home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  1 Bruger, 556 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Kom med forslag
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Kom med forslag  (Læst 732 gange)
Hallas
Gæst

Kom med forslag
« : 17 Feb 2008, 21:58 »

Hej,

Efter 2 dages søgen efter diverse databaser til FM 2008 har jeg nu besluttet at tage sagen i egen hånd. Jeg vil lave en database. Er kun i første base: Brainstorming. Derfor beder jeg jer alle om jeres indskud til databasen. Hvordan skal den være?

JimmyGP
Manager

Sv: Kom med forslag
« Svar #1: 17 Feb 2008, 22:00 »

Var du ikke ved at lave en med danske talenter??

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst

« Svar #2: 17 Feb 2008, 22:00 »

Danske kendisser.

Ha' Nik & Jay i angrebet! Opstemt

Cesc.

Hallas
Gæst

« Svar #3: 17 Feb 2008, 22:02 »

Var du ikke ved at lave en med danske talenter??

Jo, men nedlagde den idé, da én havde skrevet at han ikke synes det var en god idé. Jeg revurderede det lidt, og troede heller ikke andre ville kunne lide det.

Hallas
Gæst

« Svar #4: 17 Feb 2008, 22:04 »

Danske kendisser.

Ha' Nik & Jay i angrebet! Opstemt

Cesc.

Det kunne egentlig være fedt Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5: 17 Feb 2008, 22:06 »

LOC i målet

Hallas
Gæst

« Svar #6: 17 Feb 2008, 22:08 »

Flere forslag?

Rooland
Manager

« Svar #7: 17 Feb 2008, 22:10 »

Scenarios :

1. ASEC Mimosas fra Elfenbenskysten får en plads i den sydafrikanske liga.
Klubben har bla udviklet stjerner som Eboué, Kolo Touré, Kalou.

2. Red Bull har opkøbt endnu en klub ( de ejer allerede Red Bull Salzburg og Red Bull New York) før dem til succes.

3. Bornholm har fået et uofficielt landshold. Før dem til succes.

4. Saudi Arabiske Al-Ain har købt til en plads i PL. Før dem til succes.

5. Catalonien har fået et uofficielt landshold. Før dem til succes.

6. Siena er rykket ned i Serie B pga. dommerskandale. Før dem til succes, men du må kun købe spillere på delejeaftaler og lejeaftaler.

Kan de bruges? Wink
Edit : Kan forresten godt lave den med landsholdene selv, så de er mulige at lave Smiley

Hallas
Gæst

« Svar #8: 17 Feb 2008, 22:13 »

Scenarios :

1. ASEC Mimosas fra Elfenbenskysten får en plads i den sydafrikanske liga.
Klubben har bla udviklet stjerner som Eboué, Kolo Touré, Kalou.

2. Red Bull har opkøbt endnu en klub ( de ejer allerede Red Bull Salzburg og Red Bull New York) før dem til succes.

3. Bornholm har fået et uofficielt landshold. Før dem til succes.

4. Saudi Arabiske Al-Ain har købt til en plads i PL. Før dem til succes.

5. Catalonien har fået et uofficielt landshold. Før dem til succes.

6. Siena er rykket ned i Serie B pga. dommerskandale. Før dem til succes, men du må kun købe spillere på delejeaftaler og lejeaftaler.

Kan de bruges? Wink
Edit : Kan forresten godt lave den med landsholdene selv, så de er mulige at lave Smiley

Ja, helt klart Smiley
Går i kast med at lave nogle af disse databaser her en af dagene, men først når jeg har lavet kendis-databasen Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #9: 17 Feb 2008, 22:17 »

Er det virkelig i din interesse, at lave noget så useriøst, som et hold med danske kendisser? Det tager jo sin tid, og jeg er næsten 100% sikker på, at du får nok af det efter forholdsvis kort tid.
Du kunne jo eksempelvis lave et hold med mere eller mindre ukendte verdenstalenter, som ikke har en potential ability i top, men stadig har mulighed for at blive habile spillere.

Foreslag til navne: Youngstars eller Juniors Opstemt

ManUtd83
Manager

« Svar #10: 17 Feb 2008, 22:22 »

LOC i målet

Så kunne Jokeren evt. være centerforsvar og rose ham når han reddede bolden. "Godt taget knægt osv osv"

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #11: 17 Feb 2008, 22:28 »

Jeg lavede i FM2006 en hvor jeg havde rykket Milan ned i Serie C2, smidt alle spillere, på nær Maldini, "Pippo", og "Billy" til andre storklubber rundt om i verden, Ambrosini dog kun på en lejeaftale. Berlusconi var stukket af med pengekassen, så der var heller ikke penge at købe ind for, så det var op til talenterne, plus et par gamle Milanprofiler jeg havde hentet tilbage igen (Desailly og Albertini), at få spillet klubben tilbage i Serie A.

Det spil hyggede jeg mig meget med, men det blev godt nok svært, efter et par sæsoner, for en klub som Milan ser sig ikke tilfreds med ikke at spille i Serie A.

Så et forslag kunne jo være, at rykke dit favorithold ned i den dårligste række i sit land, og så ellers kæmpe dem op igen.

Hallas
Gæst

« Svar #12: 17 Feb 2008, 22:30 »

Kendis-db'en er droppet. Har tænkt lidt over det, og Rosso har ret. I det lange løb vil den være kedelig da det jo ikke forholder sig til fodbold. Men nu ved jeg hvad jeg vil lave. Den db du hentyder til Rosso, for jeg synes den kunne blive genial Smiley På målet kender jeg allerede en spiller. Den danske Mikkel Andersen. Laver lige en tråd, og låner lige lidt af din tekst, hvis det er i orden Rosso? Smiley

Hallas
Gæst

« Svar #13: 17 Feb 2008, 22:30 »

Jeg lavede i FM2006 en hvor jeg havde rykket Milan ned i Serie C2, smidt alle spillere, på nær Maldini, "Pippo", og "Billy" til andre storklubber rundt om i verden, Ambrosini dog kun på en lejeaftale. Berlusconi var stukket af med pengekassen, så der var heller ikke penge at købe ind for, så det var op til talenterne, plus et par gamle Milanprofiler jeg havde hentet tilbage igen (Desailly og Albertini), at få spillet klubben tilbage i Serie A.

Det spil hyggede jeg mig meget med, men det blev godt nok svært, efter et par sæsoner, for en klub som Milan ser sig ikke tilfreds med ikke at spille i Serie A.

Så et forslag kunne jo være, at rykke dit favorithold ned i den dårligste række i sit land, og så ellers kæmpe dem op igen.

Har faktisk prøvet det med Real Madrid, men droppede det igen Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #14: 17 Feb 2008, 22:31 »

Det er helt og aldeles i orden, Hallas.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010