home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 962 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 300601 gange)
N17
Manager

Sv: Kings Of Spain
« Svar #1170: 07 Apr 2008, 16:27 »

Ja Cesc har lavet en flot blog, men vi i crewet har besluttet af Rossos var en lille tak bedre. Normalt nævner vi jo ikke andre blogs, men den er trods alt blevet nævnt som en blog der er værd at holde øje med. Men at Cesc reagere på den måde, det vil jeg sige er noget så barnligt. Jeg har også før ment jeg skulle have månedens blog, men det er bare svært nogengange at se udover sine egne ting, så kender det godt. Men dog har jeg aldrig "udsat" en update pga. skuffelse over en award...

Men Cesc hold liv i bloggen, og kæmp for den næste award.

Og så lige til alle de kommentare der kommer hele tiden. Det er fint I interessere jer for Cesc' blog, og det er helt fortjent, men der er ingen grund til en masse indlæg som ingenting har med noget at gøre. Der behøver ikke spørges efter update hele tiden. Det fjerner andre debatter fra "senest aktive emner". Emner som der kunne debatteres i, men som hurtigt forsvinder væk pga. et indlæg som f.eks. bare "okay" eller "god blog" flere dage efter seneste update!

Bare et surt opstød.

Men til Cesc:
Op på hesten igen, og kæmp for den næste. Hvorfor skulle du ikke kunne vinde den, hvis du bare fortsætter med at ligge kræfter i din blog. En blog kåres jo ikke kun på baggrund af længden som månedens blog.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

macrel
Ynglingespiller

« Svar #1171: 07 Apr 2008, 16:38 »

Kan man få et SS af hele truppen?! Og gerne af de aller bedste spillere. 

Stribet hjerte på en stribet ø i et stribet samfund.

-Benja-
Gæst

« Svar #1172: 07 Apr 2008, 16:40 »

Ja Cesc har lavet en flot blog, men vi i crewet har besluttet af Rossos var en lille tak bedre. Normalt nævner vi jo ikke andre blogs, men den er trods alt blevet nævnt som en blog der er værd at holde øje med. Men at Cesc reagere på den måde, det vil jeg sige er noget så barnligt. Jeg har også før ment jeg skulle have månedens blog, men det er bare svært nogengange at se udover sine egne ting, så kender det godt. Men dog har jeg aldrig "udsat" en update pga. skuffelse over en award...

Men Cesc hold liv i bloggen, og kæmp for den næste award.

Og så lige til alle de kommentare der kommer hele tiden. Det er fint I interessere jer for Cesc' blog, og det er helt fortjent, men der er ingen grund til en masse indlæg som ingenting har med noget at gøre. Der behøver ikke spørges efter update hele tiden. Det fjerner andre debatter fra "senest aktive emner". Emner som der kunne debatteres i, men som hurtigt forsvinder væk pga. et indlæg som f.eks. bare "okay" eller "god blog" flere dage efter seneste update!

Bare et surt opstød.

Men til Cesc:
Op på hesten igen, og kæmp for den næste. Hvorfor skulle du ikke kunne vinde den, hvis du bare fortsætter med at ligge kræfter i din blog. En blog kåres jo ikke kun på baggrund af længden som månedens blog.
Tror nu heller ikke det er derfor, han laver bare sjov. Hvis du går to sider tilbage, ser du at han har en matematikopgave for. Det er nok begrundelse hvorfor der ikke er kommet en update...

Synes også at der er for mange af ligeyldige indlæg, I må lige stramme jer op. Som han selv siger "Det er i orden at i kan lide min blog og sådan, men altså, i kan ikke forvente jeg opdatere hele tiden.
Selvom det lyder utroligt, så har jeg faktisk et liv - udover FM."
« Seneste Redigering: 07 Apr 2008, 16:43 af -Benja- » Logged

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #1173: 07 Apr 2008, 17:04 »

Så Cesc bliv ved med at skrive.. PLEASE!!

RCD
Gæst

« Svar #1174: 07 Apr 2008, 17:06 »

Fed blog Cesc..

KIU

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #1175: 07 Apr 2008, 17:10 »

Fed blog Cesc..

KIU
Hvad står KIU for?

The Captain
Reserveholdsspiller

« Svar #1176: 07 Apr 2008, 17:27 »

Keep It Up

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #1177: 07 Apr 2008, 17:36 »

Niko
Gæst

« Svar #1178: 07 Apr 2008, 18:42 »

Selvfølgelig respektere, jeg jeres valg. Rosso skriver også bedre end mig, uden tvivl. Jeg føler bare, at han har spilet én sæson, i forhold til mine 5-6 stykker. Det virker ikke fair. I øvrigt, har hans ikke engang været kørende i 20 dage, altså fra første til sidste update. Jeg respektere det dog, men er selvfølgelig en smule skuffet.

Jeg tager den bare i denne måned! Update mellem 21-22 stykker!

Og som JS siger, skriv kun hvis i har noget seriøst at sige. (:

NichlasKirk
Gæst

« Svar #1179: 07 Apr 2008, 20:13 »

Selvfølgelig respektere, jeg jeres valg. Rosso skriver også bedre end mig, uden tvivl. Jeg føler bare, at han har spilet én sæson, i forhold til mine 5-6 stykker. Det virker ikke fair. I øvrigt, har hans ikke engang været kørende i 20 dage, altså fra første til sidste update. Jeg respektere det dog, men er selvfølgelig en smule skuffet.

Jeg tager den bare i denne måned! Update mellem 21-22 stykker!

Og som JS siger, skriv kun hvis i har noget seriøst at sige. (:
Okay Smiley

Just kidding Smiley
Kan faktisk godt følge dig idet med at Rosso's kun er en sæson og kun ku holdes kørende i 20 dage(dog fordi Rosso ikke har tid) - selvfølgelig respekter jeg Crewets mening fuldt ud, da hans er bedre skrevet og lidt flottere grafisk, men vil sige der er langt flere kræfter i den her blog.

Men Cesc: KIU Thumbs Up

Zulue
Manager

« Svar #1180: 07 Apr 2008, 20:18 »

Nu kommer jeg lige med en kort kommentar - jeg føler på ingen måde, at valget er rigtigt, men jeg har samtidigt stor respekt for Rossos fine blog. Denne blog byder bare på meget mere, mere variation, mere kræfter og man kan da også godt mærke at du har fortjent det meget mere end Rosso (sorry Milan-boy, men ..).
Sad også lige og kiggede, hvor lang tid denne blog har kørt i modsætning til Il Campione, før du skrev. Det bekræfter bare min mening, men som tidligere sagt respekterer jeg den gode Johns valg. Smiley

NichlasKirk
Gæst

« Svar #1181: 07 Apr 2008, 20:24 »

Nu kommer jeg lige med en kort kommentar - jeg føler på ingen måde, at valget er rigtigt, men jeg har samtidigt stor respekt for Rossos fine blog. Denne blog byder bare på meget mere, mere variation, mere kræfter og man kan da også godt mærke at du har fortjent det meget mere end Rosso (sorry Milan-boy, men ..).
Sad også lige og kiggede, hvor lang tid denne blog har kørt i modsætning til Il Campione, før du skrev. Det bekræfter bare min mening, men som tidligere sagt respekterer jeg den gode Johns valg. Smiley

Nemlig, men som sagt et eller andet sted her på FmF.
Citat:"Crewet har ikke en skid forstand på blogs" tror jeg nok det var.
Synes helt klart at valget af Il Campionie var forkert (sry Rosso)

MLL
Manager

« Svar #1182: 07 Apr 2008, 20:30 »

Orgh hehe Smiley

Ikke for at kritisere din blog overhovedet, men synes persontlig selv Il Campionie, lige lidt bedre end din Smiley

Synes helt klart at valget af Il Campionie var forkert (sry Rosso)

Hvilken blog er du så mest til?

Tilbage på FmF Opstemt

DjibrillCisse
Gæst

« Svar #1183: 07 Apr 2008, 20:35 »

Hahah MLL godt spottet.. Wink

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

« Svar #1184: 07 Apr 2008, 20:36 »

Synes nu ellers Il Campionie er en fantastisk blog.

Men jeg kan nu også godt lide Møller - Esbjerg blog.  Peace

Viva Ronaldo ! §

Sider: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 95 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010