home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 1076 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Preston North End
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerne skal denne blog have?
*
- 1 (16,7%)
**
- 1 (16,7%)
- 0 (0%)
- 2 (33,3%)
- 2 (33,3%)
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 6

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Preston North End  (Læst 6361 gange)
absalonsen
Gæst

Preston North End
« : 18 Feb 2008, 17:15 »

Nu vil jeg forsøge at vinde lysten til FM tilbage. Jeg håber Preston kan hjælpe mig med det. Har på det sidste haft svært ved, at finde lysten, så bliv ikke overrasket hvis bloggen i perioder ligger stille.

Skrivestilen vil være som en avis.

Jeg ønsker mig selv held og lykke, og jer god fornøjelse. Smiley
« Seneste Redigering: 20 Feb 2008, 20:03 af Absalonsen » Logged

absalonsen
Gæst

Sv: Preston North End
« Svar #1: 18 Feb 2008, 17:16 »

Truppen 2007/08:
(pr. 1/1-08)
Målmænd:

Wayne Henderson - Mm
Grzegorz Szamotulski - Mm

Forsvar:

Michael Hart - FHC
Billy Jones FHVC, MC
Matt Hill - FV
Liam  Chilvers - FC
Yuol Mawéné - FC
Neal Trotman - FC
Callum Davidson - F/WB V

Midtbane:

Kevin Nicholls - DM
Darren Carter - MVC
Jonathan Douglas - MC
Poul McKenna - MC
Chris Sedgwick - OMHC
Simon Whaley OMH
Lewis Neal - OMV
Richard Chaplow - OMC

Angreb:

Karl Hawley - AC
Chris Brown - Bo
Niel Mellor - Bo
Brett Omerod - Bo

Stab:

Jens Olsen - Manager
Robert Kelly - Ass. træner

Handler:

Ind:

Jonathan Douglas fra Leeds, 3.000.000 DKK

Ud:

Sean St. Ledger til Swansea, 2.200.000 DKK
« Seneste Redigering: 20 Feb 2008, 23:48 af Absalonsen » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #2: 18 Feb 2008, 17:19 »

Lyder spændende Absa..

- Veni, vidi, vici -

MLL
Manager

« Svar #3: 18 Feb 2008, 17:20 »

Vil jeg da helt sikkert følge, Absa!

Tilbage på FmF Opstemt

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #4: 18 Feb 2008, 17:28 »

Jeg følger også med Smiley

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 18 Feb 2008, 17:41 »

Jeg tror at jeg vil følge med Wink

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #6: 18 Feb 2008, 17:43 »

Preston, spændende hold. Skal nok blive sjovt, håber du kan finde lysten og holde den kørende!

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

absalonsen
Gæst

« Svar #7: 18 Feb 2008, 20:10 »

Note
Preston henter midtbanespiller

Preston har netop meddelt, at klubben har skrevet kontrakt med en ny spiller. Det er den 25-årige Jonathan Douglas, der skifter fra Leeds, der spiller i en række dårligere end Preston.
Douglas har skrevet en fem år lang kontrakt med Preston, der menes at have en værdi på ca. 40.000 DKK om ugen. Jonathan Douglas har tidligere repræsenteret Permier League-holdet Balckburn, og netop den erfaring var en af grundene til, at Preston købte midtbanemotoreren.

- Han har en god erfaring fra den bedste række. Det er meget vigtigt for mig, at få spillere der kender gamet godt, hvis vi skal gøre os forhåbninger om at rykke op, siger Jens Olsen til Prestons hjemmeside.

Douglas skal bære nummer 6, og har kostet Preston omkring 3.000.000 DKK.

JimmyGP
Manager

« Svar #8: 18 Feb 2008, 20:17 »

Yderst interesant spiller.. og så fra Balckburn..

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #9: 18 Feb 2008, 20:19 »

Spændende Wink Glæder mig til at se hvad du kan drive det til Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Zone 43
Manager

« Svar #10: 18 Feb 2008, 20:38 »

Yderst interesant spiller.. og så fra Balckburn..

Troede han var fra Leeds Wink

Det ser fint ud, som det plejer, Absa Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #11: 18 Feb 2008, 20:40 »

Troede han var fra Leeds Wink

Det ser fint ud, som det plejer, Absa Smiley
Sorry.. du har ret.. vil bare lige pointere at han havde skrevet Balkburn Peace

- Veni, vidi, vici -

absalonsen
Gæst

« Svar #12: 18 Feb 2008, 22:11 »

Sejr i premieren
11/8-07

Jens Olsen fik den bedst tænkelige debut, da Preston overraskende vandt med 2-0 ude mod Crystal Palace. På forhånd var Crystal Palace ellers gjort til favorit både hos aviser og bookmakere.
Palace lagde bedst ud, og fik flere ode muligheder, men Preston-keeperen og det stærke forsvar lukke godt af i den bagerste kæde. Alene i angrebet havde Preston Niel Mellor liggende, og han var gennem hele kampen en trussel for Palace. Det kunne man tydeligt se i 20. minut, hvor han flot headede Lewis Neal's indlæg i mål. Preston foran med 1-0.
Preston kom nu bedre med i kampen, og fik en del mere spil. Dog gik spillerne til pause uden flere mål.

Preston måtte i dag undvære nyindkøbte Jonathan Douglas, da han havde en karantæne fra sidste sæson med i bagagen. Det så dog ikke ud til at genere holdet, for anden halvleg var kun seks minutter gammel, da Preston bragte sig yderligere foran. Denne gang var det højrefløjen Simon Whaley, der fra kante af feltet bragede bolden op i det ene målhjørne. 2-0 til Preston og de få medrejsende fans var i total ekstase.

- Vi spiller en udmærket kamp i dag. Spillet var ikke poleret, men det kan man ikke forvente efter så kort tid. Jeg håber og tror, spillet vil blive bedre, så vi både spiller godt og vinder, sagde en lettet Preston-manager, Jens Olsen.

Preston skuffede men vandt
15/8-07

Preston gik her til aften videre fra Liga Cuppens første runde, men det var ikke uden problemer mod upåagtede Morecambe. Gæsterne fra Preston lagde ellers fint ud og sad på spil og chancer. Derfor var det også fortjent, at Niel Mellor efter 17 minutter kunne bringe gæsterne i front. Han skød bolden forbi den chanceløse keeper med et skud helt nede i det ene hjørne.
Morecambe bed dog fra sig. For ni minutter senere slog de kontra og Matty Blinkhon scorede sikkert og bragte balance i regnskabet.
Preston var forinden blevet gjort til store favoritter, men den klasseforskel der skulle være, var ikke til at se. Ganske vidst sad Preston på spillet og fik de fleste chance, men uden at imponere.
Trods flere gode chancer, bl.a. fra debutanten Jonathan Douglas, lykkedes det ikke for Preston at score mere, før dommeren fløjtede af for de første 90 minutter.

I den forlængede spilletid vidste Preston dog, hvem der var de store. Først kunne indskifteren Chris Brown banke et straffespark i nettaget og kort efter var det Richard Chaplow, der lukkede kampen med sit mål til 3-1.

absalonsen
Gæst

« Svar #13: 19 Feb 2008, 00:20 »

Jeg har en ny update liggende. Den kommer dog først i morgen, når jeg har sovet min skønhedssøvn. Wink

absalonsen
Gæst

« Svar #14: 19 Feb 2008, 13:50 »

Preston tabte på straffe
29/8-07

Her til aften slog Leicester Perston ud af Liga Cuppen, da de sejrede efter straffesparkskonkur rence. Leicester begyndte kampen bedst, men alligevel var det hjemmeholdet der først kunne juble. Chris Brown headede flot Lewis Neals indlæg i kassen fra forreste stolpe. En lidt ufortjent førring til Preston.
Der gik dog kun få minutter før Iain Hume bragte gæsterne ind i kampen igen. Han scorede på et fladt langskud, hvor Preston-keeperen, Grzegorz Szamotulski ingen chance havde. Kort før pausen kunne Niel Mellor dog hovedparten af de 11355 tilskuere på at stå igen. Han headede et hjørne fra Neal i kassen. Dermed kunne Neal prale med to oplæg i kampen.

Små 10 minutter inde i anden halvleg var det igen Iain Hume, der kom i fokus. Igen var han manden bag en udligning. Han trak elegangt udenom Preston-keeperen, og scorede i det tomme net. Retsen af kampen var en lige affære, og selvom Leicester fik et rødt kort, så skulle kampen helt ud i starffesparkskonkur rence for at finde en vinder. Her trak Leicester det længste strå, og vandt straffesparkskonkur rencen med 4-2. Dermed må Preston se sig slået ud af Liga Cuppen.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010