home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 790 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Dit seneste køb
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 61 Udprint
Forfatter Emne: Dit seneste køb  (Læst 120606 gange)
Rossonero
Gæst

Dit seneste køb
« : 14 Feb 2008, 18:19 »

Her har I en tråd, hvor I kan skrive om jeres seneste investering. Jeg vil helst undlade, at dette blive én af de mange tråde, hvor man skriver ét ord, og så er den skid slået. Skriv hvorfor du har købt ham, hvor meget han har kostet, og alt andet der gemmer sig bag dit køb - dette vil gøre det betydeligt mere spændende, at læse i tråden.

Mit seneste køb: Giuseppe Greco (Viareggio)

Han er hentet i Genoa, hvor han var blevet smidt ned på 2. holdet, og samtidig smidt på transferlisten. Kontrakten var også løbet ud, hvorfor jeg formåede at hente ham gratis. Der var stærkt brug for en angriber, og jeg håber, at Greco kan klare ærterne. Greco vil i øvrigt udgøre et samarbejde i front, med 21-årige Marco Sau.

Vedlæg gerne screenshot af dit seneste køb.
« Seneste Redigering: 14 Feb 2008, 18:21 af Rossonero » Logged

SirToby
Manager

Sv: Dit seneste køb
« Svar #1: 14 Feb 2008, 18:23 »

Nick Montgomery er min nyeste investering med Stoke City. Jeg manglede en habil central midtbanespiller og i Montgomery fandt jeg en god en. Han kostede mig £2.700.000, hvilket var ganske acceptabelt.

cube
Manager

« Svar #2: 14 Feb 2008, 18:27 »

Montgomery er bestemt rigtig god! Har ham i Sheffield Utd og han har klaret sig fint i PL også.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager

« Svar #3: 14 Feb 2008, 18:28 »

Mit seneste køb er Andy Carroll fra Newcastle. Han har dog været rendyrket lort indtil videre.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #4: 14 Feb 2008, 18:41 »

jeg har købt Matias Fernandez til R. Madrid. jeg har købt ham fordi han i alle mine spil er suveræn. og så kan han fås til så billige penge.

Zone 43
Manager

« Svar #5: 14 Feb 2008, 18:49 »

Hold: Brøndby IF
Spiller: Mike Sserumagga
Sæson: 09/10
Hentet i: Helsingborg
Pris: 2 mio dkr
Hvorfor: Jeg ser ham som en fremtidens spiller, og som samtidig kan gøre en forskel på mit Brøndby hold både nu og i fremtiden

Til staben har jeg hentet Teddy Sheringham og en scout fra Man United, som ikke fik sin kontrakt forlænget før denne sæson. Desværre kan jeg ikke huske navnet på ham, og jeg har ikke FM åbent lige nu. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ManUtd83
Manager

« Svar #6: 14 Feb 2008, 19:04 »

Mit seneste indkøb

Klub: Manchester United
Sæson: 2010/2011
Spiller: Bojan http://i230.photobucket.com/albums/ee320/Christian_83_photo/untitled-11.jpg
Tranferbeløb:   - 
Hentet i: FC Barcelona

Fatter ikke rigtigt det kunne lade sig gøre, men jeg fik Bojan på en fri transfer. Han kunne åbenbart ikke blive enig med Barcelona om hans bonus'er, og selvom han ikke var interesseret i at komme til min klub, sagde han ja til en fantastisk kontrakt. Han er min højst betalte spiller, men idet jeg solgte ham, var der ikke længere brug for Tevez og ham fået jeg penge for de næste 2 år. Jeg er alt i alt tilfreds !

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #7: 14 Feb 2008, 19:06 »

Jeg fik også Bojan til Man Utd på fri transfer. Det samme med Giovani.

-LFC-
Manager

« Svar #8: 14 Feb 2008, 19:19 »

Rodolfo Arruabena.
Villarreal C.F.

Har netop købt Villarreal legenden Arruabena tilbage til klubben fra AEK Athen. Han er 33 år og går direkte ned på b-holdet. Købte ham kun fordi jeg vil ha' ham i staben når han stopper sin karierre.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #9: 14 Feb 2008, 19:29 »

Steven Fletcher fra Hiberian til Schalke 04 Smiley

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 15 Feb 2008, 11:54 »

Buffon på en fri tranfer til Barca. Behver vist ikke forklare hvorfor Wink

Årest lamer 2010

Daninho13
Ynglingespiller

« Svar #11: 15 Feb 2008, 12:03 »

Mit seneste køb:

Hold: Ajax Amsterdam
Spiller: Gabriel Torje
Grund: Jeg tror han kommer til at klare sig bedre end han allerede gør, og så er han jo et stjernefrø (; .
I storts set alle spil klarer han sig udemærket og ender som regel i en storklub !
Nu er det så min tur til, med Ajax, at få hans karriere til at opsvulme sig xD

Daninho - més que un jugadore

jjerfild
Ynglingespiller

« Svar #12: 16 Feb 2008, 15:06 »

Mit seneste køb

Hold: Juventus
Spiller: Luka Modric
Købt hos: Zagreb
Sæson: 08-09
Grund: Han var åbenbart ikke blevet solgt i starten af spillet, og da jeg stod og manglede en spilfordeler virkede han som en god handel for mig, da han både er ekstremt målfarlig, men også slår de mest fantastiske afleveringer.

Manolo Jiménez er sej!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #13: 16 Feb 2008, 16:12 »

Mine seneste køb:

Hold: Fck
Spillere: Morten Thomsen fri, Tobias Grahn 4 mil, Radoi 18 mil og Cyril Theauha (Staveplade) 6 mil
tidl. klubber: Hvidovre u/18, Herta Berlin på lån fra Gimnastic, Steaua, Anderlecht.
år: 08/09

Grund: Jeg så stort potentiale i Morten Thomsen og så ham værende en god bokspiller på længere sigt.
Tobias Grahn købte jeg, fordi at jeg højstsandsynligt ville blive nødt til at sælge enten Rasmus Würtz eller Atiba Hutchinson efter første sæson, hvilket var der Tobias Grahn tiltrådte Fck, og jeg finder forresten ikke Flæske Bo Nørregaard god nok.
Radoi er en virkelig stabil forsvarsspiller med godt hovedspil, jumping, markeringer, tackling og rimelig hurtig. Jeg synes simpelthen, at Ulrik Laursen er for dårlig. Han er ALT for langsom.
Cyril, Er virkelig god afslutter andet har jeg ikk' at sige.

Thaurat al Shabab

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 16 Feb 2008, 16:24 »

mit seneste køb er Jose San Roman, han kostede 1,6 mil. DKK at få til FCM hvor han ska være den nye unge højreback efter Kolja som er 26 og vil gerne ha en ung trup.. min ældste er 23 lige nu af dem der starter ..

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Sider: [1] 2 3 ... 61 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010