Frederik1994
|
|
det hjælper heller ikke at vagterne løber rundt efter en på diskoteket.. men nu meget sjovt alligevel at lege gemmeleg med dem
|
|
|
|
:-)
|
|
|
|
Cactus
|
|
Hader også at drikke for hurtigt. Senest klarede jeg at få et black out kl. kvar i 1 om natten. Ikke skide fedt.
|
|
« Seneste Redigering: 12 Dec 2010, 01:56 af Cactus »
|
|
|
|
|
|
Frederik1994
|
|
Hader også at drikke for hurtigt. Senest klarede jeg at få et black out kl. kvar i 1 om natten. Ikke skidt fedt. nemlig, og hvis man så har gjort det aften inden også, så bliver dte hurtigt træls!!
|
|
|
|
|
|
|
|
Cactus
|
|
nemlig, og hvis man så har gjort det aften inden også, så bliver dte hurtigt træls!!
Hehe, vågnede op i et børneværelse. Følte mig godt nok en smule forvirret Derfor lover jeg at drikke anstændigt som et voksent menneske. Hmm...Hvis jeg kan holde det!
|
|
|
|
|
|
|
|
Frederik1994
|
|
når man først kommer igang, tror jeg ikke der er nogle der mere voksne end andre så skal den bare have gaaaaas!
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Svaret står på forrige side my friend! Det var looooort! Ahh nedtur min erfaring siger mig dog at hvis der er nederen et sted så skal man bare drikke endnu mer til sidst får man det maks griner selv mens andre måske bliver trætte af en men sådan er det haha Glemmer alligevel ofte hvad fanden jeg laver når jeg er stiv egentligt meget god humor haha ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Ahh nedtur min erfaring siger mig dog at hvis der er nederen et sted så skal man bare drikke endnu mer til sidst får man det maks griner selv mens andre måske bliver trætte af en men sådan er det haha Glemmer alligevel ofte hvad fanden jeg laver når jeg er stiv egentligt meget god humor haha .. Det havde jeg også tænkt mig at gøre men der var jo kun freaking øl! og så havde jeg ikke penge til at købe noget ordenligt! men heldigvis har jeg fået et arbejde!
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Det med at glemme, er det ikke meningen med alkohol? Troede jeg det var Haha jo men når men ender op med 9 sting i face og ender på hospitalet vil man da meget gerne vide PRÆCIST hvad der er sket Hahahaha .. Eller sygt ondt i ryggen efter FCK - Panathinaikos med to sår på ryggen så vil man da også gerne vide hvor man har rodet rundt henne hehe men det er fedt at man går lidt i efterforskningsmode dagen efter for at finde ud af hvad man nu har lavet hahah Det havde jeg også tænkt mig at gøre men der var jo kun freaking øl! og så havde jeg ikke penge til at købe noget ordenligt! men heldigvis har jeg fået et arbejde! Hvor arbejder du så henne nu ??
|
|
|
|
|
|
|
|
Cactus
|
|
Det havde jeg også tænkt mig at gøre men der var jo kun freaking øl! og så havde jeg ikke penge til at købe noget ordenligt! men heldigvis har jeg fået et arbejde! "Noget ordenligt", jeg er chokeret over den udtalelse. Det eneste der når øl, det er en god flaske whiskey.
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Dejlig julefrokost! Dejlig mad samt rigtig meget druk.... Kanon aften.... De fester skulle man have nogle flere af; cheffen betaler og personalet udnytter det vildt meget. Netop kørt hjem i taxa; luxus. KANON FED AFTEN ; GLÆDER MIG ALLEREDE TIL NÆSTE ÅR !! Håber jeg har fri ; når han modtager regningen .... VILD UNGDOOOOOM
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Hvor arbejder du så henne nu ?? Oppe i Grenaa Idrætscenter som opvasker i Caféen! Det er sku meget fint! Der er bl.a personale fest i Januar!
|
|
|
|
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
"Noget ordenligt", jeg er chokeret over den udtalelse. Det eneste der når øl, det er en god flaske whiskey. blablabla!! Æble Sommersby FTW! <3
|
|
|
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
blablabla!! Æble Sommersby FTW! <3 Håber da at vi spøger her ude på de sene nattetimer.
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Håber da at vi spøger her ude på de sene nattetimer.
Neeeej tak! Jeg spøger aldrig! Altid er jeg dybt seriøst!. Så jo........ÆBLE SOMMERSBY FTW! <3
|
|
|
|
|
|
|
|