home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  1 Bruger, 790 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 299993 gange)
Niko
Gæst

Sv: Kings Of London
« Svar #150: 25 Feb 2008, 14:53 »

Først og fremmest Tillykke med Liga og FA trofæet.

Hvornår kommer næste udates, jeg kan ikk vente

I aften tror jeg. Skal til træning, også spiller jeg nok når jeg kommer hjem. (:
Tak.

kie
Landsholdsspiller

« Svar #151: 25 Feb 2008, 14:55 »

Kan jeg ikk få et ss af din trup?

Flaekbuks
Ynglingespiller

« Svar #152: 25 Feb 2008, 17:17 »

det er sgu iorden det der
blir spændende i næste sæson

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

Niko
Gæst

« Svar #153: 26 Feb 2008, 14:00 »

Robin van Persie solgt
     Glasbenet tager til Spanien

Arsenal hentede en gang et kæmpe talent ved navn Robin van Persie. Han spillede meget godt, men han pådrog sig et par skader. Skaderne holdt ham nogle gange ude i et år, hvorfor han aldrig har nået sit potentiale. Hollænderen fra Rotterdam er nu 24 år og han kunne have været meget bedre. Nu skal den kendte fodboldspiller dog forsøge sig i verdens største klub, Real Madrid.

Arsenal solgte tidligere på dagen Robin van Persie til Real Madrid for et skyhøjt beløb. van Persie spillede fantastisk sidste sæson, men han søgte nye udfordringer. Robin mente han sad fast i London, og derfor forlod han Arsenal. Sådan siger han hvert fald selv.

"Jeg havde det meget godt i London, men siden jul har jeg følt mig led af ked af tilstedeværelsen i Arsenal. Nu er jeg dog kommet til Real, hvor jeg kan støtte mig op af de mange andre hollændere. Så det er godt," udtaler Robin van Persie.

Arsenal modtog omkring 350 millioner for den hurtige angriber. Robin van Persie spillede næsten 30 kampe sidste år. Han lavede kun 8 mål, men han blev også mest brugt på venstrefløjen. Arsenal har også sluppet af med andre spillere. Jens Lehmann og Gavin Hoyte har ikke underskrevet nye kontrakter med The Gunners. Nikolaj Emil Birk Poulsen har fortalt om strategien på dette transfermarked.

"Vi skal få skaffet en erstatning for van Persie. Han skal dog ikke koste for meget. Jeg vil kigge meget i England og Frankrig efter nye spillere, da der findes et par fantastiske fodboldspillere i disse lande. Det er dog svært at få spillere fra rivalerne i England, da de kun vil sælge for meget store beløb. Jeg vil dog forsøge at hente nogle engelske spillere til klubben," fortæller Nikolaj Emil Birk Poulsen.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #154: 26 Feb 2008, 14:08 »

Det er fandme godt det der Cesc. Godt salg synes jeg. Man skal tvinge spillere til at blive, så hellere modtage 350 mio for dem Peace
Godt lavet.

Vuelve la ilusión

Niko
Gæst

« Svar #155: 26 Feb 2008, 14:19 »

Det er fandme godt det der Cesc. Godt salg synes jeg. Man skal tvinge spillere til at blive, så hellere modtage 350 mio for dem Peace
Godt lavet.

Jeg takker.
Jeg er i øvrigt ved at få 2 færdige handler igennem. (:
Et salg og et indkøb.

patrick J
Manager

« Svar #156: 26 Feb 2008, 14:20 »

Super at du får så mange penge for Van Persie

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

7kfum
Gæst

« Svar #157: 26 Feb 2008, 14:24 »

Det ser jo rigtig godt ud! Vi starter ud med at løbe igennem de gode ting ved bloggen: Jeg synes at du til forskel fra dine andre blogs, har fundet den rytme, der passer til dig rent skrivemæssigt, og derfor ser vi også en bedre skrevet blog fra din side af. Jeg er stor fan af det enkelte og runde look på billederne og kombineret med rolige layout, er det en fryd for øjet. Sidste gode ting i denne omgang er at du virkelig ligner, en der har fundet en blog, du kunne skrive på i lang tid!

Til enhver blog kommer der også nogle dårlige ting. Selvom det har været svært at finde, i denne blog, har jeg fundet frem til nogen enkelte: Jeg synes at din tegnsætning, er blevet meget bedre, men dog er den ikke perfekt endnu! Skriften på billederne er ligefrem grim, og hvad der ligner "glow" på sådan en tekst, er bestemt ikke pænt. Dog er der et problem som virkelig lyser igennem, og dette er et problem, du altid har haft, dine citater er meget urealistiske, og du er nød til at lære, at folk aldrig er ærlige.

Men tak for en god blog, og keep on!

patrick J
Manager

« Svar #158: 26 Feb 2008, 14:25 »

Jeg takker.
Jeg er i øvrigt ved at få 2 færdige handler igennem. (:
Et salg og et indkøb.

Glæder mig til at høre hvem det er Opstemt

Niko
Gæst

« Svar #159: 26 Feb 2008, 14:32 »

Det ser jo rigtig godt ud! Vi starter ud med at løbe igennem de gode ting ved bloggen: Jeg synes at du til forskel fra dine andre blogs, har fundet den rytme, der passer til dig rent skrivemæssigt, og derfor ser vi også en bedre skrevet blog fra din side af. Jeg er stor fan af det enkelte og runde look på billederne og kombineret med rolige layout, er det en fryd for øjet. Sidste gode ting i denne omgang er at du virkelig ligner, en der har fundet en blog, du kunne skrive på i lang tid!

Til enhver blog kommer der også nogle dårlige ting. Selvom det har været svært at finde, i denne blog, har jeg fundet frem til nogen enkelte: Jeg synes at din tegnsætning, er blevet meget bedre, men dog er den ikke perfekt endnu! Skriften på billederne er ligefrem grim, og hvad der ligner "glow" på sådan en tekst, er bestemt ikke pænt. Dog er der et problem som virkelig lyser igennem, og dette er et problem, du altid har haft, dine citater er meget urealistiske, og du er nød til at lære, at folk aldrig er ærlige.

Men tak for en god blog, og keep on!

Jeg takker mange gange for dit fyldige indlæg. Jeg prøver at lave nogle nye topbannere. (:

Niko
Gæst

« Svar #160: 26 Feb 2008, 14:57 »

Silva indtager England!
     En af verdens bedste fodboldspillere smutter til Arsenal

Igår kom en af de mest opsigtvækkende handler i mange år. Den unge midtbanedynamo David Silva skiftede til storklubben Arsenal. Silva er ikke en af de stærkeste spillere på jorden, men han føler selv at han godt kan egne sig til den lidt hårde stil i England.

"Jeg vil uden tvivl klare mig godt. Jeg tror på at jeg hurtigt finder mig til rette sammen med de andre på holdet. Derefter må vi se hvordan det kommer til at gå," udtaler David Silva.

Arsenal har måtte punge ud med hele 200 millioner. David Silva underskrev i vinters en ny kontrakt, hvor han fik en meget lav frikøbsklausul, som Arsenal bed mærke i. The Gunners har købt en af verdens bedste midtbanespillere og han kommer med garanti til at være i startopstillingen hævder Nikolaj Emil Birk Poulsen.

"Prøv at sammenlign Silva med alle andre venstrefløje i verdenen. Nævn én bedre? Han er en fantastisk fodboldspiller og jeg glæder mig til at han kommer i min trup. Jeg ønsker ham en god tur nord på," udtaler en smilende Nikolaj.

Arsenal er ved at sælge to defensive kræfter til andre Premier League klubber, hvem de er. Kan du læse om senere på ugen.

patrick J
Manager

« Svar #161: 26 Feb 2008, 15:00 »

fantastisk køb!! Og mega billigt du får ham for

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #162: 26 Feb 2008, 15:00 »

Heldigt med de 200 millioner, det er jo et decideret kup, forsøgte også at få ham til Arsenal i min første sæson med klubben, de ville dog have over 500 millioner.

Købte Menéz istedet, og han har indtil videre spillet rigtig godt i alle fire sæsoner.

Men rigtig god blog, følger altid med.

Cencur
Manager

« Svar #163: 26 Feb 2008, 15:04 »

Det er sgu ligemeget med de englændere hvis du får spillere som Silva til klubben! Og for 200 mio. har du jo lavet et kup, som naRf også siger.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Niko
Gæst

« Svar #164: 26 Feb 2008, 15:13 »

2 spillere tager til Birmingham
     Én til Aston Villa og én til Birmingham

Arsenal har et meget stærkt forsvar. The Gunners har også mange spillere, som kan spille dernede, så der er ikke plads til alle. Arsenal har derfor solgt Emmanuel Eboué og Philippe Senderos til to forskellige klubber i storbyen Birmingham.

Den første som måtte skilles fra, var den skallede schweizer Philippe Senderos. Philippe var kommet lidt i skyggen af hans landsmand Johan Djourou, så han røg ned som 4. valg. Denne idé var Nikolaj ikke med på og satte ham derfor til salg. Interessen var stor for den unge forsvare og han blev hurtigt solgt til Birmingham.

Emmanuel Eboue blev som sagt også solgt. Han forlod dog Arsenal til fordel for Aston Villa. Villa er den største klub i Birmingham. Emmanuel Eboue blev solgt for 20 millioner mere end Senderos gjorde. Eboue er dog også en bedre spillere, som har meget mere rutine.

"Der er solgt to spillere som var i overskud. Sådan er det og jeg ønsker dem forsat held og lykke. De var dejlige at have i truppen, men hvorfor skulle løntunge spillere være her, når de ikke fik kampe? Jeg kan ikke selv svare på det," udtaler Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Arsenal har ikke rigtig fra rygtebørsens side, nogle spillere i kikkerten. Vi er dog meget sikre på at der kommer en angriber til klubben sammen med en midtstopper med en stor fremtid foran sig. Potentielle spillere til angrebet, kan måske være Andy Johnson eller Michael Owen. Den unge Sergio Agüero er dog også en som har været rygtet til England. I backkæden er Felipe fra Udinese favorit sammen med Steven Taylor til at komme til Arsenal.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 95 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010