home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 706 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Eastbourne Boro
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Eastbourne Boro  (Læst 6427 gange)
Thore
Manager

Sv: Eastbourne Boro
« Svar #30: 16 Mar 2006, 23:10 »

Meeee tooo!!!

Ellers tror jeg sgu' jeg bliver fyret

Ja det bliver spændende og se om du kan klare dig nede hos de arrogante italiener, tror jeg holder mig til en bajer efter træning her i sydengland  Peace

Tror desuden jeg lige har gjordt mit bedste køb indtil vidre:
Sammenlignet med mine andre målmand, er han nærmest en fodbold gud  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #31: 17 Mar 2006, 18:26 »

Den der med oprykningen tror jeg lige vi sætter lidt i bero, har lige spillet min første kamp ude mod York, fik lige smæk 7-2  funny

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Dusty78DK
Manager

« Svar #32: 17 Mar 2006, 19:12 »

Ja det bliver spændende og se om du kan klare dig nede hos de arrogante italiener, tror jeg holder mig til en bajer efter træning her i sydengland  Peace

Måske skulle jeg prøve noget lignende i sydeuropa ... du ved, ligesom ved EM i '92 ...  Rullende Øjne

Thore
Manager

« Svar #33: 22 Mar 2006, 18:37 »

Ja så blev jeg endelig færdig med min 2. sæson. I kan lige få en slutstilling til og starte med:

Som i kan se var det faktisk meget godt af en nyoprykker. Jeg skal ikke tude, men sammenlignet med de andre hold, halter min spillertrup desværre gevaldigt efter. Det bliver der dog lavet om på, efter sommerferien får jeg nemlig to ny kant spiller, hvilket vil give mit hold nye muligheder, da jeg virkelig har været svagt besat på venstre og højre kanten.

På den økonimiske side endte jeg med et overskud på 300.000 kr. Hvilket jeg faktisk syntes er ganske udemærket, i sær når man tænker på, at tilskuergennemsnitt et efter oprykningen er faldet med ca. 400 tilskuer pr. kamp  ticked off

I kan lige få nogle billeder af mine bedste spiller:

Ganske som ventet blev mit målmands indkøb en succes. Ingen af mine andre målmand kan slå ham pinden, om han er god nok til og føre holdet vidre opad i tabelen må tiden vise. Han blev i øvrigt valgt som 1. målmand på årets hold i ligaen.

Han ser ikke ud af meget, men han er min anføre, og min bedste forsvarsspiller.

Uden tivl min bedste spiller, han tager sig godt af de defensive pligter på midtbanen, men offensivt er han så sandelig også god.

Ja han er ikke noget og råbe hurra for, men han er min topscore.

Det skal lige nævnes at mit ungdomshold sluttede på en fornem 3. plads i deres pulje  Thumbs Up. Der er 3 spiller på mit ungdomshold jeg har kontrakt med, en lovende engelsk målmand, en svensk angriber, og endelig mit største talent, en svensk back, der var lånt ud til et mindre engelsk hold, i slutningen af sæsonen.
« Seneste Redigering: 22 Mar 2006, 19:11 af Thore » Logged

Dusty78DK
Manager

« Svar #34: 22 Mar 2006, 20:02 »

Held og lykke i næste sæson! Det skal nok gå, bare du får bygget holdet lidt mere op.  Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #35: 22 Mar 2006, 20:04 »

Held og lykke i næste sæson! Det skal nok gå, bare du får bygget holdet lidt mere op.  Thumbs Up

Ja så længe mit hold bliver bedre og økonomien også vokser skal det nok blive godt. Er dog noget skuffet over at mine fans lader holdet i stikken, bare fordi vi nu er et bundhold.
Men regner med oprykning inden for 4 år, som man siger, gode ting tager tid  Wink

Thore
Manager

« Svar #36: 26 Mar 2006, 15:01 »

Ja så er jeg halves igennem sæsonen, og det ser skide godt ud.
Inden sæson start valgte jeg en ny taktik, nemlig en standart 4-4-2, og det har givet pote. Jeg ligger nu på 8. pladsen, kun 2 point fra play-off, og da jeg får nogle nye spiller til januar, ser det rigtig godt ud  Thumbs Up

Jeg har i øvrigt fundet ud af at mine fans kun kommer når man ligger i toppen. Da vi lå i bunden i sidste sæson var tilskuer gennemsnittet fra første sæson faldt med ca. 400 tilskuer pr. kamp (trods jeg var rykket en liga op). I den her sæsonen ser det dog ud til og blive et rekordt år..  I en hjemmekamp mod Woking blev der sat tilskuer rekord, da der for første gang i klubbens historie kom over 2.000 tilskuer.

Thore
Manager

« Svar #37: 27 Mar 2006, 21:12 »

Ja da jeg ikk kan uploade billeder mere, er det lidt svært og vise min dejlig sæson afslutning, men jeg fik en 4. plads og skulle derfor spille play-off. Det gik jeg selvfølgelig sejerigt igennem, selvom der var nogle problemer. Så i næste sæson står den på coca-cola league 2  Thumbs Up

Jeg har dog nogle problemer, Helsingborg købte min 1. målmand for 3.5 mil kr. Da det var hans frikøbsklausul, og min 2. målmand er meget meget dårlig, så skal ud og finde en ny målmand.

Jeg er desuden endelig blevet professionel.

cube
Manager

« Svar #38: 27 Mar 2006, 21:54 »

Stærkt gået  Thumbs Up
Selv går det også udemærket for mig med Weymouth, omend spillet er noget svingende.
3 points op til playoff efter 16 kampe.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Thore
Manager

« Svar #39: 27 Mar 2006, 22:16 »

Stærkt gået  Thumbs Up
Selv går det også udemærket for mig med Weymouth, omend spillet er noget svingende.
3 points op til playoff efter 16 kampe.

Er faktisk ved og få nogle ganske syge spiller, har bl.a. lige lånt Anton Ferdinand, han skal nok sætte skik på mit forsvar  Thumbs Up

cube
Manager

« Svar #40: 27 Mar 2006, 22:21 »

Er faktisk ved og få nogle ganske syge spiller, har bl.a. lige lånt Anton Ferdinand, han skal nok sætte skik på mit forsvar  Thumbs Up

Uha! Han er jo virkelig vild =D fik du ham på en fri transfer?

Thore
Manager

« Svar #41: 27 Mar 2006, 22:23 »

Uha! Han er jo virkelig vild =D fik du ham på en fri transfer?

Nej det er desværre kun en låne aftale, men den gælder for hele sæsonen, og han er sat til salg, så regner med og spare lidt penge sammen  Smiley

cube
Manager

« Svar #42: 27 Mar 2006, 22:29 »

Nej det er desværre kun en låne aftale, men den gælder for hele sæsonen, og han er sat til salg, så regner med og spare lidt penge sammen  Smiley

Okay, men måtte du alligevel ikke slippe en pæn sum?

Thore
Manager

« Svar #43: 28 Mar 2006, 19:09 »

Okay, men måtte du alligevel ikke slippe en pæn sum?

Nej jeg lånte ham gratis, men hvis jeg vil købe ham, skal jeg vidst ligge en 5 mil.  Ubeslutsom

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010