home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  0 Brugere, 537 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Installationsproblemer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Installationsproblemer  (Læst 1020 gange)
jakob122
Lilleputspiller
*

Installationsproblemer
« : 16 Feb 2008, 17:32 »

Hej Smiley

Efter at have brugt de sidste 10 timer på at geninstallere spillet, jave, drivere  og læst på en masse sider, må jeg simpelthen gi op og spørge om hjælp.

Problemet starter med at der kommer en besked om at der var en installationsfejl og jeg kan se mere i installationsloggen .

Når så jeg starter spillet op kommer der en hvid skærm hvor der står indlæs gemte spil, og ikke andet.

Jeg har slettet alt hvad der tidligere har været installeret af managerspil, så det er ikke det...

Min umiddelbare tanke er at min computer ikke er sat rigtigt op, eller ikke er kraftig nok, men til at skyde den ned kørte demoen helt perfekt uden de mindste problemer.

Jeg håber at jeg kan få et svar der løser mit problem Smiley

Go weekend

Altid FCK
Manager

Sv: Installationsproblemer
« Svar #1: 16 Feb 2008, 17:42 »

Har du lagt grafik ind forkert?

Ellers så prøv at slette alt der har med spillet at gøre og prøv igen

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

tturbo1
Manager

« Svar #2: 16 Feb 2008, 18:04 »

Ja det lyder helt sikkert som om der er noget Grafik der konflikter.
Og så hjælper det intet at afinstallerer og installerer igen, da uninstall IKKE rører ved de filer der ligger i Dokumentmappen.
Prøv og gå i Dokument mappen og omdøb det bibliotek der hedder Football Manager 2008. Derefter kan du afinstallerer og installerer igen. Prøv så at starte spillet op. Virker det, er det helt sikkert noget grafik der ligger forkert. Flyt evt. grafik fra det omdøbte bibliotek over i spillet lidt efter lidt og prøv dig frem.
Så kan du finde ud af hvad det er der konflikter...

jakob122
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 16 Feb 2008, 18:18 »

hmm, jeg har ikke lagt noget grafik ind. Det eneste der er er den fil der hedder graphics.fmf som ligger i mappen under program files.

I mappen under dokumenter er der ingen filer, kun tomme mapper, så vil det hjælpe at omdøbe, afinstallerer og installerer?

tturbo1
Manager

« Svar #4: 16 Feb 2008, 19:10 »

hmm, jeg har ikke lagt noget grafik ind. Det eneste der er er den fil der hedder graphics.fmf som ligger i mappen under program files.

I mappen under dokumenter er der ingen filer, kun tomme mapper, så vil det hjælpe at omdøbe, afinstallerer og installerer?

Næh umiddelbart ikke men jeg kan ikke komme i tanke om andet der kan skabe problemer.
Så det er vel værd at prøve.
HUSK når du har afinstalleret så gå ind i Stifinder og slet mappen FM under Programmer HELT, inden du installerer igen.

jakob122
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 16 Feb 2008, 23:02 »

Næh umiddelbart ikke men jeg kan ikke komme i tanke om andet der kan skabe problemer.
Så det er vel værd at prøve.
HUSK når du har afinstalleret så gå ind i Stifinder og slet mappen FM under Programmer HELT, inden du installerer igen.

Jeg omdøbte mappen som du sagde, lavede en ny mappe der hed graphics og kopierede graphics.fmf derover... så afinstallerede jeg og installerede igen.
Det var det der skulle til, så nu er jeg igang  Smiley

Tidligere idag var jeg helt derude hvor jeg havde fundet en ny computer og var på vej ud af døren, da jeg troede problemet lå der... (Det skal lige siges at jeg overvejer at købe nyt, så det var den berømte dråbe)
Så rigtig mange tak for hjælpen, det er sku smart det der internet, jeg tror det er fremtiden Wink

Men er det ikke underligt at et nyt spil kan være så besværligt at installere? Meningen er vel at man installere og så går igang...

Rigtig god weekend herfra

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010