home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1081 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Red Star Belgrade - Hooliganismens Højborg!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Red Star Belgrade - Hooliganismens Højborg!  (Læst 37959 gange)
whitE_
Reserveholdsspiller

Sv: Red Star Belgrade - Hooliganismens Højborg!
« Svar #120: 16 Mar 2008, 13:08 »

Tusind tak. Jeg havde heller ikke regnet med at nappe Roma, men de underpræsterede vildt i den første kamp. Det var lidt mere held end forstand i det andet opgør Wink

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #121: 16 Mar 2008, 15:07 »

Hvad kan gøres bedre?
Er der noget der bør udelades?
Hvad er godt?

- Fyr løs! Smiley

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #122: 16 Mar 2008, 18:00 »

Så vender vi atter blikket
mod det nordafrikanske land.
Holdet har været i tæt parløb med
Senegal, som man deler 1. pladsen
med. Kun een kamp mangler.

I anledning af Egyptens sejr over Algeriet, stod landstræner Mehlsen frem til et interview. Egypten og Senegal har været i parløb siden starten af kvalifikationen. Nu venter den sidste kamp, hvor de to alfahanner støder sammen i Cairo. Kampen afgører hvem af de to hold, som skal til Verdensmesterskaber ne i Sydafrika.

Efter næsten et år ved roret, er dit kendskab til truppen dybdegående. Hvad er dit indtryk af truppen?

- Holdet har mere eller mindre en profil i hver kæde. Det er ikke altid, at spillernes niveau passer sammen. Der er nogle profiler som Mido, Zidan og Ghaly, som bare er i en klasse for sig. Det har derfor været svært at få truppen til at spille som et hold.

Ydermere, så er holdet godt på vej til VM. Har Egypten klassen til at slå Senegal?

- Helt bestemt. Vi skal dog spille op til vores bedste. Senegal er et stærkt hold, og stærke hold er dem man møder til et VM.

Hvis i skulle gå hen og slå Senegal, har Egypten så overhovedet en chance til VM?

- Det skal du endelig ikke være i tvivl om. Det er før set, at et undertippet hold overrasker, men det kommer an på så meget. Jeg må se tiden an, før jeg kan give et konkret svar.

Bave
Gæst

« Svar #123: 16 Mar 2008, 21:23 »

Er du bäde Red star og Egypten

Rossonero
Gæst

« Svar #124: 16 Mar 2008, 21:28 »

Er du bäde Red star og Egypten

Ja, det er han.

I øvrigt en fornuftig blog du har kørende her. Utrolig indholdsrig og spændende!

KUTGW

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #125: 17 Mar 2008, 11:09 »

Ja, det er han.

I øvrigt en fornuftig blog du har kørende her. Utrolig indholdsrig og spændende!

KUTGW

Mange tak Smiley. Personligt, så synes jeg, at jeg har udviklet mig meget med henblik på skrivning, opsætning osv.

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #126: 17 Mar 2008, 12:04 »

En lettere turbulent
måned er vel, hvad man
kan kalde de seneste 31 dage.
Det har i det hele taget
været en svingende periode.

Hele året blev indledt med et 3-2 nederlag til Zemun i Super Cup. Et særdeles skuffende resultat, med henblik på Zemun's ydmyge spillermateriale. Derfor blev året indledt med en gedigen skuffelse. Formand Spasejovic udtrykte sin harme over den tabte titel. Spasejovic er højst sandsynligt ikke en mand, som Mehlsen synes om.

Man kom dog godt ud af starthullerne, da Ligaen blev sat igang. Endnu et år i træk, lignede det en sand nedsabling af modstanderne. I Champions League lagde man endda ud med en meget nødvendig sejr over Celtic, på hele 4-3.

Det var ellers en spændende affære, da man var foran med hele 4-0, før Celtic vendte kampen til ovenstående resultat. Det gav dog ikke anledning til sure miner. Man havde sikret tre vigtige point.

Så gav man et upåagtet Morava mandskab tæsk i pokalturneringen, hvilket sikrede anden runde. Meget åndede ro og fred. Man modtog et 2-0 nederlag til Chelsea, Elano var i godt humør og diskede op med to flotte scoringer. Der mangler stadig en del, før Red Star kan drømme om at slå Chelsea på Stamford Bridge. Helt forventet, men efter denne kamp begyndte en mild nedtur.

For første gang siden Mehlsen overtog roret, tabte man til ærkerivalen Partizan. Det skete på udebane, hvor Partizan overrumplede et svækket Red Star mandskab. Rene Mihelic og Wijnaldum var begge skadet. Dermed manglede man en nødvendig pondus fremad banen. Ninis kæmpede bravt, men grækeren udgjorde ikke en stor trussel.

Derefter tog man til Torino og led endnu et nederlag. Her tabte man 3-2 til Juventus. Trezeguet og Co. var ellers i knibe i store dele af kampen.
1-0, 1-1, 2-1, 2-2, 3-2.

Til slut og sidst spillede et demoraliseret Red Star hold uafgjort med Borac. Endnu engang var Spasojevic ude at markere, kan det ske at Mehlsen får nok?

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #127: 17 Mar 2008, 12:06 »

Har lige brug for lidt feedback. Skal jeg flette SS ind i teksten, som før, eller skal jeg benytte mig af den røde streg og linksne nedenunder?

Er den røde streg for stor/tyk?

Bave
Gæst

« Svar #128: 17 Mar 2008, 12:07 »

God update

Bave
Gæst

« Svar #129: 17 Mar 2008, 12:08 »

Jeg synes det er godt at du  har link til SS i bunden men den röde streg er lidt for tyk.

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #130: 17 Mar 2008, 12:11 »

Jeg synes det er godt at du  har link til SS i bunden men den röde streg er lidt for tyk.

Okay, tusind tak for begge kommentarer Smiley. Jeg er selv lidt i tvivl, men de mange røde ord forstyrrede øjet IMO.
Ellers kan det tænkes at jeg kan få en venlig grafiker til at lave en flot bundlinje, eller hvad man kalder det.

Bave
Gæst

« Svar #131: 17 Mar 2008, 12:13 »

Det lyder som en god ide

vondracek
Gæst

« Svar #132: 17 Mar 2008, 16:15 »

Så er jeg tilbage igen whitE. Og din blog er så fantastisk!
- En meget svær Champions League gruppe du er kommet i, men vi må håbe på det bedste. Og jeg synes ikke, at der er alt for mange røde farver. Den røde streg og dine links til diverse resultater og stillinger er helt fint - Det giver, efter min mening, et lidt bedre overblik.

Forsæt det gode arbejde, og lad os håbe på ham Spasojevic snart for det rigtige ben ud af sengen Wink

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #133: 17 Mar 2008, 16:51 »

Godt at se dig igen vondracek Smiley. Vi venter på en update i din blog.

Ja, ham Spasojevic er lidt af en knold :b

EDIT: Vi er ved at være på de 2000 læste Smiley
« Seneste Redigering: 17 Mar 2008, 16:58 af whitE_ » Logged

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #134: 17 Mar 2008, 23:33 »

Så er vi kommet over 2000 læste. Jeg vil gerne takke alle som har læst med, givet ris eller ros. Det er med til at holde bloggen i live. Forhåbentlig når vi de 3000 inden længe Wink.

God påske til alle derude.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010