home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 877 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 39 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 285359 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: (FINALE)Kings Of London
« Svar #435: 18 Mar 2008, 23:00 »

Okay.
Rart at vide hvordan din situation er i klubben.

Og for forste gang har jeg en blog paa 30 sider!

Skal vi ikke have 30 mere?
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: (FINALE)Kings Of London
« Svar #436: 18 Mar 2008, 23:02 »

Og for forste gang har jeg en blog paa 30 sider!

Skal vi ikke have 30 mere?
Jo CESC !
Tror både dig og mig har fundet lysten til at holde en blog oppe i længere tid  Smiley
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (FINALE)Kings Of London
« Svar #437: 18 Mar 2008, 23:03 »

Og for forste gang har jeg en blog paa 30 sider!

Skal vi ikke have 30 mere?

Jamen du er da helt on fire. Vi tager da bare 30 mere! Peace
Logged

Vuelve la ilusión

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (FINALE)Kings Of London
« Svar #438: 18 Mar 2008, 23:06 »

Fantastiske resultater, og nu kan du virkelig aflive myten om, at du kun kan lave korte blogs   Thumbs Up

OT: Kan du være så venlig at vise mig et SS af Manchester united´s hold? Vil gerne se hvorda ndet ser ud der, just for fun  Peace
Logged

19-18!

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FINALE)Kings Of London
« Svar #439: 18 Mar 2008, 23:07 »

tillyke med sejren
Logged


ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FINALE)Kings Of London
« Svar #440: 18 Mar 2008, 23:21 »

Først og fremmest fantastiske resultater ! Grafikken er ligeledes i top.

Men kommer sgu lige med lidt konstruktiv kritik også. Synes lige du skal løbe sproget igennem for slå og stavefejl. Fandt et par stykker i hvert fald. Og pas på med at bruge vendingen "hvor at". At er overflødigt.

Eks. - Hvor at Adebayor stod klar til at....
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: (FINALE)Kings Of London
« Svar #441: 19 Mar 2008, 09:03 »

Fantastiske resultater, og nu kan du virkelig aflive myten om, at du kun kan lave korte blogs   Thumbs Up

OT: Kan du være så venlig at vise mig et SS af Manchester united´s hold? Vil gerne se hvorda ndet ser ud der, just for fun  Peace

Tak, og selvfølgelig kan jeg det. (:



Først og fremmest fantastiske resultater ! Grafikken er ligeledes i top.

Men kommer sgu lige med lidt konstruktiv kritik også. Synes lige du skal løbe sproget igennem for slå og stavefejl. Fandt et par stykker i hvert fald. Og pas på med at bruge vendingen "hvor at". At er overflødigt.

Eks. - Hvor at Adebayor stod klar til at....

Skal jeg forsøge at ændre på. (:
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #442: 19 Mar 2008, 10:47 »

Min idiotiske far valgte lige at slukke for min computer, jeg var i gang med at skrive update og jeg havde spillet 2 maaneder.. Nu kan min computer ikke taende og min kaempe update er vaek. Græder
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #443: 19 Mar 2008, 10:52 »

Min idiotiske far valgte lige at slukke for min computer, jeg var i gang med at skrive update og jeg havde spillet 2 maaneder.. Nu kan min computer ikke taende og min kaempe update er vaek. Græder
ticked off  Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kings Of London
« Svar #444: 19 Mar 2008, 11:04 »

Min idiotiske far valgte lige at slukke for min computer, jeg var i gang med at skrive update og jeg havde spillet 2 maaneder.. Nu kan min computer ikke taende og min kaempe update er vaek. Græder
Argh! Nedern, typisk teenage-forældre ticked off crazy
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #445: 19 Mar 2008, 11:22 »

Heldigvis er den oppe igen, men det bliver lidt anderledes end før..
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #446: 19 Mar 2008, 11:48 »



Sidste brik i Arsenals fantastiske startopstilling er kommet til England, og hans navn er kendt over hele kloden. Lionel Messi er hans navn, hvilket alle mennesker kender. Fodboldkyndige og små fodboldfans har hørt om denne fantastiske fodboldspiller, som regnes blandt verdens bedste.

Lionel kostede en formue for Arsenal, men de har pengene til det, efter sejren i Champions League og i Premier League. Messi kom op at koste hele 470 millioner, hvilket bliver den dyreste handel Nikolaj nogensinde har lavet. Lionel Messi kommer dog ifølge manageren til at betale det hele tilbage, uden tvivl og uden smil på læben.

"Vi vinder Premier League igen, og nu har vi Messi. Han bliver en af mine bedste spillere og jeg er sikker på han bliver mere end 470 millioner værd. Denne mand er fantastisk og han vil falde godt til sammen med Silva, Fàbregas og Agüero. De kan snakke sammen og jeg tror det er vigtigt," fortæller Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Arsenal er ved at sælge en masse unge spillere væk. Rui Fonte, James Dunne, Jonas Rasmussen, Kerrea Gilbert og Pedro var alle spået en stor fremtid, men de vil med stor sandsynlighed komme til at spille i andre klubber fra næste sæson af. Arsenal er også ved at skille sig af med et par centrale midtbane spillere, da Nuri Sahin snart kommer til klubben. Den kroatiske bomber, Eduardo Da Silva, havde en meget dårlig sæson sidste år. Derfor er hans røget på transferlisten, da Carlos Vela er kommet i vidunderlig form og han udvikler sig ekstremt. Overraskene er Abou Diaby, plus hviderusseren Aliaksandr Hleb også på salgslisten hos Arsenal. Det bliver spændende at se hvem der skifter væk.

The Gunners får uden tvivl et fantastisk hold i næste sæson. Vi glæder os til at følge dem på deres færd imod et FA Cup-, Premier League, Champions League-, Carling Cup og Charity Shield trofæ.

"Vi regner stærkt med at hente mange trofæer igen i år. Vores mandskab er meget stærkt og jeg kan ikke nævne nogle spillere, der er dårlige. Lionel Messi spillede jeg sammen med i 4 år, nede i Barcelona. Jeg kender ham godt og vi har holdt kontakten ved lige. Han kommer til at udgøre mirakler for vores mandskab," udtaler anføreren Francesc Fábregas.
« Seneste Redigering: 19 Mar 2008, 15:13 af Cesc » Logged

smb
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #447: 19 Mar 2008, 11:50 »

fantastisk køb cesc, han skal nok blive guld værd for dig Smiley Kan ikke sige andet end at der er et KLASSE hold du har fået dig Peace
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kings Of London
« Svar #448: 19 Mar 2008, 11:54 »

Fantastisk at du har fået Leo. Opstemt
Jeg er selv stor fan af Lionel Messi, så jeg synes det er et genialt køb.
Det var ellers ikke ''mange penge'' du skulle slippe for Messi.
Men ja fantastisk køb, du skal vinde alle trofæer næste sæson.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Kings Of London
« Svar #449: 19 Mar 2008, 11:58 »

God Update og Meget Spaendene köb af Messi
Logged

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010