home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1012 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Brand, smadrede biler osv..
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Brand, smadrede biler osv..  (Læst 34504 gange)
kerzhakov
Førsteholdsspiller

Sv: Brand, smadrede biler osv..
« Svar #30: 15 Feb 2008, 10:29 »

Nå ja, så er det bedre at sende dem ned til krig, fordi de ikk er danskere Skuffet

Når de ikke er danskere er de at betragte som gæster her i landet. Derfor burde lige præcis dem være kloge nok til at opføre sig ordentligt, fordi at DK har en meget højere levestandard end de lande, hvor de har statsborgerskab og derfor hører hjemme. Jeg ser absolut intet problem i at smide dem hjem, der overfalder politimænd, brandmænd og journalister.

It's gonna be legendary

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #31: 15 Feb 2008, 10:29 »

De laver så bare deres egen krig her?? Er det bedre?? Så er det da bedre og sende dem et sted hen hvor der allerede er krig og hvor de så kan lege deres lege der!!!
Tag dig sammen, og stop racismen

Årest lamer 2010

ManUtd83
Manager

« Svar #32: 15 Feb 2008, 10:30 »

De laver så bare deres egen krig her?? Er det bedre?? Så er det da bedre og sende dem et sted hen hvor der allerede er krig og hvor de så kan lege deres lege der!!!

Ja enig. Det er sgu et privilegium at komme til Danmark, og noget der burde kunne tages fra dem igen, hvis de ikke opfører sig ordentlig.

Forstår ikke helt, hvem det er du holder med Tobi Mikkelsen 93

ManUtd83
Manager

« Svar #33: 15 Feb 2008, 10:31 »

Det her har intet med rascisme at gøre. Hvis staten sendte nogen hjem fordi de var sorte ville det være rascisme. Det her handler om danmarks retssystem, hvor man skal blive straffet hvis man gør noget forkert - og det gør de jo !

JKJ
Gæst

« Svar #34: 15 Feb 2008, 10:31 »

Hvis de lærer og opføre sig ordentligt og efter de danske love og regler så måske, men ikke et eneste lille sekund før!!!
Og det gælder kun dem der laver ballade... ikke dem der kender reglerne...

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #35: 15 Feb 2008, 10:32 »

Det her har intet med rascisme at gøre. Hvis staten sendte nogen hjem fordi de var sorte ville det være rascisme. Det her handler om danmarks retssystem, hvor man skal blive straffet hvis man gør noget forkert - og det gør de jo !
Hmm, Danmarks retssystem siger også, atman ikk kan smide nogle hjem den rettergang, medmindre det er til fare for statens sikkerhed

Årest lamer 2010

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #36: 15 Feb 2008, 10:34 »

Hmm, Danmarks retssystem siger også, atman ikk kan smide nogle hjem den rettergang, medmindre det er til fare for statens sikkerhed

Vi akn fint sende dem en tur forbi retten før de får en billet.

It's gonna be legendary

ManUtd83
Manager

« Svar #37: 15 Feb 2008, 10:36 »

Hørt.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #38: 15 Feb 2008, 10:50 »

Jeg vil så lige, igen, prøve at se tingene fra den anden side, og igen, vil jeg lige understrege at intet kan forsvare hærværket.

Men folk der kommer til landet (som i øvrigt slet ikke er så fantastisk at leve i, i forhold til så mange andre lande, som vi render rundt i vores lille osteklokke og regner med, faktum er at vi på mange punkter bevæger os lige på kanten af hvad menneskerettigheder ne tillader), får altså ikke de optimale muligheder for at integrere sig. De bliver smidt ud i et eller andet betonghetto, hvor der stort set ikke findes en eneste person med Danske rødder (så hvorfor lære sproget, når alle omkring en alligevel taler ens modersmål?), og der bliver de så ellers bare overladt mere eller mindre til dem selv. Så kan vi altid gå og se skævt til dem, fordi de ikke har noget arbejde (da mange arbejdsgivere er så berøringsangste overfor disse mennesker, på grund af det hype medierne og Dansk Folkeparti hånd i hånd skaber omkring dem), eller ikke deltager i nogen fritidsaktiviteter (som kun kan stables på benene ved eget initiativ og tegnebog) etc.

Det er så nemt at sige, at de bare skal indordne sig, men de er gæster i vort land, og har vel dårligt en mulighed for at vide hvordan de skal komme til orde med deres sager. Og når nogen så rent faktisk kommer til orde, jamen så bliver der rynket på næsen og fnyst noget ud om at de vil da også have i pose og sæk, og de skal bare være glade for at de overhovedet har fået lov at være her.

Det retfærdiggør ikke hærværket, men det forklarer frustrationen.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #39: 15 Feb 2008, 11:02 »

Synes sku det er ens "pligt" at prøve at lærer det danske sprog. De ska højst sansynligt bo her resten af livet, så jeg fatter godt nok ikke at de ikke gideer.

Det ligger langt fra min verden. - Hvis jeg flyttede til et andet land, ville jeg da som noget af det første lærer sproget ??

Don W
Ynglingespiller

« Svar #40: 15 Feb 2008, 11:04 »

Det værste ved det hele er at størstedelen af dem der laver balladen gør det bare fordi de keder sig og hader politiet! De gør det fordi de syntes det er sjovt... Ligesom størstedelen af aktivisterne fra Ungdomshuset gjorde.... De ødelægger det bare for alle de andre og fjerner selv den mindste sympati for dem!
Jeg må sku også stille mig bag i køen og sige at det er pisse irriterende at se det lort foregår i DK!
Der må sku da findes andre måder at gøre opmærksom på sig selv end at sætte ild til alt hvad der kan brænde!?
Hvad fanden ligner det at gøre sådan noget pis! Det er som tidligere nævnt noget vi plejer at se foregå i mellemøsten! Og jeg er ikke racist, men fuck hvor skulle sådan nogle idioter da bare sendes ad h til...

Nogle af mine bedste kammerater er indvandrere, og de klarer sig sku på lige fod med andre her i landet. Og jeg ser ikke et sekund forskelligt på mine etniske danske venner og mine venner med invandrer bagrund. De har sku heller ikke haft det for nemt, men de tuder sku ikke over det!
De gør sku noget ved det.... På den rigtige måde!

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #41: 15 Feb 2008, 11:05 »

Synes sku det er ens "pligt" at prøve at lærer det danske sprog. De ska højst sansynligt bo her resten af livet, så jeg fatter godt nok ikke at de ikke gideer.

Det ligger langt fra min verden. - Hvis jeg flyttede til et andet land, ville jeg da som noget af det første lærer sproget ??

Ikke desto mindre finder du mange "Danskerkolonier" rundt om i verden, hvor Danskerne slår sig ned, og ikke lærer et hak af landets modersmål... Sjovt nok er de Danske medier altid positive i deres omtale af disse "kolonier", når de bringer historier om dem...

Gosser
Manager

« Svar #42: 15 Feb 2008, 11:06 »

Kort og godt, så kan jeg ikke tage de udlændinge der kommer til Danmark, og ikke kan indordne sig under de regler vi har. Hvis de ikke kan opføre sig ordenligt, kan de imo godt smutte igen. De er fandeme da heldige overhovedet at kunne komme til Danmark, hvor de har mulighed for at leve et godt liv!

Don W
Ynglingespiller

« Svar #43: 15 Feb 2008, 11:08 »

Så kan vi altid gå og se skævt til dem, fordi de ikke har noget arbejde (da mange arbejdsgivere er så berøringsangste overfor disse mennesker, på grund af det hype medierne og Dansk Folkeparti hånd i hånd skaber omkring dem)

Den hype der foregår nu, har de jo selv startet! De ødelægger det jo for alle de indvandrer der gerne vil noget med deres liv!
Det er bare for dumt!

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Don W
Ynglingespiller

« Svar #44: 15 Feb 2008, 11:10 »

Ikke desto mindre finder du mange "Danskerkolonier" rundt om i verden, hvor Danskerne slår sig ned, og ikke lærer et hak af landets modersmål... Sjovt nok er de Danske medier altid positive i deres omtale af disse "kolonier", når de bringer historier om dem...

Hvis de danske "kolonier" i udlandet stod bag 80% af volden i landet og sætter ild til flere byer, så var det måske et problem....

--John Locke - LOST

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010