home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1035 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 286181 gange)
NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #990: 04 Apr 2008, 15:25 »

Tak tak, men i må sgu' lige undskylde en kæmpe fejl!

Vidste ikke at man skulle spille returopgør i cuppen, hvorfor jeg troede vi var ude af turneringen. Jeg ændre det lige, da jeg jo har skrevet vi røg ud.

Vi overlever nok Smiley held og lykke i returkampen Smiley
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #991: 04 Apr 2008, 15:57 »

glæder mig sygt meget til snere!! så sygt!
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #992: 04 Apr 2008, 17:04 »


    Så kom Cigarini endelig!
      29.01.12 – 1897.com

Den Gamle Dame har været ude med trylle stokken og fundet en fantastisk spiller frem. Han er gud i Italien, populær i Frankrig og verdensmester i fodbold. Han har spillet næsten alle sine ungdomsår i Parma og han er central midtbanespiller. Hvis du ikke kan gætte hvem han er, så kan vi fortælle at navnet er Luca Cigarini. Luca er meget glad for at være skiftet til en af de største klubber i Italien.

 - "Nu er jeg ved at være en mere moden fodboldspiller, både uden og på banen. Jeg var blevet træt af at være i Frankrig, hvorfor jeg søgte hjem til Italien. Med Juventus' tilbud, kunne jeg se at de ville have mig. Derfor valgte jeg at skifte, og det bliver sjovt at spille sammen med Rosina og Aquilani. Jeg spiller med dem på landsholdet, men at kunne spille med dem hver weekend er endnu bedre. Fernando Torres glæder jeg mig også utrolig meget til at være på hold med," fortæller Luca Cigarini.

Luca Cigarini startede sin karriere i Parma, hvor han spillede i utrolig mange år. Hans bedste sæson var uden tvivl, sæsonen i år 2007-08. Han spillede næsten alle kampe, og han lagde op til 9 mål. Storklubben Lyon fik derefter åbnene op for den fantastiske midtbane dynamo. De pungede ud med hele 165 mio., men han blev ingen stor succes i første sæson i Frankrig. Hans spil kom ikke til at flyde, som man også kunne se, ved at han kun havde spillet 15 kampe. De efterfølgende 2 år, var dog rigtig gode for Luca Cigarini. Over 60 kampe, og en masse langskudsmål blev hans speciale. I sommers var Juventus utrolig tætte på at sikre guldfuglen, men han valgte at blive i Lyon. I dette transfervindue, kunne han dog ikke modstå Juventus tilbud. Det er noget som Nikolaj er meget glad for er sket.

 - "Jeg var ude efter ham i Bayern, hvor han slet ikke var interesseret i at skifte. Det blev han dog nu, og det er jeg meget taknemmelig for. Han er en fantastisk spilfordeler, og han vil skabe en meget stærk midtbane sammen med Aquilani. Holdet er blevet meget godt, og standarden øger han. Jeg glæder mig til at se ham i den stribede trøje, da den uden tvivl vil klæde ham," udtaler Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Luca Cigarini vil sikkert få debut imod Inter, som Juventus skal møde på Giuseppe Meazza.


Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #993: 04 Apr 2008, 17:06 »

Rigtig godt indkøb Grin
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #994: 04 Apr 2008, 17:12 »

Jeg har netop byttet Fabio Simplicio for ham i mit Palermo spil så det ligner jeg har gjort et kup Opstemt.  God update! Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Bayern
« Svar #995: 04 Apr 2008, 17:51 »


    Forsat fint spil, men uheldige resultater
      01.02.12 – 1897.com

Den Gamle Dame åbnede år 2012, med en kamp imod mesterskabskonkuren ten AS Roma. Kampen skulle spilles på Delle Alpi, hvor Juventus var kæmpe favoritter, da de har vundet alle hjemmekampe i denne sæson. Fernando Torres lavede kampen første strike, da han headede bolden i mål. Men Defour var hurtig til at svarer tilbage med et frækt lob fra 20 meters afstand, så der stod 1-1. Juventus satte derefter nye kræfter på banen, i indskiftningen af Giovinco. Sebastian Giovinco hævede niveauet og han lagde op til kampens tredje mål, som Rosina scorede. Giovinco ville dog også selv på tavlen, da han i det 77. minut sparkede bolden i kassen til kampens resultat 3-1.

Efterfølgende skulle der spilles kamp i cuppen, hvor Juventus havde et returopgør til gode imod Udinese. Den første kamp havde Den Gamle Dame tabt, men i denne kamp var der kun ét enkelt hold på banen og det var hjemmeholdet, Juventus. Fernando Torres startede med at underholde under teltduen, hvilket gjorde at Juventus kom foran med 1-0. Udinese fik tilkendt et kontroversielt straffespark, men deres 10'er Bosko Jankovic brændte. Chiellini sendte bolden hurtigt op til Fernando Torres, som var alene med målmanden. Torres scorede til 2-0, mere behøves der ikke at blive sagt. Det skulle blive endnu bedre for Den Gamle Dame, for Domenico Criscito prøvede udefra med et spektakulær langskud. Bolden røg på mærkværdigvis i mål og Juventus var foran med 3-0. Det var ikke slut, for Fernando Torres lavede hattrick, hvilket resulterede i at kampen endte med en flot 4-0 sejr.

Zebraerne var måske sultne efter græs, ellers havde de bare ikke kræfter i slutningen af kampen imod Sampdoria. Det kunne man se, da Juventus med en førring på 0-2 væk. Sinama-Pongolle var Sampdorias forreste våben, og han stod for de 2 scoringer til stillingen 2-2. Hvilket gjorde at Juventus kun var foran med 4 point ned til Roma. Der skulle endnu engang spilles cup, da Brescia kom på besøg i Torino. Brescia kom godt fra start med 2 hurtige scoringer, men Juventus styrede spillet gennem hele kampen og lavede 4 mål. Fernando Torres stod for de 2 første, imens Rosina vendte kampen med scoringen til 3-2. Sebastian Giovinco ville dog endnu engang afgøre kampen fuldstændigt, og han lavede sejrsmålet til 4-2.

Månedens sidste kamp var imod Inter, og opgøret skulle spilles på Giuseppe Meazza. Luca Cigarini var med fra start. Han gjorde god figur, indtil slutminutterne. Der stod 1-1, da Diego Suazo og Fernando Torres havde lavet et mål hver. Ved det 84. minut, svigtede Criscito og Buffons kommunikation i få sekunder, hvilket resulterede i at Juventus kom bagud. Det skulle dog blive endnu værre for Den Gamle Dame, som blev sendt hjem med et fantastisk frisparks mål af Chivu. Juventus fik et skuffende resultat, hvilket de slet ikke havde fortjent at få, da de var bedst i mange af spillets facetter. Inter fik dog en vigtig sejr på 3-1, hvilket sender dem tættere på mesterskabskampen.


Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #996: 04 Apr 2008, 18:13 »

Ærgeligt med kampen mod Inter.. Men du føre jo ligaen..


God update Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #997: 04 Apr 2008, 18:16 »

Lækkert indkøb af Cigarini - Kunne du eventuelt smide et screenshot op af ham?

Dine updates ser stadig flotte ud, men synes stadig, at du halter lidt bagud med det skriftlige niveau. Dine 'kampe updates' er stadig meget ensformig, og kan godt være kedelige at se på. Du benytter dig stadig af de hurtige og nemme løsninger, hvorfor er grunden til, at du nok ikke har et større ordforråd.

Men jeg respektere helt sikkert, at du har haft denne blog kørende i snart 68 sider og det grafiske bliver jo næsten bedre og bedre. Synes bare, at der mangler lidt ekstraordinært, når man læser dine updates.
Jeg håber ikke, at du vil se meget negativt på dette, da jeg stadig synes at din blog er fantastisk og du gør en stort stykke arbejde.
« Seneste Redigering: 04 Apr 2008, 18:28 af vondracek » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #998: 04 Apr 2008, 18:24 »

Lækkert indkøb af Cigarini - Kunne du eventuelt smide et screenshot op af ham?

Dine updates ser stadig flotte ud, men synes stadig, at du halter lidt bagud med det skriftlige niveau. Dine 'kampe updates' er stadig meget ensformig, og kan godt være kedelige at se på. Du benytter dig stadig af de hurtige og nemme løsninger, hvorfor er grunden til, at du nok ikke har et større ordforråd.

Men jeg respektere helt sikkert, at du har haft denne blog kørende i snart 68 sider og det grafiske bliver jo næsten bedre og bedre. Synes bare, at der mangler lidt ekstraordinært, når man læser dine updates.
Jeg håber ikke, at di vil se meget negativt på dette, da jeg stadig synes at din blog er fantastisk og du gør en stort stykke arbejde.

Lad os starte med SS'et, hvorefter svaret vil komme. http://i240.photobucket.com/albums/ff286/Super-Cesc/Unavngivet-3.png

Det med det skriftlige niveau, har du ret i og det er bloggens minus. Jeg har ikke det store ordforråd, men vil forsøge at ændre lidt på det. Synes jeg er blevet bedre til at få andre ord med, såsom "teltduen". Jeg synes også jeg udnytter "Den Gamle Dame" en del, ved at få rolator og sådanne ord med ind. Men du har ret i, at der halter efter.

Tak, og jeg går i tænke boks for at finde noget, som er ekstraordinært. (: 
Logged

DjibrillCisse
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #999: 04 Apr 2008, 18:38 »

Jeg var blevet træt af at være i Frankrig, hvorfor jeg søgte hjem til Italien.

Du er blevet vanvittig glad for at sige hvorfor til utrolig mange ting syntes jeg:) sjovt men også ved at være en smule irriterende;)
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #1000: 04 Apr 2008, 18:39 »

Lad os starte med SS'et, hvorefter svaret vil komme. http://i240.photobucket.com/albums/ff286/Super-Cesc/Unavngivet-3.png

Det med det skriftlige niveau, har du ret i og det er bloggens minus. Jeg har ikke det store ordforråd, men vil forsøge at ændre lidt på det. Synes jeg er blevet bedre til at få andre ord med, såsom "teltduen". Jeg synes også jeg udnytter "Den Gamle Dame" en del, ved at få rolator og sådanne ord med ind. Men du har ret i, at der halter efter.

Tak, og jeg går i tænke boks for at finde noget, som er ekstraordinært. (: 

Jeg har godt lagt mærke til, at du har tilføjet nogle fremmedord og du har forbedret dig en del siden dine første par updates. Men jeg føler bare, at dine updates skal blive hurtigt overstået, og det giver ikke mig den forventede stemning man finder i sådan en stor klub som Juventus - Det er jo trods alt et af verdens bedste mandskaber du står i spidsen af.

Og tak for dit screenshot. Jeg har noget at glæde mig til!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #1001: 04 Apr 2008, 18:41 »

Jeg var blevet træt af at være i Frankrig, hvorfor jeg søgte hjem til Italien.

Du er blevet vanvittig glad for at sige hvorfor til utrolig mange ting syntes jeg:) sjovt men også ved at være en smule irriterende;)

Det forstår jeg ikke, hvorfor?

Vil forsøge, at bruge andre ord, eller mindske mit brug af ordet. (:
Logged

DjibrillCisse
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #1002: 04 Apr 2008, 18:47 »

hehe ligesom i den øverste sætning, hvor du skriver hvorfor efter kommaet.. har bare set det i sådanne tilfælde mange gange;) men det en småting;)
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #1003: 04 Apr 2008, 18:49 »

Det forstår jeg ikke, hvorfor?

Vil forsøge, at bruge andre ord, eller mindske mit brug af ordet. (:

Som jeg selv sagde tidligere, er det direkte irriterende at du går og siger det hele tiden, men jo ikke som spørgsmål, men som "og derfor"..

"håret væk, hvorfor jeg snart ..."
"0-5, hvorfor han gik op og gav ..."
"ikke en Serie A kamp, hvorfor Juventus ..."
"på udebane, hvorfor Den Gamle..."
"morgen, hvorfor i vil modtage ..."
"cuppen, hvorfor jeg troede ..."
"AC Milan, hvorfor det lignede ..."
" med en skade, hvorfor han ..."
 
Og så videre ... Wink Men det er jo bare min (og Cisse's) mening. Smiley
Logged

DjibrillCisse
Gæst
 
Sv: Kings Of Piedmont
« Svar #1004: 04 Apr 2008, 18:52 »

bom der var de Wink hehe
Logged

Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010