home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 957 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 50 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 285376 gange)
smb
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #480: 19 Mar 2008, 21:43 »

Collocini?

Well, en lækker update, og især updaten med de små arsenalstjerner! KIU Smiley

enig, fantastisk update endnu engang Cesc Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #481: 19 Mar 2008, 21:45 »

Ville være fedt, hvis du tager Coloccini, han var gud for mig i mit Villarreal spil! Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #482: 19 Mar 2008, 21:52 »



Et scoop, kan man vidst roligt kalde denne Arsenal handel. Federico Julián Fazio har taget turen fra Italien til England, for at skifte til Arsenal. Fazio regnes blandt verdens bedste forsvarspillere, trods hans unge alder. Federico har spillet en enkelt kamp, for hans landshold Argentina og han virker meget glad for sit skifte.

"Jeg er en stærk fodboldspiller, så jeg kommer sikkert til at passe godt i England. Mine holdkammerater, bliver forbedret og derved bliver jeg også bedre. I England er fodbold en religion og jeg glæder mig til at spille i Arsenals farver. Det er verdens største klub og nu spiller jeg i den - det er en fed følelse," fortæller Federico Fazio.

Federico har spillet i Sevilla, da han var yngre. Han drog en enkelt sæson til Valencia, hvor at han spillede 28 kampe fra start af. Fazio havde et vidunderlig samarbejde med Robert Huth i centerforsvaret og han udviklede sig så meget, at Juventus fik øjnene op for guldfuglen. Federico nåede ikke at spille én eneste kamp for Juventus, inden at Arsenal havde pengene ude efter ham. Man skulle tro at mændene i Juventus var blinde, for de solgte Federico for kun 125 millioner.

"Jeg er virkelig glad for denne handel. Vi sælger William og køber Federico. Han er fantastisk i hovedspillet og han kan komme højere end selv Drogba. Han er også meget kløgtig og hans markeringer er suveræne. Fazio vil virkelig komme til at få Kolo og Micah til at skulle yde 110 % i hver eneste kamp," udtaler Nikolaj Emil Birk Poulsen.


Federico Fazio
Logged

smb
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #483: 19 Mar 2008, 22:03 »

meget spændene køb Cesc, han ser ud til at være en god spiller Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #484: 19 Mar 2008, 22:18 »

meget spændene køb Cesc, han ser ud til at være en god spiller Thumbs Up

Det kan du bande paa, han er virkelig god. d Men jeg kan hverken tage Kolo eller Richards ud.. Hen af vejen, kan jeg vel blive nod til det?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #485: 19 Mar 2008, 22:20 »

Hej Cesc .. Husk at det hedder sin og ikke hans - ligesom her "trods hans unge alder" .. Smiley For det er jo ikke en andens alder .. Smiley Ellers fint. Smiley
Logged

Jaixo
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Kings Of London
« Svar #486: 19 Mar 2008, 22:34 »

For satan da en fed blog Cesc, jeg er helt lamslået. Det er genialt. King of blogs!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #487: 19 Mar 2008, 22:44 »

Tak, zulue.. Vidste jeg ikke.. Smiley

Tak Jaixo.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #488: 19 Mar 2008, 22:50 »

Det kan du bande paa, han er virkelig god. d Men jeg kan hverken tage Kolo eller Richards ud.. Hen af vejen, kan jeg vel blive nod til det?
Du skal da såre simpelt bare brude dem der spiller bedst! Thumbs Up
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #489: 19 Mar 2008, 23:05 »

Man må gerne være stolt nu, ikke? (:

Jo da  Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #490: 20 Mar 2008, 10:49 »



The Gunners startede sæsonen på Ewood Park, hvor at mestrene skulle møde Blackburn Rovers. Arsenal kom ud til kampen med en fantastisk energi og de spillede Blackburn langt ud af banen. Young Guns var kommet i form, efter sejren imod Liverpool og det kunne man se. Blackburn spillede usikkert og deres ellers fantastiske nordmand, Morten Gamst Pedersen, dummede sig og lavede et selvmål efter 69 minutter. Rovers kom aldrig ind i kampen, og det gjorde Arsenal selvfølgelig gavn af. Den store stærke togoleser, Adebayor, driblede Samba og derefter udnyttede han sin flotte sparke teknik til at lave kampens sidste mål. 2-0

I sæsonens anden kamp, foregik det på Emirates Stadium, hvor at Birmingham var taget til. De fik ikke nogen god velkomst, da Lionel Messi allerede efter 45 sekunder bragte The Gunners foran. Spillet gyngede derefter lidt frem og tilbage, men Messi var ustyrlig og i det 39 minut, driblede han forsvaret og lagde en sukkerbold til Adebayor. Emmanuel var som altid sikker og han gjorde det til 2-0. Theo Walcott kom ind i pausen, og Arsenal fik nærmest samme start på anden halvleg - som i første. Theo løb fra det tunge Birmingham forsvar og gjorde det til 3-0. Nuri Sahin kom ind efter ca. 70 minutter, han behøvede kun at spille 4 minutter på banen, for at lave et mål. Arsenal kom foran 4-0, men det var ikke alt, for Kolo Touré gik med op på hjørnespark og hamrede det sidste søm i kisten. 5-0

Herefter var der endnu en let hjemmekamp i syne for Arsenal, da oprykkerne Sheffield United kom på besøg. Hjemmeholdet, Arsenal, lagde godt ud og de kom foran ved at Adebayor sikkert sparkede bolden ind bag ved den chanceløse Yohann Pelé. Den enorme angriber fik også lavet kampens næste mål, da han i det 41 minut hoppede fra Matthew Kilgallon og headede bolden i kassen. Emmanuel Adebayor var dog ikke den eneste, som kunne lave mål. For anføreren fra Arsenal, Francesc Fábregas, ville også være med og han lavede kampens tredje mål på et flot langskud. Det blev dog ingen Arsenal-spiller, som lavede kampens sidste mål, for Sheffield United fik et mål i det 83 minut. Det var Younis Mahmoud som sparkede bolden over stregen, efter et misbrugt hjørnespark. 3-1

August sidste kamp, stod mellem nummer 1. og 2 - Arsenal og Manchester City. Der var stor spænding til dette opgør, da den kunne gå begge veje. Den gik dog ingen veje, da kampen blev fløjtet af. The Gunners startede bedst og deres hurtige argentinske angriber, Agüero, lavede kampens første mål efter en halvtimes flot fodbold. Manchester City svarede hurtigt igen og Premier Leagues bedste ungdomsspiller, Felipe Caicedo, headede bolden ind bag Hugo Lloris. Hverken Manchester City eller Arsenal lavede flere mål og kampen sluttede med en uafgjort, som egentlig var meget fortjent. 1-1

Arsenals næste kamp er i UEFA Super Cup, hvor at de møder vinderne af UEFA Cuppen, Lazio.


Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #491: 20 Mar 2008, 10:52 »

God Update og det ser ganske fornuftigt ud med resultaterne Thumbs Up
Logged

whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of London
« Svar #492: 20 Mar 2008, 10:53 »

Du bliver ved!

Billederne er i dejligt høj opløsning, dit grafiske er helt igennem perfekt.
- Tilmed, så skriver du rigtig godt og varieret, hvilket er noget enhver bloglæser fænges ved.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #493: 20 Mar 2008, 10:55 »

Du bliver ved!

Billederne er i dejligt høj opløsning, dit grafiske er helt igennem perfekt.
- Tilmed, så skriver du rigtig godt og varieret, hvilket er noget enhver bloglæser fænges ved.
Hvor er den enig knap  Smiley
Fremragende blog. En af de bedste her på siden, og den handler om Arsenal  Thumbs Up
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #494: 20 Mar 2008, 11:04 »

Rigtig god blog
Logged

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010