home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 594 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  117# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: 117# Valencia CF - Los Che, back in Spain! (Sevilla-Man Utd-Valencia)  (Læst 80434 gange)
Shaft
Manager

Sv: 38# Sevilla FC -In the giants shadow
« Svar #135: 01 Apr 2008, 00:10 »

Ej altså .. Jeg vil vide hvilken klub det er Opstemt

LouisNott
Førsteholdsspiller

Sv: 37# Sevilla FC -In the giants shadow
« Svar #136: 01 Apr 2008, 13:14 »

Blev du fyret eller blev kontrakten ikke forlænget? Ligegyldig hvad sindsygt mærkeligt valg.

Jeg håber det er en anden spansk klub, så du kan få lidt hævn.

Min kontrakt blev ikke forlænget ticked off

smb
Gæst

« Svar #137: 01 Apr 2008, 13:44 »

Har først lige set de tre sidste updates, og hold kæft de er klasse Thumbs Up

specielt Champions League finalen fangede mig.
Glæder mig til at se hvilken klub du er havnet i Smiley

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #138: 01 Apr 2008, 13:46 »

Har først lige set de tre sidste updates, og hold kæft de er klasse Thumbs Up

specielt Champions League finalen fangede mig.
Glæder mig til at se hvilken klub du er havnet i Smiley

Fantastisk resultat i CL! flot...

Er det mon Real Madrid du er havnet i?  Cool

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #139: 01 Apr 2008, 16:22 »

Mange tak for jeres kommentarer, og jeg er da glad for at høre at I mener mine updates har kvalitet Thumbs Up

Jeg satser i hærdigt på at jeg har skrevet updaten omkring den nye klub inden CL i aften, men har også nogle andre ting jeg skal have færdiggjort først, så nu må vi se  Peace

LouisNott
Førsteholdsspiller

1# Manchester United -Welcome to Old Trafford (Sevilla-Man Utd)
« Svar #140: 01 Apr 2008, 23:35 »

16.07.10

This is where I belong!

Efter Louis Notts pressemøde i Manchester på legendariske Old Trafford, blev der logisk nok spredt utroligt mange rygter i verdenspressen. Hvem bliver Notts første køb? Vil Louis forsøge at købe sin succes angriber Mirko Vucinic? og videre i den retning. Nott havde arrangeret endnu et pressemøde i Manchester, denne gang fremlagde han hvem han ville forvente der ville blive vigtig for Manchester United, og hvor langt han turde gå i sine forventninger til det engelske storhold. "Jeg tror godt vi eller jeg kan være bekendt at forvente at vi sagtens kan stjæle mesterskabet i år. Manchester United har ikke fået et mesterskab siden 2007, og jeg er klar til at forsøge at føre United frem til al form for succes, i hvert fald så meget som muligt. Siden jeg har været lille har jeg holdt med Manchester United, og det har kun været en drengedrøm for mig at stå i spidsen for nøjagtig dette hold."

"Mig og min assistent, Jimmy, har på førstehånd været på udkig efter et team nye trænere, da mange gik efter Fergusons United-tid var ovre - der var dog nogle der blev, og de får selvfølgelig også lov til at blive i klubben. Vi har en del nye trænere vi kan præsenterer på træningsbanen, og det falder forhåbentlig i god jord hos spillerne. Angående spillerkøb vil vi i år købe ind som nødvendigt, og hvis muligt så vil jeg utroligt gerne have nogle spillere og talenter med fra min tidligere klub, men nu må vi se hvad det bliver til."

Louis Nott afsluttede pressemøde ved at sige; "Jeg håber vi skal møde Sevilla i en international turnering i år, jeg trænger til at spille mod det hold jeg før i tiden trænede, og vise bestyrelsen at det var det helt forkerte valg de tog!"

Det var et sammendrag af de ord Louis Nott havde at sige til pressemødet, og en tydeligvis meget glad Nott kunne også fortælle om hvor stor hans kærlighed til denne klub netop var. Morgendagens sportsaviser var præget af Notts ansigt, og en god række af de spillere han i Sevilla så sig lun på, men ikke fik. Deriblandt er Kim Källström, Ricardo Quaresma og Rafeal van der Vaart. I et kort interview fik en journalist også ud af Louis Nott, at han så småt kiggede på den spændende tyske back, Phillipp Lahm, og det menes at Nott vil tilknytte Lahm til holdet allerede i år.

Manchester United truppen 2010 - vigtigste spillere;

Craig Gordon; Klubbens klart førstemålmand, der kom til i sommeren 2009 fra Udinese, hvor han tidligere kom til fra Sunderland, men kun spillede en halv sæson - en imponerende halvsæson, som altså fik Uniteds daværende manager, Sir Alex Ferguson, til at købe skotten. Craig Gordon har sine helt store færdigheder i hans reflekser og at han altid og evigt altid præsterer det bedste han kan.

Chris Kirkland; Kirkland har med sin enorme højde fået tilkæmpet sig én landsholdskamp for England, og samtidig altså en rolle hos Manchester United, hvor han blev købt sidste sommer - samtidig med Craig Gordon.

Wesley Brown; En spiller fra Uniteds ungdomsakademi, som altså har spillet for United i hele sin karriere, og har fået 14 landskampe for England. Han tæller efterhånden 30 år, og trods de mange år i klubben fik han kun 13 kampe i alt for United i sidste sæson.

Rio Ferdinand; Manden der i sin tid slog verdensrekord i dyreste indkøbte forsvarer, da forhenværende manager Sir Alex Ferguson købte Ferdinand hos rivalerne fra Leeds United for godt £30 mio. Rio nærmer sig efterhånden de 100 landskampe for England, da den 31-årige centralforsvarer har spillet 89 landskampe.

Nemanja Vidic; Endnu en af Sir Alex' succesindkøb, den 28-årige serber er fast mand i midterforsvaret sammen med engelske Rio Ferdinand. Serberens klare styrke må sige at være hans hovedstyrke og hans yderst gode tacklinger.

Mathieu Bodmer; Franskmanden som Sir Alex Ferguson kæmpede med den nye United-manager, Louis Nott, om at tilknytte til hver sin klub. Bodmer valgte den gang Manchester United, som han altså skiftede til og var med til at vinde Champions League i 2009. Franskmanden der kom fra Olympique Lyon har endnu ikke scoret i sin United-karriere, men Nott har udtalt at han ser frem til at endelig arbejde sammen med stortalentet.

Michael Carrick; 150 mio. danske kroner, det var hvad prisen lød på da Sir Alex købte Carrick i Tottenham i sommeren 2006. Der skulle ikke gå lang tid før Carrick var et fast medlem af truppen, og næsten spillede alle kampe. Han har dog de senere år været plaget af skader, og har dermed ikke deltaget så meget i førsteholdskampene. Dog blev det til 19 Premier League kampe sidste år, som jo også er en sjat.

Cristiano Ronaldo; Den fantastiske dribler der gang på gang er blevet rygtet til andre storklubber i Europa, men han er forblevet loyal overfor Manchester United. Allerede som 25-årig har han haft sit 3. jubilæum da han har deltaget i 75 landskampe for Portugal. Den uhyrligt driblestærke og næsten ligeså hurtige United-kant, siges at være en af verdens absolutte bedste spillere.

Anderson; Uniteds helt egen og unge brasser. 22 år tæller han, samtidigt med at han har spillet 4 landskampe i den gule trøje på Brasiliens landshold. Den hurtige, formstærke brasilianer blev en del af United-holdet i 2007, og har spillet i alt 39 kampe for The Red Devils - 18 af dem i sidste sæson.

Alberto Aquilani; Påbegynder sin tredje sæson under Manchester United, siden han kom til fra AS Roma i sommertransfervindu et 2008. Sir Alex Ferguson valgte at købe italieneren for 117 mio. danske kroner, men trods den høje pris har Aquilani fik han altså kun 20 ud af 36 kampe i sin debutsæson, og har siden kun fået 14 førsteholdskampen i ligaen.

Carlos Tevez; For godt 4 år siden kom Carlos Tevez til West Ham United somet verdenstalent sammen med Javier Mascherano. De to stjerner endte med at gå hvert til sit, til rivalerne over alle rivale - United og Liverpool. Tevez kan efterhånden begynde på sin 4. sæson i Manchester, og det er med stor succes i de første tre år. Hans 29 mål på 3 sæsoner siger måske ikke det helt store, men han har været en vigtig del for hele United-holdet, og han blev savnet da han sidste år sad ude med en skade i en god del af sæsonen.

Wayne Rooney; Manchester Uniteds helt egen perle sammen med Cristiano Ronaldo. De sidste tre sæsoner har dog ikke levet op til niveau med de foregående. 27 mål til sammen over tre år, kan ikke siges at være helt fantastisk - faktisk er det ret skidt. Han har i de sidste sæsoner kun scoret 8 mål i Premier League, og det lever slet ikke op til niveau.

Hele truppen

Målmænd;

Craig Gordon
Chris Kirkland

Forsvarer;

Wesley Brown
Richard Eckersley
John O'Shea
Kieran Lee
Craig Cathcart
Jonathan Evans
Rio Ferdinand
Nemanja Vidic
Mathieu Bodmer

Midtbane;

Owen Hargreaves
Darren Fletcher
Michael Carrick
Darron Gibson
Cristiano Ronaldo
Anderson
Alberto Aquilani

Angreb;

Carlos Tevez
Febian Brandy
Wayne Rooney
Louis Saha

Shaft
Manager

Sv: 1# Manchester United -Welcome to Old Trafford (Sevilla-Man Utd)
« Svar #141: 02 Apr 2008, 01:59 »

Fremragende update om en fremragende klub (Er ikke Man U fan)

Håber ligesom dig selv du kommer til at spille mod Sevilla og lammetæver dem.

PS. Ved godt jeg sjældent kommentere, men læser dine updates hver gang Peace

JimmyGP
Manager

« Svar #142: 02 Apr 2008, 11:51 »

Håber inderligt på at du får chancen får at banke Sevilla sønder & sammen.. og at du henter mesterskabet hjem til Old Trafford.. KIU.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager

« Svar #143: 02 Apr 2008, 12:24 »

Spændende skifte, selvom klubvalget lader meget tilbage og ønske ( Wink ), men tæv så Sevilla. Forresten, så er Bodmer bedre som offensiv midtbane end forsvarsspiller Peace

DenckerDK
Ynglingespiller

« Svar #144: 02 Apr 2008, 13:16 »

Har først lige fundet din blog, men lyder vildt spændende. Jeg læste lige fra de sidste kampe i sidste sæson med sevilla og så til nu. Og utrolig spændende karriere du har fået stablet på benene, og hvilket omdømme. Jeg vil klart forsøge at følge med i din suveræne blog. Hvis bare jeg selv kunne tage mig sammen til at lave en ligeså fangende blog som din. Super arbejde Louis Nott

Football Manager spillene - The Best Manager Games EVER.

Flere point til dansk klubfodbold i europæisk sammenhæng, TAK

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #145: 02 Apr 2008, 14:56 »

Ganz gut.

Ikke meget Man Utd har skiftet ud. Men det har åbenbart ikke fungeret så godt.

It's gonna be legendary

Zulue
Manager

« Svar #146: 02 Apr 2008, 14:59 »

Det er jo helt outstanding det her, du har lavet ufatteligt mange klasseupdates og det er næsten helt pinligt, at du ingen kommentarer har fået. Det er virkeligt stærkt at du er fortsat, godt arbejde - respekt herfra. Shockeret

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #147: 02 Apr 2008, 15:22 »

Mange tak for alle kommentarerne..

Ja, jeg håber godt nok også jeg skal møde Sevilla.. de fortjener tæv, gør de.. Opstemt

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #148: 02 Apr 2008, 15:27 »

Spændende klubvalg. Har endnu ik fulgt med i en United-blog men det kommer jeg til nu!

Hvornår kommer næste update?

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #149: 03 Apr 2008, 18:56 »

Spændende klubvalg. Har endnu ik fulgt med i en United-blog men det kommer jeg til nu!

Hvornår kommer næste update?

Der kommer en update senere i dag, er i gang med den Thumbs Up

Regner ikke med at der går forfærdeligt meget mere end en time Wink

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010