home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 927 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lukket - Nordjyllands Stolthed
0 Brugere og 41 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Lukket - Nordjyllands Stolthed  (Læst 24507 gange)
MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #90: 21 Feb 2008, 00:12 »

Jeg kender Jakob Rasmussen irl, hvis det altså er ham fra Fredericia?

kunne man få et ss af ham?
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Rossonero
Gæst
 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #91: 21 Feb 2008, 00:12 »

Fornuftig blog, dog stadig lidt for "ordinær" opstillingsmæssigt, men indholdet er dog ikke at tage fejl af, hvorfor jeg stadig hænger godt fast. Som de andre selv siger, er det et klassehold du har til rådighed, hvor især angrebet træder i karakter. Hvis du har spillerindstillinge rne i orden, burde Skoubo og Junker banke hovedstødskasser ind, da de begge er stærke på det punkt. Jeg venter spændt på flere opdateringer, og jeg glæder mig til at se, hvor langt du kan fremme AaB.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #92: 21 Feb 2008, 00:16 »

Jeg kender Jakob Rasmussen irl, hvis det altså er ham fra Fredericia?

kunne man få et ss af ham?

Det er det Wink Og ja, her er et SS:
Jakob Rasmussen

Fornuftig blog, dog stadig lidt for "ordinær" opstillingsmæssigt, men indholdet er dog ikke at tage fejl af, hvorfor jeg stadig hænger godt fast. Som de andre selv siger, er det et klassehold du har til rådighed, hvor især angrebet træder i karakter. Hvis du har spillerindstillinge rne i orden, burde Skoubo og Junker banke hovedstødskasser ind, da de begge er stærke på det punkt. Jeg venter spændt på flere opdateringer, og jeg glæder mig til at se, hvor langt du kan fremme AaB.

Tak for det Smiley Jeg er ikke en ørn til grafik og opsætninger, derfor det er lidt ordinært, ved ikke hvad jeg ellers kunne gøre  Ubeslutsom Men gør det så godt som jeg nu engang kan Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #93: 21 Feb 2008, 13:33 »

Marts overstået!


|A| AC Horsens 4-5 AaB |H| AaB 1-0 AGF |A| Lyngby 3-2 AaB |H| AaB 3-0 FCK

30/03-08
Første kamp under den nye træner Kasper Kvist var på udebane mod AC Horsens. Kampen blev utrolig målrig med hele ni scoringer. Kampen bølgede I store perioder frem til tilbage mellem de to holds mål, hvor holdets forsvare nærmest var forvandlet til statister, mens holdenes offensive kræfter sammensatte det ene mønsterangreb efter det angreb. Efter kampen kunne AaB-træner Kasper Kvist konkludere at alt fungerede I angrebet, men der var store huller I forsvaret, noget som holdet helt klart skal arbejde med for at komme tilbage I toppen af ligaen.

Første hjemmekamp I forårssæsonen, og hvilken en. Ærkerivalerne fra AGF kom på besøg på Energi Nord Arena, og allerede inden kampen var der ballade, da to fangrupper røg I totterne på hinanden. Men på banen var fjendtligheden ikke lige sådan at se. Kampen var meget fairspillet, således blev der ”kun” uddelt tre advarsler, alle til AGF. Kampen var meget stillestående, og det meste af spillet foregik på midtbanen, og når så endelig et af holdene fik en chance, stod en af de to godt spillende keepere I vejen, så alt lignede pointdeling. Men I kampens overtid tog fløjen Anders Due sagen I egen hånd, han skar ind I banen, rundede tre spillere og fyrede et fremragende lang skud ind af AGF-målmand Svein Inge Haagenrud og sikrede dermed tre point til AaB.

Så gik turen til hovedstadsområdet for AaB, hvor den gamle traditionsklub, Lyngby, ventede. Det blev igen en kamp hvor meget af spillet foregik på midtbanen, og igen en kamp, hvor AaB’s store problemer I forsvaret blev udstillet. Utallige gange blev AaB’s forsvar revet fra hinanden af de gode teknikere som der er på Lyngbys hold, og til at held for AaB, manglede Lyngbys angribere skarpheden, ellers kunne AaB have fået meget store smæk.

Så kom den kamp som alle omkring AaB havde ventet på med stor spænding, men også med stor frygt. Ligaens førerhold FCK, der inden kampen havde et forspring på fem og tyve point til AaB på sjettepladsen, kom på besøg på Energi Nord Arena. Det var tydeligt det var en meget vigtig kamp, stadionet var helt udsolgt, og stemningen var helt utrolig. Allerede under opvarmningen var AaB’s tilhængere I krig med FCK, da de provokerede de to tidligere AaB’ere Jesper Grønkjær, og især Rasmus Würtz med smeddesange og diverse tilråb.
Allerede fra første fløjt sad hjemmeholdet på kampen, det ene angreb efter det andet bølgede ned mod Jesper Christiansens mål, og når FCK endelig kom op I den modsatte ende, stod en velorganiseret forsvar klar til at modtage dem. Igennem hele første halvleg var FCK under belejring, men desværre for hjemmeholdet, lykkedes det ikke at få bolden proppet I nettet. Anden halvleg blev næsten ligesom den første, enormt AaB overtag, den eneste forskel var, at FCK nu var så møre, at det endelig lykkedes AaB at score hele tre gange endda. Morten Skoubo, Allan Gaarde og Ola Toivonen scorede kampens mål, og således kunne AaB-tilhængerne juble over en tiltrængt sejr over ærkerivalerne fra hovedstaden.

Stillingen i SAS-Ligaen
« Seneste Redigering: 21 Feb 2008, 13:36 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #94: 21 Feb 2008, 13:39 »

God update Wink Lækkert resultat mod FCK! også sjovt med provokationerne af Grønkjær og Pølsen ! KIU
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #95: 21 Feb 2008, 13:55 »

Flot Update. Der er ikke mange point fra nummer 2 til 7'eren , dejlig sejr over Fck.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #96: 21 Feb 2008, 17:24 »

Flere kommentarer Smiley?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #97: 21 Feb 2008, 18:22 »

Super blog Smiley
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #98: 23 Feb 2008, 12:44 »

Update ? Smiley
Logged

[Min signatur er for stor]

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #99: 23 Feb 2008, 13:48 »

Update ? Smiley

Holdt fødselsdag igår, men der kommer en idag Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #100: 25 Feb 2008, 15:01 »

Holdt fødselsdag igår, men der kommer en idag Wink

 Huh
Logged

[Min signatur er for stor]

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #101: 25 Feb 2008, 15:03 »

Huh
Skal vi ik have en lille update  ? Smiley
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #102: 25 Feb 2008, 17:10 »

Skal vi ik have en lille update  ? Smiley

Blev syg, men er ved at ligge sidste hånd på en update for april Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #103: 25 Feb 2008, 18:20 »

Marts overstået!


|H| AaB 4-2 Brøndby |A| FCN 1-2 AaB |H| AaB 5-0 Esbjerg fB |A| OB 0-1 AaB | H| AaB 5-3 FCM|

30/04-08
Det har været en fantastisk måned for Kasper Kvist og hans tropper, fem kampe og fem sejre er facit efter april måned. En måned hvor holdet var vist spil, der hvis de havde spillet sådan hele sæsonen, kunne have udfordret FCK på førstepladsen. Det er også en måned hvor Kasper Kvist for alvor har vist at han har det der skal til, og flere fodboldeksperter har da også været ude og trække deres tidligere kritik af ham tilbage.

Den første kamp var på hjemmebane mod de blå-gule fra Vestegnen, et opgør hvori der altid er garanti for intens fight og en god gang ordkrig mellem de to klubbers fans. Denne kamp var ingen undtagelse, og AaB’s fans var i storform, og sendte den ene svada efter den anden ned mod de blå-gule, især den tidligere AaB-”helt” Martin Ericcson stod for skud. Efter endt opvarmning gik en tydeligt tirret Ericcson som den første i omklædningsrummet.
Indløbet af de to klubber var nok til få hårene til af rejse sig, Brøndbys spillere blev modtaget med massiv buen og en kraftig sang kom fra Spar Nord-tribunen, ” Lå, lå lå lå lå, svinene fra Vestegnen” lød det ned mod Brøndby spillerne. Stemningen ændrede sig dog dramatisk da den sædvanlige melodi blev sat på til indløbet af Nordjyllands Stolthed, AaB spillerne blev mødt af stående applaus af ti tusind fans, der bare ventede på at de blå-gule skulle bankes.
Stemningen faldt dog drastisk da Morten ”Duncan” bringer Brøndby foran, men et tydeligt fokuseret AaB hold svarede hurtigt igen, da den tidligere Brøndby-spiller Mads Junker brager bolden ind bag Stephan Andersen. Pludselig går det stærkt, og ved pausen fører AaB 3-1, de to mål blev signeret af en anden tidligere Brøndbystjerne, Morten Skoubo. AaB fortsætter den massive dominans i anden halvleg, og det udarter sig da også i en scoring, Birkir Bjarnason fyrer et fremragende langskud af til AaB-føring 4-1. Derefter gik AaB lidt ned i tempo, men alligevel lykkedes det Stefan Gislason at reducere i overtiden, desuden fra en overraskende klar offsideposition.
Den vigtig sejr var sikret, ikke bare for moralen på holdet, men så sandelig også moralen blandt fansene, der havde leveret en opbakning som sjældent set.

Så ventede FC Nordsjælland på udebane, en kamp, som med AaB’s seneste form skulle vindes. Det starter da også planmæssigt, da Mads Junker score til 0-1 mod sit gamle mandskab. Derefter gik kampen meget ned i tempo, og det resulterede i alt for mange fejlafleveringer og spilafbrydelser. Det lykkedes dog Marcus Pode at udligne for FC Nordsjælland inden pausen. Anden halvleg blev en af de kedeligste længe, alt spillet foregik enten blandt bolddrengene eller på midtbanen, men i kampens døende minutter fik AaB et frispark fra en rimelig afstand, som Thomas Enevoldsen uden tøven hamrede op i krogen og dermed sikrede AaB alle tre point.

Endnu en hjemmekamp, denne gang mod Esbjerg fB. Det var en kamp med total AaB dominans hvilket fordelingen af boldbesiddelsen viste, den var 65-35% i AaB’s favør. Første halvleg var et langt maraton for Esbjerg spillerne, kun en enkelt gang formåede de at få sat et angreb op der endte med en afslutning, afslutningen gik dog et par meter forbi målet. Derimod var AaB betydelig skarpere, og fik således proppet bolden ind bag den tidligere AaB-keeper Lars Winde hele fire gange, til en pauseføring på 4-0, målene var scoret af Jakob Rasmussen, Mads Junker og to gange Morten Skoubo. Anden halvleg fortsatte med massiv AaB dominans, alligevel skulle der et straffespark til, for at Michael Jakobsen kunne sikre AaB en overlegen 5-0 sejr foran tilskuerne på Energi Nord Arena.

Så gik turen til Fyn hvor en kamp mod OB på Fionia Park ventede. De fleste eksperter regnede med at denne kamp ville ende som en kedelig uafgjort, og eksperterne fik til dels ret i den vurdering. Kampen blev allerede fra første fløjt spillet i et utroligt lavt tempo, begge hold virkede uengagerede og trætte. Det eneste oplivende i en kedelig første halvleg var da OB’s Anders Møller Christensen slagtede Jakob Rasmussen, da han kom ned i en dobbeltfods glidende tackling med knopperne først, en handling der utroligt nok kun udløste et gult kort. Anden halvleg blev næsten en tro kopi af den første, utroligt langsomt spil og en helt masse fejl af begge hold. De medrejste AaB fans fik sig dog noget af glæde sig over midt i halvlegen, da den hjemvendte midtbaneslider med sit fjerde sæsonmål i ni kampe, fik skrabet alle tre point med til Nordjylland.

Endnu engang var Energi Nord Arena ramme om en kamp, der sent vil blive glemt af AaB fans, og resten af de danske fodboldfans. Allerede fra start var AaB’s fans tændte, og det fik spillerne fra FC Midtjylland hurtigt at føle. Som mod Brøndby tidligere på måneden var der allerede pres på FCM spillerne under opvarmningen. Kampen startede som lyn og torden, og efter blot tredive sekunders spil, kunne Mads Junker lobbe bolden over en fremstormende Martin Raska i FC Midtjyllands mål. Bare syv minutter senere gjorde den tidligere FCM spiller Morten Skoubo det hele værre for sin barndomsklub, da han afsluttede et flot AaB angreb, da han headede bolden i kassen på oplæg af Anders Due. Frank Kristensen, bedre kendt som ”Farlige” Frank nåede dog at få reduceret lige inden halvlegen på en kontraangreb. 
Anden halvleg startede godt for udeholdet, da Baba Collins bragte balance i regnskabet, da han med et flot langskud udlignede til 2-2. Derefter var der en lang pause i det hurtige spil. Efterhånden som det sidste fløjt kom nærmere, steg tempoet igen og i det toogfirsende minut lykkedes det igen Morten Skoubo at score, denne gang på oplæg fra Allan Gaarde. Fire minutter senere var Skoubo igen på plads, denne gang på et indlæg fra højrefløjen Birkir Bjarnason som lagde et perfekt indlæg ind til den sikre Skoubo, der med stort overblik udplacerede Martin Raska. På det efter følgende FCM angreb slog Adigun Salami imidlertid til, og reducerede dermed til 4-3. Men Morten Skoubo var ikke færdig endnu, og i kampens sidste minut, afsluttede han endnu et mønsterangreb af AaB, ved at score til slutstillingen 5-3.

Stillingen i SAS-Ligaen
« Seneste Redigering: 25 Feb 2008, 19:58 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #104: 25 Feb 2008, 19:48 »

Endelig kom der update. Og rigtig gode resultater.. KUTGW Wink
Logged

[Min signatur er for stor]

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010