home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  1 Bruger, 866 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Dit seneste køb
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 61 Udprint
Forfatter Emne: Dit seneste køb  (Læst 121051 gange)
juve4-ever
Ynglingespiller

Sv: Dit seneste køb
« Svar #675: 11 Okt 2008, 11:35 »

sergio aguero for 485 mio til barca:D

JUVETUS 4-ever Opstemt

Cesc
Gæst

« Svar #676: 11 Okt 2008, 11:39 »

Jeg har købt to spillere på samme tid, så vælger bare at skrive begge to..

JAMES MCCARTHY
James har jeg købt til Hearts fra Hamilton. Han er en suveræn midtbanespiller, der på trods af sin meget unge alder allerede føles klar til at spille i SPL. McCarthy har virkelig et gigantisk talent - og jeg glæder mig meget til at se ham vise det på 'Tynie'. Han bliver helt sikkert vigtig for mig i fremtiden, og selvom han kostede en masse, så er jeg glad for at hans signatur er sikret.
PRIS: 22,000,000
ALDER: 16 år

JAMIE MURPHY
Jeg har købt endnu et stort skotsk talent til Edinburgh. Navnet er Jamie Murphy, han er 17 år gammel og har lige forladt mor og far. Jamie kostede et stort beløb i forhold til sin alder, men som James kommer han sikkert til at betale tilbage på det. Jamie vil i fremtiden blive en af Skotlands allerbedste angribere, han ar suveræn til at hamre bolden i kassen og han er uhyre kold. Jamie vil indtil videre stå lidt i skyggen af de andre angribere, men jeg regner med at give stortalentet et par kampe i ny og næ. Måske som indskifter.
PRIS: 12,000,000
ALDER: 17 år

Newton Heath
Manager

« Svar #677: 11 Okt 2008, 11:44 »

Jeg har købt to spillere på samme tid, så vælger bare at skrive begge to..

JAMES MCCARTHY
James har jeg købt til Hearts fra Hamilton. Han er en suveræn midtbanespiller, der på trods af sin meget unge alder allerede føles klar til at spille i SPL. McCarthy har virkelig et gigantisk talent - og jeg glæder mig meget til at se ham vise det på 'Tynie'. Han bliver helt sikkert vigtig for mig i fremtiden, og selvom han kostede en masse, så er jeg glad for at hans signatur er sikret.
PRIS: 22,000,000
ALDER: 16 år

JAMIE MURPHY
Jeg har købt endnu et stort skotsk talent til Edinburgh. Navnet er Jamie Murphy, han er 17 år gammel og har lige forladt mor og far. Jamie kostede et stort beløb i forhold til sin alder, men som James kommer han sikkert til at betale tilbage på det. Jamie vil i fremtiden blive en af Skotlands allerbedste angribere, han ar suveræn til at hamre bolden i kassen og han er uhyre kold. Jamie vil indtil videre stå lidt i skyggen af de andre angribere, men jeg regner med at give stortalentet et par kampe i ny og næ. Måske som indskifter.
PRIS: 12,000,000
ALDER: 17 år

Meget fornuftige indkøb, især McCarthy er en suveræn spiller, som du får meget glæde af.
Jeg kender ikke Muphy så godt, men han lyder da også til at være en "opcommingman".
« Seneste Redigering: 11 Okt 2008, 11:59 af Newton Heath » Logged

Ani-Kid
Reserveholdsspiller

« Svar #678: 11 Okt 2008, 11:54 »

Har lige købt Ben Arfa til mit fantastisk Sevilla hold i Januar 2010. Han er genial Opstemt

Brøndby til jeg dør !

kasperbp12
Manager

« Svar #679: 11 Okt 2008, 12:09 »

Har fået Mads Nielsen på fri fra Frem til Havant & Waterlooville

alek9000
Manager

« Svar #680: 11 Okt 2008, 12:32 »

Albiol til City for 190 mio Smiley.
Var tæt på at få Alexis for 105 mio, men han valgte Newcastle  Peace

Cesc
Gæst

« Svar #681: 11 Okt 2008, 17:14 »

Jeg har startet mange spil op i dagens løb, men nu tror jeg holdet er fundet - Celtic. Jeg har været ude og købe et par spillere, men mit seneste og bedste indkøb er ham jeg vil fortælle om her.

STEVEN FLETCHER
Selvom jeg er inkarneret Hearts-fan, kan man ikke lade være med have respekt for den formstærke Hibs-angriber, Steven Fletcher. Steven fik sig noget af et skulderklap sidste år, da Real Madrid sagde at de var interesserede i den hurtige boksspiller. Steven og Real Madrid har dog aldrig fundet ud af noget, så i virkeligheden spiller han stadig i Edinburgh-klubben, Hibernian, men i FM er han lige skiftet til Celtic.

Jeg købte Steven, da jeg er ved at skabe et britisk Celtic som skal vinde en europæisk-turnering. Steven Fletcher er blandt de allerbedste britiske angribere, så han skulle naturligvis til min klub. Han er tilmed skotte, hvilket er et plus i bogen. Jeg er glad for at have sikret mig hans underskrift, selvom han ikke var helt billig.

Steven vil få en plads i startopstillingen, da jeg har enorm tiltro til hans evner. Han kommer til at være alene i angrebet, men lige bag ham spiller Nakamura, Robson, McGeady, Brown og Donati - så det skal nok gå alt sammen. Jeg forventer at Fletcher minimum laver 15 mål i sin debut sæson - og næste år skulle der gerne lægges 10 til.

Newton Heath
Manager

« Svar #682: 11 Okt 2008, 17:16 »

Albiol til City for 190 mio Smiley.
Var tæt på at få Alexis for 105 mio, men han valgte Newcastle  Peace

Godt køb. Han er virkelig en stabil forsvarsspiler og mine erfaringer med ham har været rigtig gode  Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #683: 11 Okt 2008, 17:23 »

Alessandro Gamberini:

Er netop begyndt på en renovation af A.C. Milan og ville gerne samle et gammelt makkerpar fra et fantastisk spil med Fiorentina i klubben. Barzagli er dog i Wolfsburg, men ham henter jeg ligeså snart jeg føler mig truet af de andre klubber der vil have ham. Jeg har jo stadig Alessandro Nesta som stadigt stiger en lille smule i stats (Fra 18 til 19 i markering Smiley).

Jeg har fremragende erfaringer med ham som Barzaglis anonyme makker og den egenskab fungerer han også fint i ved siden af Nesta, hvor han foreløbigt er fast mand på holdet og gør det stabilt. Hans stats ser ikke ud af meget, men giver man ham spilletid så kommer han til at danne makkerpar med Barzagli på landsholdet. Det er helt sikkert! Thumbs Up Han blev erfaret for 135 millioner, hvilket er forholdsvis billigt.

Alessandro Gamberini ftw! Peace

motZ
Gæst

« Svar #684: 11 Okt 2008, 17:23 »

Raul Meireles til Real Madrid for 117 mio.

ManUtd83
Manager

« Svar #685: 11 Okt 2008, 17:29 »

Spiller pt. med Fiorentina, men synes faktisk ikke Gamberini er noget særligt. Han er solid nok, men han taber tit hovedstødsdueller mod store angribere og han er ikke lynhurtigt.

Nu er mine nyeste køb ikke længere Rossi, men Matias Fernandez og Dessena. Fernaned er køt til venstrefløjen, hvorfra han i træningskampene har bombet via skarpe træk ind i banen og hårde afslutninger - ham fik jeg for 200 mio.

Dessena er en meget talentfuld Italiensk midtbanespiller, som kan det en midtbanespiller i mine øjne skal kunne. Han løber meget, har et godt blik for sine medspillere, har god teknik og så kan han sparke, tackle og drible. Han er købt som breddespiller for Montolivo og Kuzmanovic, men måske tager han over når han er blevet endnu bedre, og hvis jeg får et bud på af de andre som ikke kan afslås. 150 mio. var prisen for Dessena.

-LFC-
Manager

« Svar #686: 11 Okt 2008, 17:31 »

Spiller pt. med Fiorentina, men synes faktisk ikke Gamberini er noget særligt. Han er solid nok, men han taber tit hovedstødsdueller mod store angribere og han er ikke lynhurtigt.

Nu er mine nyeste køb ikke længere Rossi, men Matias Fernandez og Dessena. Fernaned er køt til venstrefløjen, hvorfra han i træningskampene har bombet via skarpe træk ind i banen og hårde afslutninger - ham fik jeg for 200 mio.

Dessena er en meget talentfuld Italiensk midtbanespiller, som kan det en midtbanespiller i mine øjne skal kunne. Han løber meget, har et godt blik for sine medspillere, har god teknik og så kan han sparke, tackle og drible. Han er købt som breddespiller for Montolivo og Kuzmanovic, men måske tager han over når han er blevet endnu bedre, og hvis jeg får et bud på af de andre som ikke kan afslås. 150 mio. var prisen for Dessena.
Tjaah jeg har fremragende erfaringer med ham. Peace

Stærke køb. Jeg vil anbefale dig også at kigge på Luca Cigarini, hvis du skulle ende med at sælge Kuzmanovic. Peace

Newton Heath
Manager

« Svar #687: 11 Okt 2008, 17:39 »

Rigtig gode indkøb. Fernandez er altid god for at servere gode dødbolde og Dessena er en sikker succes. Det var dog ikke billige spillere.  Wink

motZ
Gæst

« Svar #688: 12 Okt 2008, 16:10 »

Har lige fået Theo Walcott på fri transfer til Real Madrid i januar 2009. Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #689: 12 Okt 2008, 16:21 »

Har fået Sokrastis Papadoupoulos og Emiliano Viviano på fri transfer til Milan. 2 unge talenter med pæne stats som jeg vil forsøge at udvikle. Smiley

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 61 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010