home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  1 Bruger, 706 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spillerpriser alt for høje?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spillerpriser alt for høje?  (Læst 1324 gange)
Boedker10
Lilleputspiller
*

Spillerpriser alt for høje?
« : 14 Feb 2008, 01:48 »

Hej freaks! :b
To venner og undertegnede spiller altid manager mod hinanden (LAN/hamachi) og har snart allerede udtømt 08 for alt hvad der er af talenter og stjerner. Vi er kommet til at diskutere spillernes priser i 08.

Kan det virkelig passe at hvis man vil have en spiller som Cristiano Ronaldo skal af med 1,4 mia + Casillas (hvis man er Real) eller at man skal af med 1,2 mia for Cesc. Desuden har vi endnu ikke haft held til at hente en spiller som Essien. Trods bud på lidt over 500 mio. Generelt synes vi priserne er overdrevet høje i 08, hvad synes I ?

willads
Reserveholdsspiller

Sv: Spillerpriser alt for høje?
« Svar #1: 14 Feb 2008, 03:12 »

Jeg er helt enig. Jeg synes bestemt at priserne er alt for høje. Jeg forstår spillere som C. Ronaldo og Fabregas er dyre og der skal betales en høj pris, men de mindre spillere fra mindre klubber, der kan jeg slet ikke se logikken i, at man skal betale flere gange deres værdi og til tider, kan man slet ikke få fat i spilleren. Eksempler er Zapata fra Udine er ca. 5 mill Euro værd, ham skulle jeg som Milan betale 25 mill euro. David Luiz fra porto mener jeg er kun små 3 mill euro værd, ham skulle jeg som Valencia betale 18 mill for. Jeg kan godt se logikken, da det er gode spillere, men i virkeligheden, kan mindre klubber ikke på samme måde sige nej til bud på deres spillere, hvis storklubber kommer efter dem. De store klubber er det næsten også umuligt at købe fra. Jeg prøvede som Milan at købe De silvestri fra Arsenal som de havde købt af Lazio for 2 sæsoner siden for 28 mill euro. De forlangte 180 Mill Euro for ham. Det er vanvittigt!
Jeg synes der mangler lidt ambition fra spillerne, det skulle ske oftere, at spillere kommer ud og siger de gerne ville væk, hvis man som storklub bød.

Yalman
Gæst

« Svar #2: 17 Feb 2008, 22:01 »

Jeg har personligt ik haft de samme problemer som folk taler om.. Men jeg har det faktisk ret nemt ved at skaffe f.eks. altintop der var 12 mio $ værd ham fik jeg for 6,75 mio $ så jeg synes ik at det er vanvittigt... får faktisk spillere til billige priser...

arsenalistic
Manager

« Svar #3: 12 Mar 2008, 13:41 »

Argh! Dette problem tager jo helt overhånd i den nye patch. Priserne er helt vilde!

Lad os tage et eksempel: Efter 1 mds forhandlinger får jeg presset Valencia ned på.... 60 mio pund.... Micah R. koster 40 mio., Bojan 66, Rosina 45, Montolivo 35, osv, osv.

Go you Gunners!

raulmadrid
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 13 Mar 2008, 15:35 »

Det er vel ikke urealistisk som sådan.

Når du nu nævner C. Ronaldo. Man United har jo meldt ud at de under ingen omstændigheder vil sælge ham. For nogle år siden var Raul ikke til salg med mindre man smed 1 millard på bordet.

Barca meldte også ud for 2 års tid siden da hypen omkring dinho var som størst at Real kunne få ham for 1,5 millarder

Tænk dig lige hvad Messi, Kaka ville koste idag. Jeg tror da udemærket prisen ville komme op omkring 1 millard
« Seneste Redigering: 13 Mar 2008, 15:37 af raulmadrid » Logged

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010