naval møder enten Marco eller Varzim, som begge er uden for de store ligaer i Portugal.

23. November

Champions League Gr. A
Real Madrid 1 - Benfica 4
1 Evens(Fav) X 9-4 2 9-4

Benfica Nyheder: Giorgos Karagounis skadet.

Optakt: Kampen er ikke så vigtig for Real Madrid da spaniolerne er videre, derimod er den monster vigtig for Benfica da de skal vinde både idag og hjemme mod Schalke for at have opnå den minimale chance der er for at de går videre. Real Madrid kommer med 3 sejre på stribe fra den hjemlige liga i bagagen.

37'1-0 Robinho ligger den flat ind ved siden af Quim efter en flot aflevering i dybden af Beckham.
49'2-0 Baptista scorer efter Robinho skyder direkte på Quim, hvorefter riposten kommer til Baptista.
68'3-0 Robinho skyder flot efter en kæmpe forsvarsfejl af Rocha han mister bolden i egen zone og Robinho hamrer den i netmaskerne.
94'4-0 Guti kan hamrer den i hjørnet efter at se Benficas fosvar snork boble. Dårlig insats af portugiserne, nu må de kæmpe for den Uefa plads som også er langt væk efter Schalke slog Lyon 2-0.

30. November

Månedens manager Mads M. Nielsen

Jeg erobrede idag månedens bedste manager i Portugal foran Prof. Nelo Vingada fra Associacao og Co Adriaanse fra Porto. Jeg fik prisen fordi jeg har vundet to ud af tre mulige i denne måned og den tredje spillede jeg uheldig uafgjort.

Resultater

Benfica - Lyon 1-1
Benfica - Rio Ave 2-0
Benfica - Nacional da Madeira Udsat IGEN
Vit. Setúbal - Benfica 3-3
Real Madrid - Benfica 0-4
Benfica - Gil Vicente 4-1
Benfica - Naval 3-0 Femte runde møder jeg Marco

ManUtd7
Gæst

« Svar #14: 17 Mar 2006, 19:58 »

December 2005

Kampe i december:

betandwin.com : Benfica - Belenenses
Cl Gruppe A : Benfica - Schalke
betandwin.com : Brage - Benfica
Pokal 5. Runde : Benfica - Marco
betandwin.com : Vit. Guimarães - Benfica
betandwin.com : Benfica - E. Amadora

6. December

Champiosn League Gr. A
Benfica 4 - Schalke 04 3
1 5-4(Fav) X 11-5 2 7-4
Benfica Nyheder: Beto Skadet

Optakt: Vinderen ryger i Uefa Cuppen taberen ud, det er en spændende kamp det skal det blive.[center]

10. December

[center]betandwin.com
Braga 7 - Benfica 1
1 4-1 X 5-2 2 4-7(Fav)
Nyheder: Luisão har karantæne, Beto er skadet

Optakt: Braga er før kampen 10 point efter Benfica med en kamp mere, hvilket kan betyde at benfica kan komme 16 point foran hvis de vinder, og dermed er Braga helt ude af mesterskabs konkurrencen.

680-1 Simão ligger den flot over i modsatte hjørne helt ude fra siden af feltet efter at Geovanni havde lagt en kanon aflevering fra modsatte side.

16. December

Lodtrækning til UEFA Cup første og anden Knockout runde

Benfica kommer til at møde Hertha BSC i et spændende opgør i første knockout runde, første kamp spilles i Tyskland d. 16 februar. I anden knockout runde møder vinderen mellem Benfica og Hertha BSC enten OFK Beograd fra Serbien og Montenegro eller Austria Wien fra Østrig.

30. December

Michael Carrick sikret pr. 1 Januar.

Jeg kan stolt præsentere et frisk pust til midtbanen, i form af den 24-årige Michael Carrick som senest har spille i Tottenham hvor han kom i overskud og jeg kunne hente ham for 25mio. dkk. Han vil primært være til at aflaste Beto og Everson så de ikke spiller alle minutter i år.

31. December

Sebastian Frey sikret pr. 1 Juli.

Så kan jeg stolt præsentere endnu et køb dog pr. 1 Juli og dette er fordi at Frey i øjeblikket er lejet ud til Fiorentina så han skifter først efter det. Denne gang er det ham der tidligere blev betegnet som verdens største målmandstalent, men da der ikke rigtigt skete noget rent transfermæssigt med spilleren er han nu nået de 25 og er nu på vej til Benfica.

SS kommer når han er skiftet.

Månedens spiller og Manager findes i Benfica

Det blev Simão der blev kåret som månedens spiller, og Mads for anden måned i træk erobrede manager prisen. Simão fordi han i denne måned virkelig har vist hvor god en spiller han er, og jeg kan i øvrigt nævne at der er kommet et bud på ham som er blevet forhandlet. Mads fik prisen fordi han  i denne måned ikke har fået andet end sejre for Benfica.

”Jeg er så lykkelig og stolt at jeg kunne tude, men det gør jeg ikke for åben TV Opstemt, men prisen føler jeg er givet til den rigtige og dette siger jeg ikke som om jeg er selvglad, men med sejre i alle 6 kampe i denne måned kan det da kun være fortjent, og med hensyn til Simãos pris synes jeg det er 100% fortjent han har kæmpet for denne pris i så lang tid.” Sagde Mads.

Benfica - Belenenses 3-0
Benfica - Schalke 2-1
Brage - Benfica 0-1
Benfica - Marco 2-0
Vit. Guimarães - Benfica  0-3
Benfica - E. Amadora 3-0
Benfica - Nacional da Madeira 1-0

Så jeg går stolt igennem December uden uafgjorte eller tabte kampe. Kanon måned.

Jeg undskylder at have kommet til at skrive 2006 ved alle de andre måneder det er i 2005, vi går først ind i 2006 nu.

« Seneste Redigering: 17 Mar 2006, 20:07 af ManUtd7 » Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010