home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 376 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Husker i Emil Debski?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Husker i Emil Debski?  (Læst 49561 gange)
Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Husker i Emil Debski?
« : 13 Mar 2006, 22:25 »

Ved ikke om i kan huske denne "snydespiller" fra tidliere FM/CMspil, men han ihvertfald deltager i paradis hotel netop nu... Mega sjovt! Specielt fordi at han var verdens største nørd, da jeg gik på HH sammen med ham i Odense. Ikke fordi at han var et decideret dumt svin, men alle gik og grinede af ham, da han var løstløgner, og samtidig var så sikker på at han var damernes ven. Det var han ihvertfald ikke, og han blev altid nødt til at gå til de tarveligste damer på 1.g... Lige lidt sladder Wink

Logged


Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Husker i Emil Debski?
« Svar #1: 13 Mar 2006, 22:29 »

det går sq ikke helt så godt for ham  funny
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: Husker i Emil Debski?
« Svar #2: 13 Mar 2006, 22:40 »

Haha, hvor er han øm
Logged

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Husker i Emil Debski?
« Svar #3: 13 Mar 2006, 22:49 »

Emil Debski - han er sgu godt nok min gud alligevel .. Er I klar over hvor mange gange han har reddet min røv med Dalum? Shockeret .. Det' galt
Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Husker i Emil Debski?
« Svar #4: 13 Mar 2006, 23:11 »

Årh, de minder!

Det første man foretog sig i CM 01/02 var sgu altid at signe Emil Debski og Thomas Christiansen. De to knægte kunne trylle som hed de Ronaldinho og Henry.

Jeg undrede mig dog også, hvad der blev af de to drenge, men jow jow, så har vi danskere også haft vores helt egen To Madeira! ;o).
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Beee
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Husker i Emil Debski?
« Svar #5: 13 Mar 2006, 23:30 »

Det var jo os ham der stod for indsendelse af spiller egenskaberne i dalum dengang Wink haha.. meget fun alligevel.. frisk gjort af ham, men et fjols er han alligevel Opstemt
Logged

Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Husker i Emil Debski?
« Svar #6: 14 Mar 2006, 10:49 »

Det sjove ved det er, at han ikke kan spille fodbold. Han spillede kort efter for OB's andethold (ynglinge eller hvad det nu var) og han havde svært ved at holde sin plads på bænken...
Logged


Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Husker i Emil Debski?
« Svar #7: 14 Mar 2006, 11:44 »

Årh, de minder!

Det første man foretog sig i CM 01/02 var sgu altid at signe Emil Debski og Thomas Christiansen. De to knægte kunne trylle som hed de Ronaldinho og Henry.

Jeg undrede mig dog også, hvad der blev af de to drenge, men jow jow, så har vi danskere også haft vores helt egen To Madeira! ;o).

Mener at Thomas Christiansen spiller i OB nu, og hedder Thomas Nørmark, men er ikke sikker. :-)
Logged

Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Husker i Emil Debski?
« Svar #8: 14 Mar 2006, 14:09 »

Det var jo os ham der stod for indsendelse af spiller egenskaberne i dalum dengang Wink haha.. meget fun alligevel.. frisk gjort af ham, men et fjols er han alligevel Opstemt

Så fatter man lige pludselig det hele...
Logged


Smith
Gæst
 
Sv: Husker i Emil Debski?
« Svar #9: 14 Mar 2006, 16:09 »

Altså ham der Emil Debski han var ham der indsendte data omkring Dalum? (så han gjord sig til en af de bedste)
Men ja har lige set Paradise hotel og der var han.  funny
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Husker i Emil Debski?
« Svar #10: 14 Mar 2006, 16:11 »

Altså ham der Emil Debski han var ham der indsendte data omkring Dalum? (så han gjord sig til en af de bedste)
Men ja har lige set Paradise hotel og der var han.  funny

Jep Wink

Det var jo os ham der stod for indsendelse af spiller egenskaberne i dalum dengang Wink haha.. meget fun alligevel.. frisk gjort af ham, men et fjols er han alligevel Opstemt

Haha  funny
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Husker i Emil Debski?
« Svar #11: 14 Mar 2006, 16:21 »

Årh, de minder!

Det første man foretog sig i CM 01/02 var sgu altid at signe Emil Debski og Thomas Christiansen. De to knægte kunne trylle som hed de Ronaldinho og Henry.

Jeg undrede mig dog også, hvad der blev af de to drenge, men jow jow, så har vi danskere også haft vores helt egen To Madeira! ;o).

Well Tó Madeira var aldrig egentlig fodboldspiller Smiley

Jeg husker at jeg solgte Emil Debski fra Newcastle efter at have haft ham i et år hvor han ikke fik spilletid. Jeg fik 210m kr for ham fra Inter Smiley
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Mads
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Husker i Emil Debski?
« Svar #12: 14 Mar 2006, 16:41 »

Det med at han tror er pigernes ven passer, igår i paradise hotel var han vildt selvsikker før par cermoni og så var der ikke nogle som valgte ham i første omgang. Han var ved at gå op i spåner funny
Logged

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

Smith
Gæst
 
Sv: Husker i Emil Debski?
« Svar #13: 14 Mar 2006, 16:48 »

Det med at han tror er pigernes ven passer, igår i paradise hotel var han vildt selvsikker før par cermoni og så var der ikke nogle som valgte ham i første omgang. Han var ved at gå op i spåner funny

Ja fuck han kan lære det! Sådan en nar! Men de viste ham det jo også  Opstemt
Logged

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Husker i Emil Debski?
« Svar #14: 14 Mar 2006, 22:31 »

Gaylord? Ved du tilfældigvis om han bruger DAX voks? Det ligner det på den måde hans hår ser ud på? Helt glansløst :S

- Men jeg sys sgu han er den sejeste der inde Opstemt
Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010