home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 964 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  En landsholdsblog...
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket land er du interesseret i at høre om ?
Italien
Irland
Portugal
Sverige
England
Holland
Andet land (skriv i tråden)
Jeg er ikke interesseret

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: En landsholdsblog...  (Læst 2667 gange)
ManUtd83
Manager

En landsholdsblog...
« : 14 Feb 2008, 22:06 »

Overvejer at starte en landsholdblog. Jeg vil sætte layout, billeder og grafik i fokus, så det bliver guf for øjnene, for eventuelle læsere.
Indholdet vil komme til at bestå af fyldige referater af kampe, interviews og portrætter af holdets nøglespillere. Derudover tager jeg virkelig gerne imod forslag til, hvad der kunne skrives om.

Som udgangspunkt er mine valg:

Italien
Italien er et hold med utrolige spillere, og jeg er selv helt vild med spillere som Pirlo, Inzaghi og de Rossi. Derfor kunne det være spændende og se, om jeg kan tilføre dem endnu mere succes end de allerede har.

Irland
Irland har flere gode spillere i Premier League, såsom Shay Given. Steve Finnan og Robbie Keane. Alligevel ville det blive en stor udfordring at føre dem til EM, hvilket kun ville gøre det spændende.

Portugal
Portugal har et fantastisk hold med masser af klassespillere rundt omkring i Europa. Dog har de ikke vundet noget metal i de seneste år, selvom de har truppen.

Sverige
Vores fulde og langhårde naboer har mange kvalitetsspillere, men en profil overskinner dem alle - Zlatan Ibrahimovic. Kvalifikation til og succes ved EM vil i høj grad komme an på, om Inter-stjernen kan blive sat i scene.

England
England er et landshold i krise, og de utålmodige engelske fans kræver succes. Det skal lykkes at få de mange engleske stjerner til at spille sammen, hvis der skal hentes medaljer ved EM.

Holland
Der er masser af erfaring i den hollandske trup i spillere, som van der Saar, van Nistelrooy og Seedorf, mens andre spillere har mange år foran dem i den orange trøje. Der skal skiftes ud hist og her, hvis landet skal have succes på sigt.

Fynbo
Odds-hjælper
*

Sv: En landsholdsblog...
« Svar #1: 14 Feb 2008, 22:07 »

Jeg synes at det skal være England, da det er med som fylder mest i mit hjerte Peace

barca4ever2
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 14 Feb 2008, 22:08 »

Der står man kan skrive andre lande kunne godt tænke mig en blog om Cameroun kunne du tænke over det?

ManUtd83
Manager

« Svar #3: 14 Feb 2008, 22:10 »

Har overvejet de afrikanske hold Nigeria, Elfenbenskysten og Cameroun, men grunden til jeg ikke har skrevet dem på, er at de (mærkeligt nok) ikke kan deltage i EM. Den turnering kommer nok til at være det første store element i min blog, og er lidt et must.

Niko
Gæst

« Svar #4: 14 Feb 2008, 22:56 »

Så hepper jeg på en blog om Skotland. Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #5: 14 Feb 2008, 22:58 »

Er der ikke interesse for Sverige ? Min personlige favorit.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #6: 14 Feb 2008, 23:12 »

jeg vil ikke følge med hvid det bliver sverige. kan ikke lide dem, og håber at det går dem så skidt som det kan lade sig gøre. enten England eller Holland.

Drillo
Gæst

« Svar #7: 14 Feb 2008, 23:14 »

Kunne da være spændene at se hvor langt du kan føre Elmander og "henke" så ville da helt sikkert følge en bolg om sverige. Men vil følge med lige meget hvad for et land du vælger.

ManUtd83
Manager

« Svar #8: 14 Feb 2008, 23:19 »

Sover lidt på det og begynder i morgen så Smiley håber på opbakning til et langt landsholdsspil.

Niko
Gæst

« Svar #9: 14 Feb 2008, 23:21 »

Håber stadigvæk på at Skotland kan snige sig ind i dit hjerte. De fighter fantastisk og har gode spillere, som undskyld jeg bander, Steven Fletcher.. Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #10: 14 Feb 2008, 23:25 »

Er bare bange for at de ikke har kvaliteten til at komme med til slutrunden, og hvor er det sjove så ? De er jo oppe imod Italien, Frankrig og Ukraine..

Niko
Gæst

« Svar #11: 14 Feb 2008, 23:26 »

Er bare bange for at de ikke har kvaliteten til at komme med til slutrunden, og hvor er det sjove så ? De er jo oppe imod Italien, Frankrig og Ukraine..

Det gik da fint i virkeligheden, indtil sidst. Måske er du manden, som kan undgå at fejle til sidst? Smiley

MLL
Manager

« Svar #12: 15 Feb 2008, 10:40 »

Jeg synes det kunne være fedt med Belgien (:

Tilbage på FmF Opstemt

o1-allez
Ynglingespiller

« Svar #13: 15 Feb 2008, 11:01 »

helt klart danmark,

Tak til Buschaka for signaturen..

ManUtd83
Manager

« Svar #14: 15 Feb 2008, 11:06 »

Danmark det er set så mange gange før. Derfor er den ikke på listen. Men flere stemmer ! Stem løs !

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010