home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 823 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 286256 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1080: 05 Apr 2008, 15:59 »

Jeg kiggede på kampen, imens jeg skrev, også rettede jeg efter kampen. (:

JA! Jeg henter nogle fra Arsenal..  Smiley
Okay. Smiley Det lyder godt Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1081: 05 Apr 2008, 15:59 »

REAL MADRID CF

Teenager pigerne går i ekstase når de ser ham. Den sætning er nok til at vide hvem manden er. Navnet er Cristiano Ronaldo og Real Madrid har brugt flere millioner kroner på denne fodboldspiller. Han er hurtig, han er verdens bedste teknikker og han er god med hovedet - hvad mere behøver man for at være en god fodboldspiller? Intet, for Cristiano Ronaldo er en perfekt fodboldspiller, uden tvivl.

 - "Folk siger jeg er en perfekt fodboldspiller, hvilket jeg ikke selv mener. Man kan altid blive bedre, men jeg er da ret god. At komme til Real Madrid, er som at score sejr målet i en finale. Det er fantastisk og man kan ikke få nok af det. Real Madrid har været ude efter mig i mange år, men jeg valgte først at skifte nu. Nikolaj er kommet til klubben, hvilket havde en stor betydning for mit valg. Vi skal vinde Champions League, da det er mange år siden Real sidst har vundet den," udtaler Cristiano Ronaldo.

Cristiano Ronaldo startede sin karriere hjemme i Portugal, som er hans modersland. Sporting Lissabon var hans klub, men efter 2 gode år, valgte han at skifte til Manchester United i England. England var ikke ham i starten, men ligeså langsomt faldt han til og blev den bedste. I sæsonen 06/07 var han uden tvivl Manchester Uniteds største stjerne, hvilket resulterede i at de vandt Premier League og blev nummer 2 i FA Cup. Arsenal sad derefter tungt på tronen ovre i England, som gjorde at Cristiano Ronaldo kom lidt i skyggen. I sidste sæson, vandt United dog mesterskabet, som gjorde ham og United meget populære igen. Nu efter 268 kampe i United-trøjen, valgte han at skifte den ud med en hvid Real Madrid-trøje.

Cristiano Ronaldo kostede næsten en halv milliard, hvilket man godt kan forstå. Han er 27 år gammel, og er klar til at vinde en masse titler med Real Madrid. Hans attitude er noget som imponere de fleste, hans nye holdkammerat, Iker Casillas er i overenstemmelse.

 - "Real Madrid skulle have haft ham noget før. Han er den bedste fodboldspiller i verden, og han vil blive en succes i Real Madrid, uden tvivl. Jeg glæder mig til at kunne slå bolde op til ham, da han bare vil vinde kampe. Jeg er glad for at hans attitude er blevet forbedret med alderen og at han er blevet en bedre fodboldspiller. Det er et godt træk af ham, at skifte til Real, da han kan få alt her. Han er portugiser, hvilket betyder at han ville kunne falde godt til - det er en super handel," fortæller Iker Casillas.

Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro vil som Alexandre Pato, få debut imod FC Barcelona. En kamp som bliver meget spændende, da begge hold indtil videre har styrket sig meget. Barcelona har bl.a. hentet Daniel Agger og Miguel Veloso.
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1082: 05 Apr 2008, 16:00 »

Jeg ser sq frem til at se dine indkøb Opstemt

EDIT: Den kom sq for sent Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1083: 05 Apr 2008, 16:02 »

Jeg ser sq frem til at se dine indkøb Opstemt

EDIT: Den kom sq for sent Smiley

Mine indkøb er knap nok begyndt endnu. Tunge
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1084: 05 Apr 2008, 16:05 »

Mine indkøb er knap nok begyndt endnu. Tunge

Hehe, kan du løfte lidt af sløret, af hvem du prøver at hente? Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1085: 05 Apr 2008, 16:06 »

Hehe, kan du løfte lidt af sløret, af hvem du prøver at hente? Smiley

Jeg er skam færdig med at hente spillere, og jeg er færdige med alle transfer updates, pånær den sidste.

Men vil ikke løfte sløret for noget, du kan vente i 10 minutter, så kommer næste update.  (:
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1086: 05 Apr 2008, 16:09 »

Jeg er skam færdig med at hente spillere, og jeg er færdige med alle transfer updates, pånær den sidste.

Men vil ikke løfte sløret for noget, du kan vente i 10 minutter, så kommer næste update.  (:

Det gør jeg så Smiley
Logged

smb
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1087: 05 Apr 2008, 16:15 »

Dejligt indkøb, han bliver guld værd Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1088: 05 Apr 2008, 16:18 »

REAL MADRID CF

Francesc Fàbregas har før udtalt, at han ville elske at spille under Nikolaj igen. Dette blev en realitet i går, da spanieren valgte at sætte underskrive en kontrakt med Real Madrid. Cesc Fàbregas er verdens bedste spilfordeler, som er noget de fleste er enige i. Han er 25 år gammel, og han er født i Barcelona, men det betyder intet, ifølge Nikolaj.

 - "Det kan godt være at han er født i Barcelona, men bare han gør det godt ikke? Det vel det vigtigste. Jeg er heller ikke et sekund i tvivl om at han vil gøre det godt. Fàbregas er en spiller for sig selv, og han vil blive den vigtigste for mit hold. Hans talent er uopnåelig og han er den eneste som besidder i overblik i hans kaliber. Han er måske den bedste handel, jeg nogensinde har gjort mig, da han vil passe perfekt til vores hold," fortæller Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Francesc Fàbregas Soler valgte at spille for Arsenal, da han ikke gad vente på sin chance i FC Barcelona. Arséne Wenger fik ham hurtigt ind i førsteholdstruppen, hvor han var en af de største profiler. Han blev kåret til den bedste midtbanespiller i verden, da Nikolaj havde ham i Arsenal. Måske kan de sammen genfinde formen? Arsenal skuffede fælt efter Nikolajs farvel, og det blev ikke til de ventede 100 Unbeaten. Fàbregas vil meget gerne lave 100 Unbeaten sammen med Nikolaj, bare i Real Madrid.

 - "Hvis det er muligt, vil jeg gøre alt for at få 100 kampe i træk, uden nederlag med Real Madrid. Jeg vil være den største i Real, og under Nikolaj kan det ske. Vi er ved at skabe en fantastisk trup, og med spillere som Cristiano Ronaldo og Sergio Ramos kan det ikke gå galt. Vi vinder La Liga, det er jeg sikker på. Jeg vil elske at holde den pokal, da jeg drømte om det som lille," udtaler Francesc Fàbregas.

Fàbregas har fået nummer 8 og han kan allerede løfte en pokal om 2 uger, hvis Real Madrid slår Fàbregas' barndoms klub, Barcelona, over 2 kampe. Han får debut imod Barcelona, på Camp Nou, hvor han aldrig selv fik spilletid, som lille.
Logged

lasseher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1089: 05 Apr 2008, 16:19 »

syge indkøb Shockeret
Logged

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

 crazy

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1090: 05 Apr 2008, 16:21 »

syge indkøb Shockeret

Der mangler stadig 2.  Tunge
& det bliver vildere!

I øvrigt, tak for dit besøg.
Logged

zidan99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1091: 05 Apr 2008, 16:23 »

er du gale real madrid blev syge til næste sæson
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1092: 05 Apr 2008, 16:24 »

Aij det er da næsten synd for Barca det der Wink
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Kings Of London
« Svar #1093: 05 Apr 2008, 16:30 »

Ved ikke om jeg skal følge med, da dine blogs holder ikke i særlig lang tid.


Rigtig god og lang blog, man kan sige du er kommet dine kritiker til gode Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #1094: 05 Apr 2008, 16:33 »

Tak alle sammen!

Rigtig god og lang blog, man kan sige du er kommet dine kritiker til gode Peace

Tak.

Tja, både og. Jeg skal vel bevise, at det ikke kun er noget jeg kan gøre en enkelt gang. (:

Men er skam ret stolt af at have FmFreaks 3. længste blog, hvilket forhåbentlig vil blive den længste.
Logged

Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010