home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 679 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 300170 gange)
Rossonero
Gæst

Sv: Kings Of London
« Svar #315: 04 Mar 2008, 21:47 »

Er jeg retarderet?

Langt fra, hvis det er linjen “da hans med hans arbejdsgiver, Zaragoza…” du tænker på.

Men ja, godt køb af Lloris, som i virkeligheden snart vil spille for AC Milan.

Niko
Gæst

« Svar #316: 05 Mar 2008, 11:05 »

Tak for at du har spottet fejlen Hafiz. Retter lige. (:

kie
Landsholdsspiller

« Svar #317: 05 Mar 2008, 11:09 »

Klasse Blog!!

Hvornår kommer der updates?

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #318: 05 Mar 2008, 18:23 »

Super indkøb.

Niko
Gæst

« Svar #319: 05 Mar 2008, 18:41 »

4-3 | 4-3 | 3-1 | 3-0 | 3-0 | 3-1 | 1-4 | 2-2 | 4-0 | 2-1

Fin start på 2009
     The Gunner drøner derudaf

I PREMIER LEAGUE startede Arsenal ud med at møde Ipswich, som ligger på sidste pladsen. Abou Diaby fik chancen fra start og han greb den endnu en gang. Han lavede kampens 2 første mål, imens at David Silva lavede kampens tredje og sidste scoring. Arsenal vandt med 3-0 på udebane. The Gunners drog derefter hjem til Emirates Stadium, hvor at Aston Villa ventede. Arsenal havde en kanon periode til slut i første halvleg og der lavede Hleb og Adebayor et mål hver. Emmanuel Adebayor var dog slet ikke færdig med at lave mål, for i det 64 minut bragte han Arsenal på 3-0. Det blev kampens resultat. Arsenal skulle derefter spille imod Manchester City, på udebane. Arsenal kom bedst fra start, da Emmanuel Adebayor bragte gæsterne foran efter 32 minutter. Michael Johnson svarede dog igen 2 minutter efter, hvor han med en velplaceret langskud overlistede Hugo Lloris. Angrebsduoen Adebayor og Agüero, kom dog igen med ét mål hver, så City tabte kampen med 1-3. Arsenal skulle igen spille på udebane, denne gang imod rivalerne West Ham United. Arsenal var klasser bedre end West Ham og Adebayor lavede kampens første mål efter 18 minutter. Fàbregas flugte derefter trop med 2 mål og Asamoah Gyan lukkede og slukkede i det 84 minut, hvor han lavede kampens sidste mål til 4-0. The Gunner skulle slutte januar hjemme imod Liverpool, som de havde spillet mod i FA Cuppen. Arsenal kom meget godt fra start og Sergio Agüero lavede et fantastisk mål efter en halvtimes spil. Der skulle gå lang tid, før at der igen kom drama i kampen. Man skulle helt frem til det 72 minut, for at finde den næste scoring som tilfaldt Liverpool. Steven Gerrard var manden bag og han jublede med de medrejsene tilhængere. Jubel blev dog kort, for Miguel Veloso lukkede kampen 5 minutter før tid og Arsenal har dermed vundet de sidste 22 kampe i træk!

I FA CUP havde Arsenal været uheldige og trække Manchester United. De skulle dog spille på hjemmebane, så det gjorde ikke noget. Gæsterne fra Manchester kom bedst fra start og inden Arsenal var kommet i gang var de bagud med 2 mål. Sergio Aqüero pyntede på resultatet, men Cristiano Ronaldo udlignede bare 3 minutter efter hans scoring. I anden halvleg stod den på Arsenal dominans fra første fløjt. Emmanuel Adebayor lavede et mål 23 sekunder inde i anden halvleg. Nicklas Bendtner fulgte efter i det 72 minut, så kampen kom op på 3-3. Der gik dog kun 4 minutter mere også havde Miguel Veloso sikret sejren til Arsenal, som virkelig smadrede United taktisk i dette opgør. Arsenal blev dog endnu mere uheldige, da de i næste runde fik æren af et andet rødt hold, ved navn Liverpool. Arsenal kom bedst fra start og de lavede 2 hurtige scoringer og holdt Liverpool fra fadet. Goran Pandev er dog meget svær og dæmme op for, så han bankede bolden i kassen lidt før pausen. Liverpool fik ny energi, men de fik aldrig lov til at få bolden fra Arsenal. Arsenal kunne have vundet 5-1, men Reina stod en fantastisk kamp. Den unge Ryan Babel kom i vejen for The Gunners, da han i det 83 minut sparkede en returbold i kassen. Det betyder at Arsenal - Liverpool, skal afgøres på Anfield.

I CARLING CUP havde Arsenal trukket Blackburn Rovers i semifinalen. Flamini kickstartede Emirates og han bankede bolden ind efter 4 minutter. Milan Baros svarede igen før pausen, men Nicklas Bendtner udnyttede hans fantastiske sparketeknik midt i anden halvleg og Arsenal kom foran igen. Et fremragende comeback af den unge dansker. Abou Diaby forbedrede resultatet endnu mere, da han i det 66 minut lavede scoringen til 3-1. Blackburn blev lidt irriteret og valgte at give Nicklas Bendtner endnu en skade i denne sæson. Nicklas bliver først klar til marts. Arsenal vandt dog kampen 3-1 alligevel. Ewood Park var stedet, hvor at den anden semifinale kamp skulle afgøres. Eduardo bragte Arsenal foran efter 42 minutter, men inden Arsenal havde fået set sig om. Havde Blackburn lavet 3 mål. Matt Derbyshire stod for ét, mens at Milan Baros lavede 2 kasser. Der kom ikke flere mål i den ordinære spille tid, så der blev lagt 30 minutter til. Blackburn behøvede kun 7 minutter i overtiden, for at lave et mål. Det var Samba, som var gået med op et hjørnespark. Det blev kampens sidste mål og finalen er nu mellem Blackburn og Newcastle, som slog Liverpool ud med en samlet score på 8-1.

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #320: 05 Mar 2008, 18:45 »

God update!

Niko
Gæst

« Svar #321: 05 Mar 2008, 19:20 »

God update!

Tak.. Kommer med en lille update om lidt.

ManUtd83
Manager

« Svar #322: 05 Mar 2008, 19:23 »

Der lægges ikke skjul på hvem din favorit spiller er hva Smiley

Men dejlig blog!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #323: 05 Mar 2008, 19:26 »

Rigtig god update, og det ser skide godt ud med resultaterne øverst! Blev endeligt ved med det!

Vuelve la ilusión

ManUtd83
Manager

« Svar #324: 05 Mar 2008, 19:33 »

Må jeg få et screen af Bendtner-baBzz

Niko
Gæst

« Svar #325: 05 Mar 2008, 19:41 »

Bye bye Denílson
     Lazio køber ind i dyre domme

Arsenals nu tidligere midtbanespiller, Denìlson, slog aldrig helt igennem for The Gunners. Han kan dog forsvare sig med en masse ting. Ingen spilletid, mangel på tro fra træneren og en meget bred midtbane. Denìlson og Arsenal ophævede samarbejdet, da han ønskede at komme til Italien og spille.

"Jeg var meget opsat på at komme til AC Milan, men Arsenal afslog deres bud i sommers. Milan mistede derefter stille interessen for mig og Lazio kom på banen. Jeg valgte at tage dertil, da Rom er en flot by og jeg er sikker på at få spilletid. Det kan jeg jo ikke være i Milan," udtaler Denìlson i hans sidste snak med engelsk presse inden han rejser.

Lazio måtte punge ud med hele 125 millioner for den unge spilfordeler. Det er mange penge for en reserve, men de luner godt i Arsenal, som har fået et kæmpe overskud. Denìlson har næsten spillet 30 landskampe for hans land Brasilien, men han fik ikke chancen i Arsenal af den grund.

"Jeg vidste at jeg skulle skille mig af med Denìlson, inden han blev sindssyg af tilstedeværelsen i London. Han fik ingen spilletid og jeg er ked af at ødelægge hans unge år, som spiller. Han skal dog ønskes held og lykke fra hele Arsenal holdet og hvem ved, måske møder vi ham igen en dag," fortæller Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Niko
Gæst

« Svar #326: 05 Mar 2008, 19:46 »

Rigtig god update, og det ser skide godt ud med resultaterne øverst! Blev endeligt ved med det!

Tak, jeg har dog gjort det en gang før, i starten af bloggen. (:

Må jeg få et screen af Bendtner-baBzz

Senere, lover jeg. (:

ManUtd83
Manager

« Svar #327: 05 Mar 2008, 19:57 »

Senere, lover jeg. (:

Jeg venter spændt. Jeg vil gerne foreslå dig at lave et lille overblik over truppen efter det endte transfervindue, hvis du ikke allerede havde tænkt på det. Så kan man som ny læser liiiiige få styr på sagerne.

EDIT: Er jeg for grådig hvis jeg også gerne vil se Theo Walcott ?

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #328: 05 Mar 2008, 20:00 »

Tak, jeg har dog gjort det en gang før, i starten af bloggen. (:

Uhh.. Det kan jeg godt nok ik lige huske på trods af jeg har fulgt med hele vejen. Men bliv i hvert fald ved.

Vuelve la ilusión

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #329: 05 Mar 2008, 20:50 »

Rigtig gode resultater, og som sædvanlig fantastisk sat op og indholdet er velskrevet.
Udmærket salg af Denilson. Hvis du ikke brugte ham er det godt og få 125 mil. for ham.

Jeg vil slutte af med at sige, at det her er en af de bedste blogs du har lavet.
Jeg vil også meget gerne have et lille overblik over det sidste transfer vindue.

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 95 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010