Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
0 Brugere, 1296 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
Red Star Belgrade - Hooliganismens Højborg!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
14
Forfatter
Emne: Red Star Belgrade - Hooliganismens Højborg! (Læst 38005 gange)
whitE_
Reserveholdsspiller
Sv: Red Star Belgrade - Hooliganismens Højborg!
«
Svar #45:
23 Feb 2008, 13:38 »
FCK88#
Tak
Ja, det var dejligt med så stor en sejr. Jeg skal lige have undersøgt om vi har sat en rekord eller to i den kamp
whitE_
Reserveholdsspiller
«
Svar #46:
24 Feb 2008, 01:03 »
Afgørende fase
Red Star har holdt de gode takter fra sidste update. Holdet har sommetider strålet og ligesom igennem hele sæsonen har der været svage præstationer. Holdet har rent faktisk ikke tabt mere end en kamp i den hjemlige liga. Til gengæld har vi spillet et hav af uafgjort kampe, som har gjort i har sat lidt point til. Partizan ånder os i nakken med kun et point mellem os og dem. Nu møder vi så Partizan to gange på en uge. En gang i den serbiske 1. division og en gang i pokalfinalen. Begge kampe må betragtes som altafgørende for hele sæsonens succes. Begge kampe skal helst vindes, og denne gang kommer vi ikke så let til sejr. Det bliver langt fra en walkover, som sidste gang. Partizan vil være mere tændte end nogensinde før.
Mihelic imponerede i finalen
Den første af de to afgørende kampe skulle spilles i ligaen. Den femtesidste kamp i hele sæsonen skulle finde sted på Red Stars hjemmebane. Red Star havde størstedelen af spillet, men Partizan var ikke helt tabt bag en vogn. Flere farlige forsøg fra 18-årige Stevan Jovetic var tæt på at bringe Partizan i front. Det første mål blev dog scoret i den anden ende. Reservespilleren Blazic modtog bolden på venstrekanten og rundede en forsvarsspiller. Han fortsatte i sikker stil mod baglinjen og slog så bolden indover. Bolden sad lige i Barcos' pandebrask. Tyve minutter inde i kampen var vi foran. En storsvedende manager kunne svinge armene i vejret. Vi var på vej mod et mesterskab.
Illusionen brast dog i det 44. minut. Endelig formåede Jovetic at udnytte en af sine utallige chancer. Helt umarkeret kunne han runde Banovic i målet. Flot spillet af så ung en knægt.
Det gik hårdt udover mit tastatur, som modtog et velfortjent dask. Holdene gik til pause. Nu gjaldt det om at komme bedst på banen igen.
Hvem der så egentlig kom bedst ud af startblokkene, det var svært at sige. Partizan spillede blændende kontraspil og Red Star spillede spektakulært sambabold. Dog fortsatte kampen uden mål. Et kvarter inde i anden halvleg modtog Rene Mihelic bolden og rundede en centerback. Han styrede direkte mod målet. I stedet for selv at afslutte, valgte han uselvisk, at spille bolden til højre mod Barcos. Barcos var fri, men kanonerede bolden flere meter over mål. Den hidtil største chance i anden havleg var spildt. Mit tastatur modtog endnu et dask. Frustrationen over ikke at kunne udnytte det flotte spil var stor.
Kampen fortsatte i samme stil. Kampen spillede på sine sidste minutter. Et hjørnespark fra Milovanovic sejlede hele vejen henover banen. Så lød fløjten. Nenad Djordjevic havde skubbet Blazic i feltet. Der blev fløjtet for straffespark. Jeg turde ikke juble før bolden var gået i nettet. Milovanovic gik selvsikkert mod bolden. Fløjten lød endnu engang og Milovanovic begyndte sit tilløb. Så lukkede jeg øjnene. Et vanvittigt højt jubelbrøl afslørede, at han havde scoret.
Milovanovic er en lettet mand
Dermed kunne man fejre et firepoints forspring og endnu en sejr over ærkerivalerne. Det var dog ikke meget tid vi fik, til at fejre begivenhederne og målet i de døende sekunder. Nu skulle fokus rettes mod pokalfinalen. Den samme modstander, det samme stadion. Det samme indædte had.
Pokalfinalen
blev også en intens affære. Først en pragtredning af Banovic. Så to fantomredninger af Bozovic. Begge hold havde adskillige chancer, som blev misbrugt på det skammeligste. Så tog Mihelic sagen i egen hånd. Nenad Miljas havde bolden i højresiden og lagde en relativt ufarlig aflevering ind midtpå. Mihelic modtog afleveringen og trillede bolden over til sit venstreben. Et sekund efter måbede hele stadion. Endnu en bejler til årets mål. Mihelic havde skruet bolden uden for Bozovics rækkevide. Som et lyn fra en klar himmel, havde Red Star scoret.
Red Star forsøgte at trække tempoet ud af kampen, men lige lidt hjalp det. Partizan fortsatte kampen i et sindssygt tempo. Da fløjten lød til halvleg, var det elleve lettede Red Star spillere, der kunne gå i omklædningsrummet. En velfortjent pause senere, gav Mihelic og Burzanovic bolden op. Det var først i det 71. minut der skete noget interessant. Castillo klappede til den fra distancen og udbyggede føringen. Det lugtede i høj grad af pokalvinder.
Efter 2-0 målet blev kampen lettere ufin. De bissede tricks blev taget i brug, hvilket gav en stime af gule kort. Partizan viste pludseligt tænder. Det skete i det 88. minut. En lang aflevering gav Stjepanovic frit løb. Miladinovic så ikke for godt ud i den pågældende situation, da han halsede efter Stjepanovic. Partizan reducerede, jagten på udligning kunne begynde. Vi levede på at trække tiden. Partizan stormede desperat fremad banen, for at få en scoring i hus.
I overtiden fik Red Star tildelt et hjørnespark. Synderen fra Stjepanovic-målet, Miladinovic, gjorde skaden god igen. Den tunge serber vandt en hovedstødsduel og nettede med hovedet. Efter to hæsblæsende kampe, var man det vindende hold. Det altdominerende hold. Den kop te med frugtsmag, som jeg havde gjort klar til kampen, stod nu ganske kold og urørt. Jeg havde ikke brugt et splitsekund på den nervedulmende drik. Det havde det været alt for hektisk til.
«
Seneste Redigering: 24 Feb 2008, 01:19 af whitE_
»
whitE_
Reserveholdsspiller
«
Svar #47:
24 Feb 2008, 11:46 »
Bryder folk sig bedre om den større skriftstørrelse og anderledes billedopsætning?
FCK88
Manager
«
Svar #48:
24 Feb 2008, 11:51 »
Du skriver jo skidegodt.. dog kunne jeg godt tænke mig et SS af stillingen i Meridian Bank - Ligaen
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Citat af: BenMusalho 23 Maj 2009, 20:06
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.
Say what?!
whitE_
Reserveholdsspiller
«
Svar #49:
24 Feb 2008, 12:52 »
Tusind tak
Dejligt med så meget konstruktivt kritik. Jeg har dog spillet et par kampe efter de to Partizan kampe, så du/i får et af slutstillingen i tabellen. Håber det er ok
whitE_
Reserveholdsspiller
«
Svar #50:
24 Feb 2008, 15:26 »
En skøn mesterskabsrus
Red Star Belgrade, serbiske mestre 07/08
Endelig.
Så lykkedes det. En lang og barsk sæson er spillet til ende, med det bedste tænkelige slutresultat. Endnu engang kunne man fejre det nationale mesterskab. Det første spæde skridt på vejen mod verdensdominans er fuldført. Symbolsk for hele sæsonen, sluttede man af med en uafgjort. Spillerne har givet alt hvad de har haft, selvom det til tider ikke har været nok. Der er blevet spillet et utal af uafgjorte kampe, lukket dumme mål ind og brændt en masse chancer. Altsammen er vel en del af fodbold. Alligevel er der meget jeg vil have gjort bedre til næste sæson.
Slutstilling
Et hurtigt kig henover tabellen afslører et pinligt antal uafgjorte kampe. At vi har slået Partizan indbyrdes, har været nøglen til mesterskabet. Tre af Partizans tabte kampe, har Red Star været indblandet. Til næste sæson skal der langt mere kyniske til i angrebet. Det er nødvendigt for at fortsætte succesen.
Mesterskabet blev egentlig afgjort i andensidste spillerunde. Red Star havde med et sekspoints forspring, chancen for at sikre sig titlen. Det blev gjort, da man overrumplede Bezanija på udebane. Milovanovic stod for det første mål, med et brag af et frispark. Dermed nåede han op på siden af Misdongard Betoligar, med ti mål. Så nettede Castillo, senere scorede Miladinovic. Så skulle sidste kamp bare spilles færdig. Det blev til en ligegyldig uafgjort. Nu kunne spillerne tage del i festlighederne.
For mig er der dog ikke meget tid tilovers. Om en uge går det løs i den første kvalifikationskamp med Egypten. Landsholdet møder et undertippet Swaziland. Der skal sejres i kampen, da Swaziland absolut må betragtes, som et af de svageste hold i puljen. Desværre er Mohamed Zidan, som ellers har imponeret i de kampe jeg har overværet, ude med virus. Derfor får Amr Zaki chancen fra start.
En tændt Zaki, får chancen fra start
Amr spiller til dagligt i norske Rosenborg. Her er han, som regel, fast mand. Den ene kamp jeg har overværet med reserven, nettede han på overbevisende vis. Det er dog ved at være en måned siden, så hvad man egentlig kan forvente, er svært at sige.
Det er endnu ikke lykkedes mig at finde det endelige system. Det skyldes i høj grad, at jeg ikke har haft chancen for at se egypterne i kamp. Derfor er det også glædeligt at modstanderen kun hedder Swaziland. Specielt fløjene har naget mit sind. Umiddelbart findes der ikke nogle fløje med fart i støvlerne i det nordafrikanske land.
I kvalifikationen er vi havnet i en "nem" gruppe. Kaster man et blik over puljen er alle holdene, hold vi kan slå. Algeriet, Senegal, Uganda, Swaziland og Gambia er ikke overvældende modstand. Dermed ser chancerne for, at komme til VM i Sydafrika gode ud.
whitE_
Reserveholdsspiller
«
Svar #51:
24 Feb 2008, 16:19 »
Bliv endelig ved med at kommentere. Ris og ros modtages gladeligt!
whitE_
Reserveholdsspiller
«
Svar #52:
24 Feb 2008, 19:55 »
Debut som landstræner
17. juni 2008
Efter triumfen med Red Star skulle jobbet, som egyptisk landstræner for alvor prøves af. Som beskrevet i den seneste update, så var modstanderen Swaziland. Amr Zaki, som havde fået chancen i stedet for en forkølet Mohamed Zidan, udnyttede chancen allerede efter elleve minutter. Her kom han først op til et hjørnespark og dirigerede bolden i netmaskerne. Kampen forløb i et roligt tempo. Tottenhams Mido var tæt på et par gange, men det udmundede ikke i en scoring.
Scoring fik man først i anden halvleg. Igen var Amr Zaki på spil. Efter fremragende opspil, løb Zaki fri i dybden. Herfra var det bare at placere bolden udenfor keeperens rækkevidde. Zaki havde nettet for anden gang, han gjorde i den grad krav på en fast plads.
Til slut og sidst lukkede stjernen Mido, kampen med en blændende afslutning fra distancen. Den første opgave var løst, den første hurdle var bekæmpet. Swaziland var nedlagt, med stort overskud.
Så gik turen til Gambia. Ligesom den første kamp, var oddsene i vores favør. Det kunne specielt ses i de første tyve minutter, hvor det egyptiske mandskab dominerede. Mido havde brag holdet foran, med endnu et flot mål. Atypisk for hele første halvleg, scorede Gambia i tillægstiden. Ousman Jallow var målscorer. Trods overtaget kunne man ikke tillade sig at være tilfreds. Jeg manglede mere indlevelse i tacklinger og mere farlighed foran mål. Emad Moteb afløste en modløs Zaki.
En opsang og ti minutter senere, scorede netop indskiftede Moteb. Hassan stod klar ved hjørneflaget og smækkede bolden indover. Moteb timede sit tilløb perfekt. 2-1. Mido slukkede det sidste håb lidt efter. Kampen sluttede 3-1.
Dermed er de første to kampe overstået. Modstanderen formåede aldrig at gøre det helt spændende. Egypterne levede op til forventninger.
Mido, Zaki, Hassan og Megahed har imponeret.
Mido
har været en sand angriber. Til tider var han totalt fraværende, men så dukkede han pludselig op og scorede et mål. Når en spiller selv kan skabe kampene på den måde, så er der talent bag.
Zaki
imponerede kun i den første kamp. Her var han meget mobil. Han skabte både mål og plads til sin makker. Til gengæld var han en kæmpe skuffelse mod Gambia. Der skal et højere bundniveau til, hvis man vil spille på landsholdet.
Hassan
er en af de fløje, som er blevet gammel. Han er 32 år, og har mistet en stor portion af den nødvendige pondus. Selvom han ikke har farten til at runde en mand på kanten, så er hans boldføling eminent. Som en anden Guti, har han med sit store overblik skabt flere af vores mål. Han kan gå hen og blive meget nødvendig.
Den sidste af de fire musketerer er centerbacken
Amir Megahed
. Trods han har et efternavn som udtales lidt sjovt, så er han en meget dygtig forsvarsspiller. Overblik, hovedspil og suveræne markeringer er bare nogle af hans varemærker. Gid verden havde flere af hans slags. Målraten i fodbold ville falde drastisk.
whitE_
Reserveholdsspiller
«
Svar #53:
25 Feb 2008, 12:56 »
Pre-season
13. juli 2008
Sommeren er nu veloverstået og spillerne er vendt tilbage fra deres ferier. Transfervinduet har ikke været specielt aktivt, da de fleste handler er blevet sikret henover året. Det drejer sig om en god pærevælling af europæisk stortalent og nye nøglespillere. Ingen af de nyindkøbte er over 25 år gammel, hvilket afspejler fremtidstænkningen godt. Frem for, at poste de hårdt indtjene Champions League penge i en god, men aldrende spiller, har jeg valgt at hente talent. Når visionen er så fremtidspræget, er det yderst nødvendigt at talentmassen bliver bedre. Det har nogle gange kostet rigtigt mange penge, og andre gange, knap så mange penge. Kald det dum handel, eller kald det vision.
Wijnaldum i duel
>> Transfer ind:
Håvard Nordtveit (Arsenal), 35 millioner DKK
Carl Medjani (FC Lorient), 17 millioner DKK
Jan Lastuvka (Shaktar Donetsk), 27 millioner DKK
Ousmane Sarr (Troyes AC), 24 millioner DKK
^^ Fremtidige transfers:
Georginio Wijnaldum (Feyenoord), 27 millioner DKK - 9.1.2009
Aquino (Murcia), 12 millioner DKK - 27.7.2008
Niklas Bärkroth (IFK Göteborg), 8,75 millioner DKK - 19.1.2010
Srdjan Kosovic (Mogren), 40.000 DKK
Igor Martinez (Zaragoza), Fri transfer - 29.6.2010
<< Transfer ud:
Dragan Stancic (Austrai Kärnten), Fri transfer
Segundo Castillo (Napoli), Fri transfer
Miroslav Lecic (Radnicki), Fri transfer
Dermed er der tilført en god portion nyt blod. Selvom de fleste af nyindkøbene blot er teenagere, forventes det, at de kan gå ind og lægge pres på startelleveren. Det efterlader mig selvfølgelig med en masse taktiske tanker.
Keeper
Tjekken, Jan Lastuvka, vil være suværent førstevalg. Zoran Banovic vil få spilletid i pokalen, mens Randjelovic bliver reservespiller. Derfor står jeg næsten med et overflødighedshorn af gode målmænd. Kan Banovic slå Lastuvka af?
Højreback
Dusan Basta er den eneste habile bejler til pladsen. Derfor er han et naturligt førstevalg. Aleksandr Pantic vil kun blive brugt i yderste nødstilfælde.
Venstreback
Som på højrebacken er der ikke sket noget siden sidst. Andjelkovic kan holde Blazic fra pinden, dog vil Blazic udnytte en hver svaghed hos Andjelkovic. Blazic er opsat på at være fast mand i denne sæson.
Centerforsvar
Her er der ikke blot en, eller to, eller tre spillere at vælge i mellem. Djordjevic, Tutoric, Medjani, Miladinovic og Håvard Nordtveit kan alle spille fast. Sidstnævnte har brug for spilletid, hvis han skal udvikle sig. Det forventes han ryger til en feederklub. Det efterlader mig med fire kompetente centerbacks. Djordjevic mangler en taktisk sans, hvilket bænker ham. Miladinovic er ikke hurtigt nok, men er utroligt boldsikker og hovedstødstærk. Dog bliver han ligeså bænket til fordel for Tutoric. Nyindkøbet Medjani danner par med Tutoric i bagkæden.
Højrefløj
Den kejtbenede Ognjen Koroman var fast mand i sidste sæson. Milovanovic kan blive brugt i en snæver vending, han bliver dog ikke en reel trussel. Det bliver Wijnaldum til gengæld, når han ankommer i vinterpausen. Kan det hollandske stortalent slå Koroman af?
Venstrefløj
Mihelic var lettere suveræn sidste år. Flere store klubber har vist interesse, men det er ikke blevet til andet end tomme floskler. Mihelic er en gudsbenådet tekniker, men slår ikke et godt indlæg. Derfor bliver det spændende at følge Aquino som støder til truppen om en måned. Det bliver talenternes kamp på venstrefløjen.
Defensiv Midt
Castillo smutter til Italien og det tunge ansvar ligger på Ousmane Sarr. Senegaleseren har et stort navn at leve op til, trods han kun er 21 år. Den lave alder gør, at han stadig kan udvikle sig. Ældre Nenad Miljas er en supersub uden lige. Til gengæld har han floppet, når han har spillet fast. Kan Miljas løfte niveauet, eller bliver Sarr en ny stjerne?
Offensiv Midt
Kanonkongen Milovanovic vil kun blive sat af, hvis han brækker benet. Det kan tænkes alsidige Wijnladum, får chancen i mindre kampe. "Milo" har imponeret med sit dødsfarlige højreben og denne sæson bliver ikke en undtagelse.
Angreb
Sidste sæson blev topscoreren Milovanovic, som endda havde været ude i tre måneder. Sidste sæson var et sort år, for Red Stars angribere. Manden som skal spille ved siden af Betoligar skal absolut score flere mål. Sidste sæson lykkedes det mig aldrig at finde den rette kombination. Hernan Barcos er væk, mens Aquino kommer til. Også her vil Aquino være en trussel. Trickovski og Burzanovic, delte spilletiden meget lige sidste sæson. Hvem slår igennem?
4-4-2
«
Seneste Redigering: 25 Feb 2008, 13:05 af whitE_
»
whitE_
Reserveholdsspiller
«
Svar #54:
25 Feb 2008, 13:12 »
Comments? Hvad kan gøres bedre, er der noget der bør udelades?
«
Seneste Redigering: 25 Feb 2008, 14:06 af whitE_
»
whitE_
Reserveholdsspiller
«
Svar #55:
25 Feb 2008, 21:42 »
100% Hombré
27. august 2008
Efter at have tilhørt de serbiske mestre i en måneds penge, er det spanske stjernefrø, Aquino, blevet topscorer. Spilleren har været knivskarp og scoret syv mål på blot syv kampe. Den 18-årige spanioler er blevet parret med Betoligar i angrebet. Det har som ovenstående tekst beskriver, været meget udbytterigt. Aquino er hurtigt blev kendt for en fremragende målnæse og en evne til at slå til.
Daniel Aquino Pintos er født og opvokset i Murcia. Hans far er fra Uruguay. I ungdomsrækkerne har Aquino scoret masser af mål, både på U-19 landsholdet og i klub. På U-19 landsholdet dannede han par med Bojan Krkic fra Barcelona. I sommers fik den serbiske klub, Red Star Belgrade, øjnene op for talentet. Han blev hentet til Serbien for den nette sum af 12 millioner DKK. Her har han brilleret i en lang række kampe. Senest lagde han op til to mål
i Red Stars comebacksejr over Zemun.
Siden Aquinos tilgang, har Red Star løftet sit spil. Det afspejles i særdeleshed i de seneste resultater.
Zilina - Red Star 0-3
Red Star - Zilina 4-1
Hajduk Rodic - Red Star 1-3
Red Star - Man Utd 0-1
Red Star - Napredak 5-0
Red Star - Zemun 3-1
Man Utd - Red Star 2-1
Red Star i UEFA Cup
Red Star tabte to ærgerlige kampe mod Manchester United. Det foregik i 3. kvalifikationsrunde til Champions Leauge. Derfor står der UEFA Cup på menuen. Jeg har en klar forventning om, at vi kan udrette store ting. Specielt når det ikke hedder Champions League. Min lid bliver sat til, at Aquino kan fortsætte sin stime af mål. Tilmed har nyindkøbene gjort en god figur. Carl Medjani har nettet op til flere gange og leveret solide præstationer. Jan Lastuvka har vist europæisk klasse i form af gode redninger og sikkert spil.
Der bliver brug for flere redninger og flere mål, når holdet begynder på de første kampe i UEFA-Cuppen. Hvis spillerne kan holde takten, så kan der snakkes om europæiske titler.
Rooney & Ronaldo
Red Star var ellers tæt på at skabe sensationen. Efter et 0-1 nederlag på hjemmebane, tog man til Old Trafford med håbet i behold. Rooney indledte kampen med et mål i det syvende minut. Efter den store dukkert slog man kontra på bedste evne. Lastuvka holdte os inde i kampen, med flere klasseredninger.
Pause.
I det 67. minut blev det vores tur til at fejre et mål. Indskiftede Trickovski kom først på riposten fra Aquino. Ben Foster i målet, kunne ikke nå ned til den. Begge hold jagtede nu en scoring. I det kapløb kom Red Star først. Endnu engang var det Trickovski. I det 86. minut, havde Red Star skabt sensationen. Indtil flaget strøg til vejrs og fløjten lød.
Målet blev annuleret. Trickovski stod tilsyneladende i offside. Fire minutter senere takkede Rooney af med endnu et mål. Endnu engang måtte man skuffet forlade Old Trafford. For helvede, hvor var det surt.
«
Seneste Redigering: 25 Feb 2008, 21:52 af whitE_
»
Guldbrand
Gæst
«
Svar #56:
25 Feb 2008, 21:47 »
Gode resultater.. Også mod Manchester United, selvom du tabte begge kampe..
Jeg kan ikke rigtigt lide at du bruger den røde farve så tit.. Det gør ikke andet end at genere øjnene, og gøre at man ikke har lyst til at læse det.. Så mit råd til dig er at du kun bruger den når du vil fremhæv noget.. Og ikke bruger den 20 gange i en enkelt update..
whitE_
Reserveholdsspiller
«
Svar #57:
25 Feb 2008, 21:49 »
Guldbrand#
Det var et lille forsøg, det bliver fjernet
Tak for kommentaren
NiielsenxD
Førsteholdsspiller
«
Svar #58:
25 Feb 2008, 21:58 »
flotte resultater.
kan du give
SS
af gruppen?
- manchester
united
-
forever i'll be a
red devil
.
whitE_
Reserveholdsspiller
«
Svar #59:
25 Feb 2008, 22:00 »
#Nielsen
Hvis jeg overlever første runde, så får i et i næste update.
Tusind tak for din kommentar
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »