home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 726 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 285328 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #495: 20 Mar 2008, 11:31 »



Sidste års Champions League vinder, Arsenal, er kommet i Gruppe D i dette års Champions League, hvor at en gammel kending er med. The Gunners er kommet i gruppe med Benfica, Standard og Zaragoza. Vi vil her tage et lille kig på Arsenals modstandere. Der bliver fortalt om deres bedste spillere og der kommer en kommentar fra hver træner.


BENFICA
PORTUGAL


Benfica har et meget stærkt hold. Deres bedste spiller er uden tvivl den brasilianske centerforsvar Luisão, som har spillet i klubben i mange år. Klubben har dog også et meget godt angreb, som består af den unge Adrián og den store stærke Cardozo. Holdet er gennemspillet og mange af deres spillere, har været i klubben i minimum 2 år. Benfica har en joker i Angel Di Maria, som kan blive skiftet ind og skabe spild i modstanderens forsvar. Et spændende hold.

"Vi er med i Champions League, for at komme videre, ingen tvivl om det. Det bliver svært, men vi tror på vores chance. Arsenal er klart holdets bedste, hvis ikke verdens bedste og vi skal slås med Zaragoza om anden pladsen. Standard har jeg trænet, og jeg tror at de ryger ud med et brag. Håber dog at det bliver os og dem, som går videre" - Michel Preud'homme

Bedste spillere: Luisão, Oscar Cardozo, Christian Rodríguez





STANDARD
BELGIEN


Et hold fra Belgien, har aldrig været nogen trussel. Standard er dog ved at skabe et godt hold, hvor at deres bedste spiller er spilfordeleren Pavel Mamaev. Han er 20 år og på Ruslands landshold, hvor han er en af de bedste. Standard har også et godt centerforsvar, som er bestående af tyrkeren Sözgelmez Murat og Arjan Swinkels. Standard har en god hold, i forhold til Belgiens niveau i ligaen og de har en landsholdspiller mere i Milan Jovanovic.

"Standard kæmper for at blive nummer 3. Vi har store muligheder i UEFA Cuppen, men det kniber lidt i Champions League. Vi vil selvfølgelig gøre vores bedste, men jeg forventer ikke at vi slår Arsenal, Zaragoza og Benfica. Vi vil dog forsøge og gøre alt hvad vi kan" - Eric Gerets

Bedste spillere: Pavel Mamaev, Milan Jovanovic, Sözgelmez Murat





ZARAGOZA
SPANIEN


Gruppe E's andet bedste hold, uden tvivl. Zaragoza har fået opbygget et vidunderligt hold, hvor at Diego Milito stadig er. Han har fået selvskab af fantastiske fodboldspillere, som Vicente, Gouffran og Barzagli. Reserverne for deres bedste spillere, er også rigtig gode. Vincent Kompany kan komme ind på Aythami eller Barzaglis plads, imens at Malbranque kan spille på de fleste offensive pladser. Den defensive midtbane er også stærk, da de har spillere som Zapater og Luccin.

"Vores hold er utrolig godt, og det viste vi ved at blive nummer 3 i ligaen. Vi kan komme langt i år og vi er havnet i en fin gruppe. Vi regner med at komme videre, sammen med Arsenal og det bliver sjovt at møde dem igen. Vi havde et par gode kampe sidste år! Standard tror jeg får bank og de er dejlige at have i ens gruppe" - Irureta

Bedste spillere: Andrea Barzagli, Diego Milito, Vicente


« Seneste Redigering: 20 Mar 2008, 12:21 af Cesc » Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #496: 20 Mar 2008, 11:34 »

Rigtig god update
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #497: 20 Mar 2008, 11:35 »

Godt Kig pä dine modstander
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #498: 20 Mar 2008, 12:11 »



UEFA Super Cup skulle spilles på Stade Louis II i Frankrig. Arsenal ikke har de bedste minder fra Frankrig. De tabte nemlig i år 2006, en Champions League finale i dette land. Idag skal der dog spilles en Super Cup, da Arsenal har vundet Champions League i år.

Arsenal slog AC Milan i Champions League finalen, hvor at de vandt med 3-1. Adebayor, Agüero og Micah Richards lavede deres mål, imens Giuseppe Rossi lavede Milans ene mål. The Gunners fejrede triumfen og de er klare favoritter til at vinde dette opgør.

Lazio vandt UEFA Cuppen. De spillede finale-kampen imod FC Bayern, hvor at tyskerne var storfavoritter. Lazio overvandt dem dog, da de i de sidste minutter af overtiden lavede et mål til 2-1. Mutu stod for Bayerns mål, imens  Mauri havde lavet Lazios. Rocchi blev helten, da han i overtiden lavede det vindene mål.

Arsenal gav bolden op og de spillede meget stærkt fra første fløjt af. Silva var i en klasse for sig og han var virkelig i lege humør. Hans makker på den modsatte fløj, Lionel Messi, virkede ikke i topform og han gjorde det bestemt ikke godt. Han var dog også over for en svær modstander i Kolarov. Arsenal fik kampens første mål, da
Sergio Agüero spillede bande spil med Adebayor og stolpen. Sergio Agüero hamrede bolden ind på stolpen, hvorefter Adebayor kunne sparke bolden ind i det tomme Lazio mål. De lyseblå fra Rom, var dog ikke til at ryste af sig og deres fantastiske Rolando Bianchi lavede hurtigt et udlignende mål. Der stod 1-1 ved pausen.

I anden halvleg satte Arsenal tempoet i vejret og de havde utrolig mange chancer. David Silva var endnu engang mest i øjnefaldende, men indskiftede Armand Traoré gjorde det også godt. Venstreflanken var som regel den side, at Arsenal angreb i. Lazio kom ikke rigtig ind i anden halvleg, som stod mest på engelsk dominans. Theo Walcott kom ind i slutningen af kampen, da han med hans hurtighed og energi altid er farlig til sidst i kampene. Walcott gjorde det godt, han ramte stolpen, men det var ikke nok og kampen skulle ud i forlænget spilletid.

Arsenal kom bedst i gang, endnu engang og meget hurtigt hamrede David Silva bolden ind til 2-1. Han tog først frispark, men overliggeren afviste ham. Han modtog bolden igen og der kunne han sikkert sparke den i mål. Arsenal blev ved med at sidde på spillet og da Federico Fazio blev skiftet ind, fik Lazio ikke et ben til jorden. Fazio stod rigtig godt nede i forsvaret og Lazios angreb blev ødelagt gang på gang.

David Silva blev helten og hans vandt UEFA Super Cup sammen med resten af Arsenal mandskabet! Endnu en pokal er kommet i skabet...


Arsenal 2-1 Lazio
17' Emmanuel Adebayor 1-0
29' Rolando Bianchi 1-1
102' David Silva 2-1
« Seneste Redigering: 20 Mar 2008, 12:41 af Cesc » Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #499: 20 Mar 2008, 12:12 »

rigtig god update, du skriver rigtig godt Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #500: 20 Mar 2008, 12:15 »

Sammen med Champions League finale-updaten og holdgennemgangen 09/10 er den næstseneste update din bedste. I allerførstenævnte var valg af billeder fantastisk, mens opsætningen og smag for det rigtige er uvurderlig i de øvrige to opdateringer.

Fortsæt i samme gear.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #501: 20 Mar 2008, 12:15 »

Tillykke med endnu en pokal, hvilken sæson er du efterhånden i? Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #502: 20 Mar 2008, 12:18 »

Sammen med Champions League finale-updaten og holdgennemgangen 09/10 er den næstseneste update din bedste. I allerførstenævnte var valg af billeder fantastisk, mens opsætningen og smag for det rigtige er uvurderlig i de øvrige to opdateringer.

Fortsæt i samme gear.

Mange tusinde tak.
Overbevist om at bloggen holder længere end 2010? Wink

Tillykke med endnu en pokal, hvilken sæson er du efterhånden i? Smiley
Tusinde tak. Jeg får jo nærmest pokaler hvert år! Allerede 2 i denne sæson!

Er i 09/10.
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #503: 20 Mar 2008, 12:19 »

Rigtig god idé med at føre logo-stjerne-systemet videre.
Dog er der en del fejl i denne update. Du skriver til vendningen ", hvor at...". Der skal "at" bare fjernes. Det samme med ", imens at...".
Og Zaragoza vidste ikke deres gode hold ved at blive nummer 3 i ligaen, de viste det. Uden d i viste.

Ellers er det rigtig flot skrevet, og grafikken er jo altid perfekt. Lige et ekstra kig på updaten, og så er det faktisk meget tæt på perfekt.


EDIT: Der referes til updaten omkring CL-gruppen.
« Seneste Redigering: 20 Mar 2008, 12:21 af knudsen_0 » Logged

Vuelve la ilusión

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #504: 20 Mar 2008, 12:26 »

Rigtig god idé med at føre logo-stjerne-systemet videre.
Dog er der en del fejl i denne update. Du skriver til vendningen ", hvor at...". Der skal "at" bare fjernes. Det samme med ", imens at...".
Og Zaragoza vidste ikke deres gode hold ved at blive nummer 3 i ligaen, de viste det. Uden d i viste.

Ellers er det rigtig flot skrevet, og grafikken er jo altid perfekt. Lige et ekstra kig på updaten, og så er det faktisk meget tæt på perfekt.


EDIT: Der referes til updaten omkring CL-gruppen.

Tusinde tak og det er ændret. (:
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #505: 20 Mar 2008, 12:33 »

Orientering til Cesc:

Først vil jeg sige F R E M R A G E N D E blog du har lavet der. Hvor lang tid har du egentlig brugt på den?.
Syntes du opdaterer os fmfreaker meget fint. Dine resultater og det. Hvordan målene kom, hvordan spillerene tog det efter kampne. Alt i alt en fremragende blog. Den ros skal du have Cesc.  Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #506: 20 Mar 2008, 12:34 »

Det ser rigtig rigtig godt ud, god gennemgang af CL gruppen og tillykke med en pokal. CL Finalen som Arsenal tabte til Barca mener jeg dog blev spillet på Stade de France i Paris og ikke Stade de Louis Peace.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #507: 20 Mar 2008, 12:37 »

Orientering til Cesc:

Først vil jeg sige F R E M R A G E N D E blog du har lavet der. Hvor lang tid har du egentlig brugt på den?.
Syntes du opdaterer os fmfreaker meget fint. Dine resultater og det. Hvordan målene kom, hvordan spillerene tog det efter kampne. Alt i alt en fremragende blog. Den ros skal du have Cesc.  Wink

Bruger sgu' egentlig ikke så lang tid på den. Skriver meget hurtigt på computer, så en lang update kan jeg godt skrive på et kvarter. Så tager det ca. 10 minutter at læse den igennem og rette. Bruger ikke så lang tid.

Tusinde tak! Det er fantastisk med den opbakning!

Kommer snart med et interview..

Det ser rigtig rigtig godt ud, god gennemgang af CL gruppen og tillykke med en pokal. CL Finalen som Arsenal tabte til Barca mener jeg dog blev spillet på Stade de France i Paris og ikke Stade de Louis Peace.

Mange tak!

Mener jeg også. Glemte jeg lige i et par sekunder. Vidste der var noget med 'de' i det, men det var der ikke i Stade Louis II.

Jeg ved ikke, skal jeg rette det? Eller skal jeg lade det stå.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #508: 20 Mar 2008, 12:37 »

Forresten lige en ting, i anden nederste afsnit står der" Arsenal kom bedst i gang, endnu engang og meget hurtigt udlignede David Silva til 2-1."
Han udligner firhåbentlig ikke når det er et føringsmål han scorer Peace?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #509: 20 Mar 2008, 13:17 »









Anfører for Arsenal i en alder af 22 år, i gang med 6. sæson for første holdet og på verdens bedste hold. Hans navn er Francesc Fábregas og i dette interview afliver han alle rygter om skiftet tilbage til Spanien. Han har virkelig været en fantastisk spiller for Arsenal på det sidste og det vil han sikkert også blive langt ude i det gode fremtid.

DU ER FRA SPANIEN, HVORDAN ER DET AT KOMME TIL ET NYT LAND?
Det var ikke ret hårdt for mig. Jeg fik lov at bo hos en irsk familie, som var rigtig flinke ved mig. De hjalp mig meget til at komme i gang med min uddannelse og jeg lærte hurtigt sproget. England er let at falde til i. Engelsk er et sprog, som alle kan og derfor er det let.

VERDENS STØRSTE TEKNIKKER ER VEL IKKE DIG, HVAD ER DINE SPIDSKOMPETANCER?
Jeg elsker at spille den afgørende aflevering. Det er også min store kompetance. At ligge op til et mål, er ligeså vigtig som at scorer det. Jeg plejer dog altid at lave den tredje sidste aflevering. Enten spiller jeg David eller Lionel også sender de bolden ind til Adebayor, som scorer. Min spidskompetance er vel også at jeg både kan drible mig ud af situationer, men også spille mig ud af situationer. Jeg har også fået at vide, at jeg ser spillet bedre end nogen anden.

MANGE SENDER DIG TIL REAL MADRID OG FC BARCELONA, HVORFOR BLIVER DU I ARSENAL?
Jeg elsker Arsenal! Der var rigtig meget snak, om at jeg skulle forlade Arsenal, da Wenger smuttede. Jeg er dog født Arsenal spiller og jeg havde ikke tålmodigheden nede i Spanien. Nu spiller jeg i Arsenal og det vil jeg gøre resten af min karriere. Hvorfor skulle jeg tage til en dårligere klub, end den jeg spiller i?

Cesc Fabregas tager en slurk af sin café latte og vi forsætter derefter interviewet...

HVEM ER DIN BEDSTE MEDSPILLER, NOGENSINDE?
Thierry Henry er uden tvivl den bedste. Han tager altid de rigtige løb og han er en meget klog fodboldspiller. Vi havde det fantastisk sammen og han var næsten som en far for mig. Han ser dog ud til at have det godt nede i Barcelona, men jeg håber at komme til at spille sammen med ham igen.

DET NUVÆRENDE ARSENAL HOLD - HAR DET VÆRET BEDRE?
Jeg synes måske vi mangler nogen spillere, som er over 30 år. Vi har ikke en eneste, efter at William Gallas blev solgt. Men set i bakspejlet går det jo godt alligevel, og vores hold er verdens bedste. Holdet kan ikke blive bedre, bredden er god og spillerne er fantastiske. Måske kunne vi bruge Titi?

En flok Arsenal fans strømmer ind, da de ser Cesc i vinduet. Han uddeler autografer og tager billeder, men fortæller at han er ved at lave interview...

HVAD ER FORVENTERNINGERNE TIL DENNE SÆSON?
At komme langt i alle turneringer og få flere point i ligaen end sidste år. Vi vil blive ved med at spille flot fodbold og så vinde kampene. Vi spillede mange uafgjorte kampe til sidst, sidste år. Det skal vi lave om på og vinde en masse kampe. Alle hold omkring os bliver bedre, så vi skal også blive bedre. Champions League bliver svær at gentage, men vi vil forsøge med alt.

I HAR VUNDET HELE 8 POKALER PÅ 3 ÅR, TILFREDS?
Jeg er skam mere end tilfreds! Det er mirakler som Nikolaj har udført, intet mindre. Vores spil er underholdne, og vores resultater er derefter. Vi har vundet fucking 8 trofæer, det er fantastisk! FA Cup, Premier League, Champions League - ja, vi har alt lige for tiden. Jeg er meget mere end tilfreds, kan jeg fortælle dig.

Fábregas skal til træning, men han bliver ikke snydt for interviewet vigtigste spørgsmål...

HVEM ER BEDST, WENGER ELLER POULSEN?
Ingen kommentar. De gør det på hver deres måde og det har jeg respekt for. Wenger satser rigtig meget på unge spillere. Det gør Nikolaj også, men han køber større navne og løntunge spillere. Lionel Messi, Agüero og Silva var aldrig kommet til klubben under Arséne, men så ville vi have haft 3 andre store spillere. De er begge meget gode trænere. Wenger har gjort mig til Arsenal spiller, imens Nikolaj har gjort mig til anfører. Jeg sætter pris på dem begge og det kunne være fedt, hvis begge var trænere for os.
Logged

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010