home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 546 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Alternative spillere;
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Alternative spillere;  (Læst 3081 gange)
Rafa
Reserveholdsspiller

Alternative spillere;
« : 14 Feb 2008, 12:51 »

Kunne godt tænke mig at hører om jeres opdagelser, er efterhånden lidt træt af at de samme navne går igen og igen... Så hvis du har en spiller som har gjort det super på trods af knapt så gode stats, eller andet sjovt, så post det her;

Rafa
Reserveholdsspiller

Sv: Alternative spillere;
« Svar #1: 14 Feb 2008, 12:54 »

Vil selv starte tråden  Grin

Købte Jacob Olesen fra Viborg til FCK, her fungere han som 3 angriber, dog får han ofte chancen... indtil videre har han scoret 7 mål i 16 kampe, de fleste som indskifter, så synes faktisk at det er ok!

Brodtgaard
Manager

« Svar #2: 14 Feb 2008, 12:58 »

Everton Santos fra Corinthians.

Jeg bruger ham ikke fra start, da han ikke kan slå mine to favoritter af (Eddie Johnson og Hamdi Salihi), men han scorer faktisk næsten hver gang han kommer på banen...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 14 Feb 2008, 13:06 »

Martin Jungbloot ville prøve og tage ham med i nogle venskabskampe og RL og han slog til så brugte ham som indskifter i SAS-Ligaen og til sidst brugte jeg ham Christian Olsen og Baba Collins i et rotationssystem og det gik pisse godt !

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Rafa
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 14 Feb 2008, 13:39 »

i hvilken klub havde du Everton Santos?

molle
Landsholdsspiller

« Svar #5: 14 Feb 2008, 13:43 »

mirko vucinic er stærk undervurderet

Rafa
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 14 Feb 2008, 13:59 »

Nogle der har erfaringer med Salvador Cabañas? han har bombet i alle de klubber jeg har haft ham...

Mau4ever
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 17 Feb 2008, 17:25 »

Det bedste fund jeg har gjordt mig i FM08 indtil videre må være at hente den uprøvede Piotr Czaplinski til Gretna i den bedste skotske række, han startede sæsonen som reserve keeper, men den første kamp han startede inde lagde han op til 2 mål ved lange udspark.

Han blev årets målmand i Skotland i anden sæson og blev MoM 15 gange i løbet af sæsonen, og var en af hovedkræfterne bag min tredje plads i min 3. sæson i Gretna.
Og Rangers og Celtic var begge ude efter ham. Valgte dog at sælge ham til Hannover for 33 mill. ikke dårligt af en målmand som jeg hentede da jeg manglede en reservekeeper.

Han lagde i sin anden sæson op til 8 mål på lange udspark.

Andre gode fund på mit Gretna hold er: Magnus Eikrem (hentet i Man Utd, solgt til Toulouse FC for 43 mill.) Jesper Jensen (hentet på fri transfer i Aab, solgt til Rangers for 18 mill. han er siden blevet købt af Chelsea for 90 mill.) 

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #8: 17 Feb 2008, 17:33 »

Nogle der har erfaringer med Salvador Cabañas? han har bombet i alle de klubber jeg har haft ham...

Erfaringer!? Shockeret Det er ikke nødvendigt, den mand er simpelthen for vild, har klassen til alle de store ligaer, sikker mand for mig når jeg er i Spanien, Italien, England eller Tyskland Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #9: 17 Feb 2008, 17:36 »

Det bedste fund jeg har gjordt mig i FM08 indtil videre må være at hente den uprøvede Piotr Czaplinski til Gretna i den bedste skotske række, han startede sæsonen som reserve keeper, men den første kamp han startede inde lagde han op til 2 mål ved lange udspark.

Han blev årets målmand i Skotland i anden sæson og blev MoM 15 gange i løbet af sæsonen, og var en af hovedkræfterne bag min tredje plads i min 3. sæson i Gretna.
Og Rangers og Celtic var begge ude efter ham. Valgte dog at sælge ham til Hannover for 33 mill. ikke dårligt af en målmand som jeg hentede da jeg manglede en reservekeeper.

Han lagde i sin anden sæson op til 8 mål på lange udspark.

Andre gode fund på mit Gretna hold er: Magnus Eikrem (hentet i Man Utd, solgt til Toulouse FC for 43 mill.) Jesper Jensen (hentet på fri transfer i Aab, solgt til Rangers for 18 mill. han er siden blevet købt af Chelsea for 90 mill.) 

Købte ham ofte i 07, hvor han også var ekstremt god, har dog ikke forsøgt mig så meget med ham her i 08.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #10: 17 Feb 2008, 17:38 »

Købte ham ofte i 07, hvor han også var ekstremt god, har dog ikke forsøgt mig så meget med ham her i 08.

Burde du, vil sige han har samme klasse i 08 som i 07 Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Mau4ever
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 17 Feb 2008, 17:45 »

Jeg har aldrig prøvet ham i FM07. Men jeg kan kun anbefale ham til mindre klubber i FM08, han har den kæmpe fordel at han kan hentes gratis i anden sæson, da han næsten aldrig forlænger med sin polske klub.

Han skulle dog havde lidt omfattende målmandstrænning før han var klar til at fastholde sin plads i Gretna.
Men han er en stjerne målmand til prisen ville jeg sige.

Brodtgaard
Manager

« Svar #12: 17 Feb 2008, 21:12 »

i hvilken klub havde du Everton Santos?

I Corinthians

EDIT:  Han spiller IRL i PSG
http://www.psg.fr/fr/club/current_team_toplevel/everton.html
« Seneste Redigering: 18 Feb 2008, 13:34 af Brodtgaard » Logged

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Gosu_power
Landsholdsspiller

« Svar #13: 17 Feb 2008, 21:14 »

Robert Muhren, gør det fremragende i Sas Ligaen, hentede ham hvor han var klubløs

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Yalman
Gæst

« Svar #14: 18 Feb 2008, 10:16 »

2 Mexicanere...Opstemt Den ene Jonathan Pina ca. 2 mio.$.. Han spiller MV og han slog faktisk Luis Garcia i min 3. sæson og fik ham købt i anden sæson.. Og så har jeg Omar Esparza fra Anderlecht, men fandt ham faktisk i Mexicos U-20 hold samn med Pina. Men Omar Kan en del.. han kan spille FV, MV, DM og OMV. Men han fik DM pladsen, istedet for Maniche og Motta:D

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010