home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1191 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  "Jeg er pisse stiv"-tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: "Jeg er pisse stiv"-tråden  (Læst 191006 gange)
HansenLFC
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #420: 17 Okt 2010, 23:16 »

Okay, men ellers fin debut Wink

Han startede efter at være udspillet af 1.divisions tophold VEJLE !!! Det var åbenbart for meget i Viborg Wink
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #421: 17 Okt 2010, 23:25 »

Haha, det er meget muligt Opstemt
Logged

:-)

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #422: 29 Okt 2010, 15:55 »

Vidste egentlig godt at jeg var for fuld til at køre på cykel hjem, men self gjorde jeg det alligevel.
Jeg formåede at falde i søvn! mens jeg cyklede og væltede. Resultat: Brækket kraveben
For 14 dage siden valgte jeg også at cykle efter adskillige heineken. Det resulterede i en hyggelig ambulancetur samt en nat på sygehuset. Hjernerystelse, hukommelsestab og en del store skrammer i (specielt) ansigtet kunne det lige blive til. De serverer godt nok klam morgenmad på Esbjerg sygehus, men til gengæld havde jeg dælme en flot sygeplejerske da jeg vågnede igen.
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #423: 29 Okt 2010, 16:16 »

For 14 dage siden valgte jeg også at cykle efter adskillige heineken. Det resulterede i en hyggelig ambulancetur samt en nat på sygehuset. Hjernerystelse, hukommelsestab og en del store skrammer i (specielt) ansigtet kunne det lige blive til. De serverer godt nok klam morgenmad på Esbjerg sygehus, men til gengæld havde jeg dælme en flot sygeplejerske da jeg vågnede igen.

Det var da altid noget. Men på den anden side så burde det vel være muligt at finde lækre damer i Esbjerg andre steder end på sygehuset. Om ikke andet så kunne du vel tage i håndboldhallen og kigge lidt efter Lotte Grigel Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #424: 29 Okt 2010, 18:05 »

Det var da altid noget. Men på den anden side så burde det vel være muligt at finde lækre damer i Esbjerg andre steder end på sygehuset. Om ikke andet så kunne du vel tage i håndboldhallen og kigge lidt efter Lotte Grigel Opstemt
Hun har jo gang i Tim Janssen. Desværre.
Dog var jeg slet ikke i Esbjerg, jeg blev bare fragtet fra Varde til Esbjerg. Tunge
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #425: 14 Nov 2010, 02:39 »

Fedt, tager toget med hensigt om af komme til kbh falder i sævn og ender i køge....
Logged

FCK

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #426: 27 Nov 2010, 14:33 »

Italo Brothers live on stage i går. Fuck hvor var det vildt! Taget løftede sig Opstemt

Stamp on the fucking ground!
Logged

:-)

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #427: 27 Nov 2010, 14:53 »

Julefrokost iaften med Midtdata skal nok blive stiv Opstemt
Logged

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #428: 28 Nov 2010, 19:35 »

Fuck main Opstemt Så man lige flyttet til Århus, og det skule da lige fejres med bedstevennen og Bedstveninden, + 4 piger mn har noget kørende med(Payback later) pigerne vidste dog ikk jeg havde noget kørende med de andre piger Opstemt (Dumt af mig, I KNOW Peace) så vi sidder hjmme hos mig osv.. Og vælger at gå ned i byen Opstemt Og der vr vi allerede pænt fulde Opstemt Så besluttede mig og min bedsteven at stå og jumpe på Vejen Opstemt Vi blir dyttet af osv.. Men vi pænt ligeglade Opstemt Jeg står så o blir uvenner med 3 af pigene fordi piger snakker samm Opstemt Så står dt kun Patricia tilbage, så står og råsnaver, og pludselig er min bedste ven væk . Så vi leder efer ham osv. Og finder ham, oppe på at busskur, hvor han prøver atlave parkour. Resultere i en brækket arm.. Hospitalstur. Så vi lader ham blive der, med min bedste veninde for de havde noget kørende.. Så kan jeg ikk huske mere, men vågnede op i fucking Esbjerg? I en seng..Og det var ikk Patricia's Opstemt!!
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #429: 28 Nov 2010, 19:39 »

For silvan det lyder vildt, sygt nok du hvornår i Esbjerg Opstemt
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #430: 28 Nov 2010, 19:48 »

Fuck main Opstemt Så man lige flyttet til Århus, og det skule da lige fejres med bedstevennen og Bedstveninden, + 4 piger mn har noget kørende med(Payback later) pigerne vidste dog ikk jeg havde noget kørende med de andre piger Opstemt (Dumt af mig, I KNOW Peace) så vi sidder hjmme hos mig osv.. Og vælger at gå ned i byen Opstemt Og der vr vi allerede pænt fulde Opstemt Så besluttede mig og min bedsteven at stå og jumpe på Vejen Opstemt Vi blir dyttet af osv.. Men vi pænt ligeglade Opstemt Jeg står så o blir uvenner med 3 af pigene fordi piger snakker samm Opstemt Så står dt kun Patricia tilbage, så står og råsnaver, og pludselig er min bedste ven væk . Så vi leder efer ham osv. Og finder ham, oppe på at busskur, hvor han prøver atlave parkour. Resultere i en brækket arm.. Hospitalstur. Så vi lader ham blive der, med min bedste veninde for de havde noget kørende.. Så kan jeg ikk huske mere, men vågnede op i fucking Esbjerg? I en seng..Og det var ikk Patricia's Opstemt!!

Kinky. Har du smerter et vist sted? Wink

Det lyder dog som en sjov historie, men man kan dog godt sætte spørgsmål ved troværdigheden. :-)

EDIT:
Hvis historien er sand, så er det mega dårlig stil at lade din ven blive på hospitalet. Smiley
« Seneste Redigering: 28 Nov 2010, 19:51 af korzika » Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #431: 28 Nov 2010, 19:52 »

Kinky. Har du smerter et vist sted? Wink

Det lyder dog som en sjov historie, men man kan dog godt sætte spørgsmål ved troværdigheden. :-)

EDIT:
Hvis historien er sand, så er det mega dårlig stil at lade din ven blive på hospitalet. Smiley


Må indrømme, at jeg også sætter spørgsmålstegn ved troværdigheden. Smiley
« Seneste Redigering: 28 Nov 2010, 22:45 af ItaliensLarsen » Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #432: 28 Nov 2010, 19:56 »

Må indrømme, at jeg har sætter spørgsmålstegn ved troværdigheden. Smiley

Enig.
Logged


Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #433: 28 Nov 2010, 20:14 »

Lidt sjov stavefejl du har. Du staver Patrick som Patricia
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Jeg er pisse stiv"-tråden
« Svar #434: 04 Dec 2010, 17:54 »

Jeg er ikke "pisse stiv"!

Men vil blot fortælle, at jeg i aften skal være teenagedrunkoutofmy f-ingmind!

Det er julefrokost tid, så jeg har fået lov til at komme ud i det mørke, kolde, snefyldte byliv!

Jack D, slots, snaps og cigaren står klar til at blive onduleret. Jeg har tilmed lige afleveret en 10 sider aflevering problembørn, så jeg har fortjent det!

Vinder Valencia i aften kan dette blive årets dag Peace
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 54 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010