home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 944 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Brand, smadrede biler osv..
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Brand, smadrede biler osv..  (Læst 34430 gange)
mini90
Landsholdsspiller

Brand, smadrede biler osv..
« : 15 Feb 2008, 08:55 »

Vi har vist alle hørt om de mange Udlæninge der har været i gange rundt i det danske land i løbet af denne uge, og ville sådan set hører jer andres meninger om dette emne.

- Personligt har jeg næsten altid haft det på den måde at det før eller siden ville ske. Nu har de forskellige grupper så valgt at gå sammen, og ødelægge diverse byer. Jeg bliver ramt af en utrolig vrede når jeg slår op på text-tv. fjernsynet eller internettet og ser/læser at de ødelægger landet på den måde..

Og at en politiker så går ud og siger at de skal have et hus ligesom ungdomshuset, kan jeg kun grine af. De bliver altså belønnet med at lave al den herværk??

Synes godt nok det er ved at være langt ude ..

Gosu_power
Landsholdsspiller

Sv: Brand, smadrede biler osv..
« Svar #1: 15 Feb 2008, 09:03 »

Undskyld jeg spørger, men har du et link?? Har ikke lige fået fulgt med Skuffet

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2: 15 Feb 2008, 09:04 »

Er enig i at det er et skidt signal, at belønne hærværk. Men anskuer man det fra den anden side, så er det hele jo, som sædvanligt startet med, at politikerne har hængt for meget i bremserne, og ikke taget affære, før de grupper som deres nøl nu går ud over, er drevet ud i desperation. Det retfærdiggør på ingen måde hærværk, brostenskast, eller hvad disse grupper ellers finder på. Men i disse historier er der altså to sider, med "skurke" på begge.

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 15 Feb 2008, 09:05 »

Jeg bor lige ved siden af Nivå og Kokkedal. Vildt spooky og jeg håber der ikke sker noget her

Årest lamer 2010

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #4: 15 Feb 2008, 09:07 »

Undskyld jeg spørger, men har du et link?? Har ikke lige fået fulgt med Skuffet

http://ekstrabladet.dk/112/article974950.ece

http://ekstrabladet.dk/112/article974941.ece

http://ekstrabladet.dk/112/article974209.ece

Bare lige for at vælge nogle, der er nogle stykker at tage af  ..

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #5: 15 Feb 2008, 09:08 »

Er enig i at det er et skidt signal, at belønne hærværk. Men anskuer man det fra den anden side, så er det hele jo, som sædvanligt startet med, at politikerne har hængt for meget i bremserne, og ikke taget affære, før de grupper som deres nøl nu går ud over, er drevet ud i desperation. Det retfærdiggør på ingen måde hærværk, brostenskast, eller hvad disse grupper ellers finder på. Men i disse historier er der altså to sider, med "skurke" på begge.

Men der jo ingen der ved hvorfor de laver al den ballade ? jeg så en lille dreng på 14 år ?? Han kunne dårligt dansk, men han vidste ikke hvorfor de gjorde det. De kede sig bare sagde han ??

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #6: 15 Feb 2008, 09:13 »

Det er utroligt at folk ikke kan se konsekvenserne af hvad de gør Skuffet De fatter ikke hvor seriøst det er

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

JKJ
Gæst

« Svar #7: 15 Feb 2008, 09:15 »

Vi har vist alle hørt om de mange Udlæninge der har været i gange rundt i det danske land i løbet af denne uge, og ville sådan set hører jer andres meninger om dette emne.

- Personligt har jeg næsten altid haft det på den måde at det før eller siden ville ske. Nu har de forskellige grupper så valgt at gå sammen, og ødelægge diverse byer. Jeg bliver ramt af en utrolig vrede når jeg slår op på text-tv. fjernsynet eller internettet og ser/læser at de ødelægger landet på den måde..

Og at en politiker så går ud og siger at de skal have et hus ligesom ungdomshuset, kan jeg kun grine af. De bliver altså belønnet med at lave al den herværk??
Synes godt nok det er ved at være langt ude ..

Lige præcis den der udtalese er lige før den pisser mig mere af end det de løber rundt og laver...
Hvad sker der inde i hvovedet på manden? Der er dem der siger forbrydelser ikke betaler sig, men hvis de også får et hus så kan man da godt sige at det virkelig betaler sig...

Men for nu at komme tilbage til emnet... kald mig bare små racist, men hvis de ikke forstår vores love og regler så skal de smides ud og det kan ikke gå for langtsomt...
Hvad ligner det og sætte hele bydele i brand så det ligner scener fra mellemøsten, hvis de er så vilde med og kaste med sten og starte brande jamen så rejs hjem vi gider ikke bruge kræfter på jer...
Det er muligt de ikke bryder sig om ytringsfriheden, men hvorfor er de så overhovedet her? I deres lande må man ingenting og det er også galt, de vil have mere frihed... Det har de så her men det er også galt!!!

Nej smid dem ud dem der ikke kan opføre sig ordentligt, de ødelægger det for alle de indvandre der sagtens kan opføre sig pænt og ind ordne sig i det danske samfund, dem er der heltigvis flest af...

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #8: 15 Feb 2008, 09:29 »

Lige præcis den der udtalese er lige før den pisser mig mere af end det de løber rundt og laver...
Hvad sker der inde i hvovedet på manden? Der er dem der siger forbrydelser ikke betaler sig, men hvis de også får et hus så kan man da godt sige at det virkelig betaler sig...

Men for nu at komme tilbage til emnet... kald mig bare små racist, men hvis de ikke forstår vores love og regler så skal de smides ud og det kan ikke gå for langtsomt...
Hvad ligner det og sætte hele bydele i brand så det ligner scener fra mellemøsten, hvis de er så vilde med og kaste med sten og starte brande jamen så rejs hjem vi gider ikke bruge kræfter på jer...
Det er muligt de ikke bryder sig om ytringsfriheden, men hvorfor er de så overhovedet her? I deres lande må man ingenting og det er også galt, de vil have mere frihed... Det har de så her men det er også galt!!!

Nej smid dem ud dem der ikke kan opføre sig ordentligt, de ødelægger det for alle de indvandre der sagtens kan opføre sig pænt og ind ordne sig i det danske samfund, dem er der heltigvis flest af...

ENIG !

Man hører alti d om hvor hårdt de har der osv. Men altså, de fleste der er kommet til Danmark, prøver jo ikke engang at intricere sig i landet, og det synes jeg er respekt løs. Men må da kunne forlange at man prøver at blive lidt mere dansker og indordne sig efter landets regler og love ..

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 15 Feb 2008, 09:34 »

Hvilket parti er i?
Altså jeg er SF, og synes ikk vi skal smide dem ud
« Seneste Redigering: 15 Feb 2008, 09:39 af Tobi Mikkelsen 93 » Logged

Årest lamer 2010

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 15 Feb 2008, 09:35 »

så stopper de ^^
forhelvede små børn Skuffet

JKJ
Gæst

« Svar #11: 15 Feb 2008, 09:46 »

Hvilket parti er i?
Altså jeg er SF, og synes ikk vi skal smide dem ud

Er i hvert fald ikke medlem af det parti det fjols til Mikkel Warming er i...

Og hvorfor skal de blive?? De forstår jo ikke og ind ordne sigjamen hvad skal de så her i landet... lad dem da tage ned et sted hvor de må kaste med alle de sten de vil...

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 15 Feb 2008, 09:49 »

Og hvorfor skal de blive?? De forstår jo ikke og ind ordne sigjamen hvad skal de så her i landet... lad dem da tage ned et sted hvor de må kaste med alle de sten de vil...
Bor man i Danmark, bør man blive i Danmark. Jeg kan got se, at det er noget pis det de går og laver, men man kan jo heller ikk smide mig "hjem"

Årest lamer 2010

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #13: 15 Feb 2008, 09:50 »

Enig... Ud med de nasserøve der ikk gider laver en SKID, men bar vil sidde på deres flade røv hele dagen, og så lave ballade om aftenen ! FARVEL !!

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 15 Feb 2008, 09:53 »

Enig... Ud med de nasserøve der ikk gider laver en SKID, men bar vil sidde på deres flade røv hele dagen, og så lave ballade om aftenen ! FARVEL !!
Altså samtlige unge mellem 16 og 22?

Årest lamer 2010

Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010