home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1364 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 286309 gange)
NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1110: 05 Apr 2008, 16:50 »

Det er et besøg der bare ikke har skrevet har læst med hele tiden gider bare ikke kommentere Tunge jeg tror det er Aguero du har hentet
OT: Jeg var for to uger siden crazy
2uger WTF? det er 2måneder før jeg blev konfimeret Shockeret
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1111: 05 Apr 2008, 16:52 »

det jo svært at sige hvem der har den længste blog.. Du kan godt kigge på sider, men hvor mange er det hvis du tager kommentare væk. Synes i stedet du skal kigge på hvor langt du er i spillet. Der er jo også forskel på, hvor længe man spiller et spil contra updates. F.eks. har Erfurt en blog der er i 2025/26, men den er "kun" på 46 sider!
Har du et link til den blog?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1112: 05 Apr 2008, 16:53 »

det jo svært at sige hvem der har den længste blog.. Du kan godt kigge på sider, men hvor mange er det hvis du tager kommentare væk. Synes i stedet du skal kigge på hvor langt du er i spillet. Der er jo også forskel på, hvor længe man spiller et spil contra updates. F.eks. har Erfurt en blog der er i 2025/26, men den er "kun" på 46 sider!

Jeg kigger efter sider, da det jo er det, som der bliver bedømt ud fra. Erfurt har lavet mange updates, men er sikker på jeg har lavet flere i denne blog. Erfurt skal dog have en kæmpe hånd for sit flotte arbejde! Hvis man kigger på hvor langt man er i spillet, er noget andet, efter min mening.

Altså jeg kan godt have spillet frem til år 2013, uden at i vidste det. Bloggen betyder noget, da ingen får alt inde fra spillet med. Hvis du forstår.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1113: 05 Apr 2008, 16:55 »

Har du et link til den blog?

Erfurts blog

Jeg kigger efter sider, da det jo er det, som der bliver bedømt ud fra. Erfurt har lavet mange updates, men er sikker på jeg har lavet flere i denne blog. Erfurt skal dog have en kæmpe hånd for sit flotte arbejde! Hvis man kigger på hvor langt man er i spillet, er noget andet, efter min mening.

Altså jeg kan godt have spillet frem til år 2013, uden at i vidste det. Bloggen betyder noget, da ingen får alt inde fra spillet med. Hvis du forstår.

Kan du jo også sagtens, men det er jo forskelligt hvordan vi skriver blogs allesammen. Erfurt skriver f.eks. ikke så mange updates, men kommer godt omkring i sine. Det er prisværdigt, og så er han helt fremme i 2025 i spillet, hvilket er super flot i en blog. Ikke tit blogs holder så langt Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1114: 05 Apr 2008, 16:58 »

Tak spruv Wink
Logged

lasseher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1115: 05 Apr 2008, 16:59 »

Nu kommer updaten om bomberen vel snart?
Logged

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

 crazy

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1116: 05 Apr 2008, 17:06 »

gode updates blev lidt ked af det da jeg så du var skiftet til spanien men da jeg så det var real madrid blev jeg glad igen for kan rigtig godt li` dem. gode indkøb og da jeg havde læst de første to af dem troede jeg os fabregas kom til den store klub. håber du får pokalen med de store ører til madrid igen. gode updates og glæder mig til den kommende sæson

synes os godt vi kunne høre om bomberen nu
« Seneste Redigering: 05 Apr 2008, 17:08 af kasperbp12 » Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1117: 05 Apr 2008, 17:11 »

REAL MADRID CF

Det har været meget diskuteret om Real Madrid skulle hente en targetman. Nogle troede at Pato ville være perfekt til den opgave, imens andre var sikre på der skulle handles ind. Sidstenævnte fik ret, for Emmanuel Adebayor er nu at finde i den hvide Real Madrid-dragt. Han kostede lidt over 300 millioner, hvilket er et billigt beløb for verdens mest effektive angriber. Nikolaj har før fået Adebayor til at bombe 2 sæsoner i træk, hvilket han selv mener kan ske igen.

 - "Grunden til jeg hentede Adebayor frem for Torres, var mit tætte forhold til ham. Han er en af mine venner og han vil passe perfekt til vores spillestil. At Fàbregas allerede er her nede, vil sikkert hjælpe ham med at lære spansk. Han er meget målfarlig, og selvom det er ved at være et par år siden, jeg var i Arsenal har jeg fulgt ham tæt. Han er stadig rigtig god og han vil blive bedre i Spanien. Om han skal danne par med Pato, Robinho eller van Persie ved jeg ikke, men han er sikker på sin plads," fortæller Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Sheyi Emmanuel Adebayor startede sin karriere i FC Metz. Hvor han spillede i et par sæsoner, han fik spillet 44 kampe for den lille klub og lavede 15 mål. Det var nok til at overbevise AS Monaco til at hente ham, for et lille millionbeløb. Millionbeløbet blev fordoblet mange gange, da han efter 78 kampe i Monaco skiftede til Arsenal. I Arsenal har han været en af de bedste i mange år, hvor han har bombet på livet løs. Han havde en lidt svær start, hvor han blev sammenlignet med Kanu, som ikke har ry for at være målfarlig. Målfarlig er Emmanuel Adebayor til gengæld og han har næsten lavet 150 mål for Arsenal. Nu vil han bombe i Real Madrid og ifølge ham selv, bliver det intet problem.

 - "Det bliver først og fremmest meget sjovt at spille i Spanien. Det er et fedt fodboldland og jeg glæder mig til at træde ind på Bernabeu. Dette stadion er fantastisk og det samme, håber jeg om mig selv. Jeg vil bombe for Real og jeg ved jeg kan. Det skal gøres, hvis vi skal have nogle forhåbninger om at vinde Champions League. Nu har jeg vundet det et par gange med Arsenal, og nu vil jeg vinde det med Real Madrid," udtaler Emmanuel Adebayor.

Emmanuel Adebayor er ikke kun farlig for sine klubhold, for på landsholdet har han også lavet mange mål. I sine 72 kampe, indtil videre, har han lavet 52 mål. Det er noget som er meget imponerede! Han spiller i nummer 4 for landsholdet, men 4-tallet er optaget i Real Madrid, hvilket betyder han får nummer 25, som i Arsenal.
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1118: 05 Apr 2008, 17:12 »

Den havde jeg ALDRIG gættet, men SUPER indkøb Opstemt
Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1119: 05 Apr 2008, 17:15 »

Adebayor... Klasse køb.. Håber da han kan bombe ligesom din tid i Arsenal Smiley
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1120: 05 Apr 2008, 17:20 »

den havde jeg sq heller ikk gættet men godt indkøb og update igen. HVIS han skal starte inde skal han enten spille med robinho eller pato for synes ikke du skal bruge van persie deroppe men det bestemmer du.

kommer der flere indkøb eller kan vi forvente kampe næste gang?
Logged


lasseher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1121: 05 Apr 2008, 17:21 »

Super indkøb Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Peace
Logged

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

 crazy

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1122: 05 Apr 2008, 17:22 »

Tak skal i have!

den havde jeg sq heller ikk gættet men godt indkøb og update igen. HVIS han skal starte inde skal han enten spille med robinho eller pato for synes ikke du skal bruge van persie deroppe men det bestemmer du.

kommer der flere indkøb eller kan vi forvente kampe næste gang?

Jeg kommer med kampe næste gang. (:
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1123: 05 Apr 2008, 17:24 »

Tak skal i have!

Jeg kommer med kampe næste gang. (:
okay fedt! Thumbs Up kan der komme en hold gennemgang og en taktik næste gang os?
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1124: 05 Apr 2008, 17:25 »

okay fedt! Thumbs Up kan der komme en hold gennemgang og en taktik næste gang os?

Selvfølgelig, men først i aften. (:
Logged

Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010