home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1184 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 300398 gange)
KasperSchmidt
Gæst

Sv: (Gennemgang)Kings Of Spain
« Svar #1230: 15 Apr 2008, 21:19 »

godt lavet Cesc

Grønthandleren
Gæst

« Svar #1231: 15 Apr 2008, 21:21 »

Intet mindre end fremragende!! Cool
Rigtig flot grafisk. Kan specielt godt lide at stjernerne er givet med Real Madris logo Thumbs Up

Zumsar
Reserveholdsspiller

« Svar #1232: 15 Apr 2008, 21:23 »

Det er rigtig folt arbejde
Respekt har fra (:

Niko
Gæst

« Svar #1233: 15 Apr 2008, 21:31 »

Jamen, utrolig mange gange tak for jeres flotte opbakning. Jeg var nu også sikker at i var glade for at bloggen kom tilbage.

Jeg ved ikke hvornår der kommer update, men skal til fodbold i morgen, så nok ikke der. Torsdag er et godt bud. Endnu engang tak - sætter virkelig pris på alle kommentarer der kommer.

kasperbp12
Manager

« Svar #1234: 15 Apr 2008, 21:37 »

syg trup! specialt midtbanen syns jeg. god update og glæder mig til den nye sæson med kongeklubben!

Hallas
Gæst

« Svar #1235: 15 Apr 2008, 21:38 »

Jeg har før idag ytret min mening om bloggen, men nu vil jeg også lige sige lidt om dine resultater og truppen.

Som Real Madrid-fan gør det selvfølgelig ondt at se, at Raul og Guti er væk, men igen; hvad kunne man forvente? De må jo være omkring 36? I det mindste render de stadig rundt i klubben? Smiley

Nå, men din trup er jo helt igennem fantastisk og at se en spiller som Sneijder langt fra startopstillingen afspejler det jo. Fabregas og Ronaldo er kommet til klubben, noget som Real Madrid i virkeligheden ikke har formået endnu, og det er jo også fantastisk. Du vinder i Super Cuppen, men det var også forventet, og jeg forventer da også du vinder The Triple.

Zulue
Manager

« Svar #1236: 15 Apr 2008, 21:40 »

Det skriftlige er desværre virkelig ikke noget særligt. Ked af at sige det, men der skal meget meget mere til, at jeg rejser mig fra min stol eller falder i svimer, som folk tidligere har gjort det med det. Opsætningen og grafikken er jo i en klasse for sig selv, ingen tvivl om det, men det vigtigtste aspekt når man skriver blogs, er uden tvivl det skriftlige. Du kan mange flotte ord, men der er noget hlet galt i dine sætninger - man ser sjældent sætninger, som beskriver, fortæller uden at du har et punktum i mellem og går videre til næste punkt.

Held og lykke.

Niko
Gæst

« Svar #1237: 15 Apr 2008, 21:42 »

Jeg har før idag ytret min mening om bloggen, men nu vil jeg også lige sige lidt om dine resultater og truppen.

Som Real Madrid-fan gør det selvfølgelig ondt at se, at Raul og Guti er væk, men igen; hvad kunne man forvente? De må jo være omkring 36? I det mindste render de stadig rundt i klubben? Smiley

Nå, men din trup er jo helt igennem fantastisk og at se en spiller som Sneijder langt fra startopstillingen afspejler det jo. Fabregas og Ronaldo er kommet til klubben, noget som Real Madrid i virkeligheden ikke har formået endnu, og det er jo også fantastisk. Du vinder i Super Cuppen, men det var også forventet, og jeg forventer da også du vinder The Triple.

Endnu engang mange tak Hallas. Guti ved jeg ikke noget om, men Raúl er i Xerez, hvor han har spillet de sidste 2 år. The Triple er jeg ikke sikker på, men Champions League er mit klare mål. Den pokal vandt de sidste i for over 10 år siden, det skal laves om. Det vil jo også blive nummer 10, hvilket vil være meget imponerende. Jeg håber at kunne tilfredsstille dig! Smiley

Det skriftlige er desværre virkelig ikke noget særligt. Ked af at sige det, men der skal meget meget mere til, at jeg rejser mig fra min stol eller falder i svimer, som folk tidligere har gjort det med det. Opsætningen og grafikken er jo i en klasse for sig selv, ingen tvivl om det, men det vigtigtste aspekt når man skriver blogs, er uden tvivl det skriftlige. Du kan mange flotte ord, men der er noget hlet galt i dine sætninger - man ser sjældent sætninger, som beskriver, fortæller uden at du har et punktum i mellem og går videre til næste punkt.

Held og lykke.

Tak Zulue. Jeg bliver ved med at sige, jeg vil arbejde videre med det. Vil jeg stadig gøre, for synes allerede jeg har rykket mig fremad. I øvrigt, tak for det med layoutet - det betyder meget, da du selv har gode layouts.

AMRDK
Gæst

« Svar #1238: 15 Apr 2008, 21:46 »

Helt fantastisk gennemgang !

Helt enkelt !

Lækkert Cesc Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1239: 15 Apr 2008, 21:47 »

Denne gang en stærk grafisk update. Det skriftlige er på vanligt højt niveau.

Er sgu helt vild med det Robinho billede Grin Opstemt

Niko
Gæst

« Svar #1240: 16 Apr 2008, 06:52 »

Også mange gange tak til jer! (:

vesperGT
Manager

« Svar #1241: 16 Apr 2008, 07:52 »

Jeg sad længe og overvejede om jeg overhovedet skulle komme med en kommentar, når nu der er så mange andre der har givet deres besyv med om din blog, men så kunne jeg alligevel ikke lade være......

Fantastisk blog, dog håber jeg at du tager væk fra den klub......... crazy

Hvordan går det egentlig med Valencia i din save Huh

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #1242: 16 Apr 2008, 15:24 »

Må sq sige at jeg havde savnet den her blog Peace

Godt være at jeg har været en af kritikerne, men efter jeg så nogle af de andres, så ligger du på et højt niveau Peace

Glæder mig til at se hvordan det hold som alle FMFreaks drømmer om at få, kan spille sammen Peace

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #1243: 16 Apr 2008, 17:43 »

Rigtig godt den er tilbage.
God gennemgang af truppen Wink

Niko
Gæst

« Svar #1244: 16 Apr 2008, 18:06 »

Også mange gange tak til jer tre. Ingen update som sagt i dag, men regner stærkt med en i morgen. (:

Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 95 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010