home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 569 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 285271 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #465: 19 Mar 2008, 15:09 »

INDLÆG NR. 1000 !

Tilykke med sejren over Liverpool på 3-0 !

- Indlæg nr. 1000 skulle være herinde pga. den flotteste/bedste blog på fmfreaks.dk

Man må gerne være stolt nu, ikke? (:

Hvor er det lækkert! Du har en fantastisk næse, hvad angår grafisk opsætning. Billederne som startopstilling er virkeligt genialt Smiley

Jeg ville styrke forsvaret, der mangler et VIRKELIGT stort navn.

EDIT: Jeg kan også godt lide dine Arsenal logoer, istedet for stjerner.

højrebacken er Armand Traoré en fantastisk sub, men på højrebacken kniber det måske lidt med Justin Hoyte. Han plejer at spille godt, men man kan altid finde bedre.

Der er en lille fejl der.

Tak for at du så fejlen, og mange tak for din kommentar. Jeg er glad for at du kan lide mine idéer og min opsætning. (:

Det er sjovt som samtlige af dine spillere er verdens bedste Smiley Smiley

Det er en enhed. d:
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #466: 19 Mar 2008, 15:22 »

Har redigeret mit andet indlæg, efter læsernes ønske.

Gå på side 1, og se det. (:

Cesc.
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #467: 19 Mar 2008, 20:26 »

Jamen det er jo intet mindre end fantastisk! Fantastiske resultater og et fantastisk hold.
Desuden er din grafiske næse åbenbart i topform. Genialt med Arsenal-logoerne i stedet for stjerne, og genialt måde at vise de startende 11 med billeder (dog har Frey's billede ikke runde hjørner som de andre, fejl?).

Det eneste jeg kan sætte en lille finger på, er din bagkæde, som du også selv nævner som dit svageste led. En Sergio Ramos på højrebacken måske? Tror ikke han ville se voldsomt dum ud der Peace
Logged

Vuelve la ilusión

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #468: 19 Mar 2008, 20:38 »

Puuha, mange tak! Det var en  fejl med Frey og det ville ikke ske igen.

Ramos er ikke aktuel, da Sagna er bedre med stats og han plejer at gore det godt.. Er dog i forhandlinger med en og er ved saelge en..
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #469: 19 Mar 2008, 20:47 »

Jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig har fulgt så meget med i denne blog, da den er om Arsenal og er der et hold, jeg ikke er så vild med, er det The Gunners  Peace

Men nu er jeg simpelthen nødt til at kommentere på det grafiske, da det er i en klasse for sig selv.

Jeg er blandt andet helt tosset  Opstemt med din ide med Arsenal logoer i stedet for stjerner, det er en genial løsning  Thumbs Up

Jeg vil følge med som den stille læser, men ikke for at se dig smadrer alt og alle med Arsenal, men for at nyde den flotte opsætning, som du i særklasse mestrer.

Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #470: 19 Mar 2008, 20:52 »

Jeg må give mig Cesc, den sidste update du har leveret er IMO helt fantastisk. Flot grafik, god idé med Arsenallogoerne (har haft den før, faktisk, dog uden sorthvid tingene - perfekt! Wink) og så den mest velskrevede af alle dine updates. Smiley
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #471: 19 Mar 2008, 20:54 »

Ved sgu ikke om man skal følge med.. De fylder jo højest to sider, men dette skal ikke holde dig fra at skrive. Kunne dog godt tænke mig at du fandt det HELT rigtige mandskab som du ville være, inden du starter bloggen..
32 sider Opstemt! Cesc?! Månedens blog! Årets blog! Virkelig flot! Smukt! Og ja jeg kunne blive ved!
Logged

I ain't playin', nigga

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #472: 19 Mar 2008, 20:55 »

Puuha, mange tak! Det var en  fejl med Frey og det ville ikke ske igen.

Ramos er ikke aktuel, da Sagna er bedre med stats og han plejer at gore det godt.. Er dog i forhandlinger med en og er ved saelge en..

ER SAGNA BEDRE END RAMOS?!?!  ticked off funny
Logged

Vuelve la ilusión

smb
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #473: 19 Mar 2008, 20:56 »

Helt igennem en fantastisk blog Cesc! Dit hold og resultaterne er jo fantastiske, men opsætningen og det grafiske er jo verdensklasse. Din opsætning og grafik er det bedste jeg endnu har set Smiley
« Seneste Redigering: 06 Apr 2008, 17:30 af smb » Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of London
« Svar #474: 19 Mar 2008, 20:58 »

Fantastisk blog. Din måske hidtil bedste update. Bliv med at holde niveauet oppe og det her kan blive et vidunder.
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #475: 19 Mar 2008, 21:00 »

Helt igennem en sensationel blog Cesc! Dit hold og resultaterne er jo fantastiske, men opsætningen og det grafiske er jo verdensklasse. Din opsætning og grafik er det bedste jeg endnu har set i en blog til dato! Opstemt

Jeg er helt enig, dog vil jeg lige påpeje cube's blog om Real Madrid i FM 07. Med al respekt Cesc, så var det den bedste grafik der er set i en blog.
Logged

Vuelve la ilusión

smb
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #476: 19 Mar 2008, 21:02 »

Jeg er helt enig, dog vil jeg lige påpeje cube's blog om Real Madrid i FM 07. Med al respekt Cesc, så var det den bedste grafik der er set i en blog.

kendte ikke til FMFreaks på det tidspunkt, så skal jeg ikke kunne udtale mig om Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #477: 19 Mar 2008, 21:18 »

Sidder med en lille klump i halsen. I er med til at gøre min blog god! Hvis jeres kritik og ros ikke kom, så havde bloggen ikke været over 30 sider.

I er nogle fantastiske læsere - hver og en!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #478: 19 Mar 2008, 21:39 »



Han var den eneste spiller i Arsenals trup, som havde rundet de 30 år. Han var holdets ældste personlighed og han betød meget for sammenholdet. William Gallas er navnet, og han har nu at finde i en anden klub. Everton er blevet hans nye arbejdsgiver, da fremtiden så sort ud i Arsenal. Nikolaj Emil Birk Poulsen, mener at han har gjort en god handel.

"Vi har fået omkring 25 millioner for en spiller på 31 år. Det sker sjældent og taget i betragtning af, at hans kontrakt udløber til næste sommer, er det et scoop. William har været fantastisk for os, men Micah har holdt ham uden for startopstillingen og Gallas skal ikke bruge sit talent som reserve," fortæller Nikolaj Emil Birk Poulsen.

William Gallas har før spillet i Chelsea, hvor at han var deltids reserve for John Terry og Barcelona-spilleren Ricardo Carvalho. William Gallas kom til Arsenal, på en lidt kontroversielt måde. Ashley Cole røg til Chelsea, imens at The Gunners fik et stort beløb og den franske anfører. Gallas er selv glad for at kunne 'genoplive' sin karriere igen.

"Siden Micah er kommet til klubben, har jeg ikke rigtig været fast mand på holdet. Kolo er foran i køen og det samme blev Micah. Nu er jeg dog glad for at være kommet til Everton, hvor at jeg forhåbetlig skal spille hver eneste kamp," udtaler William Gallas.

Arsenal har kig på en erstatning for William Gallas. Han er argentiner og spiller i Juventus.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #479: 19 Mar 2008, 21:40 »

Coloccini?

Well, en lækker update, og især updaten med de små arsenalstjerner! KIU Smiley
« Seneste Redigering: 19 Mar 2008, 21:48 af Cencur » Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010