home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 639 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Vanekøb
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Vanekøb  (Læst 29614 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Vanekøb
« Svar #15: 14 Feb 2008, 20:21 »

Kommer selvfølgelig an på, hvilken klub man er. Til BIF henter jeg oftest Indridi Sigurdsson, Dalla Valle og Saric. Smiley

Niko
Gæst

« Svar #16: 14 Feb 2008, 20:27 »

Sakho fra PSG. Elsker virkelig det talent, han er så fantastisk! Smiley

Det kommer dog meget an på hvilken klub jeg er, for det er jo meget forskelligt, hvem der er god nok.

smb
Gæst

« Svar #17: 14 Feb 2008, 20:32 »

Det plejer at komme lidt an på hvilken klub jeg er. Hvis jeg spiller med en dansk klub, eller en klub på samme niveau som danske plejer Stancu, Simon Kjær og Morten Thomsen at være nogle jeg køber vær gang.

Hvis jeg nu spiller med større klubber så må jeg nok sige at Matias Fernandez er en jeg køber tit. Har været fan af ham længe, og har været fast køb hos lige siden 07'eren udkom Thumbs Up

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 14 Feb 2008, 20:34 »

henter altid Morten Thomsen og Dalla Valle i danske klubber !

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #19: 14 Feb 2008, 20:36 »

Jeg køber altid Javi Martinez og Matias Fernandez til store klubber.. og så køber jeg også tit Simon Kjær, Mamadou Sakho, Mario Balotelli og Henri Saivet
« Seneste Redigering: 14 Feb 2008, 20:37 af KasperSchmidt » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #20: 14 Feb 2008, 20:36 »

Jeg henter ALTID Lauri Dalla Valle ligemeget, hvor jeg er. Det er næsten en forbrydelse ikke at gøre det. Se ham lige i mit nuværende spil for eksempel. Har sat ham på et træningsprogram og lejet ham en smule ud, men ikke andet og han er nærmest allerede en stjerne. Hans værdi er steget fra 0,35 mio til 11 uden at jeg har rørt en finger Smiley

Bimmand
Gæst

« Svar #21: 14 Feb 2008, 20:39 »

Køber altid Lulinha lige meget hvilken klub jeg er

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 14 Feb 2008, 20:58 »

Jeg køber meget forskelligt, men en mand går mere igen end andre. Simon Kjær. han er fantasstisk i spillet og udvikler sig altid godt. I mit nuværende spil med FCK købte jeg ham for 7,5 mio. Efter en sæson halvt i KB og halvt i Kalmar skulle han til at integreres på førsteholdet da AaB pludselig smed 25 mio. Der blev jeg fristet, da jeg godt kunne bruge penge + at jeg havde Lasse Nielsen, Teaudors(en mand jeg købte meget i 07eren) og Zanka som dog også senere røg for 20 mio.

It's gonna be legendary

smb
Gæst

« Svar #23: 14 Feb 2008, 21:00 »

Køber også tit Dalla Valle, men efter den nye patch skifter han til Liverpool en gang i November, så nu er det umuligt at skrive kontrakt med ham i et nyt spil Skuffet Skuffet

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #24: 15 Feb 2008, 11:49 »

Jeg kan godt lide, mange af jer siger I køber Dalla Valle? - Nu kan det godt være jeg er ordkløver, men inden han skiftede til Liverpool, var det faktisk muligt, at hente ham for en træningskamp.. Smiley

Køber også tit Dalla Valle, men efter den nye patch skifter han til Liverpool en gang i November, så nu er det umuligt at skrive kontrakt med ham i et nyt spil Skuffet Skuffet

Overhovedet ikke.. Hver gang jeg byder vil Liverpool bare have 45% af et vidersalg, så det er langt fra umuligt.. Smiley

Med hensyn til hvem jeg henter.. Tjae, jeg har faktisk ikke nogle faste. Jeg starter meget sjældent i en storklub, så det er begrænset hvor meget jeg har at gøre godt med, for det jeg prioterer højst det er trænere. Er træningen 4 stjerner eller over, så kan det ikke gå galt, på lang sigt.. Er jeg fx Brøndby så kan jeg da godt finde på at hente nogle af de talenter, som der bliver skrevet om her på forummet, men det skal være talenter, som går direkte ind i startopstillingen.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

jjerfild
Ynglingespiller

« Svar #25: 15 Feb 2008, 17:07 »

Jeg henter altid Breno, Lulinha og Ääritalo i mine spil. Breno og Lulinha kan gå ind på de fleste hold lige fra starten, og hvis man venter lidt synes jeg også at Aaritalo kan spille for de fleste :p

Manolo Jiménez er sej!

Mentalitet Vestegn
Gæst

« Svar #26: 15 Feb 2008, 23:02 »

Hvis jeg er Brøndby henter jeg altid Breno. hvis jeg er store klubber som Barcelona er det meget forskelligt hvem jeg henter:)

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #27: 16 Feb 2008, 00:12 »

Plejer at hente Mika Ääritalo og Cahais Smiley

Liverpool !!!

Brøndby !!!

Flipperen
Førsteholdsspiller

« Svar #28: 16 Feb 2008, 00:19 »

Køber altid Lulinha lige meget hvilken klub jeg er

Det er du bestemt ikke ene som.. Det gør super mange.. Kunne man evt. få et SS af ham, for at se ham an? Smiley

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Rossonero
Gæst

« Svar #29: 16 Feb 2008, 00:30 »

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010