home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1235 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  117# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: 117# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)  (Læst 74931 gange)
LouisNott
Førsteholdsspiller

Sv: 42# Manchester United -Welcome to Old Trafford (Sevilla-Man Utd)
« Svar #255: 09 Jul 2008, 18:53 »

Og hermed rundede jeg min update nr. 80 i alt, og sidste som Manchester United-manager. Jeg regner stærkt med at jeg får et nyt hold inden så forfærdeligt længe, da jeg har afvist Manchester Uniteds kontrakttilbud, så nu må jeg vente og se hvilke tilbud tiden bringer.

Jeg er blandt andet blevet sat i forbindelse FC Barcelona, og en del andre spanske storhold, men hvem ved. Jeg kan formentlig få lavet en update mere i aften med et eventuelt nyt hold, men intet lovet Wink

En lille update fra det spanske, er at det hold jeg efterlod mig, før jeg tog til Manchester United for to sæsoner siden, Sevilla, lige har taget mesterskabet med José Mourinho i front, foran Barca og Betis.

Til sidst kan jeg da lige sige at Frankrig vandt EM i 2012.

Chakana
Manager

« Svar #256: 09 Jul 2008, 18:54 »

Spændende, og god update.
Kan godt forstå du vil have nye udfordringer.
KUTGW Thumbs Up

Arsenal Football Club

Newton Heath
Manager

« Svar #257: 09 Jul 2008, 18:56 »

Har altid læst den her blog, uden at have kommenteret den.
Synes du er rigtig god, og du fanger mig. Ligesom Nicolas kan jeg godt forstå at du søger nye udfordringer Opstemt
Glæder mig til at se hvem det bliver.  Peace

JimmyGP
Manager

« Svar #258: 09 Jul 2008, 18:59 »

Spændende.. glæder mig til at se hvor du ender.. du må gerne afsløre hvem der bliver din afløser.. Wink

- Veni, vidi, vici -

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #259: 09 Jul 2008, 19:52 »

Spændende, og god update.
Kan godt forstå du vil have nye udfordringer.
KUTGW Thumbs Up

Ja, det blev lidt for kedeligt med United i længden, så nu var det altså tid til nye udfordringer.  Thumbs Up

Har altid læst den her blog, uden at have kommenteret den.
Synes du er rigtig god, og du fanger mig. Ligesom Nicolas kan jeg godt forstå at du søger nye udfordringer Opstemt
Glæder mig til at se hvem det bliver.  Peace

Dejlig kommentar, godt at høre du læser med Smiley

Glæder mig også selv til at se hvem det bliver, da jeg ærlig talt lige nu, ingen anelse om. Jeg kan afsløre at jeg allerede nu har fået to tilbud, det ene kan jeg pure afvise, da det ikke vækker min interesse, hvor det andet tværtimod er mere interessant.

Spændende.. glæder mig til at se hvor du ender.. du må gerne afsløre hvem der bliver din afløser.. Wink

Det vil jeg så gøre  Thumbs Up

Tak for kommentarerne til jer alle tre Smiley

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #260: 09 Jul 2008, 23:47 »

Kom nu, dig som altid har et eller andet problem om natten, giv os den update Opstemt;)

19-18!

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #261: 10 Jul 2008, 00:00 »

Kom nu, dig som altid har et eller andet problem om natten, giv os den update Opstemt;)

Haha Peace

Kan sige så meget at, ham der altid har et problem, har næsten alt klar til en update.. mangler bare de sidste par ting.. men der går nok i hvert fald en halv time endnu..  Thumbs Up

LouisNott
Førsteholdsspiller

1# Valencia CF -Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #262: 10 Jul 2008, 00:48 »

Valencia presents new manager
He’s back in Spain!

Så er han tilbage i Spanien. Succesmanageren for Sevilla og Manchester United, er i dag vendt tilbage til det han selv beskriver som sit ”andet hjemland”. Der er selvfølgelig tale om Louis Nott, som konstant har været jagtet fra alle fronter, men kan nu d. 1. august lade sig præsentere hos Valencia. Det er med store forventninger i ryggen, at Louis Nott nu skal gå ind og levere det Ronald Koeman overhovedet ikke gjorde. Han efterlod nemlig klubben i en elendig 7. position, som mange nok forventer den danske succesmanager til at kunne klare meget bedre. Selv glæder den tidligere Sevilla og Manchester United-manager, sig til at møde sit gamle hold, Sevilla, som han formentlig vil slå begge gange. Med hensyn til mulige indkøb, var Nott meget lukket da han blev spurgt, og sagde at han ikke havde overvejet mulighederne på transfermarkedet endnu. På trods af det rygtes der alligevel en masse spillere på vej til Valencia, og det er typisk Manchester United-spillere som siges at Nott gerne vil have med til Valencia. Det er folk som Mathieu Bodmer, Diogo og flere endnu.

Nott har fået en 1-årig kontrakt i Valencia, og har måttet gå omkring 700.000 danske kroner ned i løn, i forhold til hvad Manchester United ville have tilbudt ham, han har nu nemlig en ugeløn på godt 380.000 kroner. Nott offentliggjorde allerede sit første, ikke overraskende, køb. Han har nemlig fyret Valencia nuværende assistent manager, og i stedet ansat sin fortsat loyale assistent manager, Jimmy Hampson. Hampson har været Notts højrehånd lige siden hans sidste sæson i Sevilla, og har altså fulgt ham videre til Manchester United og nu til Valencia.

Nott valgte Valencia foran et utal af andre klubber, som også har tilbudt ham kontrakt. Det var, hvis man skal tro Nott, hold som det danske landshold, Werder Bremen, Borussia Dortmund, Arsenal, Olympique Lyon og flere i rækken.

GHERTESTEAS
Gæst

Sv: 1# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
« Svar #263: 10 Jul 2008, 00:50 »

Lækkert klubskifte Wink

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #264: 10 Jul 2008, 00:53 »

Lækkert lækkert, har de stadig de største profiler fra irl.?

Og jeg kan næsten garantere for, at du igen får et problem i nat. Måske slettes dit save?  Rullende Øjne

19-18!

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #265: 10 Jul 2008, 00:56 »

Lækkert klubskifte Wink

Lækkert lækkert, har de stadig de største profiler fra irl.?

Og jeg kan næsten garantere for, at du igen får et problem i nat. Måske slettes dit save?  Rullende Øjne

Mange tak Smiley

De har stadig nogle stjerner, men det må du vente med til trupgennemgangen i næste update Thumbs Up

Lyder ikke godt!.. Må hellere tage et par backups eller 17 Shockeret

Chakana
Manager

« Svar #266: 10 Jul 2008, 00:57 »

Spændende Nott Thumbs Up

Glæder mig til at følge Peace

Arsenal Football Club

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #267: 10 Jul 2008, 01:59 »

Spændende Nott Thumbs Up

Glæder mig til at følge Peace

Det kan jeg godt forstå!  Opstemt

Men tak for kommentaren Smiley

Grønthandleren
Gæst

« Svar #268: 10 Jul 2008, 02:05 »

Fedt klubskifte! Det bliver spændende at se. Hvordan har Valencia klaret sig i de seneste par sæsoner?

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #269: 10 Jul 2008, 02:11 »

Fedt klubskifte! Det bliver spændende at se. Hvordan har Valencia klaret sig i de seneste par sæsoner?

Merci beaucoup! Smiley

Sidste sæson blev det til en sølle 7. plads, der sammen med sæsonen førs 7. plads, udløste fyringen af Koeman.

07-08: 4.
08-09: 5.
09-10: 5.
10-11: 7.
11-12: 7.

Og forresten så er det Steve Coppel der har overtaget mit job på Old Trafford Thumbs Up

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010