|
|
|
|
|
nzio
|
|
Leon A fra Fulham til West Brom for 77.5 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
larsenkrelle
|
|
SKal lige siges at jeg ikk har snydt med van der vaart og huntelaar, jeg fik forhandlet mig godt og fik også byttet nogle spillere som var til salg .
|
|
|
|
|
|
If they gain another yard, i'm taking everyone out! You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.
Remember the Titians
|
|
|
|
|
DenckerDK
|
|
hentede thomas gravesen på fri transfer til fck i første sæson. Og derudover brugte jeg hele mit transfer budget på en brasiliansk venstre back, mener det var santos han var fra. Men skal nok lige komme med hans navn når jeg har været inde i spillet igen om 2 min. Måtte smide 100mill for ham, men det var dog med et beløb med det samme og så resten over 24 mdr. Har prøvet et andet spil hvor han røg til gode klubber for over 100mill så tænkte at jeg måtte tage chancen
|
|
|
|
|
|
Football Manager spillene - The Best Manager Games EVER.
Flere point til dansk klubfodbold i europæisk sammenhæng, TAK
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Heey Fmf. Jeg har tænkte mig at købe Anthony Vanden Borre men da jeg så ville inde og købe stod der ikke det der afgiv bud. Ved i hvad problemmet er ?  Håber i kunne hjælpe.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 01 Sep 2008, 15:13 af MR. Baun »
|
|
|
|
|
|
|
Hafiz
|
|
Hej, det er fordi, han er enten delejet af en anden klub eller lånt ud(i begge tilfælde vil der være en aftalt pris som en af klubberne kan købe spilleren for inden for en periode.) På et tidspunkt får du altså mulighed for at få ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
real ralle
|
|
Det må være Zhirkov til Tottenham for 130 mil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KrookDale
|
|
Sidste køb var Liverani fra Fiorentina for 3 mio, i vinterpausen første sæson på en halvårig kontrakt. Skidegodt køb jeg helt klart kan anbefale til andre der mangler en lidt mere offensivt orienteret MC til et midterhold i de store ligaer.
|
|
|
|
|
|
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
|
|
|
|
|
sheriffen87
|
|
Tjaa det blev til flere indkøb på samme tid. Spiller med Benfica og vandt i første sæson mesterskabet og UEFA Cup'en men tabte de to pokalfinaler. Indkøb til 2. sæson:
Luca Toni - 65 mil Martin Demichelis - 39 mil Maniche - 17 mil Lulinha - 60 mil Oier Olazabal - fri Alejandro Alfaro - 45 mil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niszen
|
|
Ind: Rafael Van Der Vaart - 200 mio. Ezequiel Garay - 150 mio. Carlos Tevez - 300 mio. (ankommer 2. juli 2009) Ud: Simao - 140 mio. Raul Garcia - 155 mio. Zé Castro - 70 mio. Jeg er Atletico Madrid. 
|
|
|
|
|
|
Manchester United Odense Boldklub
|
|
|
|
|
Philli
|
|
Hold kæft et scoop. Jeg sidder netop og spiller med Liverpool. Alt går virkelig af lort. Jeg kigger rundt i de forskellige storklubber efter forstærkninger til vinter, og i Real Madrid ser jeg at Van der Vaart ikke bliver brugt, og byder hans værdi på 38 mio. De accepterer og ja tak siger jeg. Virkelig et vildt køb efter min mening.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Martin Kushev til mit Zenit hold for 5 mio kr  Han har startet fantastisk i klubben : 5 kampe 5 mål gennemsnits bedømmelse 8.00  Så han er faktisk ligatopscorer, fordi han også scorede i sin tidligere klub Amkar  Så meget havde jeg ikke forventet af en 35 årig Bulgarer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
35 år!  Men det er irrelevant når han scorer en masse mål.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Så fik jeg forstærket mit Zenit hold så jeg forhåbentligt kan vinde ligaen i år : Jean Makoun - 150 mio Diego - 132 mio Martin Petrov - Leje Er især glad for Diego og at han kunne fåes rimelig billigt. Han har heller ikke spillet meget i Chelsea i de seneste år 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|