home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 910 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lukket - Nordjyllands Stolthed
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Lukket - Nordjyllands Stolthed  (Læst 24433 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Lukket - Nordjyllands Stolthed
« : 18 Feb 2008, 19:01 »

Here We Go Again!


Så prøver jeg igen med en AaB-blog, dette bliver den sidste hvis det ikke fungere. Jeg spiller med Patch 8.0.2 og starter i December.






Sidste træning overstået. Jeg havde netop overstået årets sidste træning med gutterne ude i LIF, selvom banen var lidt småfrosset var humøret højt. Gutterne piskede rundt på min kommando, inden vi alle tilfredse kunne gå i omklædningsrummet og ønske hinanden god jul. Kommentaren om at de ikke skulle spise for meget flæskesteg og fed sovs i julen blev sparet, den har aldrig haft nogen effekt og hvorfor skulle det have ændret sig.

Som den sidste forlod jeg omklædningsrummet, jeg var lige en tur oppe i cafeteriet og ønske god jul inden jeg satte mig vel tilrette på cyklen. Der var heldigvis ikke så langt fra klubben og til Strubjerg. På vejen hjem tikkede der en af de sædvanlige sms’er fra Nordjyske Sport ind på mobilen, jeg var overbevist om at det var en nyhed fra håndbolden, men nej, overskriften var lige ved at få mig til at vælte, Erik Hamrén var blevet fritstillet i AaB.

Aldrig før har jeg været så hurtigt hjemme foran computeren. Først ind på bold.dk derefter ind på aabsport.dk for at tjekke om det var sandt, og til min store ærgrelse, var det en kendsgerning at AaB nu stod uden træner. I mineøjne var AaB en fantastisk attraktiv klub, og derfor regnede jeg dog hurtigt med der var fundet en ny træner. Med et slog det mig, måske var dette chancen for at få kickstartet min trænerkarriere på højeste niveau, jeg besluttede mig for at sende en ansøgning til Lynge Jacobsen angående jobbet. Hurtigt havde jeg fundet Lynges mail, og hurtigt var en ansøgning sendt af sted.

Citat
Hej Lynge,

Jeg har netop erfaret at klubben og Erik Hamrén har opsagt samarbejdet, dette er jo klart en svækkelse af holdet, når man tænker på den store kapacitet Erik har været for klubben.

Da jeg havde vendt tanken at klubben nu stod uden træner, fik jeg  ideen at søge stillingen som cheftræner. Jeg er klar over det forventningspres der er, når man står i spidsen for Nordjyllands Stolthed.

Jeg selv har en smule trænermæssig erfaring, idet jeg de seneste år ved siden af mit job som sportsjournalist, har været træner i Lindholm IF. Desuden har jeg været en del af et team, der har taget hånd om de største talenter i de tre samarbejdsklubber Lindholm IF, Nubi og Nørresundby Boldklub.

Da jeg selv var aktiv har jeg haft den glæde at være udenlandsprofession el i fem sæsoner, to år hos Paderborn i Tyskland og tre år hos HamKam i Norge. Herhjemme har jeg bla. spillet for Sønderjyske, Randers FC og Lyngby.

Det der gør at jeg tillader mig at ansøge jobbet er, at jeg mener jeg har de rette kompetencer, jeg har et forholdsvis godt kendskab til truppen og så har jeg min store fodboldmæssige erfaring gennem min karriere som både spiller og træner, plus den erfaring jeg har fået gennem mit arbejde som sportsjournalist.

Jeg håber at komme i betragtning til jobbet.

Kasper Kvist

Det var den mail jeg sendte til Lynge, nu må jeg bare krydse fingre for et positivt svar.




« Seneste Redigering: 09 Mar 2008, 17:13 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Niko
Gæst
 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #1: 18 Feb 2008, 19:03 »

Dejligt med en blog om et dansk hold - det savner jeg! Smiley
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #2: 18 Feb 2008, 19:05 »

Lyder godt Smiley Jeg følger med!
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #3: 18 Feb 2008, 19:59 »



Fire lange dage var gået. Computeren var lige pludselig kedelig, intet sport kunne få mig fastlåst foran fjernsynet, ikke engang den nye bog jeg havde købt kunne fange min interesse. Den eneste der fik noget ud af min rastløshed var lejligheden, aldrig har den været så ren som den var i de dage.

Hver time var jeg inde på bold.dk og tjekke om der var noget nyt om det ledige trænersæde i AaB. Sidst på eftermiddagen fire dage efter ansøgningen blev sendt af sted, var det bid på netop bold.dk. Lynge Jakobsen havde været ude og sige følgende:
” Indtil videre har vi ikke en egentlig favorit, det er sandt at vi har fået flere ansøgninger udover de navne vi selv har taget kontakt til. De ansøgninger vi har fået uopfordret bliver selvfølgelig overvejet lige så nøje som de etablerede navne vi ellers er i snak med. Men vi forventer ikke at der sker noget inden for de næste par døgn”

Mit mod sank lidt, godt nok stod der at alle ansøgninger blev behandlet ens, men samtidig det at klubben havde taget kontakt til etablerede trænere lovede ikke godt for sådan en som mig. Men lige så snart disse tanker havde været igennem mit hoved, tikkede en mail ind fra Lynge Jakobsen.


Citat

Hej Kasper,

Først og fremmest tak for din ansøgning. Til trods for at du ikke har været træner på topniveau endnu, faldt din ansøgning os dog meget i øjnene. Jeg selv må indrømme ikke at have hørt om dig, men til gengæld kan jeg forstå på Poul Erik Andreasen at i har været i kontakt med hinanden tidligere angående noget talentudvikling, og han anbefalede at vi tog dig ind til et møde. Udover det har vi også snakket med lederne i LIF og Nørresundby Boldklub, som også kun har rosende ord til overs for dig.

 På baggrund af dette vil vi gerne se dig til møde på Energi Nord Arena fredag d. 20 kl. 14:00.

Med venlig hilsen

Lynge Jakobsen
Sportsdirektør i Aalborg Boldklub


Jeg sad som klistret til skærmen, var det virkelig rigtigt? For mig var det et kæmpe skulderklap at de ville have mig til samtale, jeg havde ingen forventninger om at få jobbet som cheftræner, men man kunne jo også fedte for en anden position i trænerstaben.

« Seneste Redigering: 18 Feb 2008, 21:41 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #4: 18 Feb 2008, 20:00 »

Super updates Smiley
Logged

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #5: 18 Feb 2008, 20:04 »

Super blog !
Forsæt det gode arbejde ! Wink
Logged


naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #6: 18 Feb 2008, 20:07 »

Lækkert - rigtig god blog. Specielt at den er dansk - og så self gudeklubben AaB Wink
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #7: 18 Feb 2008, 20:11 »

Tak for de flotte kommentarer Wink Kan sige at jeg håber på yderligere to updates iaften, men det er ikke sikkert Smiley
« Seneste Redigering: 18 Feb 2008, 20:14 af Gerrarden » Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

-Benja-
Gæst
 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #8: 18 Feb 2008, 20:46 »

Rigtig flotte updates Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #9: 18 Feb 2008, 20:50 »

Det ser spændende ud.. glæder mig til at høre mere..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #10: 18 Feb 2008, 20:50 »

Super update.. Bliver spændende at se om han får jobbet Smiley
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #11: 18 Feb 2008, 20:53 »



Fire lange dage var gået. Computeren var lige pludselig kedelig, intet sport kunne få mig fastlåst foran fjernsynet, ikke engang den nye bog jeg havde købt kunne fange min interesse. Den eneste der fik noget ud af min rastløshed var lejligheden, aldrig har den været så ren som den var i de dage.

Hver time var jeg inde på bold.dk og tjekke om der var noget nyt om det ledige trænersæde i AaB. Sidst på eftermiddagen fire dage efter ansøgningen blev sendt af sted, var det bid på netop bold.dk. Lynge Jakobsen havde været ude og sige følgende:
” Indtil videre har vi ikke en egentlig favorit, det er sandt at vi har fået flere ansøgninger udover de navne vi selv har taget kontakt til. De ansøgninger vi har fået uopfordret bliver selvfølgelig overvejet lige så nøje som de etablerede navne vi ellers er i snak med. Men vi forventer ikke at der sker noget inden for de næste par døgn”

Mit mod sank lidt, godt nok stod der at alle ansøgninger blev behandlet ens, men samtidig det at klubben havde taget kontakt til etablerede trænere lovede ikke godt for sådan en som mig. Men lige så snart disse tanker havde været igennem mit hoved, tikkede en mail ind fra Lynge Jakobsen.


Jeg sad som klistret til skærmen, var det virkelig rigtigt? For mig var det et kæmpe skulderklap at de ville have mig til samtale, jeg havde ingen forventninger om at få jobbet som cheftræner, men man kunne jo også fedte for en anden position i trænerstaben.


hvornår kommer den nye update`?
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #12: 18 Feb 2008, 21:02 »

Ro på, har hele aftenen Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #13: 18 Feb 2008, 22:26 »



Dagen kom hurtigt. Sikke en dag, det stod ned i stænger, jeg fandt lige pludselig ud af hvor upraktisk det egentlig var ikke at have en bil, og mindede mig selv på, at det måtte jeg give mig selv i julegave. Frem kom busplanen, men hurtigt stod det klart for mig at det ikke var løsningen, i stedet blev en taxa bestilt.

Kl. 13:45 stod jeg foran Energi Nord Arena i mit fineste puds. Jeg var meget nervøs, men det at jeg ikke havde nogen forventninger om at få jobbet, lettede alligevel lidt. Da jeg kom ind i receptionen tog jeg plads i mindre sofagruppe, jeg var mildest talt rastløs nu. Præcis kl. 14:00 kom Lynge Jakobsen ud i receptionen og viste mig ind på et kontor, hvor Allan Kuhn og Michael Jakobsen også sad. Efter ca. to timers snak sagde vi farvel, jeg selv var meget positiv oven på mødet, både Lynge og MJ virkede meget positive over for mig, mens Allan Kuhn mere forholdt sig i baggrunden. Jeg havde fået og vide at jeg ville få besked dagen efter.

Efter en meget urolig nat var dagen oprandt, jeg ville i dag få at vide om jeg var den nye cheftræner for AaB, jeg var mildest talt spændt til bristepunktet. Hele tiden tjekkede jeg bold.dk for at se om der var sket noget, men der kom intet vedrørende AaB.

Hen på eftermiddagen lykkedes det mig dog at fordybe mig i en bog, indtil min mobil pludselig ringede. I den anden ende var Lynge, han fortalte at det var besluttet at klubben ville have mig som cheftræner. Jeg var helt mundlam, men jeg fik mandet mig op, og over telefonen fik vi fastlagt en kontrakt der løb i halvandet år. Jeg fik at vide at jeg skulle komme ud til Energi Nord Arena dagen efter, hvor der ville blive afholdt et pressemøde, hvor jeg skulle præsenteres og kontrakten underskrives.

Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nordjyllands Stolthed
« Svar #14: 18 Feb 2008, 22:32 »

Jamen dog! Det var satme nogle flotte, fyldige updates! Lækkert at læse om yndlingsklubben, specielt når du skriver så godt! Thumbs Up Fast læser!!!
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010