|
Zone 43
|
|
 Gid det var rigtigt !!! Det er da også rigtigt.. Hvorfor skulle det ellers stå der?  Kæmpe fejl !! Messi kunne aldrig finde på sådan noget  Der må være noget Tøffe over ham..  Den ser sgu mærkelig ud..
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Kæmpe fejl !! Messi kunne aldrig finde på sådan noget  Der må være noget Tøffe over ham..  Den ser sgu mærkelig ud.. Ronaldinho har gjort det samme  Men fejlen er vel også at der står, at Luccin tackler Messi og at Messi bliver udvist istedet for Luccin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
haha den er god den der med madsen. hahah . en brøndby spiller :I :I :O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosu_power
|
|
|
|
|
|
|
|
George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. 
|
|
|
|
|
Oester30
|
|
Sindsygt!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
Øster af navn Øster af gavn
"Vores mentalitet - jeres misundelse"
|
|
|
|
|
naRf
|
|
Hvad er der galt i det? Det er da fuldt ud realistisk. Der sker da tit de vil have over 1 millard for Essien eller Ronaldo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Kan godt lide dit skin.. Hvilket et bruger du? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Hvad er der galt i det? Det er da fuldt ud realistisk. Der sker da tit de vil have over 1 millard for Essien eller Ronaldo.
Jeg vil næppe kalde det realistisk! At de først kræver det ene, jeg byder lidt under, og de så derefter springer alle rammer!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Kan godt lide dit skin.. Hvilket et bruger du?  Mener det hedder Black-in-2 - kan hentes på sortitoutsi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
naRf
|
|
Jeg vil næppe kalde det realistisk! At de først kræver det ene, jeg byder lidt under, og de så derefter springer alle rammer!
Du sætter jo procenter på. Så er der helt andre vurderinger i spil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Mener det hedder Black-in-2 - kan hentes på sortitoutsi
mange tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Du sætter jo procenter på. Så er der helt andre vurderinger i spil.
Hvilke procenter snakker du om? Der var ingen klausuler i det bud, hvis det er det du tænker på.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oester30
|
|
Når Zidane, for omkring 550 millioner, er den dyreste handel IRL - er 967 mio da helt ude af proportioner.. Og så plus et stort dyrt talent..
|
|
|
|
|
|
Øster af navn Øster af gavn
"Vores mentalitet - jeres misundelse"
|
|
|
|
|
naRf
|
|
Hvilke procenter snakker du om? Der var ingen klausuler i det bud, hvis det er det du tænker på.
Jeg mener at du satte 35 % i vidersalg på. Så er der andre vurderinger i spil, og derfor hæver de det så meget. Det sker tit i mine spil også.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|