home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 871 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 286229 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: [Afslutning]Kings Of Piedmont
« Svar #1050: 05 Apr 2008, 11:32 »

Tillykke med mesterskabet! Wink

Tak. (:

det er jo skidegodt og tillykke med sejren i serie A! glæder mig til næste sæson men hvordan gik det i kampen mod Genoa i pokalen? rigtig godt!!

Tak.
Kommer snart med en update omkring det.

Sådan Cesc ! Tager du en sæson mere i Juve?

Tror jeg skifter til Spanien, da jeg har chancen nu.  Smiley
Skal jo være landstræner i år 2014, så skal have mesterskaberne ind hurtigt.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Afslutning]Kings Of Piedmont
« Svar #1051: 05 Apr 2008, 11:33 »

glæder mig også specialt til at høre dine transfers fra næste sæson! hvis du altså fortsætter i juventus men du gør du selvfølgelig ikk?
Logged


Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Afslutning]Kings Of Piedmont
« Svar #1052: 05 Apr 2008, 11:37 »

glæder mig også specialt til at høre dine transfers fra næste sæson! hvis du altså fortsætter i juventus men du gør du selvfølgelig ikk?

Tror jeg skifter til Spanien, da jeg har chancen nu.  Smiley
Skal jo være landstræner i år 2014, så skal have mesterskaberne ind hurtigt.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: [Afslutning]Kings Of Piedmont
« Svar #1053: 05 Apr 2008, 11:38 »

Tak. (:

Tak.
Kommer snart med en update omkring det.

Tror jeg skifter til Spanien, da jeg har chancen nu.  Smiley
Skal jo være landstræner i år 2014, så skal have mesterskaberne ind hurtigt.

Kan godt lide din indstilling, med at skulle være mestre i alle de store lande Wink Bliver spændende og se hvor du ender henne.
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [Afslutning]Kings Of Piedmont
« Svar #1054: 05 Apr 2008, 11:44 »

Tillykke med mesterskabet Peace

Hvis det ikk er for sent kan man så få et SS af topscorer listen i Seria A ?
For kunne godt forestille mig at du har "overtaget" listen Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Afslutning]Kings Of Piedmont
« Svar #1055: 05 Apr 2008, 11:55 »


Coppa Italia skulle sparkes i gang, men hvordan er holdene kommet frem til den præstigefyldte finale? Juventus har været en lidt barsk vej igennem, hvor man har mødt modstandere som AC Milan. AC Milan var ingen trussel, men det var Brescia til gengæld. De spillede flot og kampene endte med 4-2 og 4-4 i Juventus favør. Udinese var de første som Juventus slog ud.

Genoa har uden tvivl været den største overraskelse i Coppa Italia, da de i semifinalen slog Milano klubben Inter ud. Med en flot 0-1 sejr på Giuseppe Meazza, og 1-1 hjemme, kom de til finalen. Inden da, havde de mødt nogle lidt lettere modstandere i form af Messina og Empoli.

I dagens kamp var Juventus små favoritter, da bookmakerne ikke ville afskrive Genoa helt. Det burde de dog have afskrevet dem, som eksperterne også nævnte før kampen. Flotte spilkombinationer og fantastiske langskud blev kampens ry, hvilket passede fodboldfanatikere godt.

Kampen blev skudt i gang, og den skulle spilles på Sicilien. Juventus var uden tvivl mest spildominerende, men deres offensiv var ikke så skarpe i denne kamp. Det var som om at de var taget på ferie.
Genoas angribere, var meget aggressive og det gav dem mange chancer. Verdens bedste målmand, Buffon, var dog en sikker sidste skanse og han fik mange forsøg reddet, for ikke at sige alle. Den Gamle Dame var gode på midtbanen, som i dagens kamp bestod af de sædvandlige Rosina, Guardado, Cigarini og Aquilani. De har været sæsonens bedste midtbane, som de også viste i denne kamp. Genoa rørte sjældent bolden, men de fik mange chancer, når de endelig havde den. Ingen mål kom til syne i første del af finalen, desværre, for chancerne var der.

Chancerne var der, og de forsatte i anden halvleg, hvor Carlos Vela erstattede Bojan.
Bojan havde mistet pusten, da han fightede meget i første halvleg. Carlos Vela kom med ny energi og tænkning, hvilket gav Juventus en kæmpe spil overtag - men kun i en periode. Genoa pressede nemlig meget på, da der var en halvtime tilbage af opgøret. Den halvetime gik langsomt, da kampen blev lidt chance fattig, da batteriet var fladt hos mange spillere. Derfor kom der overtid på kampen, hvilket blev en slags oplader for Den Gamle Dame, som virkelig spillede godt dér.

Carlos Vela var manden, som sikrede føringen på 1-0. Han løb fra den trætte Kim Jin-Kyoo, hvorefter han lavede mexicanerhatten på keeperen og så trillede han bolden i det tomme mål. Et fantastisk mål, men mexicaneren var ikke færdig, endnu. Han havde fået Duracell, skulle man tro, for han var meget hurtigere end alle de andre. Han lavede også kampens sidste mål, da han i det 117. minut bankede bolden ind fra mange meters afstand.

Derved vandt Nikolaj og Co. endnu en pokal i denne sæson. Alle de turneringer Juventus har været med i, har de vundet i denne sæson, hvilket er meget imponerende. The Double blev Juventus' og det kan de være meget stolte af, da ingen troede det før sæsonen. Et fantastisk bedrift og en flot kamp af Carlos Vela!


JUVENTUS 2 - 0 GENOA
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Afslutning]Kings Of Piedmont
« Svar #1056: 05 Apr 2008, 11:58 »

Tillykke med mesterskabet Peace

Hvis det ikk er for sent kan man så få et SS af topscorer listen i Seria A ?
For kunne godt forestille mig at du har "overtaget" listen Peace
Tak skal du have.

http://i240.photobucket.com/albums/ff286/Super-Cesc/Untitled-1-14.png
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [Coppa Italia]Kings Of Piedmont
« Svar #1057: 05 Apr 2008, 12:04 »

Sys faktisk at den her update var et skridt i den forkerte retning . .

Den var lidt forvirrende Huh, og så virkede det som om du bare skulle blive færdig så du kunne komme igang i det spanske . . .

Og hvad mener du lige med "Udinese var de første som Juventus slog ud."

Hvis det er rigtig, hvordan kan du så lige spille finale nu  Huh

Men Tillykke med titlen
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Coppa Italia]Kings Of Piedmont
« Svar #1058: 05 Apr 2008, 12:04 »

mange gange tillykke igen men det er jo helt vildt godt det her!

han mener at juventus først slog udinese ud i pokalen
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: [Coppa Italia]Kings Of Piedmont
« Svar #1059: 05 Apr 2008, 12:07 »

Sys faktisk at den her update var et skridt i den forkerte retning . .

Den var lidt forvirrende Huh, og så virkede det som om du bare skulle blive færdig så du kunne komme igang i det spanske . . .

Og hvad mener du lige med "Udinese var de første som Juventus slog ud."

Hvis det er rigtig, hvordan kan du så lige spille finale nu  Huh

Men Tillykke med titlen

Læs lige sætningen igen. Tunge
Udinese var de første som Juventus slog ud.

mange gange tillykke igen men det er jo helt vildt godt det her!

han mener at juventus først slog udinese ud i pokalen

Tak skal du have. (:
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [Coppa Italia]Kings Of Piedmont
« Svar #1060: 05 Apr 2008, 12:13 »

Læs lige sætningen igen. Tunge
Udinese var de første som Juventus slog ud.

Upps,

Sorry, den tager jeg på min kappe  Wink
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #1061: 05 Apr 2008, 12:15 »

Super stort tillykke med the double Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #1062: 05 Apr 2008, 13:25 »

REAL MADRID CF

Real Madrid har vundet mesterskabet de sidste mange år, men heldigvis for Nikolaj Emil Birk Poulsens vedkomne har de lige fyret Juande Ramos. Derfor valgte han at melde sig interesseret i jobbet, hos en af verdens største fodboldklubber, som sidst vandt Champions League i år 2002. Real Madrid tog imod hans ansøgning, og sendte en kontrakt af sted - Nikolaj er nu skiftet til Spanien.

 - "Han er vel en af de hotteste navne lige for tiden. Han vinder i alle klubber, hvilket er grunden til vi valgte at ansætte ham. I Italien, viste han at man godt kan få succes med spillere, fra det pågældende land. Det håber vi også at han kan i Real Madrid, da Fernando Torres vil være perfekt at få til klubben. Jeg synes det er et meget godt træk af os, da han med garanti vil skaffe os pokaler. Champions League skal vi snart vinde igen, da det er over 10 år siden, vi sidst har løftet pokalen," fortæller Javier Lozano.

Som Javier Lozano siger, vinder Nikolaj i alle klubber. Senest vandt Nikolaj 2 pokaler med Juventus, som med garanti har glæder ledelsen i Torino. Holdet i Juventus blev styrket gevaldigt, da navne som Bojan, Aquilani og Rosina kom til. Han har hentet mange fantastiske spillere, så som Messi, Agüero, Silva, Pazzini og Nani, som alle har fået succes i klubberne han har hentet dem til. En fantastisk manager, som nu vil slå sine folder ud med det profilløse Real Madrid, som virkelig mangler et gigantisk navn. Nikolaj vil dog forsøge, at hente en kendt spanier til klubben.

 - "Jeg er først og fremmest glad for at være ansat i Real Madrid. Alt i klubben er så professionelt, og baglandet er fantastisk. Real mangler et kæmpe navn, som de engang havde i Ronaldo, Zidane og Roberto Carlos. Nu vil vi have en gigantisk spiller til klubben, som uden tvivl vil styrke klubbens profil. Champions League skal også snart vindes, da det ikke er i orden, at man skal vente over 10 år for at vinde det igen. Hvis vi styrker os meget, kan vi også godt gøre det," udtaler Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Den tidligere Arsenal-træner har kun skrevet en ét årig kontrakt, da der går rygter om at han snart vil vinde VM. Hvilket er noget af en udmeldelse, men måske kan det blive en realitet i år 2014?
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1063: 05 Apr 2008, 13:28 »

Godt skifte, dog så jeg dig gerne i Barcelona Wink
Bliver spændende at se hvordan det går i Real - Det kan jo kun gå godt hvis vi kigger på de andre klubber!

Var du  iøvrigt to år i Juve og Bayern?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1064: 05 Apr 2008, 13:30 »

Godt skifte, dog så jeg dig gerne i Barcelona Wink
Bliver spændende at se hvordan det går i Real - Det kan jo kun gå godt hvis vi kigger på de andre klubber!

Var du  iøvrigt to år i Juve og Bayern?

2 i Bayern, 1 i Juventus.

I øvrigt, kan jeg sige at 4 gigantiske spillere er på vej til klubben, da jeg næsten har 3 mia. til at handle for!  Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010