home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 981 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Brand, smadrede biler osv..
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: Brand, smadrede biler osv..  (Læst 34437 gange)
ElGuapo
Landsholdsspiller

Sv: Brand, smadrede biler osv..
« Svar #165: 20 Feb 2008, 15:03 »

Grin Det var dog det mest latterlige jeg nogensinde har hørt!

Du har ingen bil? I så fald kan du leje en Grin

Chris
Gæst

« Svar #166: 20 Feb 2008, 17:01 »

Du har ingen bil? I så fald kan du leje en Grin

Jeg er bare så rebelsk at jeg slet ikke gider sætte ild til nogen bil eller container!

RiotAct
Ynglingespiller

« Svar #167: 20 Feb 2008, 19:02 »

Forstår ikk hvorfor du poster det i dette forum???

søgaard
Gæst

« Svar #168: 20 Feb 2008, 19:07 »

Forstår ikk hvorfor du poster det i dette forum???
Uden og vide noget, så kunne det jo sagtens være nogle af ballademagerne der havde taget det næste skridt..

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #169: 20 Feb 2008, 19:24 »

Men det kan vel lige så nemt ikke være dem?

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #170: 20 Feb 2008, 19:30 »

det passer da godt ind under her, der var sku da brand... men ændre overskriften til krig i danmark Peace

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Red love
Gæst

« Svar #171: 21 Feb 2008, 00:28 »

Men det kan vel lige så nemt ikke være dem?
Lige så nemt som det kunne være at det ikke var Nazisterne der stod bag Auswitch

-KNM-
Manager

« Svar #172: 21 Feb 2008, 03:19 »

øhh. Nej?

Kan på ingen måde se det sammenlignelige?

ZhotLog
Gæst

« Svar #173: 21 Feb 2008, 07:51 »

Lige så nemt som det kunne være at det ikke var Nazisterne der stod bag Auswitch
Wtf? Det var dog noget nær den mærkeligste sammenligning. Men okay, som din holdning tegner sig i tidligere indlæg, overrasker mig det heller ikke at du ser så sort og hvidt.

Shaft
Manager

« Svar #174: 21 Feb 2008, 08:30 »

Man kan sige meget om hvor skylden ligger. Selvf er det ikke i orden de/vi render rundt og brænder skoler, biler og hvad der ellers er brændt af. Og ja, jeg er sikker på nogen bare gør det for at have sjov og intet har med tegningerne at gøre. Men derefter er jeg også overbevist om at tegningerne er den største grund til al balladen.

Og hvorfor var det lige tegningerne skulle gentrykkes ? Jo det var fordi man fandt ud af, der var folk der planlagde at myrde tegneren. Så er det lige jeg spørger. Går vi alle sammen i børnehave igen ? For det lyder som om landets aviser mener. - Nu prøver de at angribe os. Lad os give igen med at trykke tegningerne.

Altså uden tvivl er det selvf fordømt at de laver/Lavede mordplaner. Men derfor er der da ingen grund til at trykke dem, det føles som om de har følt sig krænket, og det er de muligvis også. Men så er det vi skulle vise os som normale mennesker og lade retsystemet ordne det. De to blev jo smidt ud af landet, og så ville det hele været ordnet uden at trykke tegningerne. Og der havde ingen "krige" været i Danmark.

Derudover vil jeg også sige vi bør være strengere til at smide invandre ud. Igår til Fields kaosset, så og hørte man det var invandre drenge som ikke forstod de ville evakueres og begyndte at slås med politiet. Hvorfor? hvad får de ud af det?
Derfor er min mening at hvis folk gentagende gange, muligvis 5 gange laver noget kriminelt i Danmark og man ikke er dansker, så er det ud af landet. Vi kan ikke have al den ballade her, og noget må vi gøre.

Derudover støtter jeg DF forslag om at sænke aldersgrænsen for at kunne blive kriminel til 12 år. Det kan ikke være rigtigt at bare fordi man ikke er fuldt 15, så kan man intet gøre ved dem, ud over at smide dem til en institut. Krimenele handlinger skal give samme straf. Uanset hvor gammel man er.

Så mange beskylder regeringen for at have fejlet i at få de unge på ret fod. Og lad mig starte med at sige. Ja det har de muligvis også ved nogle, uden tvilv. Men derefter kan jeg ikke se grunden til at regeringen skal have skylden for ikke at have opdraget folk børn godt nok. Mon ikke det er moren eller faren som ikke har taget sit barn alvorligt ? Mon ikke hun/han kunne have gjort ting for at børnene finder du af, det de gør må man altså ikke. Eks. nu om dagene hvor der er krig/brand. Hold jeres børn inde døre. Vis jeres børn det der sker vil i ikke tolerere, vis dem at det er nu i skal vise resten af befolkningen at i rent faktisk kan leve i et demokrati, så folk ikke skal have for mange fordømme.

Jeg er udemærket klar over at det også er helt normale danskere som laver ballade. Det er selvfølgelig heller ej i orden. Og der bor famillierne også kigge godt på deres børn og se hvad har de gjort galt. Og hvis det er danskere som er myndig/flyttet hjemmefra så må man være hårdere ved dem. Jeg kender en der har fået 10 domme, alle betinget eller få dages ubetinger. Hallo få øjnene op. Denne fyr er kriminel. 10 gange er han blevet taget, læg så alle disse gange han ikke er blevet taget til, så får du et stort antal. Folk som ham burde også komme ind og sidde længere tid. Det er tydeligt bevis at han er farlig for sine omgivelser, at han bryder loven. Bare det burde som sådan være nok til at bure ham inde over en længere periode, så han kan indse at vi her i Danmark ikke acceptere lovbrydning. Hverken store eller små.

Vh. Lars
« Seneste Redigering: 21 Feb 2008, 10:47 af PcmCoolcity » Logged

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #175: 21 Feb 2008, 16:26 »

Jeg synes du burde holde dig lidt væk fra denne tråd, da du overhovedet ikke giver noget konstruktivt til den? Hvad er da det for en sammenligning? Der er noget som fakta, der lige nu ligger der intet bevis (fakta) for at det skulle have nogen som helst sammenhæng mellem de seneste ugers uroligheder.

@PcmCoolcity;

Hvad? Sænke den kriminelle lavalder til 12!? Vil du kunne forsvare at smide en 12 årig, op i Horsens Statsfængsel sammen med en flok hærdede rockere og kriminelle bande ledere fra indvandrergrupper? Efter min mening er du slet ikke i nærheden af at være voksen, selvom man laver lovovertrædelser som 12-årig. Det eneste man ville få ud af det, ville være 12-årige, der som 16-årige først er rigtig kriminelle og vil derefter udgøre en større belastning for vores samfund. Nej, fængsel er sgu altid den sidste løsning i min verden.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #176: 21 Feb 2008, 16:30 »

jeg er med på at sænke den kriminelle lavalder til 12 100% . MEN, de skal ikke i fængsel på samme måde, de skal anbringes på specielle instutioner der kan tage sig af dem, kan forældrene jo åbenbart ikke, og så alt efter hvor meget eller hvor slemt det de har laver er, skal de kunne holdes der til de er 18 og så i fængsel...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #177: 21 Feb 2008, 16:49 »

Hvis det er forældrenes skyld, hvad skulle der så være galt i at tvangsfjerne ungerne, og placere dem i velfungerende familier i stedet. Fængsler er fabrikker hvor der produceres hærdede kriminelle. Og at samle de unge kriminelle der er under 15 f.eks. i et "børnefængsel", tjae, gæt selv hvad man får ud af at samle ballademagere, man får dem i hvert fald ikke på andre tanker.

Der var engang en der sagde noget om, at man kan måle hvor udviklet et samfund er, på den måde de straffer deres kriminelle. Der hvor de ballademagere, der hærger gaderne for tiden, kommer fra, bliver kriminelle straffet med stening, fængsel til de dør af det, og ja, dødsdomme, og det har jo tydeligvis ikke hjulpet på deres adfærd, der skal civiliserede metoder til, hvis man skal den slags ballademagere til livs. Det nytter ikke at dale til samme niveau.

DeBuur
Manager

« Svar #178: 21 Feb 2008, 16:59 »

jeg er med på at sænke den kriminelle lavalder til 12 100% . MEN, de skal ikke i fængsel på samme måde, de skal anbringes på specielle instutioner der kan tage sig af dem, kan forældrene jo åbenbart ikke, og så alt efter hvor meget eller hvor slemt det de har laver er, skal de kunne holdes der til de er 18 og så i fængsel...

hmmm de specielle institutioner du nævner findes jo i Dk - meeeen jeg vil stærkt fraråde at de bruges til det du foreslår - det klientel de er beregnet til er primært unge mordere som er ekstrem personfarlige.

De unge er vel egentlig også kun et symptom på noget sygt - altså en forfejlet integrations politik og ikke mindst yderlig gående fundamentalisters manipulation

Der findes ingen lette løsninger men et hårdt arbejde venter forude og som jeg ser det så handler det om at give disse unge mennesker mulighed for at skifte spor og finde en plads i samfundet.

YNWA

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #179: 21 Feb 2008, 17:02 »

jeg er vel klar over der findes instutioner i forvejen, men det er bestemt ikke af den slags jeg har i tankerne, mere nogen hvor de kan blive stillet tilfreds i hverdagen med praktiske ting smat skolegang og så med noget personale, måske en medhjælper til syv otte af de unger og så gi dem den satbillitet og vejledning i hverdagen de har brug for

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010