|
coppi
|
|
Hej allesammen. I dennne tråd kan du skrive om dit første spil(hvis du altså kan huske det) i Championship/Football Manager. Jeg tænkte det kunne skrives sådan her :
Hvilket spil?
Hvilken Klub?
Hvilken plads endte du på i ligaen?
Hvor langt kom du i cuppen?
Hvor lang kom du i Europa?
Bedste spillere?
Bedste køb?
Dårligste køb?
Hvor langt kom du?
|
|
|
|
|
|
Arsenal comes streaming forward in what surely will be there last attack... A good ball by Dixon finding Smith.. Thomas charging through the midfield... Thomas itst up for graps now... Thomas right at the end!!
|
|
|
|
|
SirToby
|
|
Du tager tydeligvis ikke ved lære af dit indlæg på FMd. Jeg tror, det er utroligt begrænset, hvor mange der kan huske, hvilket spil der var deres første og i det hele taget kan svare på de spørgsmål, du stiller.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
coppi
|
|
Du tager tydeligvis ikke ved lære af dit indlæg på FMd. Jeg tror, det er utroligt begrænset, hvor mange der kan huske, hvilket spil der var deres første og i det hele taget kan svare på de spørgsmål, du stiller.
Ja det har du nok ret i men prøvede alligevel det kunne jo være der var et par stykker der kunne 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 17 Feb 2008, 14:58 af coppi »
|
|
Arsenal comes streaming forward in what surely will be there last attack... A good ball by Dixon finding Smith.. Thomas charging through the midfield... Thomas itst up for graps now... Thomas right at the end!!
|
|
|
|
|
Chris
Gæst
|
|
Hvilket spil?CM 01/02 Hvilken Klub?Manchester United Hvilken plads endte du på i ligaen?1. Hvor langt kom du i cuppen?Vinder Hvor lang kom du i Europa?Vinder Bedste spillere?David Beckham Bedste køb?Klaas-Jan Huntelaar Dårligste køb?- Hvor langt kom du?2014
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Hvilket spil? Championship Manager 2 Dansk version
Hvilken Klub? Brøndby
Hvilken plads endte du på i ligaen? 1.
Hvor langt kom du i cuppen? 1.
Hvor lang kom du i Europa? 2. gruppespil i CL
Bedste spillere? Ebbe Sand
Bedste køb? Roberto Baggio, Ruud Hesp
Dårligste køb? ?
Hvor langt kom du? 2-3 sæsoner
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tobi Mikkelsen 93
|
|
Hvilket spil? CM 2 Hvilken Klub? Brøndby Hvilken plads endte du på i ligaen? Mester Hvor langt kom du i cuppen? Kan jeg sgu ikk huske Hvor lang kom du i Europa? CL Gruppespil Bedste spillere? Peter Møller og Faxe tror jeg Bedste køb? Christian Ziege fra Bayern Dårligste køb? Aner det ikk Hvor langt kom du? Lavede verdens bedste hold på 5 sæsoner, alt for nemt!
|
|
|
|
|
|
Årest lamer 2010
|
|
|
|
|
Tobi Mikkelsen 93
|
|
Hvilket spil? Championship Manager 2 Dansk version
Hvilken Klub? Brøndby
Hvilken plads endte du på i ligaen? 1.
Hvor langt kom du i cuppen? 1.
Hvor lang kom du i Europa? 2. gruppespil i CL
Bedste spillere? Ebbe Sand
Bedste køb? Roberto Baggio, Ruud Hesp
Dårligste køb? ?
Hvor langt kom du? 2-3 sæsoner
Ebbe Sand var ikk med idet spil!
|
|
|
|
|
|
Årest lamer 2010
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Seriøst?!  Min hukommelse har spillet mig et puds, så 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
smb
Gæst
|
|
Hvilket spil?CM 4 Hvilken Klub?Manchester United Hvilken plads endte du på i ligaen?1 Hvor langt kom du i cuppen?? Hvor lang kom du i Europa?? Bedste spillere?David Beckham, Van Nistelrooy, Jermain Defoe (købt, og mener det staves på den måde  ) Bedste køb?Jermain Defoe Dårligste køb?? Hvor langt kom du?2. eller 3. sæson mener jeg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tobi Mikkelsen 93
|
|
Seriøst?!  Min hukommelse har spillet mig et puds, så  Hehe, men han kom først med i CM3
|
|
|
|
|
|
Årest lamer 2010
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Hvilket spil? CM 97/98
Hvilken Klub? Chelsea
Hvilken plads endte du på i ligaen? 2
Hvor langt kom du i cuppen? Vinder
Hvor lang kom du i Europa? Huskes ikke
Bedste spillere? Gianfranco Zola
Bedste Køb? Denilson
Dårligste køb? Allan Nielsen
Hvor langt kom du? Til sæsonen 2004/2005
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Red
|
|
Jo han var  Er tilfældigvis i besiddelse af det spil, så det kan jeg sige at han er 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tobi Mikkelsen 93
|
|
Jo han var  Er tilfældigvis i besiddelse af det spil, så det kan jeg sige at han er  Hmm. SS?
|
|
|
|
|
|
Årest lamer 2010
|
|
|
|
Mau4ever
Lilleputspiller
|
|
Hvilket spil? CM 4 Hvilken Klub? Parma Hvilken plads endte du på i ligaen? 2. Plads Hvor langt kom du i cuppen? Vandt den 4-2 over Milan (tror jeg nok) Hvor lang kom du i Europa? Vandt CL efter 3. sæsoner Bedste spillere? Alberto Gilardino Bedste køb? Metuzalem, tror jeg vidst nok han hed spiller vidst i Shaktar Donesk i dag Dårligste køb? Godt Spørgsmål  Hvor langt kom du? Stoppede da spillet crashede i 2010
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Red