home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 903 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  "Jeg er pisse stiv"-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: "Jeg er pisse stiv"-tråden  (Læst 194800 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #645: 11 Dec 2011, 21:13 »

Selvom man er fuld skal man da være utroligt motorisk udfordret for at ramme ved siden af med så mange anslag, er helt imponeret. Jeg skriver også lort når jeg er fuld, men det er som regel mere indholdet der fejler.

Det plejer også at gå bedre Smiley Men man vil nu altid ramme forkert i beruset tilstand, men ja - her var et temmelig slemt tilfælde.

Det virker helt fucked Skovlyst. Du er simpelthen så stiv, at du overhovedet ikke kan ramme tasterne, men du har alligevel i din kæmpe brandert, fundet computeren frem og endda gået ind på fms største freaks side, hvor du lige finder "jeg er så pisse stiv" tråden frem, og skriver to meget lange indlæg?
Som regel når jeg er stiv og kommer hjem, endda virkelig tidelig, ville det godt nok ikke være det første jeg gjorde. Det ville jeg faktisk nok aldrig gøre når jeg havde drukket så meget, at man ikke kan ramme en eneste tast rigtig Opstemt

Kunne måske også tænkes at du lige sjuskede lidt mere, for at du skulle virke lidt mere stiv eller hvad? Selvom det lyder lidt som noget nogle 8.klasses piger kunne finde på, på facebook. Smiley

Jeg var faktisk slet ikke fuld. Jeg havde fået en enkelt rød sodavand og så skidt i en tornbusk hvilket havde forårsaget at mine fingre var helt fucked og gjorde at jeg ikke kunne ramme en tast ordentligt.
Og så må jeg lige kommentere på dit 'endda virkelig tidelig' - jeg havde været oppe lidt i 6, været på job frem til kl. 15, for at gå til julefrokost straks efter. Heraf gør, at man ikke liiiige holder så lang tid som hvis det havde været en lørdag.

Men ja, jeg synes det var fantastisk morsomt at sjuske mere end hvad det egentlig ville være, hvis jeg var fuld. Det er bare så skide morsomt! Smiley

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #646: 11 Dec 2011, 21:13 »

Jeg skriver ofte på fmf via min mobil, hvilket også kunne forklare hvordan det har været så svært at ramme tasterne Grin
Grunden til at skrive herind i en sådan tilstand er selvfølgelig lidt mere uklar (tror jeg heller ikke selv han kan huske) men måske bare fordi at han ofte plejer at være herinde? Wink

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #647: 11 Dec 2011, 21:17 »

Jeg skriver ofte på fmf via min mobil, hvilket også kunne forklare hvordan det har været så svært at ramme tasterne Grin
Grunden til at skrive herind i en sådan tilstand er selvfølgelig lidt mere uklar (tror jeg heller ikke selv han kan huske) men måske bare fordi at han ofte plejer at være herinde? Wink

Nævnte beskeder mener jeg var på min computer og ikke telefon. Bruger dog telefonen en gang imellem til nettet, deriblandt også FMF.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #648: 11 Dec 2011, 21:20 »

Nævnte beskeder mener jeg var på min computer og ikke telefon. Bruger dog telefonen en gang imellem til nettet, deriblandt også FMF.
Hvilket jo bare gør det endnu mere flot at ramme så meget forkert... Good job! Thumbs Up

Ariana Grande
Manager

« Svar #649: 11 Dec 2011, 21:35 »

I går var vildt.
Så blev det kedeligt.
Så blev det vildt igen.
Og til sidst blev det lort igen.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #650: 11 Dec 2011, 21:37 »

I går var vildt.
Så blev det kedeligt.
Så blev det vildt igen.
X's livshistorie.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #651: 11 Dec 2011, 21:52 »

Det plejer også at gå bedre Smiley Men man vil nu altid ramme forkert i beruset tilstand, men ja - her var et temmelig slemt tilfælde.

Jeg var faktisk slet ikke fuld. Jeg havde fået en enkelt rød sodavand og så skidt i en tornbusk hvilket havde forårsaget at mine fingre var helt fucked og gjorde at jeg ikke kunne ramme en tast ordentligt.
Og så må jeg lige kommentere på dit 'endda virkelig tidelig' - jeg havde været oppe lidt i 6, været på job frem til kl. 15, for at gå til julefrokost straks efter. Heraf gør, at man ikke liiiige holder så lang tid som hvis det havde været en lørdag.

Men ja, jeg synes det var fantastisk morsomt at sjuske mere end hvad det egentlig ville være, hvis jeg var fuld. Det er bare så skide morsomt! Smiley

Hehe, det er så i orden. En rød sodavand kan gøre underværker!  Wink

Hala Madrid!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #652: 11 Dec 2011, 22:51 »

I går var vildt.
Så blev det kedeligt.
Så blev det vildt igen.

Meget enig.

stiv
Mikroputspiller
*

« Svar #653: 07 Jan 2012, 20:36 »

hey er på vej i byen skal hjem til min ven han bliver 15 vi skal bare være så stive skal nok skrive når jeg kommer hjem

U-4-E
Manager

« Svar #654: 07 Jan 2012, 20:43 »

hey er på vej i byen skal hjem til min ven han bliver 15 vi skal bare være så stive skal nok skrive når jeg kommer hjem

Bare lad være.

Legenden
Manager

« Svar #655: 07 Jan 2012, 21:15 »

Vi venter spændt.

Du er vel snart tilbage, hvis I kun er 15 år.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #656: 07 Jan 2012, 21:58 »

Fedt at lave en bruger, som endda hedder "stiv", for at skrive et indlæg her om at man er 14-15 og skal være stiv. God start..

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Yessir
Manager

« Svar #657: 07 Jan 2012, 22:17 »

Fedt at lave en bruger, som endda hedder "stiv", for at skrive et indlæg her om at man er 14-15 og skal være stiv. God start..

Jealous?  Tunge

Korzika
Gæst

« Svar #658: 07 Jan 2012, 22:36 »

FMF's fremtid ser meget lys ud. Først gav gud os Fernando og nu har vi fået "stiv".

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #659: 07 Jan 2012, 23:06 »

Jealous?  Tunge
damn, du fik mig..

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010