home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 760 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Brand, smadrede biler osv..
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Brand, smadrede biler osv..  (Læst 34465 gange)
vevest7
Reserveholdsspiller

Sv: Brand, smadrede biler osv..
« Svar #15: 15 Feb 2008, 09:55 »

@Tobi Mikkelsen:

Det er en stor forskel du opsætter med, at du ikke vil smides hjem...jeg antager du er dansk statsborger - mange af disse er nok ikke...dette gør, at deres ret til at blive i landet hænger på en opholdstilladelse - har man blot en sådan, og vælger man at udøve sin ret til at agere udenfor samfundets regler, så mister man retten til at være i Danmark som jeg ser det! Det er kun rimelig - hvis politikerne viste samme kynisme som der forregår den anden vej, så var dette ikke et problem efter min mening!

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 15 Feb 2008, 09:58 »

@Tobi Mikkelsen:

Det er en stor forskel du opsætter med, at du ikke vil smides hjem...jeg antager du er dansk statsborger - mange af disse er nok ikke...dette gør, at deres ret til at blive i landet hænger på en opholdstilladelse - har man blot en sådan, og vælger man at udøve sin ret til at agere udenfor samfundets regler, så mister man retten til at være i Danmark som jeg ser det! Det er kun rimelig - hvis politikerne viste samme kynisme som der forregår den anden vej, så var dette ikke et problem efter min mening!
Ja jeg er dansk statsborger, men har rumænske rødder. Men folk, der har boet i Danmark hele deres liv, skal ikke smides hjem uden rettergang, hverken for at kaste med sten eller planlægge mord

Årest lamer 2010

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #17: 15 Feb 2008, 09:59 »

Altså samtlige unge mellem 16 og 22?
Nej, for det er sku ikk dem allesammen der er sådan.. Der er også nogle der gerne vil integreres, lave noget, LÆRE DANSK, osv... Dem ser jeg ingen grund til at smide ud ! Men dem der ikk laver andet end ballade, og samtidig får penge af staten, hvad skal de være her for ?? Hvorfor skal vi beholde dem ??

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

JKJ
Gæst

« Svar #18: 15 Feb 2008, 10:00 »

Altså samtlige unge mellem 16 og 22?

Hvis de ikke gider gå i skole, arbejde eller et eller andet fornuftigt men hellere vil lave ballade som det vi ser pt, så ja...
De er så allerede i problemmer med loven og det vil de med stor sikkerhed blive ved med at være på et eller andet niveau...

Så hvorfor bruge penge på dem der ikke gider indornde sig??

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 15 Feb 2008, 10:02 »

@Tobi:

Naturligvis ikke uden rettergang, men retten kan jo godt finde, at de har ødelagt deres muligheder for at integreres i landet! Det er da ikke at sammenligne med, at du har rødder fra Rumænien - det er ikke hvor man er fra som gør en dansk - det er måden at opføre sig på til gengæld...som statsborger er du naturligvis sikret, og dem skal vi ikke røre.

Skal lige siges, at så længe vi kan, så skal vi søge at løse disse problemer på andre måder! Det her er præcis som i Frankrig for 2 år siden. Dengang sagde vi, at det kunne aldrig ske herhjemme...der er nogen som må hive fat i de involverede, som ikke fatter, at der er regler i Danmark som skal overholdes.

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 15 Feb 2008, 10:04 »

@Tobi:

Naturligvis ikke uden rettergang, men retten kan jo godt finde, at de har ødelagt deres muligheder for at integreres i landet! Det er da ikke at sammenligne med, at du har rødder fra Rumænien - det er ikke hvor man er fra som gør en dansk - det er måden at opføre sig på til gengæld...som statsborger er du naturligvis sikret, og dem skal vi ikke røre.

Skal lige siges, at så længe vi kan, så skal vi søge at løse disse problemer på andre måder! Det her er præcis som i Frankrig for 2 år siden. Dengang sagde vi, at det kunne aldrig ske herhjemme...der er nogen som må hive fat i de involverede, som ikke fatter, at der er regler i Danmark som skal overholdes.
Måden man opfører sig på? Så hvis jeg gik ud og kastede med sten på amublancerne, ville jeg ikk være dansker?q

Årest lamer 2010

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 15 Feb 2008, 10:06 »

Hvis de ikke gider gå i skole, arbejde eller et eller andet fornuftigt men hellere vil lave ballade som det vi ser pt, så ja...
De er så allerede i problemmer med loven og det vil de med stor sikkerhed blive ved med at være på et eller andet niveau...

Så hvorfor bruge penge på dem der ikke gider indornde sig??
Nu er jeg så godt nok 14, men kender en der er 100% dansk, men har meldt sig ud af skole, og nu bare går rundt og spiller smart

Skal han sendes væk?

Årest lamer 2010

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #22: 15 Feb 2008, 10:08 »

Nu er jeg så godt nok 14, men kender en der er 100% dansk, men har meldt sig ud af skole, og nu bare går rundt og spiller smart

Skal han sendes væk?

NEJ ! for han er dansker - Det må så være forældrenes pligt at hjælpe ham på spor igen !

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 15 Feb 2008, 10:10 »

NEJ ! for han er dansker - Det må så være forældrenes pligt at hjælpe ham på spor igen !
Og det er det ikk med invandrerne?
Og var det ikk måden man opførte sig på der gjorde en dans`?

Årest lamer 2010

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #24: 15 Feb 2008, 10:12 »

Og det er det ikk med invandrerne?
Og var det ikk måden man opførte sig på der gjorde en dans`?

Du må da kunne forstå at man ikke kan smide en dansker ud af sit eget land ?

- Derimod hvis de ikke prøver på at intricere sig i landet på nogle måder, og allerede er i politiets søgelys, ser jeg ingen grund til de skal være her i landet.

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 15 Feb 2008, 10:13 »

Du må da kunne forstå at man ikke kan smide en dansker ud af sit eget land ?

- Derimod hvis de ikke prøver på at intricere sig i landet på nogle måder, og allerede er i politiets søgelys, ser jeg ingen grund til de skal være her i landet.
Men folk der har boet i Danmark hele sit liv kan man jo så heller ikk smide ud? Opfatter dem som danskere

Årest lamer 2010

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #26: 15 Feb 2008, 10:19 »

Men folk der har boet i Danmark hele sit liv kan man jo så heller ikk smide ud? Opfatter dem som danskere

Det kan godt være du opfatter dem som danskere - men faktum er, at de er de bare ikke .

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #27: 15 Feb 2008, 10:22 »

Det kan godt være du opfatter dem som danskere - men faktum er, at de er de bare ikke .
Nå ja, så er det bedre at sende dem ned til krig, fordi de ikk er danskere Skuffet

Årest lamer 2010

ManUtd83
Manager

« Svar #28: 15 Feb 2008, 10:25 »

Det her har også været skrevet tidligere i tråden, men der er jo forskel på at være dansk statsborger, og ikke at være dansk statsborger. Flygtninge og indvandrere kommer til landet, hvilket også er fint, men der går 7 år (ret mig, hvis jeg tager fejl) før de får det der hedder statsborgerskab. Indtil da skal de fandeme opføre sig ordentligt, for ellers burde de altså ryge hjem til Usbekistan f.eks. Det må da også være i deres egen interesse at blive i landet, for Danmark er et af de bedste lande af leve i i hele verden.

Staten bør altså statuere et par eksempler, for lige nu tænker de jo bare: "åårh hvad lad os da lave en masse ballade - der er alligevel ike nogen konsekvenser"

JKJ
Gæst

« Svar #29: 15 Feb 2008, 10:27 »

Nå ja, så er det bedre at sende dem ned til krig, fordi de ikk er danskere Skuffet

De laver så bare deres egen krig her?? Er det bedre?? Så er det da bedre og sende dem et sted hen hvor der allerede er krig og hvor de så kan lege deres lege der!!!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010