home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23531
  0 Brugere, 1102 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: sonenbilk
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Sjove/interessante billeder fra fm08
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 172 Udprint
Forfatter Emne: Sjove/interessante billeder fra fm08  (Læst 576098 gange)
Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sjove/interessante billeder fra fm08
« Svar #465: 20 Jan 2008, 17:58 »

Der skulle også gerne komme lidt senere, hvis jeg når det.. Der er jo masser af bold i aften Peace
Der er også masser af undskyldninger! Peace
Logged

I ain't playin', nigga

Anfield
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sjove/interessante billeder fra fm08
« Svar #466: 20 Jan 2008, 18:01 »

Muhahhahha.. Er jeg den eneste som ser dobbelt? Opstemt

http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=7658

http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=7659

Den samme mand har to forskellige jobs.. Wauw, respekt Wink

Det er jo bare ligesom når du både er landstræner og klubtræner?Smiley
Logged

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Sjove/interessante billeder fra fm08
« Svar #467: 20 Jan 2008, 18:04 »

Var det på udspark eller hvad? Opstemt
Ja.. Grin
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sjove/interessante billeder fra fm08
« Svar #468: 20 Jan 2008, 19:47 »



Usædvanlig dårlige præstationer fra mine tre rivaler. Liverpool er endda i UEFA cup
Logged


PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Sjove/interessante billeder fra fm08
« Svar #469: 21 Jan 2008, 01:34 »



Usædvanlig dårlige præstationer fra mine tre rivaler. Liverpool er endda i UEFA cup

De kan stadig rette op på det Wink
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Sjove/interessante billeder fra fm08
« Svar #470: 21 Jan 2008, 16:14 »



Skarpere Angribere, Tak. Skuffet



2 mål i Overtiden.. Et KÆMPE målmandsdrop og et mål hvor bolden blir' rettet af..Der var jeg sq heldig..
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sjove/interessante billeder fra fm08
« Svar #471: 22 Jan 2008, 15:52 »




Xabi Alonso er meget effektiv. Han nåede at sætte flere farlige angreb igang, selvom han blev smidt ud i andet minut Smiley
Logged


lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sjove/interessante billeder fra fm08
« Svar #472: 22 Jan 2008, 20:43 »

« Seneste Redigering: 22 Jan 2008, 20:54 af lauritse » Logged

GF <3

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sjove/interessante billeder fra fm08
« Svar #473: 22 Jan 2008, 20:46 »

Hvorfor poster du begge to Smiley ?
Logged


NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sjove/interessante billeder fra fm08
« Svar #474: 22 Jan 2008, 20:47 »

Hvorfor poster du begge to Smiley ?
så man kan se hvor gode de begge er?  crazy
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sjove/interessante billeder fra fm08
« Svar #475: 22 Jan 2008, 20:49 »

Hvorfor poster du begge to Smiley ?
bare for at vise lidt mere om kampen..
Logged

GF <3

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sjove/interessante billeder fra fm08
« Svar #476: 22 Jan 2008, 20:51 »

meget flot laurits. hvis altså du er barca. Opstemt
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sjove/interessante billeder fra fm08
« Svar #477: 22 Jan 2008, 20:53 »

Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sjove/interessante billeder fra fm08
« Svar #478: 22 Jan 2008, 20:53 »

jeg er ikke nogen af dem Peace
Logged

GF <3

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sjove/interessante billeder fra fm08
« Svar #479: 22 Jan 2008, 20:56 »

jeg er ikke nogen af dem Peace
hehe okay. men stadig rimelig vildt 6 - 0 i finalen. det har jeg ikk selv set.
Logged

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 172 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010