simonob
|
|
Seneste køb er Sergio Agüero til Dortmund i 2016.. 
|
|
|
|
 ~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~Â
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Glemte også lige VDV for sølle 42 millioner. Han kommer dog først til sommer da jeg lige skal finde et spilsystem dér. 
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Har i mit City game hentet tre forstærkninger til forårssæsonen. Angel di Maria 80 mio: Super kant, udvikler sig altid enormt. 80 mio er billigt sluppet for vidunderdrengen. Urby Emanuelson 132 mio: Fantastisk offensiv back. Har en enorm teknik, og en god spilforståelse. Lynhurtig. Jose Antonio Reyes 75 mio: Hentet som en 'reserve' til den offensive. Kan være han kan gå direkte i startopstillingen. 75 mio er en rigtig fornuftig pris for den 25-årige.
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
-LFC-
|
|
Quaresma for sølle 55 millioner. 
|
|
|
|
|
|
|
|
juve4-ever
|
|
thimothée kolodzieciak for 75 mió køb ham hvis du kan han bliver mega syg!!!
|
|
|
|
JUVETUS 4-ever 
|
|
|
|
ZiDaNe5
|
|
Alek det jo klasse køb. Specielt Reyes og og Reyes er jeg mest imponeret over.  Har selv lige købt Younes Kaboul, for 97 mio kr. Til mit Zaragoza hold. 
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Alek det jo klasse køb. Specielt Reyes og og Reyes er jeg mest imponeret over.  Har selv lige købt Younes Kaboul, for 97 mio kr. Til mit Zaragoza hold.  Hehe tak. Kaboul er heller ikke noget dårligt køb 
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
ZiDaNe5
|
|
-LFC-: WTF? det jo røver indkøb. Hvordan kan det være, at du har fået ham så billigt.  juve-4-ever: har aldrig hørt ham. Fandt ham heller ikke, da jeg søgte efter hans navn. Hvor kommer han fra  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
|
|
Klub: Real Madrid Sæson: 2015/2016 Spiller købt: Ricardo Douglas Packer Købssum: 0 kr. + Nani Købt i: Arsenal
|
|
|
|
|
|
|
|
ertolia
|
|
må jeg se ss ? af ham
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersvilster
Gæst
|
|
Klub:Arsenal Indkøb: Henri Saivet = 0 kr Georginio Wijnaldum = 0 kr Niklas Bärkoth = 0 kr Aquino = 0 kr Asmir Begovic = 7 mio Daniel Parejo = 13 mio Pablo Piatti = 15 mio Antonio Adan = 12 mio Elliot Omozusi = 30 mio 
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
-LFC-: WTF? det jo røver indkøb. Hvordan kan det være, at du har fået ham så billigt.  juve-4-ever: har aldrig hørt ham. Fandt ham heller ikke, da jeg søgte efter hans navn. Hvor kommer han fra  ? Inter brugte ham ikke og så blev han sat til salg. Sådan en mulighed lader man ikke fra sig. 
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Inter brugte ham ikke og så blev han sat til salg. Sådan en mulighed lader man ikke fra sig.  Må jeg spørge hvad sæson det er? Er nemlig City og tror godt han kunne tiltrækkes hvis han ikke bruges 
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
-LFC-
|
|
Må jeg spørge hvad sæson det er? Er nemlig City og tror godt han kunne tiltrækkes hvis han ikke bruges  Fik skrevet kontrakt med ham i marts 2007, hvorfor han så kommer til sommer. 
|
|
|
|
|
|
|
|